Ik ga heel voorbarig hier ook meteen een waarschuwing van te voren tegen aan gooien!quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:23 schreef MisterLovaLova het volgende:
[...] doet ze d'r eigen ding gaat ie ineens raar doen![]()
Wil alles van d'r weten, zo'n ex die het duidelijk NIET los kon laten, kan moet ik eigenlijk zeggen. Het belt nog wel eens en uiteraard zo onbetrouwbaar als maar kan.
Gezien de titel van het topic dacht ik dit hier wel te kunnen posten, gewoon mijn ervaringen delen. Volgens mij haal ik ook niet direct uit naar iemand. En wordt het gezien als uitdagerig en zuicherig omdat haar ex hier dus duidelijk niet mee om kan gaan en erop reageert.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ga heel voorbarig hier ook meteen een waarschuwing van te voren tegen aan gooien!
Wat in SEX geldt, geldt hier net zo goed. Problemen tussen jou en de ex van je vriendin worden NIET hier besproken! Pak je telefoon, schrijf een brief, whatever, want ik vind je post hierboven al weer redelijk uitdagend en zuigerig!
Je ervaringen kun je hier altijd kwijt, maar feit blijft sowieso dat we hier op Fok! niet blij zijn met dingen over Fok!kers die hier op tafel gekwakt worden. Privé-vetes horen privé te blijven.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:00 schreef MisterLovaLova het volgende:
Gezien de titel van het topic dacht ik dit hier wel te kunnen posten, gewoon mijn ervaringen delen. Volgens mij haal ik ook niet direct uit naar iemand. En wordt het gezien als uitdagerig en zuicherig omdat haar ex hier dus duidelijk niet mee om kan gaan en erop reageert.
Thats it. had er iig geen slechte bedoelingen mee.
Vind dit zeker geen zielig of dom argument. Want dit maakt het 'elkaar een tijdje niet zien' wel een stuk lastiger. Je moet toch gewoon je vrienden kunnen blijven zien, want jezelf eenzaam opsluiten werkt al helemaal niet. Ook kun je van je vrienden niet verlangen dat zij alleen maar met jou omgaan en de ander een tijdje links laten liggen. Ik ben blij dat ik vrienden heb die dit goed aanvoelen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:44 schreef petitlapin het volgende:
we hebben dezelfde vriendengroep, wat een zielig argument.
Wij hebben juist het omgekeerde geprobeerd, elkaar in het begin even niet te zien. Maar dat werkte bij ons niet, we trokken toch op één of andere manier weer naar elkaar toe (mede doordat we elkaar via vrienden toch weer tegenkwamen). Blijkt dus maar weer, dat zoiets per situatie verschilt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:45 schreef akkien het volgende:
We hebben in t begin geprobeerd elkaar te blijven zien, maar dat werkte niet. Sinds ik m niet meer zie gaat t veel beter met me...
Net zoals jij heb ik ook een nieuwe vriendin waar het fantastisch mee gaat. Allen mijn ex doet nogal moeilijk. Steeds als ik denk dat we normaal met elkaar om kunnen gaan, gebeurd er weer iets waardoor het fout loopt. Heb de hoop onderhand opgegeven ooit normaal met elkaar om kunnen gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:02 schreef MisterLovaLova het volgende:
Na de eerste maand dacht ik miin ex waarschijnlijk helemaal niet meer te gaan zien. Ze is zelfs een week nadat ik het uitmaakte voor 3 weken naar australie gegaan (daar komt ze oorspronkelijk vandaan).
Het ging echt niet van een leien dakje de eerste 3 maanden, maar nu 8 maandjes verder gaat het helemaal geweldig. Ik zie d'r nog regelmatig en we kunnen ook prima stappen met z'n allen.
En dat na 7 jaar relatie waarvan 2,5 jaar samenwonen.
Ik heb ondertussen een andere vriendin en ook dat gaat alemaal prima samen, echt gun het een beetje tijd verwacht niet dat alles na een maand of 2 maanden weer goed voelt of gaat. Maar het kan.
![]()
![]()
Dit is niet direct gericht naar hem toe.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:40 schreef Brighteyes het volgende:
Eliminator! Dit is echt mijn laatste waarschuwing. Zou je het mss gewoon kunnen laten om op ze te reageren? Het begint behoorlijk irritant te worden!
Onbewust hou je opties open, en dat is eigenlijk gewoon kut.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:37 schreef akkien het volgende:
ja, ik had zo'n harde opmerking ook nodig om even weer met beide benen op aarde gezet te worden en er rust en vrede mee te hebben. Op t moment zelf dat je t hoort is t heel erg vervelend, daarna geeft het eigenlijk wel erg veel duidelijkheid en dat is fijn
Gelukkig heb ik nooit last gehad van dat soort ideeen. Mede ook omdat ik heel vast in mijn hoofd had dat ik dan wel in mijn eentje een aantal dingen zou gaan doen, die men normaal gesproken samen 'hoort' te doen. Daar klampte ik me echt aan vast 'ik kan dat best alleen'.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:54 schreef akkien het volgende:
Maar mn toekomstbeeld wordt echt zo'n doombeeld zeg maar. Ben bang dat ik nooit meer iemand tegenkom. Dat er nooit meer iemand is die van mij houd aangezien ik wel steeds ouder word (hoewel ik pas 18 ben ). Heb t idee dat iedereen steeds meer bezet raakt enzo. Dat ik de eeuwige vrijgezel ga worden...
Ik wil ook eenquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ik mag blijkbaar op mijn 29e in mijn handjes knijpen dat ik nogiemand
gevonden heb!
Is dat graag willen niet een gevaar? Dat je dan te snel iemand leuk vindt, en een verkeerde keuze maakt?quote:
Nee, anders was ik al lang niet meer alleen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:17 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Is dat graag willen niet een gevaar? Dat je dan te snel iemand leuk vindt, en een verkeerde keuze maakt?
ik vind t ook een hele stomme gedachte van mezelfquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nooit last gehad van dat soort ideeen. Mede ook omdat ik heel vast in mijn hoofd had dat ik dan wel in mijn eentje een aantal dingen zou gaan doen, die men normaal gesproken samen 'hoort' te doen. Daar klampte ik me echt aan vast 'ik kan dat best alleen'.
Maar ehm... jij bent pas 18!Je moest eens weten hoeveel mensen er zijn die dan sowieso nog nooit een relatie gehad hebben en uiteindelijk net zo makkelijk nog iemand vinden. Je doet net alsof je stokoud bent.
Ik mag blijkbaar op mijn 29e in mijn handjes knijpen dat ik nogiemand
gevonden heb!
quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:34 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Nee, anders was ik al lang niet meer alleen.![]()
Ja idd, vrouwen en het geven van hints, pfff. Heb nadat het uit is gegaan, zo'n half jaar geleden, nog een aantal gesprekken gehad met haar. Ook zij gaf toen aan nog wel es twijfels te hebben of het wel een goede beslissing was. Ook met uitgaan waren we de hele avond aan het dansen met elkaar. Ik haalde daar toen weer moed uit dat het goed zou komen, totdat zei weer eens duidelijk maakte dat het echt niks zou worden. 'Geef me dan ook geen valse hoop', dacht ik toen. Zoiets maakt het loslaten van je ex zo'n stuk lastiger.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:35 schreef George-Butters het volgende:
Ik had wel nog steeds contact met haar, waardoor ik stiekum nog het idee had dat het nog wel weer goed ging komen. Ik heb dat voorzichtig aangekaart waarna ik aardig hard kreeg te horen dat dat niet gaat gebeuren. (Pfff vrouwen en het geven van hints)
Niet teveel vrouwenbladen lezen :pquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:00 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Eigenlijk vrees ik soms gewoon dat ik te veeleisend ben voor een relatie.
yup had het zowieso al niet naar me zin daar, dat maakt het nu alleen maar nog lastigerquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:17 schreef akkien het volgende:
die leuke afleiding helpt bij mij echt super goed. Maar t lukt me totaal niet meer om naar mn werk te gaan. Heb dus ook besloten om dara te stoppen en ander werk te zoeken. Hebben jullie daar ook last van?
hehequote:Op zaterdag 2 april 2005 10:49 schreef milagro het volgende:
ik tel tot drie en dan laten we allemaal tegelijk onze exen los, okay?
1..........2.......................................................................3 !
Zo klaar, opgelost, slotje
al besproken met je vriend ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:31 schreef Christine het volgende:
Ik ben gisteren ook begonnen in "Godin van de jacht" van Heleen van Rooijen... en ik krijg helemaal zin in het vrijgezellenbestaan erdoor
mmm, omdat je zin kreeg in het vrijgezellenbestaan ging ik ervan uit dat je nu een vriend hadquote:
Naja, niet meer dus hequote:Op zaterdag 2 april 2005 11:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mmm, omdat je zin kreeg in het vrijgezellenbestaan ging ik ervan uit dat je nu een vriend had
ok, en nu vanavond stappen, hoeren en sloeren ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Naja, niet meer dus he
Hij moet alleen nog ff verhuizen en dat gebeurt morgen.
Zoiets jaquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ok, en nu vanavond stappen, hoeren en sloeren ?
Waarom alles wissen en verbreken? Is toch iemand geweest die je graag gezien hebt?quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:01 schreef Magics het volgende:
Bij mij is het net een uurtje uit. Het kwam voor mij als een gehele verrassing. Heb net maar zijn foto's van mijn kamer gehaald en in een oude doos gestopt. Net zijn telefoonnummers en zijn msn geblockt en gewist. Ik weet niet hoe ik me voel. Soms ok, soms ineens heel verdrietig.
We hebben 10 maanden wat gehad. Ben bang dat t verwerken lang gaat duren
Dit omdat ik me anders te kut voel. Als ik niks meer van m tegenkom, ben ik er sneller bovenop denk ik.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:06 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Waarom alles wissen en verbreken? Is toch iemand geweest die je graag gezien hebt?
Hey Christine, ik weet dat je dit leest voordat ik zelfs maar wakker ben, maar goed...je bent een sterke meid. Ondanks dat dit zwaar is, is het wel de juiste keuze. Een leuk leven staat nog voor je en je hoeft je geen zorgen te maken dat ooit de perfecte jongen tegenover je staat.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:01 schreef Christine het volgende:
Het ging vandaag zo goed. Lekker een dagje alleen, lekker in het zonnetje, lekker mijn huisje opruimen...
Maar nu zit ik er weer helemaal doorheen
Morgen gaat hij weg, en ik zie er heel erg tegenop
Het kost ook zoveel energie om steeds maar sterk te zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |