Zoiets jaquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ok, en nu vanavond stappen, hoeren en sloeren ?
Waarom alles wissen en verbreken? Is toch iemand geweest die je graag gezien hebt?quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:01 schreef Magics het volgende:
Bij mij is het net een uurtje uit. Het kwam voor mij als een gehele verrassing. Heb net maar zijn foto's van mijn kamer gehaald en in een oude doos gestopt. Net zijn telefoonnummers en zijn msn geblockt en gewist. Ik weet niet hoe ik me voel. Soms ok, soms ineens heel verdrietig.
We hebben 10 maanden wat gehad. Ben bang dat t verwerken lang gaat duren
Dit omdat ik me anders te kut voel. Als ik niks meer van m tegenkom, ben ik er sneller bovenop denk ik.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:06 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Waarom alles wissen en verbreken? Is toch iemand geweest die je graag gezien hebt?
Hey Christine, ik weet dat je dit leest voordat ik zelfs maar wakker ben, maar goed...je bent een sterke meid. Ondanks dat dit zwaar is, is het wel de juiste keuze. Een leuk leven staat nog voor je en je hoeft je geen zorgen te maken dat ooit de perfecte jongen tegenover je staat.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:01 schreef Christine het volgende:
Het ging vandaag zo goed. Lekker een dagje alleen, lekker in het zonnetje, lekker mijn huisje opruimen...
Maar nu zit ik er weer helemaal doorheen
Morgen gaat hij weg, en ik zie er heel erg tegenop
Het kost ook zoveel energie om steeds maar sterk te zijn...
quote:Op zondag 3 april 2005 09:38 schreef Christine het volgende:
Dankje Micky...
Ik heb zo'n gevoel dat dit de zwaarste dag tot nu toe gaat worden.
Even heel hard doorbijten maar, vandaag.
Vrienden blijven met een ex die veel voor je betekende is heel goed, alleen niet vanzelfsprekend. Voordat je vrienden wordt, moet je eerst de gedachte dat het 'eventueel heel misschien' iets kan worden, laten vallen. Tuurlijk kan je je ex daarvoor nog wel zien, maar wees niet te optimistisch of ga denken dat het toch weer wat wordt, want het is toch zo vertrouwd?quote:Op zondag 3 april 2005 12:17 schreef Promo het volgende:
Darkaapie >> ik zit precies in hetzelfde pakket. Ik heb ook weer afgesproken om vandaag wat te gaan doen :-/ Ja ik wil ook vrienden blijven want ze betekende super veel voor mij de afgelopen 3jr en andersom ook. Van de ene kant is het misschien ook stom om wat af te spreken, vanavond heb ik weer de pijn waarschijnlijk, ik snap ook niet waarom ik het doe. Maar wil haar zo graag zien en van alles zeggen. Gister op stap geweest naar een club in belgie waar we wel eens naar toe gingen en vond het maar vies raar, hele tijd het gevoel dat ze even naar de wc was en dat ze zo weer bij mij stond, maar dat was niet zo :S Dan vanmorgen wakker worden met een smsje op me telefoon van haar, voelde weer zo vertrouwd aan. Waarom spreek ik ook af in de hoop dat t goed komt of bang om haar los te laten? Of zou ik echt een vriendschap willen, alhoewel ik vanmezelf weet dat ik het toch niet kan, maar wil het zo graag, want ik vertrouwde haar 200% en zij mij ook en kon alles zeggen tegen die.
Nee, ik ben helemaal alleen nu. Net.quote:Op zondag 3 april 2005 14:58 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
komt echt wel goed, volgens mij wordt het een opluchting als je straks het rijk voor jezelf hebt
Komt die vriendin nog langs of?
Het voelt vreemd aan he. Ik ben eigenlijk heel erg blij dat ik terug alleen ga wonen en heb er erg veel goesting in. En toch heb ik soms zin om te janken.quote:Op zondag 3 april 2005 21:48 schreef Christine het volgende:
Ik heb mijn huisje intussen een flinke metormafose gegeven, en dat voelt goed
Het is echt MIJN paleisje nu... heerlijk!
Dipje is ook helemaal weg, al zullen er vast nog wel een hoop tranen vloeien...
The hole that exists in your life after you`ve broken up with someone can only be filled with the sands of time and not by someone else.quote:Op zondag 3 april 2005 21:48 schreef Christine het volgende:
Ik heb mijn huisje intussen een flinke metormafose gegeven, en dat voelt goed
Het is echt MIJN paleisje nu... heerlijk!
Dipje is ook helemaal weg, al zullen er vast nog wel een hoop tranen vloeien...
Ik herken me er in zoverre in dat mijn ex idd niet de tijd heeft genomen om onze relatie te verwerken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:12 schreef Butterfly79 het volgende:
Tis zo ontzettend zonde om een ex je nieuwe relatie te laten verpesten. Neem eerst, voordat je een nieuwe liefde tegenkomt, uitgebreid de tijd om over je ex heen te komen want als je dat niet doet, kom je het vroeg of laat alsnog tegen en dan komt het je echt niet uit!! Ik zou willen dat ik het toen anders had gedaan want dan had het me nu misschien niet zo dwars gezeten.
Zijn er meer die zich in mijn verhaal herkennen? Ben er wel benieuwd naar namelijk...
Het ligt er natuurlijk aan hoe je uit elkaar ging. Als dit met wederzijds respect gebeurt en niet met ruzie uit elkaar, dan komt een vriendschap dichterbij dan als je hem of haar alleen maar lekker vindt.quote:Op maandag 4 april 2005 09:41 schreef Butterfly79 het volgende:
Knap hoor, dat jullie willen proberen om vrienden te blijven. Ik ben er achter gekomen dat dat bij mij toch niet zal lukken. Wanneer een relatie uitgaat, valt er zoveel weg dat het echt een hele klus is om een vriendschap op te bouwen want je bent toch niet op een gevallen met de gedachten: zo, daar zal ik eens leuke maatjes mee worden. Je bent juist op m gevallen omdat ie leuk, lekker en veel meer is dan gewoon een vriend. Ik heb echt een vreselijke hekel aan mijn ex, we blijken bijna niets meer gemeen te hebben maar toch vind ik het nog steeds een lekker ding. Maar aan 'alleen maar een lekker ding' heb je vrij weinig.
ik had het ook anders gedacht... we hebben toen idd heel veel nare dingen meegemaakt, zijn moeder kreeg kanker... Samen hebben we geprobeerd om daarmee om te gaan maar hij wilde dat blijkbaar op een andere manier doen dan ik, hoewel hij me dat pas achteraf verweten heeft... Pas ruim nadat het uit was, is zijn moeder overleden... alleen vond hij het blijkbaar niet nodig om me dat te vertellen en hoorde ik het pas later via via... Toen ben ik idd eens gaan nadenken of een vriendschap nog wel mogelijk was en heb mijn conclusies getrokken. En dat was echt niet gemakkelijk...quote:Op maandag 4 april 2005 09:49 schreef milagro het volgende:
als iemand meer is dan een vriend, dan mag ik aannemen dat vriendschap een onderdeel vormde van het geheel wat je voor die persoon voelde, met die persoon deelde.
als alles wat boven een vriendschap uitstijgt wegvalt dan zou er in principe een vriendschap overblijven dus.
doet dat het niet, dan was vriendschap geen onderdeel van je relatie of is er zoveel naars gebeurd dat niet alleen de liefde (als levenspartner) maar ook de vriendschap over is.
het a priori uitsluiten van vriendschap na een verbroken relatie , daar begrijp ik niets van.
I dont mean to bother you, but i know how you feel and believe me its not easy, but you know that. Time is what you need and thats whats so ironic because it feels like it could take forever,quote:Op maandag 4 april 2005 16:02 schreef Christine het volgende:
Het gaat goed, Magics
Momenteel voel ik me super, en ik probeer zo lang mogelijk van dat gevoel te genieten. Dipjes zullen er vast nog wel komen, maar nu ff niet
Lief dat je meeleeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |