ja, vergezeld met z`n grote vriend....quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:59 schreef Dirkh het volgende:
Is RK alvast begonnen te zwemmen?
dat is toch ook jouw goede vriendquote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:02 schreef laffer het volgende:
[..]
ja, vergezeld met z`n grote vriend....
een blok beton![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:28 schreef Renmaestro het volgende:
Dirkh, wie bedreigt je?
hij ligt nu mooi opgebaard iedergevalquote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:38 schreef Insomaniac het volgende:
Ben ik ff weg, is RealSukkels al naar bed gestuurd door zn moeder!
euhm hij is erg verdrietig en heeft zelfmoord gepleegtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:41 schreef laffer het volgende:
[..]
hij ligt nu mooi opgebaard iedergeval![]()
het is net of ie slaapt![]()
Hij zou ook niet meer liegenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:58 schreef Insomaniac het volgende:
Jij zou toch niet meer posten, AMD?!
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hij zou ook niet meer liegen
Zie hier Post hier je palindroom postaantal - deel 16
Zelfs daar kan ie niet eerlijk over zijn
Hey PS!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hij zou ook niet meer liegen
Zie hier Post hier je palindroom postaantal - deel 16
Zelfs daar kan ie niet eerlijk over zijn
I rest my casequote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
.
Liegen over je postcount. Hoe in- en intriest kan je zijn!
Wie heeft die weddenschap gewonnen nu?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:58 schreef Insomaniac het volgende:
Jij zou toch niet meer posten, AMD?!
Stel dat je een post tekort komt zegquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:02 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hey PS!
Dat doe ik al sinds ik al leef.15 posts voor de palin post ik hem. Dan sla ik het iig niet over.
Scheel maar 5quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
.
Liegen over je postcount. Hoe in- en intriest kan je zijn!
Tja, dan lieg ik alsnog.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Stel dat je een post tekort komt zeg
Nee, stel je voorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:02 schreef AMD64 het volgende:
15 posts voor de palin post ik hem. Dan sla ik het iig niet over.
Het topic heet "post *hier* je palindroom". Niet dat je er bijna een hebt. Nu bewijs je maar weer eens dat je echt een smerige IQ-loze kutspammer bent, die de FOK! server onnodig belast met z'n bullshitposts.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:03 schreef kastanova het volgende:
For the love of god, het zou je kind maar wezen.
Mijn vermoeden is dan ook dat de ouders van AMD bewust een slecht hart (gaan) laten implanteren..
Daar mag je niet me spotten want hij heeft maar 10% overlevingskans ja!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:03 schreef kastanova het volgende:
For the love of god, het zou je kind maar wezen.
Mijn vermoeden is dan ook dat de ouders van AMD bewust een slecht hart (hebben) laten implanteren..
Meer als een kindje in een 3e wereld land.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daar mag je niet me spotten want hij heeft maar 10% overlevingskans ja!!
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daar mag je niet me spotten want hij heeft maar 10% overlevingskans ja!!
Aggos! 'T is net een mongooltje zo.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze ff in PTA posten zodat iedereen met een auto hem herkent en het zal nog maar 8% zijn.
Althans, als hij daadwerkelijk ooit buiten zou komen
Dat petje heeft hij gekregen van zijn moeder toen zijn chemokuur begonquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze ff in PTA posten zodat iedereen met een auto hem herkent en het zal nog maar 8% zijn.
En vlak daarna bleek dat ze zelf kanker had, dus heeft hij haar een geinig mutsje gegeven.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:09 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dat petje heeft hij gekregen van zijn moeder toen zijn chemokuur begon.
Jomanda met chirurgen van de andere zijdequote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:10 schreef Xenomaniac het volgende:
Krijg nou de tering.
AMD64 uit de dood herrezen?
Heb je de open-hart operatie poliklynisch ondergaan?
Zijn processor is ervan vastgesmolten.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:11 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jomanda met chirurgen van de andere zijde.
Ja, ik las zoiets.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:16 schreef schvvmert het volgende:
Zijn processor is ervan vastgesmolten.![]()
Hij heeft zn portie ellende wel gehad en dat op zo'n jonge leeftijd.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:20 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja, ik las zoiets.
Ik begrijp het wel hoor. Die jongen heeft even een verzetje nodig.
Vandaar die nieuw processor, kan ie lekker snel dingen van zich afschrijven.
Ik geef het je te doen; zo'n verkankerde moeder en een halve familie verslonden door de tsunami.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:09 schreef Insomaniac het volgende:
Aggos! 'T is net een mongooltje zo.
ik denk het niet, ik zal je zo lang treiteren tot dat je met liefde een touw bij mij bestelt om jezelf op te hangenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:55 schreef Nagz het volgende:
Sinds de SC weg is...... verneuk alle topics binnen zo'n kortmogelijke tijd.!
hou jij je maar bezig met je testament (niet dat er veel te halen valt) maar tochquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:57 schreef Janetje het volgende:
ik open ook weer eens een topic op een goeie tijd..
Of een crematie aan huis.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:01 schreef laffer het volgende:
ik denk het niet, ik zal je zo lang treiteren tot dat je met liefde een touw bij mij bestelt om jezelf op te hangen![]()
en dat figuur krijgt nog korting ookquote:
Mail ook iedereen zijn woonplaats en de procenten dalen nog meerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik seveer goedkope cake( mits droog) en koffie...quote:
Ga staken.quote:
Zou je wel willen hèquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:08 schreef Knut het volgende:
[..]
Ga staken.
Post uit protest niet meer tot de [SC]tag weer mag!
hier niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:39 schreef Dark_Killah het volgende:
Buiten regent het, dûh.
nee?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:44 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dan ga jij maar lekker buitenspelen
Sorry Dirk, Muus stond nog ingelogdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:49 schreef Dirkh het volgende:
Ik doe het niet
Waarom is mijn topic dicht?
t was een KLB topic ipv ONZ, en ik had geen zin in kicken!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:49 schreef Dirkh het volgende:
Ik doe het niet
Jij hebt tenminste nog een slotpost.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:49 schreef Dirkh het volgende:
Ik doe het niet
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:49 schreef Dirkh het volgende:
Ik doe het niet
pssst, heb je + nog gelezen? Ze zijn weer lekker bezig.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Sorry Dirk, Muus stond nog ingelogd.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:51 schreef Ruis het volgende:
[..]
t was een KLB topic ipv ONZ, en ik had geen zin in kicken!
Weet je ook eens hoe dat voeltquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:49 schreef Dirkh het volgende:
Ik doe het niet
Dude, waar zie je me voor aan?!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
pssst, heb je + nog gelezen? Ze zijn weer lekker bezig.
Tof filmpje hé?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:07 schreef Xenomaniac het volgende:
Hey Kasta, net Layer Cake gezien.
Bedankt voor de tip!
Danny, eet de hele dag augurken en is vandaag precies 4 maanden heen. Op de echo was duidelijk een heel lelijke baby te zien.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, waar zie je me voor aan?!. Alsof ik misbruik zou maken van de situatie
.
Zijn er nog updates m.b.t. Danny en Yvonne's liefdesbaby??
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Danny, eet de hele dag augurken en is vandaag precies 4 maanden heen. Op de echo was duidelijk een heel lelijke baby te zien.
yvonne, die bemoeit zich er niet mee, en doet alsof het niet van haar is.
Nee, want danny kan hem chanteren.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:10 schreef kastanova het volgende:
[..].
Tot zover Dirkh's verdere loopbaan op fok.
Mwoah, dan moet je eerst Danny's hond neuken hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:10 schreef kastanova het volgende:
Tot zover Dirkh's verdere loopbaan op fok.
Je láten neuken door Danny's hond, mag dat nog wel?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:27 schreef Xenomaniac het volgende:
Mwoah, dan moet je eerst Danny's hond neuken hoor.
Dat vindt ie niet okay.
Ja da week allemaal nie hoor.quote:Je láten neuken door Danny's hond, mag dat nog wel?
Running.quote:The Machinist al gezien?
Mjah, zodat jij hem dicht kan gooien onder het motto: Oi. Geen slowchat.quote:
Open dat topic maar weer ff dan, doen wij de restquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:48 schreef Knut het volgende:
Van mij mogen jullie een topicje vollullen met zijn 2en hoor
De tips waren eigenlijk net op knutquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:55 schreef Knut het volgende:
Kasta en Xeno praten over films
En nou opbokken met de slowchat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |