raar, het zijn toch foto's van jullie samen? Heb jij daar niet gewoon recht op. Kun je dr niet vragen om gewoon even een paar foto's voor de herinnering. Dan kan zij ze zelf uitzoeken.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:04 schreef tropix het volgende:
Ja maar toch had ik nog liever wat foto's bewaard. We zijn toch bijna 4 jaar samen geweest en hebben een heel leuke tijd gehad. Zij heeft nog een cd met foto's maar ze vertikt het om me die te geven. We hebben geen ruzie ofzo, maar ze is gewoon bang dat die foto's voor verkeerde doeleinden gebruikt worden. Vraag me af waarom ze zo wantrouwig is. Na 4 jaar moet je iemand toch wel een beetje kunnen vertouwen denk ik. Maarja, ik heb mijn herrineringen nog, voor wat die waard zijn. Nu maar hopen dat er nog eens een leuke meid langskomt.
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:12 schreef milagro het volgende:
Bij leugens en bedrog flikker ik alles weg.
Ja je moet alles wat je niet zeker weet in een doos doen en die dan voorlopig even wegzetten, dat heb ik ook gedaan...toevallig maandje terug doos gepakt en dingen uitgezocht...quote:Op maandag 28 maart 2005 13:18 schreef Christine het volgende:
Ik heb nog een heel plakboek met foto's
Voorlopig laat ik hem staan, en ik denk er later wel over wat ik ermee ga doen.
Ja zo denk ik er ook over, maar zij heeft er blijkbaar andere ideen over. In ieder geval ga ik mezelf niet verlagen en smeken om die foto's. Daar ben ik te trots voor. Zo ben ik dan ook wel weer. Ik heb nog een klein fotootje op mijn mobiele telefoon staan en met diezelfde telefoon heb ik een stukje van haar stem opgenomen. Maar vrienden van mij (zijn helaas ook haar vrienden) hebben nog wat foto's van ons samen dus via hun kan ik nog wel een paar foto's krijgen. Wat kan liefde toch verschrikkelijk zijnquote:Op maandag 28 maart 2005 13:10 schreef akkien het volgende:
[..]
raar, het zijn toch foto's van jullie samen? Heb jij daar niet gewoon recht op. Kun je dr niet vragen om gewoon even een paar foto's voor de herinnering. Dan kan zij ze zelf uitzoeken.
Ik voel me natuurlijk ook niet altijd sterk, ik heb sinds de relatie gedaan is enorme moodswings, van euforisch tot enorm verdrietig, maar op een moment ben ik tot het besef gekomen dat ik gewoon 'iemand' mis, en niet haar, en ik blijf dat ook voor mezelf herhalen.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:42 schreef tropix het volgende:
Ik zou willen dat ik al maar half zo sterk als jou kon zijn.![]()
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt (bijna hetzelfde eigenlijk). Ook na ongeveer 2 jaar zei ze dat ze niet meer wist of ze nog met mij verder wou, dat ik bezitterig was enz. ze lag enorm met zichzelf in de knoop en ook met haar ouders (vader met minnares, weinig geborgenheid thuis, ...), en wou even alles op een rij zetten. Ze vroeg me dan ook haar een tijdje met rust te laten. Ik ging kapot van onzekerheid, ik heb haar de dag nadien dan ook gebeld omdat ik zekerheid wou, goed of slecht. Toen zei ze dat de gevoelens weg waren, dat ze niet meer met me verder wou. Ik ben dus mijn spullen gaan halen, wat voor ons beiden heel pijnlijk was.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:21 schreef DarkAapie het volgende:
...
Ik blijf in m'n eentje in "ons" huis achter. Het kan niet anders. En hij blijft me elke maand wat huur betalen, maar in ruil daarvoor blijft hij op dit adres ingeschreven staan ivm studiefinanciering.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:33 schreef Bass-Miss het volgende:
Hebben jullie een nieuw huis gezocht of blijven jullie wonen waar je samen zat?
En is het financieel ook niet direct veel minder dan?
Dus je moet na verloop van tijd toch een andere oplossing zoeken.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik blijf in m'n eentje in "ons" huis achter. Het kan niet anders. En hij blijft me elke maand wat huur betalen, maar in ruil daarvoor blijft hij op dit adres ingeschreven staan ivm studiefinanciering.
Ja, maar als het goed gaat ben ik in de zomer afgestudeerd, en kan ik dan de huur zelfstandig betalenquote:Op maandag 28 maart 2005 19:35 schreef Bass-Miss het volgende:
Dus je moet na verloop van tijd toch een andere oplossing zoeken.
Dat scheelt idd.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, maar als het goed gaat ben ik in de zomer afgestudeerd, en kan ik dan de huur zelfstandig betalen
en welke duidelijkhied wil je dan van je ex ?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:31 schreef DarkAapie het volgende:
ja daar loop ik nu dus ook mee heb serieuse zelfmoord neigingen door me hoofd spoken![]()
maar ik heb mezelf voorgenomen om zometeen duidelijkheid te vragen van me ex
en morgen hulp te gaan zoeken ervoor.
Mag ik vragen wat de reden is dat je toen bent gaan samenwonen? Waren er destijds al twijfels?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:42 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat scheelt idd.
Ik ga iig niet te zot meer moeten doen met een huur die ik alleen mag ophoesten.
We waren toen een jaar of vier samen, en hij zat de meeste tijd bij mij op kot. Dus toen hij vast werk kreeg besloten we van iets groter te gaan huren en uiteindelijk is dat een koophuis geworden van hem en ben ik bij hem ingetrokken. En nog eens drie jaar verder zagen we het niet meer zitten...quote:Op maandag 28 maart 2005 20:39 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat de reden is dat je toen bent gaan samenwonen? Waren er destijds al twijfels?
Hoe lang waren julie al samen?
Wat maakt het dat je na 7 jaar ermee ophoudt? Ik kan me moeilijk voorstellen dat je na 2 jaar veel nieuwe dingen van elkaar leert.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:43 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
We waren toen een jaar of vier samen, en hij zat de meeste tijd bij mij op kot. Dus toen hij vast werk kreeg besloten we van iets groter te gaan huren en uiteindelijk is dat een koophuis geworden van hem en ben ik bij hem ingetrokken. En nog eens drie jaar verder zagen we het niet meer zitten...
Ik weet het eigenlijk niet.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:03 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat maakt het dat je na 7 jaar ermee ophoudt? Ik kan me moeilijk voorstellen dat je na 2 jaar veel nieuwe dingen van elkaar leert.
quote:Op maandag 28 maart 2005 21:03 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk voorstellen dat je na 2 jaar veel nieuwe dingen van elkaar leert.
Bij mij komt dat altijd tussen de 8e en 12e maand. Waarom die omslag plaatsvindt is me nog altijd niet duidelijk (zal wel hormonaal zijn). Aan de ene kant frustrerend aan de andere kant fascinerend.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:05 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet.![]()
Ik zag het steeds minder zitten om een toekomst met hem te hebben en op de duur leefden we langs elkaar heen en ergerden we ons meer en meer aan elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |