heb je je ex eigenlijk nog gezien, tropix ?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:59 schreef tropix het volgende:
Hallo,
Ik weet niet precies of het in dit topic thuishoort aangezien ik mijn ex volgens mij wel losgelaten heb.
Of niet, ik weet het ook niet.
Het is nu in ieder geval vier maanden uit geloof ik, ik weet het niet meer zeker.
En ik heb ondertussen drie andere relaties gehad.
Maar alle drie de relaties hielden niet langer stand als 1 maandje.
En waarom, omdat ik alleen maar aan mijn ex kan denken.
...
Nou, veel plezier... alhoewel plezier mischien niet op z'n plek is. Het is toch een afsluiting van een bepaalde periode.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:35 schreef Bass-Miss het volgende:
Deze nacht slaap ik voor de laatste keer in het huis van mijn ex. Toch een raar gevoel...
Ja, ik heb er zin in, maar toch voelt het ook een beetje verdrietig. Terwijl ik het absoluut niet meer zou zien zitten om hier te blijven. Het zit allemaal raar in mekaar...quote:Op donderdag 21 april 2005 20:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, veel plezier... alhoewel plezier mischien niet op z'n plek is. Het is toch een afsluiting van een bepaalde periode.
Hey hey,quote:Op donderdag 21 april 2005 19:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
heb je je ex eigenlijk nog gezien, tropix ?
is alles uitgepraat ? Misschien heb je dat eens nodig om alles beter te verwerken ?
oh my god, Christine, da's wel een schok ...quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:01 schreef Christine het volgende:
Ik kom er vanavond achter dat mijn ex alweer een ander heeft.
Anderhalve week later. Hij laat er ook geen gras over groeien
Intussen heb ik zoiets van: het is zijn leven, laat hem vooral lol hebben ofzo, maar het voelt ook wel een beetje alsof die vier jaar samen voor hem niks heeft betekend. En hoezeer ik het nog altijd eens ben met onze 'breakup'... ik gun het hem ook gewoon niet. Hij had op zijn minst verdrietig kunnen zijn dat het voorbij was... ofzo...quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
oh my god, Christine, da's wel een schok ...![]()
al heb je het uitgemaakt, kan je dat nieuws een beetje aan![]()
die heeft haar job goed gedaan ...quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:33 schreef Christine het volgende:
En het stomste vind ik nog wel, dat zijn nieuwe vriendin degene is die hem tijdens het begin van onze relatiecrisis steeds adviezen gaf
Naja, ze zei steeds dat we tijdelijk uit elkaar moesten gaan, en dat we het niet zomaar op moesten geven... dus in die zin had ze waarschijnlijk geen dubbele agenda, maar ik vind het toch een dubieus verhaal.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:36 schreef petitlapin het volgende:
[..]
die heeft haar job goed gedaan ...![]()
( dat van dat hij verdrietig moet zijn vind ik wel een beetje gemeen)
waarom is dat voor die vriendin niet echt eerlijk ? voor het zelfde geld lukt die relatie wel, en ziet hij oprecht dat meisje zittenquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:41 schreef akkien het volgende:
tsja, dat zijn dan misschien adviezen geweest uit eigen belang. Maar ik kan me voorstellen dat dit juist een manier is om zijn verdriet te verwerken en dat is sneller over je heen is als ie een nieuwe vriendin heeft. (is voor die nieuwe vriendin niet erg eerlijk)
Ik merk dat ik er nu na 6 weken behoorlijk goed overheen ben. Denk nog wel super vaak aan m(eigenlijk de hele dag door), maar verder gaat t gewoon perfect met me...
Als je twee weken na het verbreken van een relatie van vier jaar alweer een ander hebt.. dan lijkt dat verdacht veel op vluchtgedragquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom is dat voor die vriendin niet echt eerlijk ? voor het zelfde geld lukt die relatie wel, en ziet hij oprecht dat meisje zitten
tja ... hoeveel gaan er al niet vreemd tijdens hun relatie, en blijven dan bij diegene waar ze mee vreemd gegaan zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Als je twee weken na het verbreken van een relatie van vier jaar alweer een ander hebt.. dan lijkt dat verdacht veel op vluchtgedrag
Maar je hebt gelijk, voor het zelfde geld is het wel echte liefde... ik wens ze veel geluk, en ga er niet meer aan denken.
Ach ja, vluchtgedrag is het zeker.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Als je twee weken na het verbreken van een relatie van vier jaar alweer een ander hebt.. dan lijkt dat verdacht veel op vluchtgedrag
Maar je hebt gelijk, voor het zelfde geld is het wel echte liefde... ik wens ze veel geluk, en ga er niet meer aan denken.
Dat lijkt me logisch, hij wil jou ook nog op regelmatige basis neuken.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:26 schreef akkien het volgende:
Mn ex vertelde me dr gelijk ff bij dat de sex met mij veel lekkerder is, das toch leuk om te horen.
Indeed it is.quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch, hij wil jou ook nog op regelmatige basis neuken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |