Het is nu bijna 3 maanden uit met m'n ex waarmee ik 3,5 jaar samen was, en ze zit nog steeds dagelijks in mijn hoofd. Ik was degene die een tijdelijke pauze in onze relatie heeft ingelast, vooral omdat ik zag dat haar gevoelens niet meer hetzelfde waren. Ik was ervan overtuigd dat deze pauze het enige goede redmiddel zou zijn.
Maar helaas, dat bleek niet zo te zijn. Binnen 2 weken had ze een nieuwe vriend, het binkie van school, haha, die ze waarschijnlijk wel al langer leuk vond. Ze heeft zelf nooit de ballen gehad om er eerlijk voor uit te komen, maarja aangezien ik nu toch de voorzet had gegeven is ze er vol voor gegaan. Ik moest er zelf ook achter komen dat ze zo snel een nieuwe vriend had gevonden en moeten vechten voor een fatsoenlijk laatste gesprek, anders zou ze die 3,5 half jaar zo als een nachtkaars uit laten gaan.
Soms verwijt ik mezelf dat ik te makkelijk ben geweest. Ik heb haar eigenlijk best wel makkelijk, zonder al te veel drama laten gaan. Ik denk dat ik te trots was om mijn emoties aan haar te tonen ofzow. We hadden eerder al een tijdelijke break in onze relatie die van kant kwam. Toen ging ze helemaal door het lint enzow, en dat was eigenlijk best schattig. Daarna is het ook weer een lange tijd goed gegaan.
Ik voel me eigenlijk niet echt down ofzo na split. In het begin was ik enorm kwaad op haar, en woede is een goed medicijn om je ex te vergeten. Later kwam het gemis terug.
Ik ben verder wel goed gehumeurd, heb veel tijd over voor vrienden en heb veel nieuwe toekomstplannen. Toch knaagt het aan mij, om simpel te zeggen, dat na 3,5 jaar nu een andere kerel haar legt te naaien. Oké dat is misschien niet het enige, maar je begrijpt als ik daar aan denk, dat ik helemaal gek wordt natuurlijk.
Na zo'n lange relatie heb je hoe dan ook een tijd verdriet. Maar ik baal gewoon dat haar verdriet een stuk minder is dan het mijne, waarschijnlijk. Zij is al happy de peppie verliefd op een ander terwijl ik me vertiefd voel.
Aan de ene kant wil ik haar ontzettend graag spreken, kijken wat haar bezighoudt en hoe het met haar gaat, aan de andere kant ben ik bang voor de waarheid. Ze komt nog regelmatig op MSN en dan zie je al die 'schattige' MSN-naampjes, aarghhh. Ik weet dat zij zich op dit moment super voelt, en dat kan ik niet handelen. Een soort jaloezie denk ik. Ik had haar gevraagd om me niet meer op msn elke dag aan te spreken of te bellen, maar om af en toe eens een mailtje te sturen om te vertellen hoe het gaat. Dat is dus 1 keer gebeurd, en nu heb ik haar al een dikke maand niet meer gesproken.
Het feit dat ik nog dagelijks met haar bezig ben in mijn hoofd geeft wel aan dat ik er nog lang niet overheen ben. Ik wil ook weer dat gevoel hebben om zo verliefd te zijn dat het gewoon pijn doet van binnen. Een nieuwe vlam ontmoeten zal het beste middel zijn om je ex te vergeten; want zo te zien lukt haar dat ook aardig.
If your havin' girl problems i feel bad for you son,,,
I got 99 problems but a bitch ain't one!
Feauteau Bouque