abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25981379
ze is toch je ex?
nou, dan mag ze vertellen wat ze wilt
en dat hoeft niet persé de waarheid te zijn dus
liegt ze, dan word je boos, want ze liegt
vertelt ze de waarheid, dan word je ook boos, want dan is ze zgn niet netjes bezig geweest.

ergo, je zit in het verkeerde topic
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 4 april 2005 @ 18:00:10 #182
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_25981448
luister dame, je kunt ook een symphatieke reactie plaatsen lijkt me. Hier heeft toch niemand wat aan. Ik word niet boos op haar, niet in de zin van. Hee nu ben ik even kwaad. Nee teleurgesteld komt misschien beter nu. De waarheid vertellen zou een heel andere soort reactie opleveren.

en als ze liegt wat zou ik dan moeten doen volgens je.. dan speelt ze het niet netjes, als ze eerst laat weten dat ze echt nog wat voelt en alles nog een keer wil ervaren.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_25981668
waarom zou ze niet netjes bezig zijn, pumatje, als ze een date had met een andere jongen, het is toch uit tussen jullie beiden. Jij hebt je niet meer met haar liefdesleven te bemoeien.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  maandag 4 april 2005 @ 18:15:36 #184
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_25981823
kijk pumatje...ik snap best dat je dit geen leuke reactie vindt van milagro,
Maar er zijn hier heel erg veel mensen die het heel erg moeilijk hebben met een relatie die net is uitgegaan. En als jij dan in geuren en kleuren gaat vertellen welke leuke dingen jij allemaal met je ex doet enzo. Toen ik t las moest ik ook echt even slikken. Wou dat ik zo met mn ex omging.

Even ontopic, milagro heeft wederom gelijk als ze zegt dat ze je ex is en dat ze dus haar eigen leven heeft en dat ze met alle jongens uit eten mag gaan met wie ze wil. En dat als ze dat niet tegen jou wil vertellen dat dat niet erg aardig is, \maar dat t wel de harde waarheid is...
imagination is more important than knowledge
  maandag 4 april 2005 @ 18:16:54 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25981859
Volgens mij zit je ook in het verkeerde topic.
Jouw vragen hebben niets te maken met het loslaten van een ex, waar het hier in dit topic nou eenmaal over gaat.

Dus ik zou zeggen, open er een topic over, maar laten we het er hier iig niet over gaan hebben. Dat zou nl. off topic zijn...
pi_25981961
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:00 schreef Pumatje het volgende:
luister dame, je kunt ook een symphatieke reactie plaatsen lijkt me. Hier heeft toch niemand wat aan. Ik word niet boos op haar, niet in de zin van. Hee nu ben ik even kwaad. Nee teleurgesteld komt misschien beter nu. De waarheid vertellen zou een heel andere soort reactie opleveren.

en als ze liegt wat zou ik dan moeten doen volgens je.. dan speelt ze het niet netjes, als ze eerst laat weten dat ze echt nog wat voelt en alles nog een keer wil ervaren.
ik zeg je gewoon zoals het is
het gaat je geen donder meer aan met wie zij uit is en waarom.

maar blijbaar vind jij de waarheid onsympathiek klinken, dus nu maar hopen dat ze liegt en zegt dat ze met een platonische vriend uit was

en nogmaals, je zit in het verkeerde topic
open een eigen topic.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 4 april 2005 @ 18:36:45 #187
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_25982291
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:09 schreef petitlapin het volgende:
waarom zou ze niet netjes bezig zijn, pumatje, als ze een date had met een andere jongen, het is toch uit tussen jullie beiden. Jij hebt je niet meer met haar liefdesleven te bemoeien.
sorry dat ik in het verkeerde topc zat, ik dacht dat ik in de goede zat.
maar jullie lezen niet goed denk ik, we zijn er juist heel erg open over, en ze verteld mij dat ze wat voor me voelt, alweer. En bezig is weer met mij een relatie op te bouwen, ze wil alles weer ervaren, de dagen, de nachten en romantiek..

ik moet zeggen het verhaal is in een opwelling getypt dus kan dingen missen

maar toch bedankt ik haal me reactie wel weg.
  maandag 4 april 2005 @ 18:41:10 #188
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_25982414
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:21 schreef milagro het volgende:

[..]

ik zeg je gewoon zoals het is
het gaat je geen donder meer aan met wie zij uit is en waarom.

maar blijbaar vind jij de waarheid onsympathiek klinken, dus nu maar hopen dat ze liegt en zegt dat ze met een platonische vriend uit was

en nogmaals, je zit in het verkeerde topic
open een eigen topic.
Ook voor jou, je snapt het niet want , ja jullie zijn er niet bij. Jullie weten niet wat er gezegt en gedaan is, en ik snap je reactie ook wel, maar het punt is, dat zij mij wel anders verteld. En het is heel simpel niet netjes van 2 walletjes te eten. Ik heb principes en die staan boven alles snap je. Dit geld hopelijk voor iedereen anders laat je nogal over je heen lopen.

Ik ga no way fungeren als 2e keus, of als een afweging. Als ze er aan wil bouwen en werken maar dan ondertussen een andere gozer date, is het een heel ander verhaal vind ik en dan heb ik er juist wel wat mee te maken. Als ze dat nooit zhad gezegt en die handelingen ondernam ( het beginnen van wat nieuws tussen ons ) dan had ik haar zelfs aangemoedigt omdat ik het beste voor haar wil .

snaps
  maandag 4 april 2005 @ 20:04:22 #189
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_25984445
ik snaop best dat je dr mee zit dat ze nu met een andere jongen uit eten is. En ik vind dat dat zeker wel met het loslaten van een ex te maken heeft. Dus daar kun je hier natuurlijk prima over komen praten.
Weet je trouwens zeker dat zij jou weer terug wil? Of wil jij haar terug en durft zij geen nee te zeggen?
  maandag 4 april 2005 @ 20:15:44 #190
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_25984737
Ik wil haar terug, zeker. Dat weet ze heel goed en praten we enorm veel over met elkaar als ze hier is, of ik met haar ergens afspreek. Ze heeft een hele grote mond , en is super spontaan. Nee zeggen is 1 van haar specialiteiten en weinig mensen prikken door haar "schild" heen. Ik ben 1 van de weinige met haar vriendinnen die dat wel kunnen. Het etentje was gisteren en sindsdien heb ik haar niet meer gesproken.

Ze smste onlangs nog ( 2 dagen geleden ) dat ze er zeker van is dat er nog wat tussen ons is, en dat ze onze harten bij elkaar, en alles wat erbij komt kijken nog een keer wil ervaren. Als ze dat zegt, dan weet ik dat het zo is, dat is haar manier.
  maandag 4 april 2005 @ 20:20:19 #191
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_25984848
ik ga ook welleens gewoon met een andere jongen uit eten...
Maar wel vreemd dat haar broertje er niks over mag vragen. Maar misschien moet je nu voor jezelf nog niet allemaal conclusies gaan trekken en t haar gewoon vragen als je dr weer spreekt, dat helpt denk ik wel.

Ik vind t vreemd, heb t idee dat ik t alleen niet trek ofzo Maar ik ben al 3,5 week alleen en dat gaat geweldig. Ik voel me ook niet eenzaam meer enzo. Maar als ik dan aan hem denk, wat overigens steeds minder gebeurt, dan wil ik wel bij m zijn, zo vreemd
  maandag 4 april 2005 @ 20:28:22 #192
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_25985057
ja het is echt geen probleem als ze met een jongen uit eten is hoor, zo is ze ook wel, ze is zeer beweeglijk en spontaan. Maar ik heb al enkele dagen niets van haar gehoord, en ik denk dat het die combinatie is die het hem doet, ze smst niet terug, mailt niet terug, of komt niet onlijn. Ik vind het nu klote om te bellen, ik wil er niet achteraan zitten en we zouden als het kon woensdag afspreken dus dan heb ik het erover. Ik ga eerst over op wat ze smste, en reargeer daarop. Dan heb ik het er wel over. Ik moet inderdaad geen overhaaste conclusies trekken, en even relativeren zover ik nu kan.

Maar akkien je hebt gelijk, waarheid. Ik ga al een half jaar zonder haar, dus die fase ben ik al voorbij. Maar ze is nu ineens sinds maanden zeer aanhankelijk bezig, en haar reacties zijn ineens zo als vroeger, ze smste dat ze wat voelde voor me etc. Kijk. Dan speel je het zo ( tenminste dat is het meet fatsoenlijk ) dat je dit laat weten. Ik heb haa rnog helemaal niet gesproken dus er kan vanalles aan de hand zijn, en ik hoef echt niet te weten met wie ze allemaal iets gaat doen. Jullie begrijpen me ook een beetje verkeerd denk ik. ik wil alleen maar zeggen, dat het niet fijn is om zoiets te overkomen. Niet netjes, niet aardig en niet de manier.

Maar ze is niet zo, het is een schat, maar ook een bitch. Een prachtmeid gewoon haha.
We zullen zien .
  dinsdag 5 april 2005 @ 10:58:43 #193
93619 Guitarmaistro1
Love my Gibby LP
pi_25995177
Ik ben er nu ook achter dat het echt niks meer is of gaat worden.

Ik heb bijna een jaar iets met haar gehad, en het doet zo'n verschrikkelijk pijn. Ik heb haar zondag moeten zien, maar ze besteedde totaal geen aandacht aan mij. Ze wil vrij zijn en niet alleen haar aandacht aan mij besteden. Ze wil veel aandacht aan haar vrienden geven. Gevolg was dat ze me eergister helemaal links liet liggen. En dat ik terugdenk aan al haar opmerkingen " jij bent het voor mij, ik wil je nooit meer kwijt, mijn leven is niks zonder jou" en dat soort dingen. Nu heb ik haar een mail gestuurd waarin ik mn gevoelens heb uitgelegd, en het heel moeilijk vond dat ze me links liet liggen. Kreeg ik een mail terug dat ze dit dus bedoelde waarom t uit is gegaan, en dat ze op haar leeftijd ( 16 ) nog geen zin heeft in gezeik. Ik weet dat het nog een puber is en dat al haar uitspraken die ze heeft gedaan te maken hebben met jeugdigheid, maar t doet zo verschrikkelijk veel pijn. Zij heeft er totaal geen last van, en doet alleen maar bitcherig naar mij, terwijl die opmerkingen die ik net noemde door mn hoofd blijven spoken....... au au en nog eens au!!!!
pi_25996159
quote:
Op maandag 4 april 2005 20:28 schreef Pumatje een hele hoop:
<knip>
Je laat je aan het lijntje houden. ze voert je een beetje en je gaat om. Misschien is het niet fijn... en zou je absoluut terug willen... maar tis niet voor niets uit... kennelijk ging er iets mis en zou je dat moeten inzien.

Laat haar gaan en zoek een ander. Investeer hier geen tijd in want je krijgt uiteindelijk toch waarschijnlijk alleen maar de deksel op je neus.

guitarmaistro1: let it go... let it go...

aan een dood paard trekken heeft totaal geen nut.zoek een ander en probeer daar mee op te bouwen wat je wilt. dit lijkt me een verloren zaak...

al met al blijkt wederom dat in veel gevallen vrienden blijven niet de oplossing is. Creëer afstand voor jezelf en voor de ander. Zorg voor jezelf want uiteindelijk heb je alleen jezelf om voor te zorgen . Ik weet uit ervaring dat je uiteindelijk best weer vrienden kunt worden... maar dat heeft gewoon tijd nodig. Tijd om wonden te helen en gevoelens af te sluiten... oftewel... de tijd heelt alle wonden (en slaat er nog veel meer)
  dinsdag 5 april 2005 @ 15:47:07 #195
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_26000235
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 11:39 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

Je laat je aan het lijntje houden. ze voert je een beetje en je gaat om. Misschien is het niet fijn... en zou je absoluut terug willen... maar tis niet voor niets uit... kennelijk ging er iets mis en zou je dat moeten inzien.

Laat haar gaan en zoek een ander. Investeer hier geen tijd in want je krijgt uiteindelijk toch waarschijnlijk alleen maar de deksel op je neus.

guitarmaistro1: let it go... let it go...

aan een dood paard trekken heeft totaal geen nut.zoek een ander en probeer daar mee op te bouwen wat je wilt. dit lijkt me een verloren zaak...

al met al blijkt wederom dat in veel gevallen vrienden blijven niet de oplossing is. Creëer afstand voor jezelf en voor de ander. Zorg voor jezelf want uiteindelijk heb je alleen jezelf om voor te zorgen . Ik weet uit ervaring dat je uiteindelijk best weer vrienden kunt worden... maar dat heeft gewoon tijd nodig. Tijd om wonden te helen en gevoelens af te sluiten... oftewel... de tijd heelt alle wonden (en slaat er nog veel meer)
dank je
het is al een half jaartje uit dus nu he, en ja alles gaat wel lekker
Maar inderdaad, ze voert mij en ik wil meer
Maar deze arabier zoekt wel een andere kameel , heb afgesproken met een meisje zaterdag, ennn dat gaat heeel gezellig worden.

bedankt in ieder geval, ohja mensen die het verhaal nog hebben kunnen lezen, ik heb haar gesproken en ze zei, ja ik kan begrjpen dat je denkt dat er wat is maar er is niets, nu zouden we voor woensdag hebben afgesproken maar ze kon niet, en ja dan lekker niet tog?

Nu spreek ik er nog 1 keer mee af, vraag naar haar motivatie achter haar sms ( ze zegt, ja dat waren gevoelens die ik kreeg 2 dagen geleden blabla) dan zeg ik, ja lieve schat. Ik wil verder, we zitten vast met dat gsms, en gemail, en gepraat maar voel dit eens van mij.. ( ik zoen haar , op lieve manier zoals we altijd deden ) Is haar reactie van, leuk, en ineens stopt ze en zegt ze nee beter niet, dan pak ik mijn autotje/fiets/step wat ik ook bij heb, wens haar het beste. En tot ziens. Zegt ze, oei dat was leuk, arabier ik wil je meer zien, dan zeg ik , dit hangt nu van jou af, je weet wat ik van je vind.

anyway ik ga door met mijn leven, heb een date met een meisje waar ik al vaker mee af heb geproken wat me graag wil zien als je snapt wat ik bedoel en ze is ook lief leuk en zeker geen homp vlees dat ik nodig heb om eroverheen te komen.

goed zo of niet goed zo ?

[ Bericht 6% gewijzigd door Pumatje op 05-04-2005 15:50:06 (verhaal was onvolledig) ]
pi_26004252
Goed, nu wil ik mijn verhaal kwijt

Een dikke 2 maanden is het uitgegaan met mijn vriendin. Was allemaal nogal kut enzo (voor ons allebei), maar achteraf gezien is het misschien wel beter zo, alhoewel ik haar soms nog wel echt enorm kan missen. Maar goed, op moment van uitgaan hebben we afgesproken dat we vrienden zouden blijven. Er was geen reden om dat niet te zijn in ieder geval, alleen een relatie ging niet lukken.
Toen hebben we echt het stomste gedaan wat we konden doen: we bleven mekaar echt mega vaak zien nadat het uit was . In het begin kreeg ik daardoor weer een beetje hoop dat het allemaal wel goed zou komen. Daar heb ik het toen ook met haar over gehad en bleek dat zij dacht dat het toch maar beter was zo. Dat was toen nogal een domper voor me, ook omdat het voor mij allemaal leek dat zij er een stuk minder moeite mee had.
Aangezien we dezelfde studie doen en in dezelfde vriendengroep zitten, maakt dat het nogal moeilijk om mekaar niet te zien. Dus heb ik eigenlijk maar geprobeerd om gewoon verder te gaan en niet meer bij alles wat met haar te maken heeft stil te staan. Dat lukte allemaal wel aardig tot een paar weken terug. Toen was er een moment bij de bushalte, ik ging naar huis en wij waren alleen. Zij keek mij toen echt strak aan in mijn ogen met zo'n heel lieve blik. Toen had ik het dus echt niet meer. In de bus zat ik toen keidroevig en ik had er eigenlijk geen rekening mee gehouden zo'n terugslag te krijgen. Dus toen besloot ik om haar niet vaker te zien of te spreken dan nodig is. Dus niet meer afspreken 's avonds, ik ga haar niet meer bellen en ik spreek haar niet meer aan op msn alleen maar voor de gezelligheid. Gewoon om alle gevoelens te laten zakken zodat ik wel op een normale manier met haar kan omgaan als het zover is. Wat overigens niet wil zeggen dat ik haar uit mijn leven verbannen heb. Ik zie haar nog steeds bijna elke dag (grotendeels dan ook op haar initiatief of door de universiteit), alleen het contact is wat minder.
Nou dat ging (gaat) allemaal prima voor mijn gevoel, alleen nu komt het gedeelte wat ik zo jammer vind. Vanaf 3 weken terug maakt ze heel af en toe een opmerking naar mij of doet ze iets waarvan ik denk heh?, bedoel je daar nou iets mee of niet? Voor mijn eigen ga ik er niet op in, want anders blijf ik er mee bezig. Ik heb er dus ook niks mee gedaan. En nu sinds deze week heb ik echt het gevoel dat ik een groot deel achter me heb kunnen laten en dat ik alles ook een stuk beter verwerkt heb. Ik ben nu ook dan wel toe om wat meer contact op te nemen om echt wat van die vriendschap te maken. Ik vind haar nog steeds hartstikke leuk als persoon en zou het heel zonde vinden als ik dat kwijtraak. Maarja, nu merk ik de laatste anderhalve week van haar weer dat zij nu juist degene is die afstand houdt. Dat vind ik dan weer een beetje jammer aangezien zij juist tijdens deze twee maanden heel goed liet blijken dat ze me wel wilde blijven zien enzo. Dusja, nu blijf ik daar toch een beetje mee bezig.
Maar goed, waar het om gaat, is dat ik nu een stapje verder ben en niet meer een hele dag aan haar denk . Dus daar heb ik wel al veel mee bereikt en ik kijk nu ook weer op een andere manier naar meisjes . Ik hoop alleen nu dat de vriendschap toch kan blijven bestaan. Maarja, dat is dus nog maar even afwachten...
You could say I'm a genious I suppose, quite good-lookin' as well actually
pi_26005862
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 18:36 schreef koffiezetapparaat het volgende:
verhaal
Ken het Gaat heus wel over is bij mij ook over gegaan.
Vrienden blijven kan pas als het gevoel helemaal weg is en dat kan vaak lang duren.

Vrienden blijven na een relatie is heel mooi als je dat kunt. Je hebt tenslotte alles met elkaar gedeeld en mooie dingen meegemaakt.

Als ik erover nadenk is het zo stom. Ik zal nooit meer vrienden kunnen worden met me ex terwijl hij eerst het belangrijkste in me leven was en je zoveel van elkaar hield dacht je..
Ik voel gewoon niks meer als ik hem zie. Helemaal leeg van binnen op dat gebied. Geen kwaadheid, geen liefde..

Uit jou verhaal blijkt dan ook niet dat ze je belazerd heeft of tegen je gelogen heeft en zich nu verlaagd tot hetzelfde niveau als 14 jarige.. dus dan is dan een ander verhaal maar toch blijft het moeilijk om erna vrienden te blijven.
pi_26007482
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:42 schreef poepsie het volgende:

Als ik erover nadenk is het zo stom. Ik zal nooit meer vrienden kunnen worden met me ex terwijl hij eerst het belangrijkste in me leven was en je zoveel van elkaar hield dacht je..
Ik voel gewoon niks meer als ik hem zie. Helemaal leeg van binnen op dat gebied. Geen kwaadheid, geen liefde..
Het is inderdaad wel tegenstrijdig dat het na een relatie moeilijk is om vrienden te blijven. Je vond mekaar van tevoren toch ook heel leuk, dus waarom kan het erna niet ook? Maar goed, er komt natuurlijk wel wat meer bij kijken om een vriendschap eraan over te houden. Als je met knallende ruzie uit mekaar gaat dan zou ik er ook geen zin meer in hebben...
quote:
Uit jou verhaal blijkt dan ook niet dat ze je belazerd heeft of tegen je gelogen heeft en zich nu verlaagd tot hetzelfde niveau als 14 jarige.. dus dan is dan een ander verhaal maar toch blijft het moeilijk om erna vrienden te blijven.
Belazeren of liegen was ook niet het probleem bij ons, dus daar heb ik ook geen enkel moment aan getwijfeld. Ik merkte en zag ook wel vaak genoeg aan haar dat zij er evenveel moeite mee had als ik, alhoewel ze het wel beter kan verbergen. Maar waar ik nu wel een beetje van baal, is dat de rollen volgens mij een beetje zijn omgedraaid nu. Eerst nam zij steeds het contact op en hield ik de boot af omdat ik er niet aan toe was. Nu ben ik er wel klaar voor denk ik en heb ik ook echt heel veel zin om dingen weer een beetje op te pikken (gewoon vriendschappelijk dus), maar nu is juist zij terughoudend terwijl ze dat eerst niet was. Dan ga ik mezelf afvragen: komt voor haar de echte flinke klap van het uitgaan nu pas na 2 maanden en is ze daardoor wat afstandelijk en kortaf, of vindt ze me gewoon niet meer interessant genoeg om vrienden te blijven? Dan gaan die gedachten weer aan je knagen.
Maar ja, de tijd zal het mij leren. Ik doe gewoon normaal tegen haar en ga vooral niet pushen. Dan merk ik vanzelf wel hoe zij erover denkt.
pi_26008144
Ja heel stom is dat. Heel tegenstrijdig.

Gelukkig is het bij jou op een goede manier gegaan dan heb je tenminste ook niet spijt van de tijd die je samen doorgebracht hebt. Ik stond gewoon vaak te kijken. Ik heb een relatie gehad met iemand die helemaal niet bestaat en iemand anders blijkt te zijn.
Achteraf was er geen vertrouwen en liefde en dan is dat heb je niet alleen nodig bij een relatie maar ook bij een vriendschap dus dan houdt het al snel op.

Als je een goede relatie met haar had kon je zeker ook wel goed met haar praten.

Dus waarom zeg je dit niet gewoon en vraag je hoe ze erover denkt en of ze er nog wel behoefte aan heeft om vrienden te blijven?
  dinsdag 5 april 2005 @ 23:11:21 #200
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_26011288
ik snap mezelf niet meer. Sinds het uit is ben ik (op wat depri momenten na) echt super gelukkig. Ik voel me veel relaxer dan toen we nog een relatie hadden enzo. Maar ik mis hem wel heel erg. Ik merk nu dat ik hem meer aandacht had moeten geven. Dat ik vaker spontaan iets leuks had moeten doen. En dat hij dat wel vaak deed voor mij enzo. Merk nu hoeveel hij voor me overhad.
Ik zie ook dat er dingen fout gingen, dat hij zich ontzettend moeilijk aanpastte enzo. Maar ik heb nog steeds het idee dat het in de tijd voor mijn stage gewopon goed ging tussen ons. En dat ik daarna geen kans heb gekregen aangezien ie het op de laatste dag heeft uitgemaakt.

Ik snap mezelf dus niet meer. Het is vast beter zo. Maar ik mis gewoon die aanwezigheid en die leuke dingen met hem zo erg. Ik huil er niet meer om ofzo. Maar mn gedachten die gaan soms gewoon zo ver weg dat ik alles om me heen mis enzo.

Ik zou zo graag willen dat ik gewoon mn leven nu kan accepteren en kan accpeteren dat ik nu gewoon gelukkig ben. Maar ik blijf toch steeds hopen op die aandacht van hem zeg maar. En ik wil nu graag weer eens afspreken, gewoon gezellig als vrienden. En ik denk ook echt wel dat ik daar aan toe ben. Maar t stomme is dat ergens in mn achterhoofd gewoon nog steeds speelt dat er geen enkele man op deze wereld is die zo perfect is als hij. Geen enkele man die spontaan bloemen meeneemt bv. En t doet me zo erg goed om te lezen dat anderen hier dat ook denken, dat zij de enige perfecte ex hebben enzo...Dan kan ik een beetje relativeren, maar toch nog niet genoeg....
pi_26016027
weet precies hoe je voelt akkien. Heb haar afgelopen zondag gezien en hebben goed gepraat wat nogal hevig aan toe ging met wat huilbuien van beide kanten. Ik had haar voorgelegd dat we misschien beter helemaal geen contact meer kunnen hebben en elkaar beter kunnen negeren mochten we elkaar tegenkomen, dat deed haar zo'n pijn toen ik dat voorstelde dat ik het niet meer weet. Tuurlijk is dat moeilijk in het begin maar als ik haar zie zoals afgelopen wo. komen al me gevoelens voor haar weer naar boven en dat doet pijn. Ze zei dat ze ontzettend veel van hou, en dat ze dat niet wou omdat we alles met elkaar hebben gedeeld de afgelopen 3jaar. Zelf wou ze wel nog contact hebben en steeds meer opbouwen in het begin vrij weinig alleen sms'en en af en toe bellen. En binnenkort samen gaan winkelen. Hadden afgesproken dat ik erover zou nadenken, maar ik weet het gewoon niet. Toen ik haar zondag zag probeerde ik normaal te doen en gesprek te vormen zoals normaal maar dat ging zo moeilijk omdat ze koud deed, en dat vond ze naderhand heel erg rot vanzich zelf omdat ik het echt probeerde. Maar toen ik haar dat voorstelde om geen contact meer te hebben zag ik pas echt hoeveel pijn ik haar deed daarmee, wat ik dan ook weer overigens weer niet snap. En ik weet toch als ik haar weer tegenkom dat al me gevoelens weer naar boven komen....
pi_26018154
op zich is het natuurlijk gewoon een keuze... je kiest er voor om jezelf weer te laten kwetsen... je kunt ook gewoon voor jezelf de beslissing nemen dat je er overheen stapt en gewoon doorgaat met je leven...

ga dingen doen die JIJ graag doet... richt je eens op jezelf en kies voor je eigen geluk... de enige voor wie je moet zorgen ben je zelf.
  woensdag 6 april 2005 @ 10:54:00 #203
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_26018547
ik heb ook de beslissing genomen om door te gaan met mn leven en dat doe ik ook wel. Maar ik kan er niks aan doen dat ik toch af en toe aan m moet denken .
Verder vind ik t gewoon super gezellig om weer eens af te spreken, dat deden we ook voordat we iets met elkaar hadden en we gewoon vrienden waren...
  woensdag 6 april 2005 @ 11:12:31 #204
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26018968
Akkien, er zullen vast nog wel meer momenten komen waarop je denkt: was het nog maar zo... je hebt natuurlijk ook leuke herinneringen aan je ex, en hebt samen veel leuke dingen gedaan. Maar het is ook niet voor niks je ex, en je zegt dat je nu supergelukkig bent. Dus wat dat betreft heb je duidelijk de beste beslissing genomen, alleen soms moet dat nog even opnieuw tot je doordringen

Ik ben zelf intussen sinds drie dagen alleen, en het valt me echt alles mee! Soms voel ik me zelfs een beetje schuldig dat ik me nu gelukkiger voel dan ik ooit in mijn relatie heb gevoeld... En nu ik terug kijk op de afgelopen vier jaar, kan ik me gewoon niet voorstellen dat ik het leuk gevonden heb samen. We waren ook meer broer-zus dan vriend-vriendin.

Alles wijst erop dat we de juiste keuze hebben gemaakt zo
  woensdag 6 april 2005 @ 11:24:00 #205
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_26019229
mooi christine, dat broer-zus gevoel heb ik ook veel meer gehad aan t einde. Ik wou dat ik dat kon, blij zijn dat t uit is .
M'n werk reageerde echt heel erg positief, ik ben daar gestopt. En ze begrepen het volkomen, en als ik ooit weer meer tijd heb en alle dingen weer helemaal op een rijtje heb dan mag ik zo terugkomen.
(ben daar gestopt omdat t me teveel aan mn ex doet denken enzo, en aangezien ik met kinderen werk vind ik dat ik mn aandacht daar volledig op moet kunnen richten en dat lukt momenteel niet zo goed. Ik wil eerst mn eigen leven weer even goed opbouwen enzo, zoals ik het wil en niet zoals t was)
pi_26026980
Ja lap, toch nog discussie over wat van wie is.
Hebben jullie daar veel problemen mee gehad?
  woensdag 6 april 2005 @ 16:50:08 #207
13075 Big_M
 ziet ze vliegen :-)
pi_26027261
quote:
Op woensdag 6 april 2005 11:24 schreef akkien het volgende:
mooi christine, dat broer-zus gevoel heb ik ook veel meer gehad aan t einde. Ik wou dat ik dat kon, blij zijn dat t uit is .
M'n werk reageerde echt heel erg positief, ik ben daar gestopt. En ze begrepen het volkomen, en als ik ooit weer meer tijd heb en alle dingen weer helemaal op een rijtje heb dan mag ik zo terugkomen.
(ben daar gestopt omdat t me teveel aan mn ex doet denken enzo, en aangezien ik met kinderen werk vind ik dat ik mn aandacht daar volledig op moet kunnen richten en dat lukt momenteel niet zo goed. Ik wil eerst mn eigen leven weer even goed opbouwen enzo, zoals ik het wil en niet zoals t was)
Heb je nou ook al ander werk? Of ga je je leven "zonder" werk opbouwen en dan weer terug?

Dat zou ik nl wel knap van je vinden!
""Takeoffs are optional, landings are mandatory" (James McLaughlin)"
pi_26027362
Problemen over wat van wie is, zijn er gelukkig niet geweest. We hebben wel alletwee nog steeds hele kleine dingen van mekaar thuis liggen. We hebben ook eens gezegd dat we dat mekaar nog terug moeten geven, maar het is er eigenlijk nog niet van gekomen. Blijkbaar willen we allebei niet het initiatief nemen daarvoor... Maar gelukkig geen problemen daarmee.
Zijn jullie er wel nog goed uit kunnen komen?
  woensdag 6 april 2005 @ 16:58:18 #209
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_26027477
quote:
Op woensdag 6 april 2005 16:50 schreef Big_M het volgende:

[..]

Heb je nou ook al ander werk? Of ga je je leven "zonder" werk opbouwen en dan weer terug?

Dat zou ik nl wel knap van je vinden!
ik hoop dat ik ergens anders waar ik heb gesolliciteerd word aangenomen. Want dat werk zou ook beter te combineren zijn met mijn studie, waar ik een onregelmatig rooster heb. Maar als ik niks kan vinden in de tussentijd, dan bouw ik alles weer een beetje op en kijk ik of ik na de zomervakantie weer kan beginnen bij mn oude werk.

Ruzies over wat van wie was? Nou nee, hij heeft zijn dvd speler zelfs hier laten staan zodat ik dvdtjes kan kijken . En we hebben elkaar gewoon eerlijk alles teruggegeven. alleen even onenigheid over wie de massageolie was Maarja, die is toch al half leeg....hij heeft trouwens gewonnen, maar hij had m aan mij cadeau gedaan
pi_26028164
Het zijn hier ook maar kleine dingen hoor. De reeks van Guust Flater strips bijvoorbeeld was het vanmiddag. En hij had wel gelijk dat er een deel van hem tussen zaten, maar nu is mijn reeks niet meer compleet. En verder zijn er ook nog wel wat boeken en cd's waar ik niet echt meer van weet wie ze nu gekocht heeft...
Nu ja, dat is uiteindelijk maar het minste.
  donderdag 7 april 2005 @ 09:42:04 #211
76339 woeshie
Let your mind go
pi_26041156
Ik ben deze morgen mijn ex totaal onverwacht tegengekomen op de trein
Had hem al een tijdje niet gezien .. en daar zat ie dan .. hij had mij zien opstappen, dus ik kon niet anders dan er gaan bijzitten
Het moet er natuurlijk om doen dan ik mijn lelijkste, wijdste broek aan heb vandaag .. Dat ik reuze-wallen onder mijn ogen heb omdat ik gisteren te laat ben uitgeweest .. Mijn haar niet gekamd .. enz enz
Ik voelde me zooo slecht .. Nu ik hem eindelijk nog eens zag, zag ik eruit als shit ..
En natuurlijk wist ik ook niets te zeggen tegen hem ..
Ik wou echt ter plekke doodgaan .. En voel me nu zo kut .. Pff exen ..
  donderdag 7 april 2005 @ 10:06:46 #212
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_26041660
je ex weet vast hoe je eruit ziet als je er wel verzorgd uitziet, daar hoef je je echt geen zorgen over te maken lijkt mij. En dat je niet weet wat je tegen m moet zeggen....ik denk dat t normaal is.
Ik kwam mn ex ook gister tegen en had m ook niks te vertellen. Ik ben ook bang dat andere mensen al onze gesprekken gaan meeluisteren omdat ze benieuwd zijn wat ik allemaal tegen m zeg enzo. En dat vind ik al een vervelende gedachte, en daarom heb ik vooral niks te zeggen denk ik.

Ik moet trouwens 's ochtends steeds meer aan m denken dan 's avonds. T is echt een vervelende gedachte dat hij ooit een nieuw vriendinnetje krijgt dat ie ook weer lieverd noemt. En voor wie hij alles over heeft.
  donderdag 7 april 2005 @ 10:58:58 #213
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26042796
Mijn ex komt vandaag nog wat spulletjes ophalen hier thuis.
Ik heb er zin in, joh!
  donderdag 7 april 2005 @ 10:59:07 #214
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_26042803
ik snap t niet meer.
Net met mn ex zitten msnen, maar hij wil nog steeds niet afspreken een keertje. Enn ik wil gewoon weer eens gezellig bij praten. Maar hij krijgt t daarmee wel voor elkaar om mn hele humeur te verpesten en me weer een dip in te helpen
  donderdag 7 april 2005 @ 11:00:20 #215
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_26042837
quote:
Op donderdag 7 april 2005 10:58 schreef Christine het volgende:
Mijn ex komt vandaag nog wat spulletjes ophalen hier thuis.
Ik heb er zin in, joh!
\

spulletjes vast inpakken en naast de deur zetten. Dan hoef je m niet binnen te laten enzo...
  donderdag 7 april 2005 @ 11:01:13 #216
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_26042858
Ik heb niets meer van mijn laatste ex. In een ruzie wou hij dat ik alle foto's van ons verscheurde. Wat ik toen ook met heel veel plezier gedaan heb. IK heb hem al zijn zooi mee laten nemen. Wat ik later nog tegenkwam heb ik aan zijn broertje gegeven...
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
  donderdag 7 april 2005 @ 12:50:23 #217
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26045452
quote:
Op donderdag 7 april 2005 11:00 schreef akkien het volgende:
spulletjes vast inpakken en naast de deur zetten. Dan hoef je m niet binnen te laten enzo...
Ja ik denk dat ik dat ook ga doen. Gewoon alles klaarzetten, in z'n handen duwen en AJUUS!
  donderdag 7 april 2005 @ 13:10:21 #218
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26045897
Sinds vorige week donderdag is het bij mij uit gegaan met mijn vriendin. relatie heeft 8 maanden geduurd waarbij we al ongeveer samenwoonden.
Mijn gebrek aan spontaniteit en mijn verlegenheid heeft er onder andere toe geleid dat het uit is gegaan (iets waar ik nu keihard voor bezig ben om te veranderen)
De eerste dagen baalde ik enorm en zat ik helemaal in de piepzak en heb geprobeerd haar terug te krijgen maar dat mocht niet baten.
Ik heb het nu maar laten rusten en doe gewoon normaal tegen d'r en zie wel waar het schip strand.
Tis en blijft wel moeilijk om dr te zien dus wil ik maar zo min mogelijk doen (we zijn nog gewoon vrienden)
Het leven gaat door en dat is erg moeilijk soms, ik ga maar zoveel mogelijk weg (ook omdat ik mijn karakter wat wil veranderen in dat opzicht) en het helpt ook gelijk om haar te vergeten.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 7 april 2005 @ 13:11:18 #219
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26045919
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 09:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Stop je gevoelens niet weg, maar laat je er niet door overheersen. Doe leuke dingen en probeer de goede dingen te onthouden, terwijl je beseft: het wordt nooit meer zo.
ik kan het niet beter verwoorden!
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 7 april 2005 @ 13:26:11 #220
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26046280
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 20:27 schreef Promo het volgende:
Ik wil ook ff mijn verhaal kwijt....
2 wkn geleden had mijn vriendin het ook uitgemaakt We hadden bijna 3jaar wat. Ik 23 zij 18.
Het begon allemaal die vrijdag ervoor, gezellig dagje gewinkeld, niks mis mee. s'avonds thuis zit ze hier en keek droevig, ik zeg wat is er met jou? zegt zij ja ons, ze zag het allemaal niet meer zitten. Ze wou het beeindigen. Na goed gepraat en wat dingen besproken hadden we afgesproken om wat rustig verder te gaan en dat we elkaar wat meer vrijheid zouden geven. Ze miste nl. de vrijheid die ze eigenlijk nooit had gehad. Niet dat ik haar niks liet doen, maar ze wou gewoon alleen op stap en dingen doen zonder rekening te houden met mij.
Die Wo. nog lekker bij elkaar geslapen, leek niks mis mee. Die do. ochtend gaan werken en tegen t einde van me werkdag kreeg ik een smsje als ik even langs wou komen. Ik wist genoeg, daar naar toe gereden als een gek naar haar kamer gegaan, zij stort helemaal in en begint weer erover dat ze niet verder wilt omdat ze die vrijheid mist. ik Kwaad weggegaan, zij keihard aan het huilen.
Ik was zo kwaad dat ze het nog niet eens verder wou proberen wat we hadden afgesproken, het is nog niet eens in werking gegaan omdat zij die week ook nog es ziek was.
Thuis aangekomen beseft ik het pas, en ik stortte FINAAL in. En was zo kwaad opmezelf dat ik daar ben weggelopen, zij betekende heel veel voor mij. Zelfs nu nog heb ik het er heel moeilijk mee en moet constant aan haar denken, en s'avonds in bed huil ik nog steeds erover.
Haar paar x gebeld en superveel gesmst met haar soms positief soms negatief.
Het kwam erop neer dat ze die vrijheid mistte en ook eens die kant van het leven wou meemaken, ze zij als we zo doorgingen bleven we bij elkaar, we waren perfect bij elkaar, wij vonden dat en mensen om ons heen ook. We hadden amper ruzie en als het zo was, was het om iets doms.
Maar toch het hakt er zo ongelooflijk in, ik ga eronder door.
Na veel gepraat en gesmst hebben we elkaar zondag gezien om wat dingen uit te praten, want zo wou ik niet uitelkaar ze is 3jr me vriendin geweest maar ook mijn beste vriend.
Nou toen ik haar weer zag trilde ik alleen maar, deed zo'n pijn. We hebben die zondag wat dingen gepraat dat we zouden proberen om vrienden te blijven. Maar ik weet van mezelf dat ik het toch niet kan en al helemaal niet als ik haar met een andere jongen zou zien. zelf zegt ze dat ze daar geen behoefte aan het anders was ze wel heel erg dom om mij te dumpen en later n ander te pakken, zij ze zelf. We hebben elkaar paar x stevig vastgepakt en dat was o zo fijn en dat vond zij ook maar ze wou niet terug, ze wou die vrijheid voorlopig. Had er nog gevraagd als het ooit goed kan komen en daarop zei ze misschien als ze die vrijheid had gehad.
Ik mis haar zo erg, nu ik haar kwijt ben heb ik totaal nergens meer zin in en besef ook dat ik veel voor haar heb opgegeven.
zondag zouden we misschien elkaar weer zien en wat leuks gaan doen, maar na di. weer ruzie hebben gebouwd weet ik nou niet als ze nog wil. Ze het wel nog die avond een sms gestuurd dat ze niet meer boos was. En dat ze niet wou dat ik nog meer pijn zou hebben.
Had er gisterochtend wel nog een sms gestuurd maar heb niks meer van haar vernomen en vertik het om nog ene te sturen, als zij vrienden wilt blijven en zondag nog wat afspreken neemt zij maar initiatief. Maar ondertussen ga ik hier wel onderdoor. Ik denk constant aan haar.
Ze stuurt wel constant een sms terug of het me al paar x gebeld, dan vraag ik me toch af wat ze wilt op het moment, volgens mij weet ze het zelf niet en kiest ze de makkelijkste weg.
Afgelopen ma. avond had zij het moeilijk thuis, maar dan wel mij sms'en met sorry dat ik je zoveel pijn heb bezorgd en dat ze zichzelf een kutwijf vond omdat wat ze mij had aangedaan en als ik haar ooit kon vergeven.

Ik weet het niet, ik wil haar zo graag terug, zij betekende zoveel voor mij, ik ben echt veranderd door haar en wat meer verantwoording gaan nemen met werk enzo.
Maar ik weet niet meer wat ik moet doen, ik denk constant aan haar. wil zo graag de auto pakken en naar haar toe rijden en vastpakken, ik mis haar zo ontzettend, ik stort nog steeds in elkaar als ik eraan denk.
zitten zeker herkenbare dingen in.
Mijn (ex) vriendin mist ook de vrijheid die ze als single had, doe je niks aan
  donderdag 7 april 2005 @ 14:14:11 #221
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_26047450
herkenbaar metro2005, dat proberen om zoveel mogelijk weg te gaan. Dat doe ik ook.
  donderdag 7 april 2005 @ 14:15:20 #222
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26047473
quote:
Op donderdag 7 april 2005 12:50 schreef Christine het volgende:

[..]

Ja ik denk dat ik dat ook ga doen. Gewoon alles klaarzetten, in z'n handen duwen en AJUUS!
Nou, hij kwam vroeger dan verwacht, dus de spulletjes stonden niet klaar.
Hij dacht ook nog dat het gezellig was om wat te blijven drinken.
Ik ben beleefd gebleven, maar gezellig was anders.
Misschien dat we ooit nog weer eens vrienden kunnen zijn, maar voorlopig niet... en ik voel me nu weer rot erover
  donderdag 7 april 2005 @ 14:28:40 #223
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26047826
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:14 schreef akkien het volgende:
herkenbaar metro2005, dat proberen om zoveel mogelijk weg te gaan. Dat doe ik ook.
Ja, gewoon veel weggaan en dingen doen zodat je er niet teveel aan denkt. Na een tijdje slijt het gevoel vanzelf langzaam en dan kan je weer wat rustiger aan doen.
Bovendien is het goed om je vriendenkring weer wat op te bouwen en uit te breiden.
  donderdag 7 april 2005 @ 15:47:08 #224
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_26049877
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:28 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ja, gewoon veel weggaan en dingen doen zodat je er niet teveel aan denkt. Na een tijdje slijt het gevoel vanzelf langzaam en dan kan je weer wat rustiger aan doen.
Bovendien is het goed om je vriendenkring weer wat op te bouwen en uit te breiden.
probleem is dat mn studie er onder lijdt... ,
en dat ik dus nu weer probeer om normaal te leven en wat tijd voor mezelf over te houden, maar ik word er vandaag echt gek van. Ik word al bijna de hele dag vermaakt enzo, maar als ik weer 2 seconden alleen ben ben ik weer onwijs verdrietig, snap echt niet hoe dat nou ineens weer komt...
  donderdag 7 april 2005 @ 16:00:15 #225
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26050152
quote:
Op donderdag 7 april 2005 15:47 schreef akkien het volgende:

[..]

probleem is dat mn studie er onder lijdt... ,
en dat ik dus nu weer probeer om normaal te leven en wat tijd voor mezelf over te houden, maar ik word er vandaag echt gek van. Ik word al bijna de hele dag vermaakt enzo, maar als ik weer 2 seconden alleen ben ben ik weer onwijs verdrietig, snap echt niet hoe dat nou ineens weer komt...
tja, een goede relatie vergeet je niet 123. je kan je wel groot houden maar als je noodgedwongen rustig aan moet doen door, in jouw geval je studie, dan denk je er toch onbewust aan.
Sterkte ermee, ik weet wat je meemaakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')