Indeed it is.quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch, hij wil jou ook nog op regelmatige basis neuken.![]()
het kan wel moeilijk zijn hé, om zo gewoon keihard te breken met iemand, en nooit meer te zien ...quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:31 schreef Christine het volgende:
Saskia het was zowiezo niet slim om hem nog af en toe te zien en hoop te houden... een half jaar is best al wel lang, en je had beter zelf ook je ex in het verleden kunnen laten, en op zoek kunnen gaan naar dingen en mensen die je wél wat te bieden hebben.
Is ook heel moeilijk hoor... maar nee, ik zie hem helemaal niet meer. En dat is maar beter ook.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:29 schreef petitlapin het volgende:
het kan wel moeilijk zijn hé, om zo gewoon keihard te breken met iemand, en nooit meer te zien ...
al is dat wel het beste ...
zie jij je ex dan echt niet meer, christine ?
klassequote:Op zaterdag 23 april 2005 21:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Is ook heel moeilijk hoor... maar nee, ik zie hem helemaal niet meer. En dat is maar beter ook.
Het is nog maar heel kort geleden dat het uit ging he... (6 weken geleden ging het uit, en 3 weken geleden is hij verhuisd) en ik heb hem daarna nog één keer gezien toen hij spullen kwam ophalen. Dat was toen zo'n danige afknapper dat ik op geen enkele uitnodiging nog zou ingaan. Bovendien was ik degene die het uit had gemaakt, omdat de relatie gewoon compleet niks voorstelde. Het zou in de toekomst ook nooit meer iets kunnen worden, omdat we altijd tegen dezelfde problemen zouden aanlopen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
klasse![]()
de gedachte alleen al, van iemand waarmee je samen hebt gewoond nooit meer te zien, ik krijg er nu al de bibbers van
zou je eigenlijk ingaan op een uitnodiging, moest hij het je vragen ?
Ik denk dat je het niet eens moet willen en zeker zo snel na een relatie. Als er een vriendschap inzit dan hou je die band toch wel aan. Ik heb met een ex eigenlijk nooit gezegd dat we vrienden moest blijven of dat dat er inzat, maar ik heb nog steeds een heel goed contact met haar. Ze is niet mijn grootste vriend, maar wel iemand met wie ik mn leven zou vertrouwen. Dat is zo gegroeid ook in de periode na de relatie. Hoe meer druk en dwang je erop legt dat je vrienden MOET blijven en dat dan in ieder geval nog over MOET blijven hoe minder vriendschap je zult hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:30 schreef dawg het volgende:
Vaak werkt dat toch niet, vrienden zijn na een lange relatie.
Misschien ook omdat je samen veel meegemaakt hebt, elkaar van een andere kant kent, etc.
Nee ok. Ik ga ook gewoon erg goed om met mijn exen. En dat is ook niet vantevoren besproken ofzo. Maar toch zie je gewoon vaak dat het niet werkt. Al komt dat denk ik ook omdat men vaak met onenigheid uit elkaar gaat.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet eens moet willen en zeker zo snel na een relatie. Als er een vriendschap inzit dan hou je die band toch wel aan. Ik heb met een ex eigenlijk nooit gezegd dat we vrienden moest blijven of dat dat er inzat, maar ik heb nog steeds een heel goed contact met haar. Ze is niet mijn grootste vriend, maar wel iemand met wie ik mn leven zou vertrouwen. Dat is zo gegroeid ook in de periode na de relatie. Hoe meer druk en dwang je erop legt dat je vrienden MOET blijven en dat dan in ieder geval nog over MOET blijven hoe minder vriendschap je zult hebben.
Just my two cents.![]()
If I had a dollar bill for every time I’ve been wrongquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:28 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik zou nou rijk zijn als ik dat eindeloze geleuter van je zou cashen.
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:30 schreef dawg het volgende:
Vaak werkt dat toch niet, vrienden zijn na een lange relatie.
Misschien ook omdat je samen veel meegemaakt hebt, elkaar van een andere kant kent, etc.
Tja ik ben ook met zware onenigheid uit elkaar gegaan 1x keer (ik was de boze partij toen vanwege leugens ende bedrogquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee ok. Ik ga ook gewoon erg goed om met mijn exen. En dat is ook niet vantevoren besproken ofzo. Maar toch zie je gewoon vaak dat het niet werkt. Al komt dat denk ik ook omdat men vaak met onenigheid uit elkaar gaat.
halve verhaal....quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:26 schreef akkien het volgende:
vannacht gehoord dat mn ex een one-night stand heeft gehad van de week, nog wel met een vriendin van mijMaar t doet me eigenlijk niks, behalve dan dat ik t echt een stomme actie vind van haar. Ik zou ook niet meer haar ex t bed induiken, maar ok.
Mn ex vertelde me dr gelijk ff bij dat de sex met mij veel lekkerder is, das toch leuk om te horen.
denk t ook welquote:ik geloof dat t nu bij mij en mn ex wel gaat werken om als vrienden met elkaar om te gaan
Tenminste dat idee heb ik. We gaan gewoon erg goed met elkaar om nu.
tsja, om hier nou alle details neer te zettenquote:Op zondag 24 april 2005 13:14 schreef janatwork het volgende:
[..]
halve verhaal....![]()
[..]
denk t ook wel
tja... ik ga nu wel een beetje off topic... maar ik doelde op het feit dat ze echt niet 123 bij me in bed is gesprongen ze heeft er echt wel heel erg over nagedacht of ze t el kon maken tegenover jou. en ik heb der gezecht dat dat best kon....quote:Op zondag 24 april 2005 14:37 schreef akkien het volgende:
[..]
tsja, om hier nou alle details neer te zettenstalker
![]()
Veel exen heb ik niet gehad,maar van die eikel waarvan ik vandaag officieel gescheiden ben na 12 jaar,heb ik nog één trouwfoto bewaard.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:55 schreef Copycat het volgende:
Van bijna al mijn exen heb ik brieven, kaarten en foto's bewaard. Af en toe is het een best leuke trip down memory lane om ze weer eens door te bladeren.
Van één ex heb ik alles direct weggesodeflikkerd. Die relatie bleek op leugens en bedrog gebouwd te zijn en dat heeft al die herinneringen enkel bezoedeld. Geen boodschap aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |