Meer als een kindje in een 3e wereld land.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daar mag je niet me spotten want hij heeft maar 10% overlevingskans ja!!
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daar mag je niet me spotten want hij heeft maar 10% overlevingskans ja!!
Aggos! 'T is net een mongooltje zo.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze ff in PTA posten zodat iedereen met een auto hem herkent en het zal nog maar 8% zijn.
Althans, als hij daadwerkelijk ooit buiten zou komen
Dat petje heeft hij gekregen van zijn moeder toen zijn chemokuur begonquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze ff in PTA posten zodat iedereen met een auto hem herkent en het zal nog maar 8% zijn.
En vlak daarna bleek dat ze zelf kanker had, dus heeft hij haar een geinig mutsje gegeven.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:09 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dat petje heeft hij gekregen van zijn moeder toen zijn chemokuur begon.
Jomanda met chirurgen van de andere zijdequote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:10 schreef Xenomaniac het volgende:
Krijg nou de tering.
AMD64 uit de dood herrezen?
Heb je de open-hart operatie poliklynisch ondergaan?
Zijn processor is ervan vastgesmolten.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:11 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jomanda met chirurgen van de andere zijde.
Ja, ik las zoiets.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:16 schreef schvvmert het volgende:
Zijn processor is ervan vastgesmolten.![]()
Hij heeft zn portie ellende wel gehad en dat op zo'n jonge leeftijd.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:20 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja, ik las zoiets.
Ik begrijp het wel hoor. Die jongen heeft even een verzetje nodig.
Vandaar die nieuw processor, kan ie lekker snel dingen van zich afschrijven.
Ik geef het je te doen; zo'n verkankerde moeder en een halve familie verslonden door de tsunami.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:09 schreef Insomaniac het volgende:
Aggos! 'T is net een mongooltje zo.
ik denk het niet, ik zal je zo lang treiteren tot dat je met liefde een touw bij mij bestelt om jezelf op te hangenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:55 schreef Nagz het volgende:
Sinds de SC weg is...... verneuk alle topics binnen zo'n kortmogelijke tijd.!
hou jij je maar bezig met je testament (niet dat er veel te halen valt) maar tochquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:57 schreef Janetje het volgende:
ik open ook weer eens een topic op een goeie tijd..
Of een crematie aan huis.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:01 schreef laffer het volgende:
ik denk het niet, ik zal je zo lang treiteren tot dat je met liefde een touw bij mij bestelt om jezelf op te hangen![]()
Mail ook iedereen zijn woonplaats en de procenten dalen nog meerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik seveer goedkope cake( mits droog) en koffie...quote:
Ga staken.quote:
Zou je wel willen hèquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:08 schreef Knut het volgende:
[..]
Ga staken.
Post uit protest niet meer tot de [SC]tag weer mag!
hier niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:39 schreef Dark_Killah het volgende:
Buiten regent het, dûh.
nee?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:44 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dan ga jij maar lekker buitenspelen
Sorry Dirk, Muus stond nog ingelogdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:49 schreef Dirkh het volgende:
Ik doe het niet
Waarom is mijn topic dicht?
t was een KLB topic ipv ONZ, en ik had geen zin in kicken!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:49 schreef Dirkh het volgende:
Ik doe het niet
Jij hebt tenminste nog een slotpost.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:49 schreef Dirkh het volgende:
Ik doe het niet
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:49 schreef Dirkh het volgende:
Ik doe het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |