ja, vergezeld met z`n grote vriend....quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:59 schreef Dirkh het volgende:
Is RK alvast begonnen te zwemmen?
dat is toch ook jouw goede vriendquote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:02 schreef laffer het volgende:
[..]
ja, vergezeld met z`n grote vriend....
een blok beton![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:28 schreef Renmaestro het volgende:
Dirkh, wie bedreigt je?
hij ligt nu mooi opgebaard iedergevalquote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:38 schreef Insomaniac het volgende:
Ben ik ff weg, is RealSukkels al naar bed gestuurd door zn moeder!
euhm hij is erg verdrietig en heeft zelfmoord gepleegtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:41 schreef laffer het volgende:
[..]
hij ligt nu mooi opgebaard iedergeval![]()
het is net of ie slaapt![]()
Hij zou ook niet meer liegenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:58 schreef Insomaniac het volgende:
Jij zou toch niet meer posten, AMD?!
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hij zou ook niet meer liegen
Zie hier Post hier je palindroom postaantal - deel 16
Zelfs daar kan ie niet eerlijk over zijn
Hey PS!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hij zou ook niet meer liegen
Zie hier Post hier je palindroom postaantal - deel 16
Zelfs daar kan ie niet eerlijk over zijn
I rest my casequote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
.
Liegen over je postcount. Hoe in- en intriest kan je zijn!
Wie heeft die weddenschap gewonnen nu?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:58 schreef Insomaniac het volgende:
Jij zou toch niet meer posten, AMD?!
Stel dat je een post tekort komt zegquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:02 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hey PS!
Dat doe ik al sinds ik al leef.15 posts voor de palin post ik hem. Dan sla ik het iig niet over.
Scheel maar 5quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
.
Liegen over je postcount. Hoe in- en intriest kan je zijn!
Tja, dan lieg ik alsnog.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Stel dat je een post tekort komt zeg
Nee, stel je voorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:02 schreef AMD64 het volgende:
15 posts voor de palin post ik hem. Dan sla ik het iig niet over.
Het topic heet "post *hier* je palindroom". Niet dat je er bijna een hebt. Nu bewijs je maar weer eens dat je echt een smerige IQ-loze kutspammer bent, die de FOK! server onnodig belast met z'n bullshitposts.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:03 schreef kastanova het volgende:
For the love of god, het zou je kind maar wezen.
Mijn vermoeden is dan ook dat de ouders van AMD bewust een slecht hart (gaan) laten implanteren..
Daar mag je niet me spotten want hij heeft maar 10% overlevingskans ja!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:03 schreef kastanova het volgende:
For the love of god, het zou je kind maar wezen.
Mijn vermoeden is dan ook dat de ouders van AMD bewust een slecht hart (hebben) laten implanteren..
Meer als een kindje in een 3e wereld land.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daar mag je niet me spotten want hij heeft maar 10% overlevingskans ja!!
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daar mag je niet me spotten want hij heeft maar 10% overlevingskans ja!!
Aggos! 'T is net een mongooltje zo.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze ff in PTA posten zodat iedereen met een auto hem herkent en het zal nog maar 8% zijn.
Althans, als hij daadwerkelijk ooit buiten zou komen
Dat petje heeft hij gekregen van zijn moeder toen zijn chemokuur begonquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze ff in PTA posten zodat iedereen met een auto hem herkent en het zal nog maar 8% zijn.
En vlak daarna bleek dat ze zelf kanker had, dus heeft hij haar een geinig mutsje gegeven.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:09 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dat petje heeft hij gekregen van zijn moeder toen zijn chemokuur begon.
Jomanda met chirurgen van de andere zijdequote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:10 schreef Xenomaniac het volgende:
Krijg nou de tering.
AMD64 uit de dood herrezen?
Heb je de open-hart operatie poliklynisch ondergaan?
Zijn processor is ervan vastgesmolten.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:11 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jomanda met chirurgen van de andere zijde.
Ja, ik las zoiets.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:16 schreef schvvmert het volgende:
Zijn processor is ervan vastgesmolten.![]()
Hij heeft zn portie ellende wel gehad en dat op zo'n jonge leeftijd.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:20 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja, ik las zoiets.
Ik begrijp het wel hoor. Die jongen heeft even een verzetje nodig.
Vandaar die nieuw processor, kan ie lekker snel dingen van zich afschrijven.
Ik geef het je te doen; zo'n verkankerde moeder en een halve familie verslonden door de tsunami.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:09 schreef Insomaniac het volgende:
Aggos! 'T is net een mongooltje zo.
ik denk het niet, ik zal je zo lang treiteren tot dat je met liefde een touw bij mij bestelt om jezelf op te hangenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:55 schreef Nagz het volgende:
Sinds de SC weg is...... verneuk alle topics binnen zo'n kortmogelijke tijd.!
hou jij je maar bezig met je testament (niet dat er veel te halen valt) maar tochquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:57 schreef Janetje het volgende:
ik open ook weer eens een topic op een goeie tijd..
Of een crematie aan huis.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:01 schreef laffer het volgende:
ik denk het niet, ik zal je zo lang treiteren tot dat je met liefde een touw bij mij bestelt om jezelf op te hangen![]()
en dat figuur krijgt nog korting ookquote:
Mail ook iedereen zijn woonplaats en de procenten dalen nog meerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik seveer goedkope cake( mits droog) en koffie...quote:
Ga staken.quote:
Zou je wel willen hèquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:08 schreef Knut het volgende:
[..]
Ga staken.
Post uit protest niet meer tot de [SC]tag weer mag!
hier niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:39 schreef Dark_Killah het volgende:
Buiten regent het, dûh.
nee?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:44 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dan ga jij maar lekker buitenspelen
Sorry Dirk, Muus stond nog ingelogdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:49 schreef Dirkh het volgende:
Ik doe het niet
Waarom is mijn topic dicht?
t was een KLB topic ipv ONZ, en ik had geen zin in kicken!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:49 schreef Dirkh het volgende:
Ik doe het niet
Jij hebt tenminste nog een slotpost.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:49 schreef Dirkh het volgende:
Ik doe het niet
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:49 schreef Dirkh het volgende:
Ik doe het niet
pssst, heb je + nog gelezen? Ze zijn weer lekker bezig.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Sorry Dirk, Muus stond nog ingelogd.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:51 schreef Ruis het volgende:
[..]
t was een KLB topic ipv ONZ, en ik had geen zin in kicken!
Weet je ook eens hoe dat voeltquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:49 schreef Dirkh het volgende:
Ik doe het niet
Dude, waar zie je me voor aan?!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
pssst, heb je + nog gelezen? Ze zijn weer lekker bezig.
Tof filmpje hé?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:07 schreef Xenomaniac het volgende:
Hey Kasta, net Layer Cake gezien.
Bedankt voor de tip!
Danny, eet de hele dag augurken en is vandaag precies 4 maanden heen. Op de echo was duidelijk een heel lelijke baby te zien.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, waar zie je me voor aan?!. Alsof ik misbruik zou maken van de situatie
.
Zijn er nog updates m.b.t. Danny en Yvonne's liefdesbaby??
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Danny, eet de hele dag augurken en is vandaag precies 4 maanden heen. Op de echo was duidelijk een heel lelijke baby te zien.
yvonne, die bemoeit zich er niet mee, en doet alsof het niet van haar is.
Nee, want danny kan hem chanteren.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:10 schreef kastanova het volgende:
[..].
Tot zover Dirkh's verdere loopbaan op fok.
Mwoah, dan moet je eerst Danny's hond neuken hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:10 schreef kastanova het volgende:
Tot zover Dirkh's verdere loopbaan op fok.
Je láten neuken door Danny's hond, mag dat nog wel?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:27 schreef Xenomaniac het volgende:
Mwoah, dan moet je eerst Danny's hond neuken hoor.
Dat vindt ie niet okay.
Ja da week allemaal nie hoor.quote:Je láten neuken door Danny's hond, mag dat nog wel?
Running.quote:The Machinist al gezien?
Mjah, zodat jij hem dicht kan gooien onder het motto: Oi. Geen slowchat.quote:
Open dat topic maar weer ff dan, doen wij de restquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:48 schreef Knut het volgende:
Van mij mogen jullie een topicje vollullen met zijn 2en hoor
De tips waren eigenlijk net op knutquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:55 schreef Knut het volgende:
Kasta en Xeno praten over films
En nou opbokken met de slowchat
Hoe was 't in zweden?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:54 schreef Insomaniac het volgende:
Want Dirkh wordt serieus bedreigd.
[afbeelding]
Vorige topic; [Feedback][SC]Drie modjes verklaren hier hun slotjes
Game on..
Wat vrolijkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:04 schreef Bosbeetle het volgende:
*oranjigheid toevoegt aan het topic
Misschien kun jij antwoord geven op mijn brandende vraag. Zie feedback.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:04 schreef Bosbeetle het volgende:
wtfquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:04 schreef Bosbeetle het volgende:
vanwege t slotje!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:04 schreef Conflict het volgende:
RK, donder op.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:09 schreef RealKnuckles het volgende:
Doe alsjeblieft niet zo kankerstoer inso en rot op bitch
Dude, help jezelf en je omgeving. Maak er een eind aan.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:09 schreef RealKnuckles het volgende:
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:09 schreef RealKnuckles het volgende:
Dude, help jezelf en je omgeving. Maak er een eind aan.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:15 schreef Dark_Killah het volgende:
* Dark_Killah pakt popcorn en draait alvast zijn automatisch F5-ende script..
Ik scrollde ff terug eerstquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:17 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dude, help jezelf en je omgeving. Maak er een eind aan.
is dat topic nu ineens weg ? want ik kan het niet meer vinden ...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:07 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Misschien kun jij antwoord geven op mijn brandende vraag. Zie feedback.
Het is op gruwelijke wijze op slot getieft.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:32 schreef Xlarge het volgende:
[..]
is dat topic nu ineens weg ? want ik kan het niet meer vinden ...
Hoi.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:32 schreef Xlarge het volgende:
[..]
is dat topic nu ineens weg ? want ik kan het niet meer vinden ...
Hoi.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:33 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het is op gruwelijke wijze op slot getieft.
Nergens, omdat het bagger is. En bagger wordt overal gesloten.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:34 schreef -Angel- het volgende:
Waar is de plaats, om samen met mijn bowling kameraden, de technieken te delen die leiden tot een gegarandeerde strike?
Hey Dirkje, waarom vraag je niet even achter de schermen of ze BB gelijk blauw maken. Zou best een redelijke aanvulling zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:35 schreef Dirkh het volgende:
DK, wil jij je ook wat minder begeven in het FB topic?
EN heel ONZ EN FB , het echte?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:35 schreef Dirkh het volgende:
DK, wil jij je ook wat minder begeven in het FB topic?
Jij begint echt een beetje een EL_REY-postdwang te ontwikkelen he? Dwangmatig reageren op elke scheet die er in FB wordt gelaten.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:34 schreef Dark_Killah het volgende:
=> SPOrt
Schatje,quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij begint echt een beetje een EL_REY-postdwang te ontwikkelen he? Dwangmatig reageren op elke scheet die er in FB wordt gelaten.. Voegde je nu wat toe ok, maar nee, er komt alleen maar rommel uit je toetsenbord.
En is el rey geband?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij begint echt een beetje een EL_REY-postdwang te ontwikkelen he? Dwangmatig reageren op elke scheet die er in FB wordt gelaten.. Voegde je nu wat toe ok, maar nee, er komt alleen maar rommel uit je toetsenbord.
Ja, regelmatig. Nou hup, rukken en slapen het is al bijna 20 uur.quote:
Ik merk dat je niet mijn liefde voor bowlen deelt. Dit is toch zeer jammerlijk aangezien deze sport een aantal wonderschone facetten kent.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:36 schreef Dirkh het volgende:
Nergens, omdat het bagger is. En bagger wordt overal gesloten.
ik wens je veel plezier!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:54 schreef Insomaniac het volgende:
Mag ik uitlokken yvonne? Ah toe? Het is al zo lang geleden dat ik iemand voor het laatst een ban heb aangenaaid! Pretty pretty please?
Doe waar je goed in bent , anders verleer je het!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:54 schreef Insomaniac het volgende:
Mag ik uitlokken yvonne? Ah toe? Het is al zo lang geleden dat ik iemand voor het laatst een ban heb aangenaaid! Pretty pretty please?
Volgens mij heb je ze nu al weggejaagd.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe waar je goed in bent , anders verleer je het!!
Ik zal nog genoeg closen de komende tijd, maar het gebaar is liefquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
Knut, gauw open dat topic, havoc had m moeten closen!
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ze nu al weggejaagd.
Niet dat ze überhaupt zouden reageren, want DK en JMB zijn toch veel te schijterig om nu nog een grote bek te hebben. Ze zitten natuurlijk met de tranen in hun ogen achter hun beeldscherm, ruggengraatloos als ze zijn..
Geef voortaan ff aan wat er mis is.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:29 schreef Dark_Killah het volgende:
[HOMO] # 1166 - Allemaal [..] vrijdag! (deel 3) [mijn tt!]
Dankjewel.
oh god Inso je moest eens weten hoevaak ik me van je afgetrokken hebquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ze nu al weggejaagd.
Niet dat ze überhaupt zouden reageren, want DK en JMB zijn toch veel te schijterig om nu nog een grote bek te hebben. Ze zitten natuurlijk met de tranen in hun ogen achter hun beeldscherm, ruggengraatloos als ze zijn..
Hey, die kankerhoer is mijn aftrekpop!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:38 schreef JMB het volgende:
[..]
oh god Inso je moest eens weten hoevaak ik me van je afgetrokken heben ik huilde omdat het pijn deed
fuck jouw sukkel, ze is van mijquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:05 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hey, die kankerhoer is mijn aftrekpop!
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:04 schreef Bupatih het volgende:
Havoc, zorg er eens voor dat de TTT terugkomt.
--einde bericht--
Wiens sukkel?quote:
Not a chance in Hellquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:04 schreef Bupatih het volgende:
Havoc, zorg er eens voor dat de TTT terugkomt.
--einde bericht--
Ah. Oké. Dus. Nu ga ik even huilen.quote:
Heb jij je eigen sukkel? Hoe tof.quote:
Sorry.quote:
Dan hadden we Havoc nu niet gehad.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry.
Als jij nou gewoon mod was gebleven........
Ga de hint es ff begreipe ofzow.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:18 schreef Dark_Killah het volgende:
Ga es ff mijn berichten verwijderen ofzo.
Dan was Onzin keitofquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dan hadden we Havoc nu niet gehad.
Of wel natuurlijk.
* Bosbeetle struikelt over croupouques functie !quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:18 schreef Croupouque het volgende:
Ik leg mijn functie neer!
De gouden generatiequote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan was Onzin keitof
Met Jogy enzo.
En PR.
Toen ONZ nog leuk was, de straatstenen van goud waren, de mensen elkaar op straat nog aanspraken en Intxaurraga nog lelijk was.quote:
Volgens mij is alleen dat eerste veranderd.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:26 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Toen ONZ nog leuk was, de straatstenen van goud waren, de mensen elkaar op straat nog aanspraken en Intxaurraga nog lelijk was.
Ik weet het nog toen was ik zwartquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan was Onzin keitof
Met Jogy enzo.
En PR.
Ouwe lulquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:26 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Toen ONZ nog leuk was, de straatstenen van goud waren, de mensen elkaar op straat nog aanspraken en Intxaurraga nog lelijk was.
Ja duh, ik probeer van al mijn slot posten iets creatiefs te maken. Dat duurt even net iets langer hè.quote:
Oh, nou denk er dan nog maar even over na, want het is je nu niet gelukt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:51 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ja duh, ik probeer van al mijn slot posten iets creatiefs te maken. Dat duurt even net iets langer hè.
Ik heb net mijn IQ verkocht, sorry.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, nou denk er dan nog maar even over na, want het is je nu niet gelukt.
Dirkh strikes backquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, nou denk er dan nog maar even over na, want het is je nu niet gelukt.
