hoe lang heeft je relatie geduurd? op zich is 4 weken toch kort? neemt niet weg dat ik het zelfde verwacht van mezelf als jij hoor... 4 jaar relatie gehad en nu is het bijna 4 weken uit... samengewoon en al... de eerste 2/3 dagen waren kut, daarna voelde ik me wel prima, vrijheid etc. etc. En nu opeens de laatste 2 dagen: ik mis hem, denk zelfs dat ik terug zou willen (terwijl ik zeker wist dat ik dat nooit meer wilde), niemand lijkt leuker dan hij (en dat terwijl hij niet perfect was, integendeel maar we hadden het meestal gewoon ontzettend leuk).... hij heeft de keuze gemaakt om er mee te stoppen op basis van een ruzie... ik had al tijden een knagend gevoel, wilde er telkens voor vechten... hij is op een lullige manier achter dat knagende gevoel gekomen en nu hop vertrouwen weg, hop uit... heb niet eens goed alles uit kunnen leggen aan hem...quote:Op donderdag 7 april 2005 16:06 schreef akkien het volgende:
t stomme is dat t al bijna 4 weken uit is, en t de afgelopen 2 weken echt super goed ging. Ik snap niet waarom ik me vandaag zo kut voel. Misschien gewoon omdat ik spierpijn heb, en te laat ben gaan slapen, en hoofdpijn heb en verder nog wat kleine dingetjes die niet gaan zoals ik t wil...
Maar ik moet echt moeite doen om niet te huilen, en als er mensen langs komen gaat t goed. Maar zodra ze weg zijn ben ik weer aan t huilen...Snap niks meer van mezelf. Na 4 weken mag t toch wel eens over zijn...
shit he... er zullen voorlopig wel van die dagen blijven... ook al gaat het best lekker... ik geef er dan maar even aan toe... voelde de dag nadat het uit was even helemaal niets, helemaal blanco was ik maar na een vriendin gebeld te hebben was ik toch wel emotioneel en eigenlijk was ik daar blij om, blij dat ik gevoel had en niet als een soort zombie leefde...quote:Op donderdag 7 april 2005 17:18 schreef akkien het volgende:
idd klossie, zo voel ik me precies. T is zelfs bijna op dezelfde manier uitgegaan, behalve dan dat hij zelf ook een knagend gevoel had. Relatie ruim 2,5 jaar. We woonden praktisch samen, ook al hadden we nog wel beiden onze eigen kamer.
Maar ik voel me zo t zelfde als jij volgens mij....Misschien is t wel gewoon normaal. en zijn de dingen na 4 weken wat bezonken enzo, en ga je door het oppakken van je normale leven weer op een andere manier nadenken ofzo. T gaat nu opzich wel weer even goed. Net even met m gepraat op msn en mijn slechte gevoel is in 1 keer weg. Snap niet hoe hij dat altijd weer voor elkaar krijgt.
goh same situatie... helemaal herkenbaar... mijn ex wil ook wel noodzakelijk contact en doet ook niet lullig maar wil alles laten bezinken, rust geven dus niet afspreken... ik heb een reis geboekt voor 2,5 week, ga over 3 weken, voor die tijd hoop ik toch wel iets afgesproken te hebben maar zal er maar even niet te veel mee bezig zijn, dat is denk ik het beste,... en ja, ik heb al een hoop goede dagen gehad maar ook mindere dagen, vdnaag voel ik me wel ok eigenlijk hoewel ik er wel vaak aan denk. ben 's avonds vrij snel moe, gewoon uitgeput van het denken denk ik... verder doe ik alleen maar leuke dingen maar tot laat in de kroeg hangen is daar nog niet bij, op de één of andere manier heb ik daar even minder behoefte aan, terwijl ik dat vroeger meer had. je loopt voor je gevoel ook met zo'n stempel van "ik ben single" op je kop, vreselijk... al die mannen waar je nooit iets mee zou willen zien je opeens weer als een prooi...quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:32 schreef akkien het volgende:
ik voelde al vrij snel iets...Het eerste half uur even niet. Maar omdat hij moest huilen werd ik daarin meegetrokken, en daarna ben ik wel steeds emotioneel geweest eigenlijk.
En dat gevoel dat alles over lijkt te zijn idd. Ik ben gewoon zo bang dat ik nooit meer iemand tegenkom met wie ik al dat vertrouwen en die liefde zo goed kan delen enzo...En van die spontane leuke dingen doen enzo....
Ik heb vannacht voor t eerst niet over m gedroomd, en hij was ook niet het eerste waar ik vanmorgen aan dacht. Dat is echt al zo'n vooruitgang dat ik heb besloten om vandaag geen afleiding te zoeken en te gaan studeren. Ik denk dat ik vandaag echt een goeie dag heb.
En mijn ex wil idd op dit moment ook geen contact. Hij wil me best spreken enzo, via msn of als we elkaar tegenkomen. Maar hij wil niks afspreken, omdat hij daar geen zin in heeft (zegt ie). Ik wil wel heel erg graag weer eens afspreken....dus moeilijk, moeilijk, moeilijk....
sterkte meidquote:Op woensdag 13 april 2005 14:14 schreef Christine het volgende:
Ik trek het vandaag even helemaal niet meer... ik dacht zo sterk te zijn en gewoon verder te kunnen gaan als happy single, alsof de laatste vier jaar niet gebeurd zijn. Maar ik kan het niet.
Het is niet zozeer dat ik mijn ex mis, maar meer het feit dat echt alles ander is nu. Het huis heb ik intussen anders ingericht, en ik eet dingen die ik normaal niet kon maken omdat hij het niet lustte, maar ik voel me er helemaal niet happy bij. Mijn relatie was absoluut niet goed, dus ik WEET dat het beter is zo, maar waarom voelt het dan niet zo... ik heb gewoon behoefte aan iemand die met me meedenkt, iemand die me af en toe even een hele dikke knuffel geeft, en iemand tegen wie ik af en toe even lekker kan zeuren. Het gevoel dat ik er nu helemaal alleen voor sta, werkt zo verschrikkelijk verlammend... ik heb nooit geleerd hoe ik het alleen moet doen. Hoe de papierwinkel in elkaar zit, welke rekeningen ik kan verwachten, etc. En er zijn nog zoveel praktische dingen die geregeld moeten worden...
Soms wou ik gewoon dat ik weer even het kleine meisje van vroeger was, die veilig op mamma's schoot kon kruipen en net kon doen of de rest van de wereld niet bestaat. Dat ik het allemaal niet zelf hoefde te regelen, maar gewoon mijn grote sterke pappa erop af kon sturen.
Het valt toch niet zo mee om alleen te zijn...
Het is denk ik heel moeilijk om echt van een ex af te komen als je nog contact met hem hebt,quote:Op zondag 10 april 2005 10:47 schreef akkien het volgende:
contact verbreken wil ik echt niet. Daarvoor zal ik m ook nog veel te vaak tegenkomen.
Ik snap mezelf even niet zo erg. HEt begint nu tot me door te dringen dat t echt over is. En dat al die leuke dingen die we samen deden niet meer terug zullen komen. Maar t stomme is dat ik m da nog steeds mis. En t er juist weer moeilijker mee krijg...
En hoe kom ik van die idiote gedachten af dat ik nooit meer een leuke vriend vind?
quote:Op woensdag 13 april 2005 14:14 schreef Christine het volgende:
Het valt toch niet zo mee om alleen te zijn...
Goedzoquote:Op woensdag 20 april 2005 19:49 schreef akkien het volgende:
dat tentamen van 3 weken terug waar ik zo bang voor was, heb ik gewoon een 8 voor gehaald
Moet jullie ff weten hoe blij ik ben. En ik voel me zo fantastisch de afgelopen dagen. HEb een nieuw bijbaantje gevonden. En super veel mensen hebben me verteld dat ze vinden dat ik de laatste tjd zo positief veranderd ben. En hoorde ook van wat mensen dat ze mij eigenlijk al een heel tijd veel te leuk vonden voor mn ex, enzo...Ow, dat doet me allemaal zoveel goed
heb je je ex eigenlijk nog gezien, tropix ?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:59 schreef tropix het volgende:
Hallo,
Ik weet niet precies of het in dit topic thuishoort aangezien ik mijn ex volgens mij wel losgelaten heb.
Of niet, ik weet het ook niet.
Het is nu in ieder geval vier maanden uit geloof ik, ik weet het niet meer zeker.
En ik heb ondertussen drie andere relaties gehad.
Maar alle drie de relaties hielden niet langer stand als 1 maandje.
En waarom, omdat ik alleen maar aan mijn ex kan denken.
...
Nou, veel plezier... alhoewel plezier mischien niet op z'n plek is. Het is toch een afsluiting van een bepaalde periode.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:35 schreef Bass-Miss het volgende:
Deze nacht slaap ik voor de laatste keer in het huis van mijn ex. Toch een raar gevoel...
Ja, ik heb er zin in, maar toch voelt het ook een beetje verdrietig. Terwijl ik het absoluut niet meer zou zien zitten om hier te blijven. Het zit allemaal raar in mekaar...quote:Op donderdag 21 april 2005 20:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, veel plezier... alhoewel plezier mischien niet op z'n plek is. Het is toch een afsluiting van een bepaalde periode.
Hey hey,quote:Op donderdag 21 april 2005 19:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
heb je je ex eigenlijk nog gezien, tropix ?
is alles uitgepraat ? Misschien heb je dat eens nodig om alles beter te verwerken ?
oh my god, Christine, da's wel een schok ...quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:01 schreef Christine het volgende:
Ik kom er vanavond achter dat mijn ex alweer een ander heeft.
Anderhalve week later. Hij laat er ook geen gras over groeien
Intussen heb ik zoiets van: het is zijn leven, laat hem vooral lol hebben ofzo, maar het voelt ook wel een beetje alsof die vier jaar samen voor hem niks heeft betekend. En hoezeer ik het nog altijd eens ben met onze 'breakup'... ik gun het hem ook gewoon niet. Hij had op zijn minst verdrietig kunnen zijn dat het voorbij was... ofzo...quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
oh my god, Christine, da's wel een schok ...![]()
al heb je het uitgemaakt, kan je dat nieuws een beetje aan![]()
die heeft haar job goed gedaan ...quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:33 schreef Christine het volgende:
En het stomste vind ik nog wel, dat zijn nieuwe vriendin degene is die hem tijdens het begin van onze relatiecrisis steeds adviezen gaf
Naja, ze zei steeds dat we tijdelijk uit elkaar moesten gaan, en dat we het niet zomaar op moesten geven... dus in die zin had ze waarschijnlijk geen dubbele agenda, maar ik vind het toch een dubieus verhaal.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:36 schreef petitlapin het volgende:
[..]
die heeft haar job goed gedaan ...![]()
( dat van dat hij verdrietig moet zijn vind ik wel een beetje gemeen)
waarom is dat voor die vriendin niet echt eerlijk ? voor het zelfde geld lukt die relatie wel, en ziet hij oprecht dat meisje zittenquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:41 schreef akkien het volgende:
tsja, dat zijn dan misschien adviezen geweest uit eigen belang. Maar ik kan me voorstellen dat dit juist een manier is om zijn verdriet te verwerken en dat is sneller over je heen is als ie een nieuwe vriendin heeft. (is voor die nieuwe vriendin niet erg eerlijk)
Ik merk dat ik er nu na 6 weken behoorlijk goed overheen ben. Denk nog wel super vaak aan m(eigenlijk de hele dag door), maar verder gaat t gewoon perfect met me...
Als je twee weken na het verbreken van een relatie van vier jaar alweer een ander hebt.. dan lijkt dat verdacht veel op vluchtgedragquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom is dat voor die vriendin niet echt eerlijk ? voor het zelfde geld lukt die relatie wel, en ziet hij oprecht dat meisje zitten
tja ... hoeveel gaan er al niet vreemd tijdens hun relatie, en blijven dan bij diegene waar ze mee vreemd gegaan zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Als je twee weken na het verbreken van een relatie van vier jaar alweer een ander hebt.. dan lijkt dat verdacht veel op vluchtgedrag
Maar je hebt gelijk, voor het zelfde geld is het wel echte liefde... ik wens ze veel geluk, en ga er niet meer aan denken.
Ach ja, vluchtgedrag is het zeker.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Als je twee weken na het verbreken van een relatie van vier jaar alweer een ander hebt.. dan lijkt dat verdacht veel op vluchtgedrag
Maar je hebt gelijk, voor het zelfde geld is het wel echte liefde... ik wens ze veel geluk, en ga er niet meer aan denken.
Dat lijkt me logisch, hij wil jou ook nog op regelmatige basis neuken.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:26 schreef akkien het volgende:
Mn ex vertelde me dr gelijk ff bij dat de sex met mij veel lekkerder is, das toch leuk om te horen.
Indeed it is.quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch, hij wil jou ook nog op regelmatige basis neuken.![]()
het kan wel moeilijk zijn hé, om zo gewoon keihard te breken met iemand, en nooit meer te zien ...quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:31 schreef Christine het volgende:
Saskia het was zowiezo niet slim om hem nog af en toe te zien en hoop te houden... een half jaar is best al wel lang, en je had beter zelf ook je ex in het verleden kunnen laten, en op zoek kunnen gaan naar dingen en mensen die je wél wat te bieden hebben.
Is ook heel moeilijk hoor... maar nee, ik zie hem helemaal niet meer. En dat is maar beter ook.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:29 schreef petitlapin het volgende:
het kan wel moeilijk zijn hé, om zo gewoon keihard te breken met iemand, en nooit meer te zien ...
al is dat wel het beste ...
zie jij je ex dan echt niet meer, christine ?
klassequote:Op zaterdag 23 april 2005 21:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Is ook heel moeilijk hoor... maar nee, ik zie hem helemaal niet meer. En dat is maar beter ook.
Het is nog maar heel kort geleden dat het uit ging he... (6 weken geleden ging het uit, en 3 weken geleden is hij verhuisd) en ik heb hem daarna nog één keer gezien toen hij spullen kwam ophalen. Dat was toen zo'n danige afknapper dat ik op geen enkele uitnodiging nog zou ingaan. Bovendien was ik degene die het uit had gemaakt, omdat de relatie gewoon compleet niks voorstelde. Het zou in de toekomst ook nooit meer iets kunnen worden, omdat we altijd tegen dezelfde problemen zouden aanlopen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
klasse![]()
de gedachte alleen al, van iemand waarmee je samen hebt gewoond nooit meer te zien, ik krijg er nu al de bibbers van
zou je eigenlijk ingaan op een uitnodiging, moest hij het je vragen ?
Ik denk dat je het niet eens moet willen en zeker zo snel na een relatie. Als er een vriendschap inzit dan hou je die band toch wel aan. Ik heb met een ex eigenlijk nooit gezegd dat we vrienden moest blijven of dat dat er inzat, maar ik heb nog steeds een heel goed contact met haar. Ze is niet mijn grootste vriend, maar wel iemand met wie ik mn leven zou vertrouwen. Dat is zo gegroeid ook in de periode na de relatie. Hoe meer druk en dwang je erop legt dat je vrienden MOET blijven en dat dan in ieder geval nog over MOET blijven hoe minder vriendschap je zult hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:30 schreef dawg het volgende:
Vaak werkt dat toch niet, vrienden zijn na een lange relatie.
Misschien ook omdat je samen veel meegemaakt hebt, elkaar van een andere kant kent, etc.
Nee ok. Ik ga ook gewoon erg goed om met mijn exen. En dat is ook niet vantevoren besproken ofzo. Maar toch zie je gewoon vaak dat het niet werkt. Al komt dat denk ik ook omdat men vaak met onenigheid uit elkaar gaat.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet eens moet willen en zeker zo snel na een relatie. Als er een vriendschap inzit dan hou je die band toch wel aan. Ik heb met een ex eigenlijk nooit gezegd dat we vrienden moest blijven of dat dat er inzat, maar ik heb nog steeds een heel goed contact met haar. Ze is niet mijn grootste vriend, maar wel iemand met wie ik mn leven zou vertrouwen. Dat is zo gegroeid ook in de periode na de relatie. Hoe meer druk en dwang je erop legt dat je vrienden MOET blijven en dat dan in ieder geval nog over MOET blijven hoe minder vriendschap je zult hebben.
Just my two cents.![]()
If I had a dollar bill for every time I’ve been wrongquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:28 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik zou nou rijk zijn als ik dat eindeloze geleuter van je zou cashen.
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:30 schreef dawg het volgende:
Vaak werkt dat toch niet, vrienden zijn na een lange relatie.
Misschien ook omdat je samen veel meegemaakt hebt, elkaar van een andere kant kent, etc.
Tja ik ben ook met zware onenigheid uit elkaar gegaan 1x keer (ik was de boze partij toen vanwege leugens ende bedrogquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee ok. Ik ga ook gewoon erg goed om met mijn exen. En dat is ook niet vantevoren besproken ofzo. Maar toch zie je gewoon vaak dat het niet werkt. Al komt dat denk ik ook omdat men vaak met onenigheid uit elkaar gaat.
halve verhaal....quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:26 schreef akkien het volgende:
vannacht gehoord dat mn ex een one-night stand heeft gehad van de week, nog wel met een vriendin van mijMaar t doet me eigenlijk niks, behalve dan dat ik t echt een stomme actie vind van haar. Ik zou ook niet meer haar ex t bed induiken, maar ok.
Mn ex vertelde me dr gelijk ff bij dat de sex met mij veel lekkerder is, das toch leuk om te horen.
denk t ook welquote:ik geloof dat t nu bij mij en mn ex wel gaat werken om als vrienden met elkaar om te gaan
Tenminste dat idee heb ik. We gaan gewoon erg goed met elkaar om nu.
tsja, om hier nou alle details neer te zettenquote:Op zondag 24 april 2005 13:14 schreef janatwork het volgende:
[..]
halve verhaal....![]()
[..]
denk t ook wel
tja... ik ga nu wel een beetje off topic... maar ik doelde op het feit dat ze echt niet 123 bij me in bed is gesprongen ze heeft er echt wel heel erg over nagedacht of ze t el kon maken tegenover jou. en ik heb der gezecht dat dat best kon....quote:Op zondag 24 april 2005 14:37 schreef akkien het volgende:
[..]
tsja, om hier nou alle details neer te zettenstalker
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |