abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 april 2005 @ 00:40:28 #251
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_26392775
nee, ga niet aan negatieve dingen denken, dat werkt niet. Positieve punten schermeren toch altijd door als je t nog niet hebt verwerkt. Ik merk nu dat ik alles goed kan relativeren. Dat ik van mezelf kan zeggen dat ik toch wel genoeg tijd in hem heb gestoken enzo, wat ik mezelf eerst verweet. En dat hij ook echt kneuzige kanten had. Probeer gewoon veel afleiding te zoeken. Niet in andere relaties, maar in leuke dingen doen met vrienden enzo...
Praat er veel over. DAt werkt. Op een bepaald moment zul je merken dat je de dingen kunt loslaten. Dat je over dr kunt praten zonder dat je jezelf gelijk emotioneel betrokken voelt bij de dingen die je vertelt. Wacht totdat je weer echt verliefd wordt op iemand anders. Ga niet uit wanhoop een vriendin zoeken, dat sciet echt niet op. Voor die vriendin is t niet leuk, en voor jou ook niet aangezien t verwerken zo alleen maar veel langer duurt.
imagination is more important than knowledge
pi_26411220
Deze nacht slaap ik voor de laatste keer in het huis van mijn ex. Toch een raar gevoel...
pi_26411830
quote:
Op woensdag 20 april 2005 22:59 schreef tropix het volgende:
Hallo,

Ik weet niet precies of het in dit topic thuishoort aangezien ik mijn ex volgens mij wel losgelaten heb.
Of niet, ik weet het ook niet.
Het is nu in ieder geval vier maanden uit geloof ik, ik weet het niet meer zeker.
En ik heb ondertussen drie andere relaties gehad.
Maar alle drie de relaties hielden niet langer stand als 1 maandje.
En waarom, omdat ik alleen maar aan mijn ex kan denken.
...
heb je je ex eigenlijk nog gezien, tropix ?
is alles uitgepraat ? Misschien heb je dat eens nodig om alles beter te verwerken ?
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  donderdag 21 april 2005 @ 20:39:01 #254
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26412833
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:35 schreef Bass-Miss het volgende:
Deze nacht slaap ik voor de laatste keer in het huis van mijn ex. Toch een raar gevoel...
Nou, veel plezier... alhoewel plezier mischien niet op z'n plek is. Het is toch een afsluiting van een bepaalde periode.
pi_26413009
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:39 schreef Christine het volgende:

[..]

Nou, veel plezier... alhoewel plezier mischien niet op z'n plek is. Het is toch een afsluiting van een bepaalde periode.
Ja, ik heb er zin in, maar toch voelt het ook een beetje verdrietig. Terwijl ik het absoluut niet meer zou zien zitten om hier te blijven. Het zit allemaal raar in mekaar...
pi_26417267
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:59 schreef petitlapin het volgende:

[..]

heb je je ex eigenlijk nog gezien, tropix ?
is alles uitgepraat ? Misschien heb je dat eens nodig om alles beter te verwerken ?
Hey hey,

Ik heb mijn ex bewust niet meer gezien, omdat ik van mezelf weet dat ik me dan nog gekker ga lopen maken.
Ik kan wel langs gaan als ik wil, zij heeft er ook geen problemen mee. We zijn immers nog ''vrienden''.
Maar ze wil het onderwerp ''ons'' vermijden.
Enja....dan zit je daar maar een beetje op de bank (nog niet eens dezelfde) enja, wat moet je dan nog zeggen. Ik kon altijd over van alles en nog wat met haar praten, uren lang, maar dat lukt gewoon om de een of andere reden niet meer. Altijd kom ik weer op het onderwerp ''ons'' uit. (Dit omdat ik inderdaad nog met een paar vragen zit) Maarja...ze wil er gewoon niet over praten. En ik kan haar natuurlijk niet dwingen om erover te praten.

Tot vorige week mailde we wel nog dagelijks (25 mailtjes per dag ongeveer) maar dat heb ik zonder aankondiging afgekapt. Toen ik vervolgens een paar dagen later naar haar belde met de vraag waarom ik niks meer van haar hoorde, was haar antwoord simpel ,,jij laat toch ook niks meer van je horen, dus waarom zou ik moeite doen,,.
Dus met andere woorden, ik moet maar contact blijven houden anders boeit het haar ook niet.

Ja hallo, ik ben gekke henkie niet. Ik zorg wel dat ik haar vergeet (nouja, vergeten doe je volgens mij nooit helemaal, zeker niet omdat het mijn eerste liefde was) maar het is zo verschrikkelijk lastig om iemand waar je nog zielsveel van houd uit je leven te bannen. (of in ieder geval uit je gedachten)

Ik blijf maar eens een tijdje vrijgezel. Dat lijkt me het beste. Ook al hebben 2 mooie dames zich kandidaat gesteld
Gewoon eens de dingen doen, die ik al jaren wil doen maar wat nooit kon. Eindelijk eens aan die studie beginnen wat ik eigenlijk jaren geleden al wilde doen. En eens een keer uitgaan (nog nooit gedaan) Beginnen met boksen.
Ja het komt wel goed denk ik. (hoop ik)
  vrijdag 22 april 2005 @ 00:01:05 #257
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26419368
Ik kom er vanavond achter dat mijn ex alweer een ander heeft.
Anderhalve week later. Hij laat er ook geen gras over groeien
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:24:10 #258
76339 woeshie
Let your mind go
pi_26434650
Ik heb sinds 2 weekjes een nieuwe vriend
De eerste week ging alles heel goed, ik heb toen ook effe mijn ex gezien, maar dat deed me eigenlijk niets meer (waar ik heel blij om was, want vroeger was dat wel anders als ik hem eens tegenkwam..)
Maar nu .. na 2 weken .. denk ik opeens weer meer en meer aan mijn ex. Gisteren zelf over hem gedroomd .. En al zijn slechte eigenschappen (die ik vroeger zoveel mogelijk in mezelf probeerde te herhalen, om hem sneller te vergeten) vervagen als sneeuw voor de zon..
Wat mis ik hem plots ..
En toch weet ik dat m'n mannetje nu zoooooveel beter is dan mijn ex, dat het tussen mij en mijn ex ook nooooit meer iets kan worden
Maar aaaaargh waarom zit hij dan plots weer in m'n hoofd
Stomme exen ..
pi_26434688
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 00:01 schreef Christine het volgende:
Ik kom er vanavond achter dat mijn ex alweer een ander heeft.
Anderhalve week later. Hij laat er ook geen gras over groeien
oh my god, Christine, da's wel een schok ...

al heb je het uitgemaakt, kan je dat nieuws een beetje aan
pi_26434822
Mijn ex-vriendin heeft een nieuwe jongen naar horen zeggen, ik wens hem veel sterkte de komende tijd. Neej even serieus, ik wens hem veel plezier met haar. Misschien kan hij haar gelukkiger maken( met haarzelf) dan mij is gelukt. Ik wens de twee liefdesvogeltjes al het geluk, ik heb er geen problemen mee al is het toch altijd een klap in je gezicht als iemand iemand nieuws heeft. In dit geval had ik zelfs niet anders verwacht. Noem het een vooruitziende blik of realisme/pragmatisme, maar dit zag je van kilometers aankomen en ik vind het leuk voor haar. Ik heb haar altijd het beste gegund en ik was dat gewoon niet op dit punt in haar leven.
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:33:15 #261
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26434882
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:25 schreef petitlapin het volgende:

[..]

oh my god, Christine, da's wel een schok ...

al heb je het uitgemaakt, kan je dat nieuws een beetje aan
Intussen heb ik zoiets van: het is zijn leven, laat hem vooral lol hebben ofzo, maar het voelt ook wel een beetje alsof die vier jaar samen voor hem niks heeft betekend. En hoezeer ik het nog altijd eens ben met onze 'breakup'... ik gun het hem ook gewoon niet. Hij had op zijn minst verdrietig kunnen zijn dat het voorbij was... ofzo...
En het stomste vind ik nog wel, dat zijn nieuwe vriendin degene is die hem tijdens het begin van onze relatiecrisis steeds adviezen gaf
pi_26434961
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:33 schreef Christine het volgende:

En het stomste vind ik nog wel, dat zijn nieuwe vriendin degene is die hem tijdens het begin van onze relatiecrisis steeds adviezen gaf
die heeft haar job goed gedaan ...

( dat van dat hij verdrietig moet zijn vind ik wel een beetje gemeen )
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:42:04 #263
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26435088
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:36 schreef petitlapin het volgende:

[..]

die heeft haar job goed gedaan ...

( dat van dat hij verdrietig moet zijn vind ik wel een beetje gemeen )
Naja, ze zei steeds dat we tijdelijk uit elkaar moesten gaan, en dat we het niet zomaar op moesten geven... dus in die zin had ze waarschijnlijk geen dubbele agenda, maar ik vind het toch een dubieus verhaal.

En ik ben wel een beetje gemeen
  vrijdag 22 april 2005 @ 20:41:04 #264
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_26440699
tsja, dat zijn dan misschien adviezen geweest uit eigen belang. Maar ik kan me voorstellen dat dit juist een manier is om zijn verdriet te verwerken en dat is sneller over je heen is als ie een nieuwe vriendin heeft. (is voor die nieuwe vriendin niet erg eerlijk)

Ik merk dat ik er nu na 6 weken behoorlijk goed overheen ben. Denk nog wel super vaak aan m(eigenlijk de hele dag door), maar verder gaat t gewoon perfect met me...
pi_26440920
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:41 schreef akkien het volgende:
tsja, dat zijn dan misschien adviezen geweest uit eigen belang. Maar ik kan me voorstellen dat dit juist een manier is om zijn verdriet te verwerken en dat is sneller over je heen is als ie een nieuwe vriendin heeft. (is voor die nieuwe vriendin niet erg eerlijk)

Ik merk dat ik er nu na 6 weken behoorlijk goed overheen ben. Denk nog wel super vaak aan m(eigenlijk de hele dag door), maar verder gaat t gewoon perfect met me...
waarom is dat voor die vriendin niet echt eerlijk ? voor het zelfde geld lukt die relatie wel, en ziet hij oprecht dat meisje zitten
  vrijdag 22 april 2005 @ 20:55:56 #266
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26441096
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:49 schreef petitlapin het volgende:

[..]

waarom is dat voor die vriendin niet echt eerlijk ? voor het zelfde geld lukt die relatie wel, en ziet hij oprecht dat meisje zitten
Als je twee weken na het verbreken van een relatie van vier jaar alweer een ander hebt.. dan lijkt dat verdacht veel op vluchtgedrag
Maar je hebt gelijk, voor het zelfde geld is het wel echte liefde... ik wens ze veel geluk, en ga er niet meer aan denken.
pi_26441277
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:55 schreef Christine het volgende:

[..]

Als je twee weken na het verbreken van een relatie van vier jaar alweer een ander hebt.. dan lijkt dat verdacht veel op vluchtgedrag
Maar je hebt gelijk, voor het zelfde geld is het wel echte liefde... ik wens ze veel geluk, en ga er niet meer aan denken.
tja ... hoeveel gaan er al niet vreemd tijdens hun relatie, en blijven dan bij diegene waar ze mee vreemd gegaan zijn.

soms kom je dé persoon gewoon tegen, misschien soms een uur na het verbreken van een relatie, daar kan je gewoon niets over zeggen

soms verschiet je je gewoon rot , soit, ik weet het niet, maar om die relatie gewoon direct af te schrijven ... daar kan je eigenlijks niets over zeggen ...

maar hard is het wel, ik zou ook wel opkijken moest mijn partner na twee weken een relatie begint met een ander, ik zou zwaar gekwetst zijn
  vrijdag 22 april 2005 @ 23:15:09 #268
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_26444583
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:55 schreef Christine het volgende:

[..]

Ach ja, vluchtgedrag is het zeker.
Het is wel een manier om er over heen te komen. Andere positieve aandacht.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zaterdag 23 april 2005 @ 11:26:26 #269
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_26450223
vannacht gehoord dat mn ex een one-night stand heeft gehad van de week, nog wel met een vriendin van mij Maar t doet me eigenlijk niks, behalve dan dat ik t echt een stomme actie vind van haar. Ik zou ook niet meer haar ex t bed induiken, maar ok.
Mn ex vertelde me dr gelijk ff bij dat de sex met mij veel lekkerder is , das toch leuk om te horen.
pi_26452253
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 11:26 schreef akkien het volgende:

Mn ex vertelde me dr gelijk ff bij dat de sex met mij veel lekkerder is , das toch leuk om te horen.
Dat lijkt me logisch, hij wil jou ook nog op regelmatige basis neuken.
  zaterdag 23 april 2005 @ 13:17:47 #271
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_26452303
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 13:14 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dat lijkt me logisch, hij wil jou ook nog op regelmatige basis neuken.
Indeed it is.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_26453514
Ik hoorde daarnet dat mijn ex misschien (het was nog maar een roddel, dus ik weet nog niets zeker) een ander heeft. Het is al bijna 6 maanden uit, maar we zagen elkaar nog vaak en stiekem had ik nog een heel klein beetje hoop dat het misschien weer goed zou komen. Misschien moet ik nu dus accepteren dat dat echt niet meer zo gaat zijn.
Het is vooral een klap voor mijn zelfvertrouwen; dat het uitging lag vooral aan mijn domme gedrag (ik was bang hem kwijt te raken, en daardoor schrok ik hem juist af). Maar toen hij het uitmaakte zei hij dat het niet aan mij lag, en dat ie gewoon helemaal geen vriendin wilde, en geen zin had om aan iemand vast te zitten en steeds rekening met iemand te moeten houden. Als hij dus nu een ander heeft, lag het dus wél aan mij. Tenminste, zo voelt dat, ook al is het natuurlijk gewoon en kwestie van verliefdheid waar je niks duidelijks over kan zeggen.
Ik gun het hem best om gelukkig te zijn, maar ik wou dat ik zelf ook gelukkig was, en dat is helaas nog steeds niet zo.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  zaterdag 23 april 2005 @ 14:31:20 #273
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26453586
Saskia het was zowiezo niet slim om hem nog af en toe te zien en hoop te houden... een half jaar is best al wel lang, en je had beter zelf ook je ex in het verleden kunnen laten, en op zoek kunnen gaan naar dingen en mensen die je wél wat te bieden hebben.

Dat je ex nu een ander heeft betekent overigens helemaal niet dat het destijds is uit gegaan om jou... maar waarschijnlijk meer dat hij zelf veranderd is. En dat hij misschien wel een andere kijk op relaties heeft gekregen. Of misschien is het gewoon zo gelopen, zulke dingen gebeuren namelijk ongepland.

Wat je het beste kunt doen is de brokstukken oprapen, en met opgeheven hoofd lekker verder gaan met je eigen leven. Er zijn genoeg leuke mannen, en anders ben jij voor jezelf altijd nog leuk genoeg. Toch?!

Kop op!
pi_26453828
Er bestaan ook draagbare Tarzan's.
pi_26453902
Tja, we zijn lid van dezelfde vereniging, dus daar komen we elkaar wel tegen. En vaak neemt hij ook contact met mij op (praten op MSN, bellen etc). Meestal over dingen die voor die vereniging geregeld moeten worden, maar soms ook gewoon zomaar. En op zich is het gewoon een hele aardige jongen; als we nooit een relatie hadden gehad zouden we ook vrienden zijn geweest, en ik zou ook nu nog steeds wel graag willen dat we vrienden konden blijven, ook al zou ie een ander hebben.
Natuurlijk lopen er meer leuke jongens rond, maar ik heb eigenlijk best weinig ervaring. Ik heb pas 1 x een vriend gehad, en dat raakte min of meer vanzelf aan. Ik heb wel andere jongens leuk gevonden, maar ik wist nooit wat ik moest doen om verder te komen dan iemand leuk vinden, dus dat werd nooit wat. Ik ben totaal niet iemand die steeds een ander vriendje heeft (ik was 23 toen het aan ging met mijn ex, dus kan je nagaan).
Ik weet dat zitten wachten tot er iemand op mij af stapt niet opschiet, en ik wil ook best weer een vriend (al was het alleen maar om mijn ex te laten zien dat ik hem niet meer nodig heb), maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
En tevreden zijn met mezelf, dat vind ik heel moeilijk. Diep in mijn hart geloof ik niet dat ik een interessant en leuk persoon ben, ik hou gewoon niet echt van mezelf. Ik weet verstandelijk wel dat dat best meevalt, maar ik wil graag bevestiging daarvan doordat anderen dat ook laten blijken.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')