Ja, dat voordeel heb je dan wel weer. Jij kan je IQ verkopen in V&A zonder dat het "Handel" is.quote:
Ik hoef dan ook geen BTW af te dragen voor zaken die geen waarde hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat voordeel heb je dan wel weer. Jij kan je IQ verkopen in V&A zonder dat het "Handel" is.
Dirkh strikes back part 2quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat voordeel heb je dan wel weer. Jij kan je IQ verkopen in V&A zonder dat het "Handel" is.
matigquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:57 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik hoef dan ook geen BTW af te dragen voor zaken die geen waarde hebben.
Met opvoeden bedoel je zeker, maar helaas, jij bent zelfs door het pieterbaancentrum opgegeven dus heb ik ook geen futiele hoop dat ik ook nog maar enigzins aan je kan bijdragen behalve euthenasie.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:11 schreef JMB het volgende:
[..]
bij jou nietdoe je werk eens beter 'modje'
duurde lang voordat je een antwoord had. hoe lang gaat het duren voordat je als 'modje' beslist of een topic dicht gaatquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:15 schreef Havoc het volgende:
[..]
Met opvoeden bedoel je zeker, maar helaas, jij bent zelfs door het pieterbaancentrum opgegeven dus heb ik ook geen futiele hoop dat ik ook nog maar enigzins aan je kan bijdragen behalve euthenasie.
je bent niet ZO belangrijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:19 schreef JMB het volgende:
[..]
duurde lang voordat je een antwoord had. hoe lang gaat het duren voordat je als 'modje' beslist of een topic dicht gaat
je twijfelde of je het wel kon zeggen. je poept bijna in je broek man omdat je 'mod' benquote:
Lees je eens in op Fok zou ik zeggenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:22 schreef JMB het volgende:
[..]
je twijfelde of je het wel kon zeggen. je poept bijna in je broek man omdat je 'mod' ben
heb ik al gedaan en toen kwam ik tot die conclusiequote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:23 schreef Havoc het volgende:
[..]
Lees je eens in op Fok zou ik zeggen.
blijkbaar niet goed genoeg anders zou je weten dat ik totaal geen moeite heb met de 'mod-titel' en dat ik dit spelletje al speelde toen jij nog aan je moeders borst zat.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:24 schreef JMB het volgende:
[..]
heb ik al gedaan en toen kwam ik tot die conclusie
Of je kan niet lezen, óf je bent niet goed in conclusies trekken.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:24 schreef JMB het volgende:
[..]
heb ik al gedaan en toen kwam ik tot die conclusie
stoer. heb je ook een opgevoerde scooterquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:25 schreef Havoc het volgende:
[..]
blijkbaar niet goed genoeg anders zou je weten dat ik totaal geen moeite heb met de 'mod-titel' en dat ik dit spelletje al speelde toen jij nog aan je moeders borst zat.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Of je kan niet lezen, óf je bent niet goed in conclusies trekken.
strak plan Insoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:26 schreef Insomaniac het volgende:
Of ik hou gewoon mn smoel en geniet van het schouwspel.
Nope, die rijd ik meestal in mijn achteruit omver.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:26 schreef JMB het volgende:
[..]
stoer. heb je ook een opgevoerde scooter
oh je hebt een ouwe golf en nikesquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:27 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nope, die rijd ik meestal in mijn achteruit omver.
neem me niet kwalijk ik dacht dat je vent zou langskomen, maar ik snap nu dat ie nog niet geweesy isquote:
Welk schouwspel? Ik probeer een der groten der debielen dezer aardkloot uit te leggen dat ik al eerder mod op Fok! ben geweest en Charles 'Corky' Thatcher snapt dat blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:26 schreef Insomaniac het volgende:
Of ik hou gewoon mn smoel en geniet van het schouwspel.
Klets niet, hij heeft zich tenslotte ingelezen zegt hij toch net!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:29 schreef Havoc het volgende:
[..]
Welk schouwspel? Ik probeer een der groten der debielen dezer aardkloot uit te leggen dat ik al eerder mod op Fok! ben geweest en Charles 'Corky' Thatcher snapt dat blijkbaar niet.
Dat bedoel ik. Het ultieme vermaak ik leedvermaak. Heel fijn om te zien hoe die kneus zich in alle bochten wringt en zichzelf alleen maar meer voor schut zet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:29 schreef Havoc het volgende:
[..]
Welk schouwspel? Ik probeer een der groten der debielen dezer aardkloot uit te leggen dat ik al eerder mod op Fok! ben geweest en Charles 'Corky' Thatcher snapt dat blijkbaar niet.
ik wil het niet snappen. snap dat nouquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:29 schreef Havoc het volgende:
[..]
Toch maar even vertellen he, dat je al een keer mod bent geweest.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:29 schreef Havoc het volgende:
[..]
Hij ligt lekker op de bank heur.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:29 schreef JMB het volgende:
[..]
neem me niet kwalijk ik dacht dat je vent zou langskomen, maar ik snap nu dat ie nog niet geweesy is
Jij betrekt alles op jezelf hè?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het ultieme vermaak ik leedvermaak. Heel fijn om te zien hoe die kneus zich in alle bochten wringt en zichzelf alleen maar meer voor schut zet.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Toch maar even vertellen he, dat je al een keer mod bent geweest.
Dan heeft hij nog niet aan je gezetenquote:
Tuurlijk ik teer graag op oude lijken. Wist je van te voren.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Toch maar even vertellen he, dat je al een keer mod bent geweest.
Necrofiel!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:34 schreef Havoc het volgende:
[..]
Tuurlijk ik teer graag op oude lijken. Wist je van te voren.
Waarom spijt je dat?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:33 schreef JMB het volgende:
[..]
Dan heeft hij nog niet aan je gezetenhet spijt me Inso
Yep, ik heb je inlik mailtjes al door gekregen van yvonne. Of bedoelde je dat niet met oud lijk?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:34 schreef Havoc het volgende:
[..]
Tuurlijk ik teer graag op oude lijken. Wist je van te voren.
Wat een originele, spitsvondige en totáál onverwachte opmerking!!!quote:
het spijt me dat je zo bezig was met mijn vervelende gedrag en dat je vent niet aan je kon zittenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waarom spijt je dat?
We hebben de hele nacht nog hoor..
nietesquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:36 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat een originele, spitsvondige en totáál onverwachte opmerking!!!
Stik, je hebt me door.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Yep, ik heb je inlik mailtjes al door gekregen van yvonne. Of bedoelde je dat niet met oud lijk?
Kan jij niet gewoon in een hoekje blijven zitten, en mooi zitten wezen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:36 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat een originele, spitsvondige en totáál onverwachte opmerking!!!
mooi?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon in een hoekje blijven zitten, en mooi zitten wezen?
Zó belangrijk ben je niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:36 schreef JMB het volgende:
[..]
het spijt me dat je zo bezig was met mijn vervelende gedrag en dat je vent niet aan je kon zitten
"Nee dat je niet nee"quote:
Krijg je zo weinig aandacht van papa en mama?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:43 schreef JMB het volgende:
[..]
en toch, ondanks deze kutopmerking, hou ik van je
Keldertje is een paar straten verderquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
"Nee dat je niet nee"
Hm..
NiNi is anders wel een teringlekker wijf hoor! Weetjewel, zo een waar jij alleen van kan dromen en alleen maar zou kunnen aanraken als je dr knock-out slaat en vastbindt.
ik vind sletten niet mooiquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
"Nee dat ben je niet nee"
Hm..
NiNi is anders wel een teringlekker wijf hoor! Weetjewel, zo een waar jij alleen van kan dromen en alleen maar zou kunnen aanraken als je dr knock-out slaat en vastbindt.
wie?! oh dat tuigquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Krijg je zo weinig aandacht van papa en mama?
Het is soms lastig voor ze om het te begrijpenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
"Nee dat je niet nee"
Hm..
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:45 schreef on_air het volgende:
[..]
Het is soms lastig voor ze om het te begrijpen.
Over teringlekkere wijven gesproken!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:45 schreef on_air het volgende:
[..]
Het is soms lastig voor ze om het te begrijpen.
Kannst du dann innerhalb kurzer Zeit Deutsch sprechen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Over teringlekkere wijven gesproken!! How you doin'?
.
Ik heb gister mn aanvraag voor mn colloquium doctum op de bus gedaan!!
Es geht um verstehen (verstandenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:47 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Kannst du dann innerhalb kurzer Zeit Deutsch sprechen?
Huneybunsquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Over teringlekkere wijven gesproken!! How you doin'?
.
Ik heb gister mn aanvraag voor mn colloquium doctum op de bus gedaan!!
Maak je morgen wel wat pics?quote:
Und Grammatik.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Es geht um verstehen (verstanden![]()
) und lesen und das geht jetzt gut. Ich hab nur Schwierigkeiten mit meinem Wörterschatz.
.
neej inso is er alquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:49 schreef on_air het volgende:
[..]
Huneybuns.
.
.
.
Maar zouden ze nog interesse hebben in een lekker wijf ik de crew?
Kom terug bij de weblog!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:49 schreef on_air het volgende:
[..]
Huneybuns.
.
.
.
Altijd, jij met kasta op R&P lijkt mij een mooie combinatiequote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:49 schreef on_air het volgende:
[..]
Huneybuns.
.
.
.
Maar zouden ze nog interesse hebben in een lekker wijf in de crew?
Natuurlijk maken Niens en ik foto's van ons kussengevecht.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maak je morgen wel wat pics?
Het mooie van foto's is, je hoort de personen niet die er op staan, maar je kan er wel naar kijken. (en meer)
Je bent de tweede al, binnen een half uur. Zit de s zo dicht bij de k, of is het echt een dwangneurose bij wijven dat ze alleen maar IK IK IK IK IK IK typen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:49 schreef on_air het volgende:
[..]
Huneybuns.
.
.
.
Je hebt geen medeleven voor de mede-usersquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:51 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Altijd, jij met kasta op R&P lijkt mij een mooie combinatie
Ik gnuifde.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bent de tweede al, binnen een half uur. Zit de s zo dicht bij de k, of is het echt een dwangneurose bij wijven dat ze alleen maar IK IK IK IK IK IK typen?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bent de tweede al, binnen een half uur. Zit de s zo dicht bij de k, of is het echt een dwangneurose bij wijven dat ze alleen maar IK IK IK IK IK IK typen?
Echt wel, ik hoop dat ze zo snel mogelijk uit hun lijden worden verlostquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:52 schreef on_air het volgende:
[..]
Je hebt geen medeleven voor de mede-users.
Iemand moet het doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
sterf danquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Echt wel, ik hoop dat ze zo snel mogelijk uit hun lijden worden verlost
Duurde nog te lang.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:52 schreef Dirkh het volgende:
Snel editten hè?
Humanitair wonder.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Echt wel, ik hoop dat ze zo snel mogelijk uit hun lijden worden verlost
euhm..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En ik nog wel aardig doen tegen jou.
wat een wonder opzich is, ik en aardig
Ik help alleen de genen die het echt nodig hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:55 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Zullen we samen de wereld verbeteren?
Dapperquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:57 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik help alleen de genen die het echt nodig hebben.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:57 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik help alleen de genen die het echt nodig hebben.
Schijn licht in mn duisternis, oh Dirkh.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg, weet je wie jouw nieuwe collega is?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:58 schreef JMB het volgende:
[..]ik ben ff stil. er bestaan nog degelijk goede mensen in deze wereld. en ik maar denken dat de wereld al verrot was
Je lijkt op Knowall.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:58 schreef JMB het volgende:
[..]ik ben ff stil. er bestaan nog degelijk goede mensen in deze wereld. en ik maar denken dat de wereld al verrot was
Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Mequote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Schijn licht in mn duisternis, oh Dirkh.
Een echte aanwinst dus.quote:
Een ware aanwinst voor het team.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Auw, mijn eerste post werd al afgekeurd omdat ie er al stond
In 1x goed doen. Dat is ook wat waard.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Auw, mijn eerste post werd al afgekeurd omdat ie er al stond
Niks verkapt RC! Gewoon schaamteloos open en bloot.quote:
zoals het hoortquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Niks verkapt RC! Gewoon schaamteloos open en bloot..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |