[edit: doe's lief]quote:
Waarom ze heeft er een streepjes overhemd voor aangetrokken, zodat je er ook nog wat bolling in kan ontdekkenquote:
Hey! Dat was eenquote:
Slisslerquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:21 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Waarom ze heeft er een streepjes overhemd voor aangetrokken, zodat je er ook nog wat bolling in kan ontdekken![]()
Dit soort machtsmisbruik leidt tot nog veel meer gezeik. Bemoei je met je eigen post.quote:
Ohja, eerst wordt er in feedback gemiept dat er geen vrouwen in POL komen. Komt er één die zelfs haar tieten laat zien (wat wil je nog meer!quote:
Je bent gewoon jaloers menquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:24 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ohja, eerst wordt er in feedback gemiept dat er geen vrouwen in POL komen. Komt er één die zelfs haar tieten laat zien (wat wil je nog meer!), gaan jullie die wegjagen!
Eenquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:24 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ohja, eerst wordt er in feedback gemiept dat er geen vrouwen in POL komen. Komt er één die zelfs haar tieten laat zien (wat wil je nog meer!), gaan jullie die wegjagen!
O, dat zou ik heel fijn vinden, wanneer spreken we af?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:26 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Skatje toch! Je mag me weleens komen meeten om ze echt te zien hoor mops
Wat ben je lief vandaag zeg!quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Eendie hier alleen kwam om een
te scoren?
![]()
Nee, ik val niet opquote:
Ik ben regelmatig op een meet te vinden. Check de lijstjes maarquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:28 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
O, dat zou ik heel fijn vinden, wanneer spreken we af?![]()
Ik word agressief van dat lukrake deleten van die modjes hier op fok.quote:
net had je het over je, niet julliequote:Op donderdag 31 maart 2005 21:29 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig op een meet te vinden. Check de lijstjes maar
Ja maar die knopjes zijn zo tofquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik word agressief van dat lukrake deleten van die modjes hier op fok.
Omdat je het zoquote:
Mag je knuffelen met Knutquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:30 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
net had je het over je, niet jullie
Wil je mij onderdak geven als Kickie en Sizzie alles deleten van POL?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja maar die knopjes zijn zo tof
Grapje. In LIF hoef je niet zo vaak te deleten. dat scheelt
quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Omdat je het zo-lievv vraagt.
Vertel eens, dat lijkt me echt zo'n type dat voor de lol op zijn bek geslagen wordt. Zie je dat vaak gebeuren eigenlijk?quote:
quote:
Je mag gerust een topic openen in LIF hoor schatquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wil je mij onderdak geven als Kickie en Sizzie alles deleten van POL?
Ik vind je weer liev, waarom ben jij niet op POl moderin?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:31 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wel in die audi, anders mot ik je niet
Hoi, wanneer heb je tijd ? Dan mag je me even stevig voor mijn bek rossenquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Vertel eens, dat lijkt me echt zo'n type dat voor de lol op zijn bek geslagen wordt. Zie je dat vaak gebeuren eigenlijk?
Hoezo lukraak? Er staat toch een reden bij?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik word agressief van dat lukrake deleten van die modjes hier op fok.
Waarover? Ik hou niet van snobbengedrag.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:32 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je mag gerust een topic openen in LIF hoor schat
quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Vertel eens, dat lijkt me echt zo'n type dat voor de lol op zijn bek geslagen wordt. Zie je dat vaak gebeuren eigenlijk?
Man, jij neemt alles veel te serieus en Sil kent mij, die kan zichzelf echt wel verdedigen hoor. Mén!quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hoezo lukraak? Er staat toch een reden bij?
Omdat er al 2 capabele mods zijnquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vind je weer liev, waarom ben jij niet op POl moderin?![]()
![]()
Welnee, ik sla geen mensen die zich belangrijk vinden in onzin. Frans Bouwer sla je toch ook niet omdat ie iets niet begrijptquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]! Hij is een beetje groot, en intimiderend. Het lijkt me wel eens leuk om te zien wat er dan zou gebeuren.
Maar nee, dat zie ik nooit? Hoezo wilde je het proberen?! Oe oe catfight (of hoe noem je dat als 2 mannen het doen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |