raar, het zijn toch foto's van jullie samen? Heb jij daar niet gewoon recht op. Kun je dr niet vragen om gewoon even een paar foto's voor de herinnering. Dan kan zij ze zelf uitzoeken.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:04 schreef tropix het volgende:
Ja maar toch had ik nog liever wat foto's bewaard. We zijn toch bijna 4 jaar samen geweest en hebben een heel leuke tijd gehad. Zij heeft nog een cd met foto's maar ze vertikt het om me die te geven. We hebben geen ruzie ofzo, maar ze is gewoon bang dat die foto's voor verkeerde doeleinden gebruikt worden. Vraag me af waarom ze zo wantrouwig is. Na 4 jaar moet je iemand toch wel een beetje kunnen vertouwen denk ik. Maarja, ik heb mijn herrineringen nog, voor wat die waard zijn. Nu maar hopen dat er nog eens een leuke meid langskomt.
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:12 schreef milagro het volgende:
Bij leugens en bedrog flikker ik alles weg.
Ja je moet alles wat je niet zeker weet in een doos doen en die dan voorlopig even wegzetten, dat heb ik ook gedaan...toevallig maandje terug doos gepakt en dingen uitgezocht...quote:Op maandag 28 maart 2005 13:18 schreef Christine het volgende:
Ik heb nog een heel plakboek met foto's
Voorlopig laat ik hem staan, en ik denk er later wel over wat ik ermee ga doen.
Ja zo denk ik er ook over, maar zij heeft er blijkbaar andere ideen over. In ieder geval ga ik mezelf niet verlagen en smeken om die foto's. Daar ben ik te trots voor. Zo ben ik dan ook wel weer. Ik heb nog een klein fotootje op mijn mobiele telefoon staan en met diezelfde telefoon heb ik een stukje van haar stem opgenomen. Maar vrienden van mij (zijn helaas ook haar vrienden) hebben nog wat foto's van ons samen dus via hun kan ik nog wel een paar foto's krijgen. Wat kan liefde toch verschrikkelijk zijnquote:Op maandag 28 maart 2005 13:10 schreef akkien het volgende:
[..]
raar, het zijn toch foto's van jullie samen? Heb jij daar niet gewoon recht op. Kun je dr niet vragen om gewoon even een paar foto's voor de herinnering. Dan kan zij ze zelf uitzoeken.
Ik voel me natuurlijk ook niet altijd sterk, ik heb sinds de relatie gedaan is enorme moodswings, van euforisch tot enorm verdrietig, maar op een moment ben ik tot het besef gekomen dat ik gewoon 'iemand' mis, en niet haar, en ik blijf dat ook voor mezelf herhalen.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:42 schreef tropix het volgende:
Ik zou willen dat ik al maar half zo sterk als jou kon zijn.![]()
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt (bijna hetzelfde eigenlijk). Ook na ongeveer 2 jaar zei ze dat ze niet meer wist of ze nog met mij verder wou, dat ik bezitterig was enz. ze lag enorm met zichzelf in de knoop en ook met haar ouders (vader met minnares, weinig geborgenheid thuis, ...), en wou even alles op een rij zetten. Ze vroeg me dan ook haar een tijdje met rust te laten. Ik ging kapot van onzekerheid, ik heb haar de dag nadien dan ook gebeld omdat ik zekerheid wou, goed of slecht. Toen zei ze dat de gevoelens weg waren, dat ze niet meer met me verder wou. Ik ben dus mijn spullen gaan halen, wat voor ons beiden heel pijnlijk was.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:21 schreef DarkAapie het volgende:
...
Ik blijf in m'n eentje in "ons" huis achter. Het kan niet anders. En hij blijft me elke maand wat huur betalen, maar in ruil daarvoor blijft hij op dit adres ingeschreven staan ivm studiefinanciering.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:33 schreef Bass-Miss het volgende:
Hebben jullie een nieuw huis gezocht of blijven jullie wonen waar je samen zat?
En is het financieel ook niet direct veel minder dan?
Dus je moet na verloop van tijd toch een andere oplossing zoeken.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik blijf in m'n eentje in "ons" huis achter. Het kan niet anders. En hij blijft me elke maand wat huur betalen, maar in ruil daarvoor blijft hij op dit adres ingeschreven staan ivm studiefinanciering.
Ja, maar als het goed gaat ben ik in de zomer afgestudeerd, en kan ik dan de huur zelfstandig betalenquote:Op maandag 28 maart 2005 19:35 schreef Bass-Miss het volgende:
Dus je moet na verloop van tijd toch een andere oplossing zoeken.
Dat scheelt idd.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, maar als het goed gaat ben ik in de zomer afgestudeerd, en kan ik dan de huur zelfstandig betalen
en welke duidelijkhied wil je dan van je ex ?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:31 schreef DarkAapie het volgende:
ja daar loop ik nu dus ook mee heb serieuse zelfmoord neigingen door me hoofd spoken![]()
maar ik heb mezelf voorgenomen om zometeen duidelijkheid te vragen van me ex
en morgen hulp te gaan zoeken ervoor.
Mag ik vragen wat de reden is dat je toen bent gaan samenwonen? Waren er destijds al twijfels?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:42 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat scheelt idd.
Ik ga iig niet te zot meer moeten doen met een huur die ik alleen mag ophoesten.
We waren toen een jaar of vier samen, en hij zat de meeste tijd bij mij op kot. Dus toen hij vast werk kreeg besloten we van iets groter te gaan huren en uiteindelijk is dat een koophuis geworden van hem en ben ik bij hem ingetrokken. En nog eens drie jaar verder zagen we het niet meer zitten...quote:Op maandag 28 maart 2005 20:39 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat de reden is dat je toen bent gaan samenwonen? Waren er destijds al twijfels?
Hoe lang waren julie al samen?
Wat maakt het dat je na 7 jaar ermee ophoudt? Ik kan me moeilijk voorstellen dat je na 2 jaar veel nieuwe dingen van elkaar leert.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:43 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
We waren toen een jaar of vier samen, en hij zat de meeste tijd bij mij op kot. Dus toen hij vast werk kreeg besloten we van iets groter te gaan huren en uiteindelijk is dat een koophuis geworden van hem en ben ik bij hem ingetrokken. En nog eens drie jaar verder zagen we het niet meer zitten...
Ik weet het eigenlijk niet.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:03 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat maakt het dat je na 7 jaar ermee ophoudt? Ik kan me moeilijk voorstellen dat je na 2 jaar veel nieuwe dingen van elkaar leert.
quote:Op maandag 28 maart 2005 21:03 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk voorstellen dat je na 2 jaar veel nieuwe dingen van elkaar leert.
Bij mij komt dat altijd tussen de 8e en 12e maand. Waarom die omslag plaatsvindt is me nog altijd niet duidelijk (zal wel hormonaal zijn). Aan de ene kant frustrerend aan de andere kant fascinerend.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:05 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet.![]()
Ik zag het steeds minder zitten om een toekomst met hem te hebben en op de duur leefden we langs elkaar heen en ergerden we ons meer en meer aan elkaar.
hahaha het is niet negatief bedoeld hoor.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]![]()
en heeft meneer al veel lange relaties achter de rug ?
Mensen kunnen veranderen ... en sommigen kunnen daar echt niet mee omgaan
dit naast miljarden andere redenen om een langere relatie te beëindigen ...
Ben nog niet verder gekomen dan 1,5 jaar in 3 serieuze pogingen.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]![]()
en heeft meneer al veel lange relaties achter de rug ?
welke duidelijkheid ik van haar wil is of ze gewoon wilt kijken of we haar die gevoelens terug kunnen bezorgen en als dat niet lukt we nog steeds vrienden kunnen blijven.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en welke duidelijkhied wil je dan van je ex ?. Praat vooral niet over je zelfmoordneigingen, of ze loopt zeker gillend weg!
voor de rest, mensen die door het beëindigen van een relatie zelfmoordneigingen krijgen zijn echte zielepoten, sorry ... ik kan daar echt geen gram geen begrip voor opbrengen.
weetje, ik heb hier afgelopen weken ook serieus pogingen toe proberen te nemen. Maar kom op, t werkt niet. Een relatie is een basis voor een gelukkige toekomst. Als er nu iets niet goed zit, want het is echt niet voor niks dat die gevoelens weg zijn. DAn gaat t in de toekomst geheid nog een keer mis. En sinds die gedachte niet meer door mn hoofd spookt, lukt t mij weer om mn leven een beetje op te pakken. Om weer verder te kijken dan mn ex. Om weer te leven en zo er over heen te komen zodat ik me kan gaan richten op mezelf. Mezelf kan ontplooien en een nog leuker mens kan worden, zodat een volgende vriend nog veel meer aan mij heeftquote:Op maandag 28 maart 2005 21:34 schreef DarkAapie het volgende:
[..]
welke duidelijkheid ik van haar wil is of ze gewoon wilt kijken of we haar die gevoelens terug kunnen bezorgen en als dat niet lukt we nog steeds vrienden kunnen blijven.
De grote vraag lijkt me sowieso of zij wel wil dat die gevoelens terug komen...quote:Op maandag 28 maart 2005 21:34 schreef DarkAapie het volgende:
welke duidelijkheid ik van haar wil is of ze gewoon wilt kijken of we haar die gevoelens terug kunnen bezorgen en als dat niet lukt we nog steeds vrienden kunnen blijven.
Hé Christine, vind het rot voor je dat je relatie uit is gegaan...quote:Op maandag 28 maart 2005 17:40 schreef Christine het volgende:
Ik trek het niet meer
Al die spullen verdelen... ik ben blij dat ik er niet ben als hij weg gaat.
Dank jequote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:49 schreef rooierooie het volgende:
Hé Christine, vind het rot voor je dat je relatie uit is gegaan...
Nee hoor, zeker niet, vind het leuk je naam hier op Fok zo her en der wel eens tegen te komen. Las het opeens een paar dagen geleden in een ander topic en vond het echt een beetje rot om te lezen. Dus bij deze een hart onder de riem, ik heb het idee dat dit je een paar jaar geleden veel meer omver geblazen zou hebben, maar je klinkt nu best strijdbaar, dat doet me goed om te lezen. Veel sterkte ermee, jij redt het wel hoor!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:02 schreef Christine het volgende:
Dank jelief dat je me niet vergeten bent
Goed bezigquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:17 schreef akkien het volgende:
ben ik wel met je ex eens johnny, als een relatie t kutgevoel waard is, dan is t in ieder geval een relatie geweest waar je met goed gevoel op terug kunt kijken.
Ik ben al een paar dagen zo vrolijk. Heb echt zo iets van, mensen boeien me wel en ik wil best geinteresseerd zijn, maar zover als ik daarin wil gaan. Zeker voor mn ex zou ik op dit moment alleen tijd vrij maken als ik toch al tijd heb. Hallo, t is mijn leven, en dara ben ik nu eindelijk achter. Hoop echt zo dat t zo blijft en ik niet enorm dip. Zaterdag een gala waar we allebei heengaan. Allebei met een andere date. Ben zo benieuwd of ik dat trek....
De foto's heb ik nog bewaard, in feite liggen ze voor het grijpen, maar ik kijk er eigenlijk nooit meer naar. Laatst was ik aan het kijken op een oude cd waar ik oude bestanden op heb gezet, en daar stonden nog wel veel foto's op, die nooit zijn ontwikkeld uiteindelijk. Was wel even slikken omdat ik nog weet hoe ik me toen voelde.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:12 schreef milagro het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk gedaan met foto's, gedichtjes, cadeautjes, etc. van hem?
Geweldig dat je goed voelt!quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:20 schreef akkien het volgende:
goed zo wuzfuz![]()
Ik ben ergens achtergekomen vandaagIk ben al dagen vrolijker dan ik het afgelopen jaar ooit geweest ben. het doet me goed om even alleen aan mezelf te hoeven denken en alleen aandacht aan anderen te geven als ik daarin zin heb. Dat betekent niet dat vrienden die problemen hebben niet langs mogen komen ofzo. Maar ik dat me alleen druk maak om mezelf en niet om of mn ex nog thuis komt ofzo (niet dat ie zowieso thuis zou komen maarja
).
Sterkte man!quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:49 schreef koning_leeuw het volgende:
Ik ga dit topic ook maar is in de gaten houden, het is sinds gister uit met m'n vriendin.
Ze zit bij me in de klas en we hebben 3 maanden gehad, word wel even lastig om haar
weer als klasgenoot te zien ipv vriendin
het is ook niet niks dat iemand zo ver voor jou wil gaanquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:17 schreef TopStyle het volgende:
Gek genoeg blijf ik er nog steeds een leuke meid vinden.
Mwa, zo zag en zie ik het nog niet.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is ook niet niks dat iemand zo ver voor jou wil gaan
Dank,quote:
Ik ga heel voorbarig hier ook meteen een waarschuwing van te voren tegen aan gooien!quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:23 schreef MisterLovaLova het volgende:
[...] doet ze d'r eigen ding gaat ie ineens raar doen![]()
Wil alles van d'r weten, zo'n ex die het duidelijk NIET los kon laten, kan moet ik eigenlijk zeggen. Het belt nog wel eens en uiteraard zo onbetrouwbaar als maar kan.
Gezien de titel van het topic dacht ik dit hier wel te kunnen posten, gewoon mijn ervaringen delen. Volgens mij haal ik ook niet direct uit naar iemand. En wordt het gezien als uitdagerig en zuicherig omdat haar ex hier dus duidelijk niet mee om kan gaan en erop reageert.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ga heel voorbarig hier ook meteen een waarschuwing van te voren tegen aan gooien!
Wat in SEX geldt, geldt hier net zo goed. Problemen tussen jou en de ex van je vriendin worden NIET hier besproken! Pak je telefoon, schrijf een brief, whatever, want ik vind je post hierboven al weer redelijk uitdagend en zuigerig!
Je ervaringen kun je hier altijd kwijt, maar feit blijft sowieso dat we hier op Fok! niet blij zijn met dingen over Fok!kers die hier op tafel gekwakt worden. Privé-vetes horen privé te blijven.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:00 schreef MisterLovaLova het volgende:
Gezien de titel van het topic dacht ik dit hier wel te kunnen posten, gewoon mijn ervaringen delen. Volgens mij haal ik ook niet direct uit naar iemand. En wordt het gezien als uitdagerig en zuicherig omdat haar ex hier dus duidelijk niet mee om kan gaan en erop reageert.
Thats it. had er iig geen slechte bedoelingen mee.
Vind dit zeker geen zielig of dom argument. Want dit maakt het 'elkaar een tijdje niet zien' wel een stuk lastiger. Je moet toch gewoon je vrienden kunnen blijven zien, want jezelf eenzaam opsluiten werkt al helemaal niet. Ook kun je van je vrienden niet verlangen dat zij alleen maar met jou omgaan en de ander een tijdje links laten liggen. Ik ben blij dat ik vrienden heb die dit goed aanvoelen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:44 schreef petitlapin het volgende:
we hebben dezelfde vriendengroep, wat een zielig argument.
Wij hebben juist het omgekeerde geprobeerd, elkaar in het begin even niet te zien. Maar dat werkte bij ons niet, we trokken toch op één of andere manier weer naar elkaar toe (mede doordat we elkaar via vrienden toch weer tegenkwamen). Blijkt dus maar weer, dat zoiets per situatie verschilt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:45 schreef akkien het volgende:
We hebben in t begin geprobeerd elkaar te blijven zien, maar dat werkte niet. Sinds ik m niet meer zie gaat t veel beter met me...
Net zoals jij heb ik ook een nieuwe vriendin waar het fantastisch mee gaat. Allen mijn ex doet nogal moeilijk. Steeds als ik denk dat we normaal met elkaar om kunnen gaan, gebeurd er weer iets waardoor het fout loopt. Heb de hoop onderhand opgegeven ooit normaal met elkaar om kunnen gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:02 schreef MisterLovaLova het volgende:
Na de eerste maand dacht ik miin ex waarschijnlijk helemaal niet meer te gaan zien. Ze is zelfs een week nadat ik het uitmaakte voor 3 weken naar australie gegaan (daar komt ze oorspronkelijk vandaan).
Het ging echt niet van een leien dakje de eerste 3 maanden, maar nu 8 maandjes verder gaat het helemaal geweldig. Ik zie d'r nog regelmatig en we kunnen ook prima stappen met z'n allen.
En dat na 7 jaar relatie waarvan 2,5 jaar samenwonen.
Ik heb ondertussen een andere vriendin en ook dat gaat alemaal prima samen, echt gun het een beetje tijd verwacht niet dat alles na een maand of 2 maanden weer goed voelt of gaat. Maar het kan.
![]()
![]()
Dit is niet direct gericht naar hem toe.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:40 schreef Brighteyes het volgende:
Eliminator! Dit is echt mijn laatste waarschuwing. Zou je het mss gewoon kunnen laten om op ze te reageren? Het begint behoorlijk irritant te worden!
Onbewust hou je opties open, en dat is eigenlijk gewoon kut.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:37 schreef akkien het volgende:
ja, ik had zo'n harde opmerking ook nodig om even weer met beide benen op aarde gezet te worden en er rust en vrede mee te hebben. Op t moment zelf dat je t hoort is t heel erg vervelend, daarna geeft het eigenlijk wel erg veel duidelijkheid en dat is fijn
Gelukkig heb ik nooit last gehad van dat soort ideeen. Mede ook omdat ik heel vast in mijn hoofd had dat ik dan wel in mijn eentje een aantal dingen zou gaan doen, die men normaal gesproken samen 'hoort' te doen. Daar klampte ik me echt aan vast 'ik kan dat best alleen'.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:54 schreef akkien het volgende:
Maar mn toekomstbeeld wordt echt zo'n doombeeld zeg maar. Ben bang dat ik nooit meer iemand tegenkom. Dat er nooit meer iemand is die van mij houd aangezien ik wel steeds ouder word (hoewel ik pas 18 ben ). Heb t idee dat iedereen steeds meer bezet raakt enzo. Dat ik de eeuwige vrijgezel ga worden...
Ik wil ook eenquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ik mag blijkbaar op mijn 29e in mijn handjes knijpen dat ik nogiemand
gevonden heb!
Is dat graag willen niet een gevaar? Dat je dan te snel iemand leuk vindt, en een verkeerde keuze maakt?quote:
Nee, anders was ik al lang niet meer alleen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:17 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Is dat graag willen niet een gevaar? Dat je dan te snel iemand leuk vindt, en een verkeerde keuze maakt?
ik vind t ook een hele stomme gedachte van mezelfquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nooit last gehad van dat soort ideeen. Mede ook omdat ik heel vast in mijn hoofd had dat ik dan wel in mijn eentje een aantal dingen zou gaan doen, die men normaal gesproken samen 'hoort' te doen. Daar klampte ik me echt aan vast 'ik kan dat best alleen'.
Maar ehm... jij bent pas 18!Je moest eens weten hoeveel mensen er zijn die dan sowieso nog nooit een relatie gehad hebben en uiteindelijk net zo makkelijk nog iemand vinden. Je doet net alsof je stokoud bent.
Ik mag blijkbaar op mijn 29e in mijn handjes knijpen dat ik nogiemand
gevonden heb!
quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:34 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Nee, anders was ik al lang niet meer alleen.![]()
Ja idd, vrouwen en het geven van hints, pfff. Heb nadat het uit is gegaan, zo'n half jaar geleden, nog een aantal gesprekken gehad met haar. Ook zij gaf toen aan nog wel es twijfels te hebben of het wel een goede beslissing was. Ook met uitgaan waren we de hele avond aan het dansen met elkaar. Ik haalde daar toen weer moed uit dat het goed zou komen, totdat zei weer eens duidelijk maakte dat het echt niks zou worden. 'Geef me dan ook geen valse hoop', dacht ik toen. Zoiets maakt het loslaten van je ex zo'n stuk lastiger.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:35 schreef George-Butters het volgende:
Ik had wel nog steeds contact met haar, waardoor ik stiekum nog het idee had dat het nog wel weer goed ging komen. Ik heb dat voorzichtig aangekaart waarna ik aardig hard kreeg te horen dat dat niet gaat gebeuren. (Pfff vrouwen en het geven van hints)
Niet teveel vrouwenbladen lezen :pquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:00 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Eigenlijk vrees ik soms gewoon dat ik te veeleisend ben voor een relatie.
yup had het zowieso al niet naar me zin daar, dat maakt het nu alleen maar nog lastigerquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:17 schreef akkien het volgende:
die leuke afleiding helpt bij mij echt super goed. Maar t lukt me totaal niet meer om naar mn werk te gaan. Heb dus ook besloten om dara te stoppen en ander werk te zoeken. Hebben jullie daar ook last van?
hehequote:Op zaterdag 2 april 2005 10:49 schreef milagro het volgende:
ik tel tot drie en dan laten we allemaal tegelijk onze exen los, okay?
1..........2.......................................................................3 !
Zo klaar, opgelost, slotje
al besproken met je vriend ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:31 schreef Christine het volgende:
Ik ben gisteren ook begonnen in "Godin van de jacht" van Heleen van Rooijen... en ik krijg helemaal zin in het vrijgezellenbestaan erdoor
mmm, omdat je zin kreeg in het vrijgezellenbestaan ging ik ervan uit dat je nu een vriend hadquote:
Naja, niet meer dus hequote:Op zaterdag 2 april 2005 11:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mmm, omdat je zin kreeg in het vrijgezellenbestaan ging ik ervan uit dat je nu een vriend had
ok, en nu vanavond stappen, hoeren en sloeren ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Naja, niet meer dus he
Hij moet alleen nog ff verhuizen en dat gebeurt morgen.
Zoiets jaquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ok, en nu vanavond stappen, hoeren en sloeren ?
Waarom alles wissen en verbreken? Is toch iemand geweest die je graag gezien hebt?quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:01 schreef Magics het volgende:
Bij mij is het net een uurtje uit. Het kwam voor mij als een gehele verrassing. Heb net maar zijn foto's van mijn kamer gehaald en in een oude doos gestopt. Net zijn telefoonnummers en zijn msn geblockt en gewist. Ik weet niet hoe ik me voel. Soms ok, soms ineens heel verdrietig.
We hebben 10 maanden wat gehad. Ben bang dat t verwerken lang gaat duren
Dit omdat ik me anders te kut voel. Als ik niks meer van m tegenkom, ben ik er sneller bovenop denk ik.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:06 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Waarom alles wissen en verbreken? Is toch iemand geweest die je graag gezien hebt?
Hey Christine, ik weet dat je dit leest voordat ik zelfs maar wakker ben, maar goed...je bent een sterke meid. Ondanks dat dit zwaar is, is het wel de juiste keuze. Een leuk leven staat nog voor je en je hoeft je geen zorgen te maken dat ooit de perfecte jongen tegenover je staat.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:01 schreef Christine het volgende:
Het ging vandaag zo goed. Lekker een dagje alleen, lekker in het zonnetje, lekker mijn huisje opruimen...
Maar nu zit ik er weer helemaal doorheen
Morgen gaat hij weg, en ik zie er heel erg tegenop
Het kost ook zoveel energie om steeds maar sterk te zijn...
quote:Op zondag 3 april 2005 09:38 schreef Christine het volgende:
Dankje Micky...
Ik heb zo'n gevoel dat dit de zwaarste dag tot nu toe gaat worden.
Even heel hard doorbijten maar, vandaag.
Vrienden blijven met een ex die veel voor je betekende is heel goed, alleen niet vanzelfsprekend. Voordat je vrienden wordt, moet je eerst de gedachte dat het 'eventueel heel misschien' iets kan worden, laten vallen. Tuurlijk kan je je ex daarvoor nog wel zien, maar wees niet te optimistisch of ga denken dat het toch weer wat wordt, want het is toch zo vertrouwd?quote:Op zondag 3 april 2005 12:17 schreef Promo het volgende:
Darkaapie >> ik zit precies in hetzelfde pakket. Ik heb ook weer afgesproken om vandaag wat te gaan doen :-/ Ja ik wil ook vrienden blijven want ze betekende super veel voor mij de afgelopen 3jr en andersom ook. Van de ene kant is het misschien ook stom om wat af te spreken, vanavond heb ik weer de pijn waarschijnlijk, ik snap ook niet waarom ik het doe. Maar wil haar zo graag zien en van alles zeggen. Gister op stap geweest naar een club in belgie waar we wel eens naar toe gingen en vond het maar vies raar, hele tijd het gevoel dat ze even naar de wc was en dat ze zo weer bij mij stond, maar dat was niet zo :S Dan vanmorgen wakker worden met een smsje op me telefoon van haar, voelde weer zo vertrouwd aan. Waarom spreek ik ook af in de hoop dat t goed komt of bang om haar los te laten? Of zou ik echt een vriendschap willen, alhoewel ik vanmezelf weet dat ik het toch niet kan, maar wil het zo graag, want ik vertrouwde haar 200% en zij mij ook en kon alles zeggen tegen die.
Nee, ik ben helemaal alleen nu. Net.quote:Op zondag 3 april 2005 14:58 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
komt echt wel goed, volgens mij wordt het een opluchting als je straks het rijk voor jezelf hebt
Komt die vriendin nog langs of?
Het voelt vreemd aan he. Ik ben eigenlijk heel erg blij dat ik terug alleen ga wonen en heb er erg veel goesting in. En toch heb ik soms zin om te janken.quote:Op zondag 3 april 2005 21:48 schreef Christine het volgende:
Ik heb mijn huisje intussen een flinke metormafose gegeven, en dat voelt goed
Het is echt MIJN paleisje nu... heerlijk!
Dipje is ook helemaal weg, al zullen er vast nog wel een hoop tranen vloeien...
The hole that exists in your life after you`ve broken up with someone can only be filled with the sands of time and not by someone else.quote:Op zondag 3 april 2005 21:48 schreef Christine het volgende:
Ik heb mijn huisje intussen een flinke metormafose gegeven, en dat voelt goed
Het is echt MIJN paleisje nu... heerlijk!
Dipje is ook helemaal weg, al zullen er vast nog wel een hoop tranen vloeien...
Ik herken me er in zoverre in dat mijn ex idd niet de tijd heeft genomen om onze relatie te verwerken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:12 schreef Butterfly79 het volgende:
Tis zo ontzettend zonde om een ex je nieuwe relatie te laten verpesten. Neem eerst, voordat je een nieuwe liefde tegenkomt, uitgebreid de tijd om over je ex heen te komen want als je dat niet doet, kom je het vroeg of laat alsnog tegen en dan komt het je echt niet uit!! Ik zou willen dat ik het toen anders had gedaan want dan had het me nu misschien niet zo dwars gezeten.
Zijn er meer die zich in mijn verhaal herkennen? Ben er wel benieuwd naar namelijk...
Het ligt er natuurlijk aan hoe je uit elkaar ging. Als dit met wederzijds respect gebeurt en niet met ruzie uit elkaar, dan komt een vriendschap dichterbij dan als je hem of haar alleen maar lekker vindt.quote:Op maandag 4 april 2005 09:41 schreef Butterfly79 het volgende:
Knap hoor, dat jullie willen proberen om vrienden te blijven. Ik ben er achter gekomen dat dat bij mij toch niet zal lukken. Wanneer een relatie uitgaat, valt er zoveel weg dat het echt een hele klus is om een vriendschap op te bouwen want je bent toch niet op een gevallen met de gedachten: zo, daar zal ik eens leuke maatjes mee worden. Je bent juist op m gevallen omdat ie leuk, lekker en veel meer is dan gewoon een vriend. Ik heb echt een vreselijke hekel aan mijn ex, we blijken bijna niets meer gemeen te hebben maar toch vind ik het nog steeds een lekker ding. Maar aan 'alleen maar een lekker ding' heb je vrij weinig.
ik had het ook anders gedacht... we hebben toen idd heel veel nare dingen meegemaakt, zijn moeder kreeg kanker... Samen hebben we geprobeerd om daarmee om te gaan maar hij wilde dat blijkbaar op een andere manier doen dan ik, hoewel hij me dat pas achteraf verweten heeft... Pas ruim nadat het uit was, is zijn moeder overleden... alleen vond hij het blijkbaar niet nodig om me dat te vertellen en hoorde ik het pas later via via... Toen ben ik idd eens gaan nadenken of een vriendschap nog wel mogelijk was en heb mijn conclusies getrokken. En dat was echt niet gemakkelijk...quote:Op maandag 4 april 2005 09:49 schreef milagro het volgende:
als iemand meer is dan een vriend, dan mag ik aannemen dat vriendschap een onderdeel vormde van het geheel wat je voor die persoon voelde, met die persoon deelde.
als alles wat boven een vriendschap uitstijgt wegvalt dan zou er in principe een vriendschap overblijven dus.
doet dat het niet, dan was vriendschap geen onderdeel van je relatie of is er zoveel naars gebeurd dat niet alleen de liefde (als levenspartner) maar ook de vriendschap over is.
het a priori uitsluiten van vriendschap na een verbroken relatie , daar begrijp ik niets van.
I dont mean to bother you, but i know how you feel and believe me its not easy, but you know that. Time is what you need and thats whats so ironic because it feels like it could take forever,quote:Op maandag 4 april 2005 16:02 schreef Christine het volgende:
Het gaat goed, Magics
Momenteel voel ik me super, en ik probeer zo lang mogelijk van dat gevoel te genieten. Dipjes zullen er vast nog wel komen, maar nu ff niet
Lief dat je meeleeft
ik zeg je gewoon zoals het isquote:Op maandag 4 april 2005 18:00 schreef Pumatje het volgende:
luister dame, je kunt ook een symphatieke reactie plaatsen lijkt me. Hier heeft toch niemand wat aan. Ik word niet boos op haar, niet in de zin van. Hee nu ben ik even kwaad. Nee teleurgesteld komt misschien beter nu. De waarheid vertellen zou een heel andere soort reactie opleveren.
en als ze liegt wat zou ik dan moeten doen volgens je.. dan speelt ze het niet netjes, als ze eerst laat weten dat ze echt nog wat voelt en alles nog een keer wil ervaren.
sorry dat ik in het verkeerde topc zat, ik dacht dat ik in de goede zat.quote:Op maandag 4 april 2005 18:09 schreef petitlapin het volgende:
waarom zou ze niet netjes bezig zijn, pumatje, als ze een date had met een andere jongen, het is toch uit tussen jullie beiden. Jij hebt je niet meer met haar liefdesleven te bemoeien.
Ook voor jou, je snapt het niet want , ja jullie zijn er niet bij. Jullie weten niet wat er gezegt en gedaan is, en ik snap je reactie ook wel, maar het punt is, dat zij mij wel anders verteld. En het is heel simpel niet netjes van 2 walletjes te eten. Ik heb principes en die staan boven alles snap je. Dit geld hopelijk voor iedereen anders laat je nogal over je heen lopen.quote:Op maandag 4 april 2005 18:21 schreef milagro het volgende:
[..]
ik zeg je gewoon zoals het is
het gaat je geen donder meer aan met wie zij uit is en waarom.
maar blijbaar vind jij de waarheid onsympathiek klinken, dus nu maar hopen dat ze liegt en zegt dat ze met een platonische vriend uit was
en nogmaals, je zit in het verkeerde topic
open een eigen topic.
Je laat je aan het lijntje houden. ze voert je een beetje en je gaat om. Misschien is het niet fijn... en zou je absoluut terug willen... maar tis niet voor niets uit... kennelijk ging er iets mis en zou je dat moeten inzien.quote:Op maandag 4 april 2005 20:28 schreef Pumatje een hele hoop:
<knip>
dank jequote:Op dinsdag 5 april 2005 11:39 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
Je laat je aan het lijntje houden. ze voert je een beetje en je gaat om. Misschien is het niet fijn... en zou je absoluut terug willen... maar tis niet voor niets uit... kennelijk ging er iets mis en zou je dat moeten inzien.
Laat haar gaan en zoek een ander. Investeer hier geen tijd in want je krijgt uiteindelijk toch waarschijnlijk alleen maar de deksel op je neus.
guitarmaistro1: let it go... let it go...
aan een dood paard trekken heeft totaal geen nut.zoek een ander en probeer daar mee op te bouwen wat je wilt. dit lijkt me een verloren zaak...
al met al blijkt wederom dat in veel gevallen vrienden blijven niet de oplossing is. Creëer afstand voor jezelf en voor de ander. Zorg voor jezelf want uiteindelijk heb je alleen jezelf om voor te zorgen . Ik weet uit ervaring dat je uiteindelijk best weer vrienden kunt worden... maar dat heeft gewoon tijd nodig. Tijd om wonden te helen en gevoelens af te sluiten... oftewel... de tijd heelt alle wonden (en slaat er nog veel meer)
Ken hetquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:36 schreef koffiezetapparaat het volgende:
verhaal
Het is inderdaad wel tegenstrijdig dat het na een relatie moeilijk is om vrienden te blijven. Je vond mekaar van tevoren toch ook heel leuk, dus waarom kan het erna niet ook? Maar goed, er komt natuurlijk wel wat meer bij kijken om een vriendschap eraan over te houden. Als je met knallende ruzie uit mekaar gaat dan zou ik er ook geen zin meer in hebben...quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:42 schreef poepsie het volgende:
Als ik erover nadenk is het zo stom. Ik zal nooit meer vrienden kunnen worden met me ex terwijl hij eerst het belangrijkste in me leven was en je zoveel van elkaar hield dacht je..
Ik voel gewoon niks meer als ik hem zie. Helemaal leeg van binnen op dat gebied. Geen kwaadheid, geen liefde..
Belazeren of liegen was ook niet het probleem bij ons, dus daar heb ik ook geen enkel moment aan getwijfeld. Ik merkte en zag ook wel vaak genoeg aan haar dat zij er evenveel moeite mee had als ik, alhoewel ze het wel beter kan verbergen. Maar waar ik nu wel een beetje van baal, is dat de rollen volgens mij een beetje zijn omgedraaid nu. Eerst nam zij steeds het contact op en hield ik de boot af omdat ik er niet aan toe was. Nu ben ik er wel klaar voor denk ik en heb ik ook echt heel veel zin om dingen weer een beetje op te pikken (gewoon vriendschappelijk dus), maar nu is juist zij terughoudend terwijl ze dat eerst niet was. Dan ga ik mezelf afvragen: komt voor haar de echte flinke klap van het uitgaan nu pas na 2 maanden en is ze daardoor wat afstandelijk en kortaf, of vindt ze me gewoon niet meer interessant genoeg om vrienden te blijven? Dan gaan die gedachten weer aan je knagen.quote:Uit jou verhaal blijkt dan ook niet dat ze je belazerd heeft of tegen je gelogen heeft en zich nu verlaagd tot hetzelfde niveau als 14 jarige.. dus dan is dan een ander verhaal maar toch blijft het moeilijk om erna vrienden te blijven.
Heb je nou ook al ander werk? Of ga je je leven "zonder" werk opbouwen en dan weer terug?quote:Op woensdag 6 april 2005 11:24 schreef akkien het volgende:
mooi christine, dat broer-zus gevoel heb ik ook veel meer gehad aan t einde. Ik wou dat ik dat kon, blij zijn dat t uit is.
M'n werk reageerde echt heel erg positief, ik ben daar gestopt. En ze begrepen het volkomen, en als ik ooit weer meer tijd heb en alle dingen weer helemaal op een rijtje heb dan mag ik zo terugkomen.
(ben daar gestopt omdat t me teveel aan mn ex doet denken enzo, en aangezien ik met kinderen werk vind ik dat ik mn aandacht daar volledig op moet kunnen richten en dat lukt momenteel niet zo goed. Ik wil eerst mn eigen leven weer even goed opbouwen enzo, zoals ik het wil en niet zoals t was)
ik hoop dat ik ergens anders waar ik heb gesolliciteerd word aangenomen. Want dat werk zou ook beter te combineren zijn met mijn studie, waar ik een onregelmatig rooster heb. Maar als ik niks kan vinden in de tussentijd, dan bouw ik alles weer een beetje op en kijk ik of ik na de zomervakantie weer kan beginnen bij mn oude werk.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:50 schreef Big_M het volgende:
[..]
Heb je nou ook al ander werk? Of ga je je leven "zonder" werk opbouwen en dan weer terug?
Dat zou ik nl wel knap van je vinden!
\quote:Op donderdag 7 april 2005 10:58 schreef Christine het volgende:
Mijn ex komt vandaag nog wat spulletjes ophalen hier thuis.
Ik heb er zin in, joh!
Ja ik denk dat ik dat ook ga doen. Gewoon alles klaarzetten, in z'n handen duwen en AJUUS!quote:Op donderdag 7 april 2005 11:00 schreef akkien het volgende:
spulletjes vast inpakken en naast de deur zetten. Dan hoef je m niet binnen te laten enzo...
ik kan het niet beter verwoorden!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Stop je gevoelens niet weg, maar laat je er niet door overheersen. Doe leuke dingen en probeer de goede dingen te onthouden, terwijl je beseft: het wordt nooit meer zo.
zitten zeker herkenbare dingen in.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:27 schreef Promo het volgende:
Ik wil ook ff mijn verhaal kwijt....
2 wkn geleden had mijn vriendin het ook uitgemaaktWe hadden bijna 3jaar wat. Ik 23 zij 18.
Het begon allemaal die vrijdag ervoor, gezellig dagje gewinkeld, niks mis mee. s'avonds thuis zit ze hier en keek droevig, ik zeg wat is er met jou? zegt zij ja ons, ze zag het allemaal niet meer zitten. Ze wou het beeindigen. Na goed gepraat en wat dingen besproken hadden we afgesproken om wat rustig verder te gaan en dat we elkaar wat meer vrijheid zouden geven. Ze miste nl. de vrijheid die ze eigenlijk nooit had gehad. Niet dat ik haar niks liet doen, maar ze wou gewoon alleen op stap en dingen doen zonder rekening te houden met mij.
Die Wo. nog lekker bij elkaar geslapen, leek niks mis mee. Die do. ochtend gaan werken en tegen t einde van me werkdag kreeg ik een smsje als ik even langs wou komen. Ik wist genoeg, daar naar toe gereden als een gek naar haar kamer gegaan, zij stort helemaal in en begint weer erover dat ze niet verder wilt omdat ze die vrijheid mist. ik Kwaad weggegaan, zij keihard aan het huilen.
Ik was zo kwaad dat ze het nog niet eens verder wou proberen wat we hadden afgesproken, het is nog niet eens in werking gegaan omdat zij die week ook nog es ziek was.
Thuis aangekomen beseft ik het pas, en ik stortte FINAAL in. En was zo kwaad opmezelf dat ik daar ben weggelopen, zij betekende heel veel voor mij. Zelfs nu nog heb ik het er heel moeilijk mee en moet constant aan haar denken, en s'avonds in bed huil ik nog steeds erover.
Haar paar x gebeld en superveel gesmst met haar soms positief soms negatief.
Het kwam erop neer dat ze die vrijheid mistte en ook eens die kant van het leven wou meemaken, ze zij als we zo doorgingen bleven we bij elkaar, we waren perfect bij elkaar, wij vonden dat en mensen om ons heen ook. We hadden amper ruzie en als het zo was, was het om iets doms.
Maar toch het hakt er zo ongelooflijk in, ik ga eronder door.
Na veel gepraat en gesmst hebben we elkaar zondag gezien om wat dingen uit te praten, want zo wou ik niet uitelkaar ze is 3jr me vriendin geweest maar ook mijn beste vriend.
Nou toen ik haar weer zag trilde ik alleen maar, deed zo'n pijn. We hebben die zondag wat dingen gepraat dat we zouden proberen om vrienden te blijven. Maar ik weet van mezelf dat ik het toch niet kan en al helemaal niet als ik haar met een andere jongen zou zien. zelf zegt ze dat ze daar geen behoefte aan het anders was ze wel heel erg dom om mij te dumpen en later n ander te pakken, zij ze zelf. We hebben elkaar paar x stevig vastgepakt en dat was o zo fijn en dat vond zij ook maar ze wou niet terug, ze wou die vrijheid voorlopig. Had er nog gevraagd als het ooit goed kan komen en daarop zei ze misschien als ze die vrijheid had gehad.
Ik mis haar zo erg, nu ik haar kwijt ben heb ik totaal nergens meer zin in en besef ook dat ik veel voor haar heb opgegeven.
zondag zouden we misschien elkaar weer zien en wat leuks gaan doen, maar na di. weer ruzie hebben gebouwd weet ik nou niet als ze nog wil. Ze het wel nog die avond een sms gestuurd dat ze niet meer boos was. En dat ze niet wou dat ik nog meer pijn zou hebben.
Had er gisterochtend wel nog een sms gestuurd maar heb niks meer van haar vernomen en vertik het om nog ene te sturen, als zij vrienden wilt blijven en zondag nog wat afspreken neemt zij maar initiatief. Maar ondertussen ga ik hier wel onderdoor. Ik denk constant aan haar.
Ze stuurt wel constant een sms terug of het me al paar x gebeld, dan vraag ik me toch af wat ze wilt op het moment, volgens mij weet ze het zelf niet en kiest ze de makkelijkste weg.
Afgelopen ma. avond had zij het moeilijk thuis, maar dan wel mij sms'en met sorry dat ik je zoveel pijn heb bezorgd en dat ze zichzelf een kutwijf vond omdat wat ze mij had aangedaan en als ik haar ooit kon vergeven.
Ik weet het niet, ik wil haar zo graag terug, zij betekende zoveel voor mij, ik ben echt veranderd door haar en wat meer verantwoording gaan nemen met werk enzo.
Maar ik weet niet meer wat ik moet doen, ik denk constant aan haar. wil zo graag de auto pakken en naar haar toe rijden en vastpakken, ik mis haar zo ontzettend, ik stort nog steeds in elkaar als ik eraan denk.
Nou, hij kwam vroeger dan verwacht, dus de spulletjes stonden niet klaar.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik dat ook ga doen. Gewoon alles klaarzetten, in z'n handen duwen en AJUUS!
Ja, gewoon veel weggaan en dingen doen zodat je er niet teveel aan denkt. Na een tijdje slijt het gevoel vanzelf langzaam en dan kan je weer wat rustiger aan doen.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:14 schreef akkien het volgende:
herkenbaar metro2005, dat proberen om zoveel mogelijk weg te gaan. Dat doe ik ook.
probleem is dat mn studie er onder lijdt...quote:Op donderdag 7 april 2005 14:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja, gewoon veel weggaan en dingen doen zodat je er niet teveel aan denkt. Na een tijdje slijt het gevoel vanzelf langzaam en dan kan je weer wat rustiger aan doen.
Bovendien is het goed om je vriendenkring weer wat op te bouwen en uit te breiden.
tja, een goede relatie vergeet je niet 123. je kan je wel groot houden maar als je noodgedwongen rustig aan moet doen door, in jouw geval je studie, dan denk je er toch onbewust aan.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:47 schreef akkien het volgende:
[..]
probleem is dat mn studie er onder lijdt...,
en dat ik dus nu weer probeer om normaal te leven en wat tijd voor mezelf over te houden, maar ik word er vandaag echt gek van. Ik word al bijna de hele dag vermaakt enzo, maar als ik weer 2 seconden alleen ben ben ik weer onwijs verdrietig, snap echt niet hoe dat nou ineens weer komt...
hoe lang heeft je relatie geduurd? op zich is 4 weken toch kort? neemt niet weg dat ik het zelfde verwacht van mezelf als jij hoor... 4 jaar relatie gehad en nu is het bijna 4 weken uit... samengewoon en al... de eerste 2/3 dagen waren kut, daarna voelde ik me wel prima, vrijheid etc. etc. En nu opeens de laatste 2 dagen: ik mis hem, denk zelfs dat ik terug zou willen (terwijl ik zeker wist dat ik dat nooit meer wilde), niemand lijkt leuker dan hij (en dat terwijl hij niet perfect was, integendeel maar we hadden het meestal gewoon ontzettend leuk).... hij heeft de keuze gemaakt om er mee te stoppen op basis van een ruzie... ik had al tijden een knagend gevoel, wilde er telkens voor vechten... hij is op een lullige manier achter dat knagende gevoel gekomen en nu hop vertrouwen weg, hop uit... heb niet eens goed alles uit kunnen leggen aan hem...quote:Op donderdag 7 april 2005 16:06 schreef akkien het volgende:
t stomme is dat t al bijna 4 weken uit is, en t de afgelopen 2 weken echt super goed ging. Ik snap niet waarom ik me vandaag zo kut voel. Misschien gewoon omdat ik spierpijn heb, en te laat ben gaan slapen, en hoofdpijn heb en verder nog wat kleine dingetjes die niet gaan zoals ik t wil...
Maar ik moet echt moeite doen om niet te huilen, en als er mensen langs komen gaat t goed. Maar zodra ze weg zijn ben ik weer aan t huilen...Snap niks meer van mezelf. Na 4 weken mag t toch wel eens over zijn...
shit he... er zullen voorlopig wel van die dagen blijven... ook al gaat het best lekker... ik geef er dan maar even aan toe... voelde de dag nadat het uit was even helemaal niets, helemaal blanco was ik maar na een vriendin gebeld te hebben was ik toch wel emotioneel en eigenlijk was ik daar blij om, blij dat ik gevoel had en niet als een soort zombie leefde...quote:Op donderdag 7 april 2005 17:18 schreef akkien het volgende:
idd klossie, zo voel ik me precies. T is zelfs bijna op dezelfde manier uitgegaan, behalve dan dat hij zelf ook een knagend gevoel had. Relatie ruim 2,5 jaar. We woonden praktisch samen, ook al hadden we nog wel beiden onze eigen kamer.
Maar ik voel me zo t zelfde als jij volgens mij....Misschien is t wel gewoon normaal. en zijn de dingen na 4 weken wat bezonken enzo, en ga je door het oppakken van je normale leven weer op een andere manier nadenken ofzo. T gaat nu opzich wel weer even goed. Net even met m gepraat op msn en mijn slechte gevoel is in 1 keer weg. Snap niet hoe hij dat altijd weer voor elkaar krijgt.
goh same situatie... helemaal herkenbaar... mijn ex wil ook wel noodzakelijk contact en doet ook niet lullig maar wil alles laten bezinken, rust geven dus niet afspreken... ik heb een reis geboekt voor 2,5 week, ga over 3 weken, voor die tijd hoop ik toch wel iets afgesproken te hebben maar zal er maar even niet te veel mee bezig zijn, dat is denk ik het beste,... en ja, ik heb al een hoop goede dagen gehad maar ook mindere dagen, vdnaag voel ik me wel ok eigenlijk hoewel ik er wel vaak aan denk. ben 's avonds vrij snel moe, gewoon uitgeput van het denken denk ik... verder doe ik alleen maar leuke dingen maar tot laat in de kroeg hangen is daar nog niet bij, op de één of andere manier heb ik daar even minder behoefte aan, terwijl ik dat vroeger meer had. je loopt voor je gevoel ook met zo'n stempel van "ik ben single" op je kop, vreselijk... al die mannen waar je nooit iets mee zou willen zien je opeens weer als een prooi...quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:32 schreef akkien het volgende:
ik voelde al vrij snel iets...Het eerste half uur even niet. Maar omdat hij moest huilen werd ik daarin meegetrokken, en daarna ben ik wel steeds emotioneel geweest eigenlijk.
En dat gevoel dat alles over lijkt te zijn idd. Ik ben gewoon zo bang dat ik nooit meer iemand tegenkom met wie ik al dat vertrouwen en die liefde zo goed kan delen enzo...En van die spontane leuke dingen doen enzo....
Ik heb vannacht voor t eerst niet over m gedroomd, en hij was ook niet het eerste waar ik vanmorgen aan dacht. Dat is echt al zo'n vooruitgang dat ik heb besloten om vandaag geen afleiding te zoeken en te gaan studeren. Ik denk dat ik vandaag echt een goeie dag heb.
En mijn ex wil idd op dit moment ook geen contact. Hij wil me best spreken enzo, via msn of als we elkaar tegenkomen. Maar hij wil niks afspreken, omdat hij daar geen zin in heeft (zegt ie). Ik wil wel heel erg graag weer eens afspreken....dus moeilijk, moeilijk, moeilijk....
sterkte meidquote:Op woensdag 13 april 2005 14:14 schreef Christine het volgende:
Ik trek het vandaag even helemaal niet meer... ik dacht zo sterk te zijn en gewoon verder te kunnen gaan als happy single, alsof de laatste vier jaar niet gebeurd zijn. Maar ik kan het niet.
Het is niet zozeer dat ik mijn ex mis, maar meer het feit dat echt alles ander is nu. Het huis heb ik intussen anders ingericht, en ik eet dingen die ik normaal niet kon maken omdat hij het niet lustte, maar ik voel me er helemaal niet happy bij. Mijn relatie was absoluut niet goed, dus ik WEET dat het beter is zo, maar waarom voelt het dan niet zo... ik heb gewoon behoefte aan iemand die met me meedenkt, iemand die me af en toe even een hele dikke knuffel geeft, en iemand tegen wie ik af en toe even lekker kan zeuren. Het gevoel dat ik er nu helemaal alleen voor sta, werkt zo verschrikkelijk verlammend... ik heb nooit geleerd hoe ik het alleen moet doen. Hoe de papierwinkel in elkaar zit, welke rekeningen ik kan verwachten, etc. En er zijn nog zoveel praktische dingen die geregeld moeten worden...
Soms wou ik gewoon dat ik weer even het kleine meisje van vroeger was, die veilig op mamma's schoot kon kruipen en net kon doen of de rest van de wereld niet bestaat. Dat ik het allemaal niet zelf hoefde te regelen, maar gewoon mijn grote sterke pappa erop af kon sturen.
Het valt toch niet zo mee om alleen te zijn...
Het is denk ik heel moeilijk om echt van een ex af te komen als je nog contact met hem hebt,quote:Op zondag 10 april 2005 10:47 schreef akkien het volgende:
contact verbreken wil ik echt niet. Daarvoor zal ik m ook nog veel te vaak tegenkomen.
Ik snap mezelf even niet zo erg. HEt begint nu tot me door te dringen dat t echt over is. En dat al die leuke dingen die we samen deden niet meer terug zullen komen. Maar t stomme is dat ik m da nog steeds mis. En t er juist weer moeilijker mee krijg...
En hoe kom ik van die idiote gedachten af dat ik nooit meer een leuke vriend vind?
quote:Op woensdag 13 april 2005 14:14 schreef Christine het volgende:
Het valt toch niet zo mee om alleen te zijn...
Goedzoquote:Op woensdag 20 april 2005 19:49 schreef akkien het volgende:
dat tentamen van 3 weken terug waar ik zo bang voor was, heb ik gewoon een 8 voor gehaald
Moet jullie ff weten hoe blij ik ben. En ik voel me zo fantastisch de afgelopen dagen. HEb een nieuw bijbaantje gevonden. En super veel mensen hebben me verteld dat ze vinden dat ik de laatste tjd zo positief veranderd ben. En hoorde ook van wat mensen dat ze mij eigenlijk al een heel tijd veel te leuk vonden voor mn ex, enzo...Ow, dat doet me allemaal zoveel goed
heb je je ex eigenlijk nog gezien, tropix ?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:59 schreef tropix het volgende:
Hallo,
Ik weet niet precies of het in dit topic thuishoort aangezien ik mijn ex volgens mij wel losgelaten heb.
Of niet, ik weet het ook niet.
Het is nu in ieder geval vier maanden uit geloof ik, ik weet het niet meer zeker.
En ik heb ondertussen drie andere relaties gehad.
Maar alle drie de relaties hielden niet langer stand als 1 maandje.
En waarom, omdat ik alleen maar aan mijn ex kan denken.
...
Nou, veel plezier... alhoewel plezier mischien niet op z'n plek is. Het is toch een afsluiting van een bepaalde periode.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:35 schreef Bass-Miss het volgende:
Deze nacht slaap ik voor de laatste keer in het huis van mijn ex. Toch een raar gevoel...
Ja, ik heb er zin in, maar toch voelt het ook een beetje verdrietig. Terwijl ik het absoluut niet meer zou zien zitten om hier te blijven. Het zit allemaal raar in mekaar...quote:Op donderdag 21 april 2005 20:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, veel plezier... alhoewel plezier mischien niet op z'n plek is. Het is toch een afsluiting van een bepaalde periode.
Hey hey,quote:Op donderdag 21 april 2005 19:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
heb je je ex eigenlijk nog gezien, tropix ?
is alles uitgepraat ? Misschien heb je dat eens nodig om alles beter te verwerken ?
oh my god, Christine, da's wel een schok ...quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:01 schreef Christine het volgende:
Ik kom er vanavond achter dat mijn ex alweer een ander heeft.
Anderhalve week later. Hij laat er ook geen gras over groeien
Intussen heb ik zoiets van: het is zijn leven, laat hem vooral lol hebben ofzo, maar het voelt ook wel een beetje alsof die vier jaar samen voor hem niks heeft betekend. En hoezeer ik het nog altijd eens ben met onze 'breakup'... ik gun het hem ook gewoon niet. Hij had op zijn minst verdrietig kunnen zijn dat het voorbij was... ofzo...quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
oh my god, Christine, da's wel een schok ...![]()
al heb je het uitgemaakt, kan je dat nieuws een beetje aan![]()
die heeft haar job goed gedaan ...quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:33 schreef Christine het volgende:
En het stomste vind ik nog wel, dat zijn nieuwe vriendin degene is die hem tijdens het begin van onze relatiecrisis steeds adviezen gaf
Naja, ze zei steeds dat we tijdelijk uit elkaar moesten gaan, en dat we het niet zomaar op moesten geven... dus in die zin had ze waarschijnlijk geen dubbele agenda, maar ik vind het toch een dubieus verhaal.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:36 schreef petitlapin het volgende:
[..]
die heeft haar job goed gedaan ...![]()
( dat van dat hij verdrietig moet zijn vind ik wel een beetje gemeen)
waarom is dat voor die vriendin niet echt eerlijk ? voor het zelfde geld lukt die relatie wel, en ziet hij oprecht dat meisje zittenquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:41 schreef akkien het volgende:
tsja, dat zijn dan misschien adviezen geweest uit eigen belang. Maar ik kan me voorstellen dat dit juist een manier is om zijn verdriet te verwerken en dat is sneller over je heen is als ie een nieuwe vriendin heeft. (is voor die nieuwe vriendin niet erg eerlijk)
Ik merk dat ik er nu na 6 weken behoorlijk goed overheen ben. Denk nog wel super vaak aan m(eigenlijk de hele dag door), maar verder gaat t gewoon perfect met me...
Als je twee weken na het verbreken van een relatie van vier jaar alweer een ander hebt.. dan lijkt dat verdacht veel op vluchtgedragquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom is dat voor die vriendin niet echt eerlijk ? voor het zelfde geld lukt die relatie wel, en ziet hij oprecht dat meisje zitten
tja ... hoeveel gaan er al niet vreemd tijdens hun relatie, en blijven dan bij diegene waar ze mee vreemd gegaan zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Als je twee weken na het verbreken van een relatie van vier jaar alweer een ander hebt.. dan lijkt dat verdacht veel op vluchtgedrag
Maar je hebt gelijk, voor het zelfde geld is het wel echte liefde... ik wens ze veel geluk, en ga er niet meer aan denken.
Ach ja, vluchtgedrag is het zeker.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Als je twee weken na het verbreken van een relatie van vier jaar alweer een ander hebt.. dan lijkt dat verdacht veel op vluchtgedrag
Maar je hebt gelijk, voor het zelfde geld is het wel echte liefde... ik wens ze veel geluk, en ga er niet meer aan denken.
Dat lijkt me logisch, hij wil jou ook nog op regelmatige basis neuken.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:26 schreef akkien het volgende:
Mn ex vertelde me dr gelijk ff bij dat de sex met mij veel lekkerder is, das toch leuk om te horen.
Indeed it is.quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch, hij wil jou ook nog op regelmatige basis neuken.![]()
het kan wel moeilijk zijn hé, om zo gewoon keihard te breken met iemand, en nooit meer te zien ...quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:31 schreef Christine het volgende:
Saskia het was zowiezo niet slim om hem nog af en toe te zien en hoop te houden... een half jaar is best al wel lang, en je had beter zelf ook je ex in het verleden kunnen laten, en op zoek kunnen gaan naar dingen en mensen die je wél wat te bieden hebben.
Is ook heel moeilijk hoor... maar nee, ik zie hem helemaal niet meer. En dat is maar beter ook.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:29 schreef petitlapin het volgende:
het kan wel moeilijk zijn hé, om zo gewoon keihard te breken met iemand, en nooit meer te zien ...
al is dat wel het beste ...
zie jij je ex dan echt niet meer, christine ?
klassequote:Op zaterdag 23 april 2005 21:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Is ook heel moeilijk hoor... maar nee, ik zie hem helemaal niet meer. En dat is maar beter ook.
Het is nog maar heel kort geleden dat het uit ging he... (6 weken geleden ging het uit, en 3 weken geleden is hij verhuisd) en ik heb hem daarna nog één keer gezien toen hij spullen kwam ophalen. Dat was toen zo'n danige afknapper dat ik op geen enkele uitnodiging nog zou ingaan. Bovendien was ik degene die het uit had gemaakt, omdat de relatie gewoon compleet niks voorstelde. Het zou in de toekomst ook nooit meer iets kunnen worden, omdat we altijd tegen dezelfde problemen zouden aanlopen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
klasse![]()
de gedachte alleen al, van iemand waarmee je samen hebt gewoond nooit meer te zien, ik krijg er nu al de bibbers van
zou je eigenlijk ingaan op een uitnodiging, moest hij het je vragen ?
Ik denk dat je het niet eens moet willen en zeker zo snel na een relatie. Als er een vriendschap inzit dan hou je die band toch wel aan. Ik heb met een ex eigenlijk nooit gezegd dat we vrienden moest blijven of dat dat er inzat, maar ik heb nog steeds een heel goed contact met haar. Ze is niet mijn grootste vriend, maar wel iemand met wie ik mn leven zou vertrouwen. Dat is zo gegroeid ook in de periode na de relatie. Hoe meer druk en dwang je erop legt dat je vrienden MOET blijven en dat dan in ieder geval nog over MOET blijven hoe minder vriendschap je zult hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:30 schreef dawg het volgende:
Vaak werkt dat toch niet, vrienden zijn na een lange relatie.
Misschien ook omdat je samen veel meegemaakt hebt, elkaar van een andere kant kent, etc.
Nee ok. Ik ga ook gewoon erg goed om met mijn exen. En dat is ook niet vantevoren besproken ofzo. Maar toch zie je gewoon vaak dat het niet werkt. Al komt dat denk ik ook omdat men vaak met onenigheid uit elkaar gaat.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet eens moet willen en zeker zo snel na een relatie. Als er een vriendschap inzit dan hou je die band toch wel aan. Ik heb met een ex eigenlijk nooit gezegd dat we vrienden moest blijven of dat dat er inzat, maar ik heb nog steeds een heel goed contact met haar. Ze is niet mijn grootste vriend, maar wel iemand met wie ik mn leven zou vertrouwen. Dat is zo gegroeid ook in de periode na de relatie. Hoe meer druk en dwang je erop legt dat je vrienden MOET blijven en dat dan in ieder geval nog over MOET blijven hoe minder vriendschap je zult hebben.
Just my two cents.![]()
If I had a dollar bill for every time I’ve been wrongquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:28 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik zou nou rijk zijn als ik dat eindeloze geleuter van je zou cashen.
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:30 schreef dawg het volgende:
Vaak werkt dat toch niet, vrienden zijn na een lange relatie.
Misschien ook omdat je samen veel meegemaakt hebt, elkaar van een andere kant kent, etc.
Tja ik ben ook met zware onenigheid uit elkaar gegaan 1x keer (ik was de boze partij toen vanwege leugens ende bedrogquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee ok. Ik ga ook gewoon erg goed om met mijn exen. En dat is ook niet vantevoren besproken ofzo. Maar toch zie je gewoon vaak dat het niet werkt. Al komt dat denk ik ook omdat men vaak met onenigheid uit elkaar gaat.
halve verhaal....quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:26 schreef akkien het volgende:
vannacht gehoord dat mn ex een one-night stand heeft gehad van de week, nog wel met een vriendin van mijMaar t doet me eigenlijk niks, behalve dan dat ik t echt een stomme actie vind van haar. Ik zou ook niet meer haar ex t bed induiken, maar ok.
Mn ex vertelde me dr gelijk ff bij dat de sex met mij veel lekkerder is, das toch leuk om te horen.
denk t ook welquote:ik geloof dat t nu bij mij en mn ex wel gaat werken om als vrienden met elkaar om te gaan
Tenminste dat idee heb ik. We gaan gewoon erg goed met elkaar om nu.
tsja, om hier nou alle details neer te zettenquote:Op zondag 24 april 2005 13:14 schreef janatwork het volgende:
[..]
halve verhaal....![]()
[..]
denk t ook wel
tja... ik ga nu wel een beetje off topic... maar ik doelde op het feit dat ze echt niet 123 bij me in bed is gesprongen ze heeft er echt wel heel erg over nagedacht of ze t el kon maken tegenover jou. en ik heb der gezecht dat dat best kon....quote:Op zondag 24 april 2005 14:37 schreef akkien het volgende:
[..]
tsja, om hier nou alle details neer te zettenstalker
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |