Dat rode dingetje he?quote:
Nee, ik ben niet zo'n schaap.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:12 schreef Harry_Sack het volgende:
heeft iemand van jullie eigenlijk een kip geadopteerd? Dat schijnt het helemaal te zijn nu
quote:U hebt vast ongetwijfeld wel de TV commercial van B.I.G. op TV gezien en zult u ook meegekregen hebben wat wij online en offline op jacht gaan naar illegale software. Hieronder vallen games, applicaties.
Onze online-detectives hebben op Uw PC illegale software aangetroffen.
Het bezitten en/of verspreiden van deze software is zeer strafbaar.
Verwijderen van deze software heeft geen zin meer, daar wij er kopieen van hebben gemaakt.
U kunt op korte termijn een dagvaarding verwachten om te verschijnen voor de kantonrechter.
Mocht U nog iets onduidelijk zijn kunt U een kijkje nemen op onze website:
http://www.bigweb.nl
Met vriendelijk groet,
het B.I.G. team.
(Op dit mailtje kan NIET gereplyed worden!)
Morgen jezelf maar aangeven op het politiebureau dan maar he ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:29 schreef George-Butters het volgende:
ik kreeg dit net in m'n hotmail:
[..]
Byebyequote:Op donderdag 31 maart 2005 22:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je kreeg net klappies!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:17 schreef du_ke het volgende:
Ja ik ben die met die regenboogtrui.
Ik woon echter in een betere wijk van de stad
Ik kom wel even langs in de cel om gedag te zeggenquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Goed gedaan, jochie!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
samantha?quote:
interessanter zou het zijn als we haar msn log mochten lezenquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
samantha?![]()
![]()
Zo'n lekkere ordinaire del.![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:40 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
interessanter zou het zijn als we haar msn log mochten lezen
Compleet uitgeleefd op haar 16e waarschijnlijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
samantha?![]()
![]()
Zo'n lekkere ordinaire del.![]()
![]()
1luv!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:40 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
interessanter zou het zijn als we haar msn log mochten lezen
Dat denk ik ook wel, die heeft natuurlijk geen schijn van kansquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Compleet uitgeleefd op haar 16e waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |