De mond gesnoerdquote:Een SCH mag kennelijk mensen doorlopend voor rascist uitmaken, hetgeen ook al de gewoonte is van éne Monidique.
Jij bent dan ook mijn voetenbankje.quote:
(s)Linkse opmerking.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
De breedste schouders dragen dan ook de zwaarste lasten![]()
In dat topic wel een goede 1 april reactiequote:De topicstarter van dit topic is gebanned. Je kunt daarom niet reageren op zijn/haar topics.
Hoeveel mailjes zal knut krijgen vanwege zijn verjaardag?quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
In dat topic wel een goede 1 april reactie.
dE breedste bierbuik bedoel je?quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
De breedste schouders dragen dan ook de zwaarste lasten![]()
Ook maar die is wat minder geschikt als voetenbankjequote:Op vrijdag 1 april 2005 13:58 schreef George-Butters het volgende:
[..]
dE breedste bierbuik bedoel je?![]()
![]()
Leuk is dat.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Optyphen, behalve Chewie dan.
Hoezo? Als je nu al zo onwetend bent, zou nogmaals een kwart eeuw oefening in denken heus geen verbetering bewerken.quote:
volledig artikel http://www.gic.nl/VerlengdBericht.asp?ali=23817&katern=1quote:De Volkskrant en NCRV Radio vragen tekst en uitleg over verbouw Provinciehuis tot gevangenis
Het bericht op de Groninger Internet Courant van gisteren dat er vandaag protest-acties zijn tegen het plan om het Groningse provinciehuis om te bouwen tot gevangenis, heeft tot opmerkelijke reacties geleid. Deze website trok gisteren bovendien een record aantal bezoekers na het verschijnen van de Luncheditie.
Een wakkere journaliste van De Volkskrant nam contact op met het provinciehuis om te vragen wat er precies waar was van het verhaal. Maar uiteindelijk kwam ze zelf op het idee dat de publicatie mogelijk te maken had met de datum van vandaag. Ook de Bond Heemschut werd gebeld door de NCRV-radio n.a.v. het bericht in de GIC-krant over de bouw van cellen in het Provinciehuis.
In het Provinciehuis was de ombouw gistermiddag en gistermorgen het gesprek van de dag. Punt is namelijk dat er wel degelijk plannen zijn om de binnenplaats voor een miljoen euro te overkappen. Critici vragen zich af of er niet belangrijker doelen gevonden kunnen worden waar dit geld aan besteed zou kunnen worden.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:43 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Dit is pas lelijk.....
Zodadelijk komt Mondique en Du-Ke met eensmiley
Je begint al te kalen zag ik op je fotoboek. Het is nu tijd om je kennis om te zetten in liquide middelen!quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:40 schreef Drugshond het volgende:
Mijn CV past met moeite op 4 pagina's..... eigenlijk zou ik minder moeten weten en meer de werkslaaf uit moeten hangen.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:49 schreef du_ke het volgende:
[..]Ik geil inderdaad niet zo op rode kruisjes.
Ik wil een nieuwe pc. Ik heb nu een athlon 1700+, 512mb, gf4 ti4200. De rest voldoet wel aan de voorwaarden. De gf4 ook wel maar die past niet in een eventueel moederbord met pci-express.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:43 schreef Drugshond het volgende:
blabla
Ja, ik vind het wel aardig, vooralsnog. Alleen twee dingetjes stoorden mij wel, ik zal ze even opzoeken, ze stonden in het begin.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg, is dat wat, ''Kinderen van Aristoteles''?
Nou, ik kan het zo 1-2-3 niet vinden, waarschijnlijk heb ik hetme verbeeld. Het is wel een aardig boek en, als ik het goed heb, het gaat voornamelijk om Europese, christelijke denkers uit de twaalde, dertiende en veertiende eeuw.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel aardig, vooralsnog. Alleen twee dingetjes stoorden mij wel, ik zal ze even opzoeken, ze stonden in het begin.
Goed dan, ik zal eens kijken of ik het kan vinden. Die twee beschrijvingen in ''Wat lees je nu'' schenen elkaar wel een beetje tegen te spreken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, ik kan het zo 1-2-3 niet vinden, waarschijnlijk heb ik hetme verbeeld. Het is wel een aardig boek en, als ik het goed heb, het gaat voornamelijk om Europese, christelijke denkers uit de twaalde, dertiende en veertiende eeuw.
Het lijkt wel een Korte Samenvatting van de Scholastiek,!
Heee hij doet HBO informatica, dus hij is niet dom!quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:10 schreef Monidique het volgende:
De blinde paniek bij de media...
Landmass soliciteert ook naar een slachtofferrolletje?
Sta ik op je lijstje?quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wie er niet op mijn lijstje staan![]()
Hele goede vraag inderdaad!quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb het me al eerder afgevraagd, maar het blijft mijn gemoed bezwaren; hoe komen economen erbij dat ze het recht hebben om ook maar iets met enige stelligheid te beweren?
Hele goede vraag inderdaad!quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb het me al eerder afgevraagd, maar het blijft mijn gemoed bezwaren; hoe komen economen erbij dat ze het recht hebben om ook maar iets met enige stelligheid te beweren?
En ja, ik weet dat ik het aan ''de'' informatica te danken heb dat ik hier nu op deze wijze aan het ouwehoeren ben en niet aan het feit dat ik weet wie Montezuma doodde, maar ik heb het volste recht op Informatica-HBOers te smalen, en zeker op deze!quote:
Dat lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En ja, ik weet dat ik het aan ''de'' informatica te danken heb dat ik hier nu op deze wijze aan het ouwehoeren ben en niet aan het feit dat ik weet wie Montezuma doodde, maar ik heb het volste recht op Informatica-HBOers te smalen, en zeker op deze!
quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Sic et non.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Die twee beschrijvingen in ''Wat lees je nu'' schenen elkaar wel een beetje tegen te spreken.
Beeeehdaaaanket veurrrrrr diehhee bleuhmeeeeeeeeen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je icoon doet het niet, of bedoel je iets anders?
Ik dacht even dat hij al gestorven was.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Beeeehdaaaanket veurrrrrr diehhee bleuhmeeeeeeeeen.
ik ookquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik dacht even dat hij al gestorven was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |