Sorry, je hebt de rechten yadayadayadaquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:46 schreef Dirkh het volgende:
Dit was het vorige deel:
http://forum.fok.nl/edit/25625812
Die smiley ook dus dat scheelt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:49 schreef Bupatih het volgende:
Langolier had al een nieuw OP-plaatje gegeven
En de titel zuigt
En vooral dan die ene. Je weet wel.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:49 schreef Dagonet het volgende:
Maar die slotjes, verklaar ze eens?
Nah, doe ze allemaal maar eigenlijk, dan kunnen we met een frisse start beginnen. Schone lei en zulks.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En vooral dan die ene. Je weet wel.
Het is Stuart's favoriete smiley.quote:
Bagger, kuttopic, tegen de policy, ik heb er geen zin in, je bent een kutusers! Dat zijn de redenen waarom er een slotje op zit.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:49 schreef Dagonet het volgende:
Maar die slotjes, verklaar ze eens?
Wel met duidelijke uitleg en de beweegredenen en hoe ze zich voelden toen het slotje gezet werd. E.e.a. om e.e.a. in perspectief te kunnen plaatsen en zulks uiteraard.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:50 schreef Dagonet het volgende:
Nah, doe ze allemaal maar eigenlijk, dan kunnen we met een frisse start beginnen. Schone lei en zulks.
Iew. Bah. Kots.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is Stuart's favoriete smiley..
Ja zoiets ja, maar dan per topic gespecificeerd. Je begrijpt, het is voor eenquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bagger, kuttopic, tegen de policy, ik heb er geen zin in, je bent een kutusers! Dat zijn de redenen waarom er een slotje op zit.
Zoiets?
Sorry, dat gaat niet lukken. 't Is puur willekeur, en dan plemp ik gewoon een reden neer die het eerst in me opkomt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja zoiets ja, maar dan per topic gespecificeerd. Je begrijpt, het is voor een. Lijstje.
.
Okay. Dat is één van de lijst. Nu de rest nog.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:09 schreef Dirkh het volgende:
Sorry, dat gaat niet lukken. 't Is puur willekeur, en dan plemp ik gewoon een reden neer die het eerst in me opkomt.
Ik denk dat de vogel gevlogen is.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:59 schreef Bosbeetle het volgende:
staat hier al een kanarie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |