Sorry, je hebt de rechten yadayadayadaquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:46 schreef Dirkh het volgende:
Dit was het vorige deel:
http://forum.fok.nl/edit/25625812
Die smiley ook dus dat scheelt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:49 schreef Bupatih het volgende:
Langolier had al een nieuw OP-plaatje gegeven
En de titel zuigt
En vooral dan die ene. Je weet wel.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:49 schreef Dagonet het volgende:
Maar die slotjes, verklaar ze eens?
Nah, doe ze allemaal maar eigenlijk, dan kunnen we met een frisse start beginnen. Schone lei en zulks.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En vooral dan die ene. Je weet wel.
Het is Stuart's favoriete smiley.quote:
Bagger, kuttopic, tegen de policy, ik heb er geen zin in, je bent een kutusers! Dat zijn de redenen waarom er een slotje op zit.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:49 schreef Dagonet het volgende:
Maar die slotjes, verklaar ze eens?
Wel met duidelijke uitleg en de beweegredenen en hoe ze zich voelden toen het slotje gezet werd. E.e.a. om e.e.a. in perspectief te kunnen plaatsen en zulks uiteraard.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:50 schreef Dagonet het volgende:
Nah, doe ze allemaal maar eigenlijk, dan kunnen we met een frisse start beginnen. Schone lei en zulks.
Iew. Bah. Kots.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is Stuart's favoriete smiley..
Ja zoiets ja, maar dan per topic gespecificeerd. Je begrijpt, het is voor eenquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bagger, kuttopic, tegen de policy, ik heb er geen zin in, je bent een kutusers! Dat zijn de redenen waarom er een slotje op zit.
Zoiets?
Sorry, dat gaat niet lukken. 't Is puur willekeur, en dan plemp ik gewoon een reden neer die het eerst in me opkomt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja zoiets ja, maar dan per topic gespecificeerd. Je begrijpt, het is voor een. Lijstje.
.
Okay. Dat is één van de lijst. Nu de rest nog.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:09 schreef Dirkh het volgende:
Sorry, dat gaat niet lukken. 't Is puur willekeur, en dan plemp ik gewoon een reden neer die het eerst in me opkomt.
Ik denk dat de vogel gevlogen is.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:59 schreef Bosbeetle het volgende:
staat hier al een kanarie ?
Vraag het aan haar zelf, wat mij betreft gaat het je geen ene flikker aan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:27 schreef tommy4487 het volgende:
Wat is er nou eigenlijk met tessje gebeurd?
niet zo boos doen dirkie!quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vraag het aan haar zelf, wat mij betreft gaat het je geen ene flikker aan.
Ze is weg, dus het uiteindelijke doel is bereikt toch? Mij boeit het allemaal geen hol, zolang het resultaat er maar mag wezen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:27 schreef tommy4487 het volgende:
Wat is er nou eigenlijk met tessje gebeurd?
Ja daar heb je gelijk in, maar ik dacht dat het #onz topic voldoende was om daar je aandach op te richten.quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:15 schreef laffer het volgende:
dirkh, lieverd...
dit soort topics hebben toch wel enige vorm van vermakelijkheid hoor: Ik heb de huisregels gelezen.
we hadden de TS ook gewoon nog ff lekker kunnen afbranden![]()
ah ja, maar ik had nog een heerlijke oud hollandsche doodverwensing voor die TS in de aanbieding, een banwaardige wellichtquote:Op donderdag 24 maart 2005 01:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in, maar ik dacht dat het #onz topic voldoende was om daar je aandach op te richten.
Het was ook mijn favo smiliequote:Op woensdag 23 maart 2005 18:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is Stuart's favoriete smiley..
alsje ook eentje voor jouquote:Op donderdag 24 maart 2005 01:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het was ook mijn favo smilieTot Stu hem ging (mis)bruiken
Alsof iemand zich er maar aan houd mên.quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:49 schreef Ruis het volgende:
toch wel triest, al 2 dagen bovenaan de lijst, en amper 100 views...
Zelfs Dirkh houdt zich er niet aan:quote:Op donderdag 24 maart 2005 09:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alsof iemand zich er maar aan houd mên.
quote:Er hangt altijd boven aan de topiclijst een FB topic met een "grappige" titel
Je kan ook teveel verlangen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:42 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Zelfs Dirkh houdt zich er niet aan:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:42 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Zelfs Dirkh houdt zich er niet aan:
[..]
Ah, je hebt het feedback topic gevonden.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:24 schreef ..zapper het volgende:
Jullie blijven wel erg zielig en snel op je pikkies getrapt of lijkt dat nu maar zo?
Nieuw leven voor Woest!
Freudiaanse verspreking??quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, je hebt het feedback topic gevonden.
..zapper, het was gewoon spam. Dat heeft niks me korte pikkies te maken, dat neemt niet weg dat ik die wel heb, maar gewoon er voor zorgen dat er niet nodeloos gespamt wordt.
Je hebt het al in je sig staan en daar is niks mis mee, een apart spam topic openen wel.
Graag gedaan. Ik ben blij dat je er je voordeel mee kan halen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:27 schreef ..zapper het volgende:
Het is niks gewoon spam, er werd door Danny en static in een van de servertopics die inmiddels op slot zitten over gesproken. Maarja, in een dictatuur is het normaal dat de heersers het wel mogen en het klootjesvolk niet, toch?
Enfin, zoals ik al zei, dit soort retardedness is het bestaansrecht van woest, dus ga zo door.
Oh. Dan was die van mij dus voor niksquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:44 schreef Dirkh het volgende:
Er wordt nog één TTT geplaatst op 1 april, dan is het einde verhaal.
In feedback in een ander topic is heel wat anders dan een apart topic.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:27 schreef ..zapper het volgende:
Het is niks gewoon spam, er werd door Danny en static in een van de servertopics die inmiddels op slot zitten over gesproken. Maarja, in een dictatuur is het normaal dat de heersers het wel mogen en het klootjesvolk niet, toch?
Enfin, zoals ik al zei, dit soort retardedness is het bestaansrecht van woest, dus ga zo door.
Die zijn er ook vast na TLTTT nog welquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh. Dan was die van mij dus voor niks
Eentje maar? Wat is dat voor trieste boelJe mag het wel iets feestelijker afsluiten.
Ik mis nu al de leuke topics van Pool, Renmaestro, Intxaurraga, Tokay en de rest
quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:55 schreef Knut het volgende:
[..]
Die zijn er ook vast na TLTTT nog wel
http://fotoboek.fok.nl/index.fok?id=20quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:58 schreef Bupatih het volgende:
KNUT
HELP
DE GRABBELTON
IS WEG
EDIT:
Oh....Ik zie het al. Dat is jammer
Ja, ik zag het alquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:01 schreef Knut het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/index.fok?id=20
Conflict is vandaag jarigquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:01 schreef Knut het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/index.fok?id=20
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:03 schreef Knut het volgende:
Er komt nog een heel nieuw fotoboek.
Gewoon wachten
Ja ik ken datquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:03 schreef Knut het volgende:
Er komt nog een heel nieuw fotoboek.
Gewoon wachten
quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:18 schreef Dirkh het volgende:
Oh, het antwoord is: Mwah, het kan slechter.
Je naam, Dûh.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:21 schreef RealKnuckles het volgende:
Waarom kreeg BrauN trouwens altijd van die intieme emails en ik niet ?
Je moet even naar FOT huppelen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:31 schreef kastanova het volgende:
Ej Dirkh, is er nog een interessant topic ofzo? Heb geen zin om te zoeken.
Omg, was jij gebanned ofzo?quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:31 schreef kastanova het volgende:
*huppelt*quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:31 schreef boebiedoe het volgende:
Je moet even naar FOT huppelen. -> Neem hier afscheid van Ouwesok. <-
Hier is het rustig, al kan dit, Wat is dit? nog wel wat worden.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:31 schreef kastanova het volgende:
Kijk gewoon naar de 2 topics die ik heb geopend, die zijn echt interessantquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:31 schreef kastanova het volgende:
Moet je wel goed lezen he, Boe vond het juist zielig om met twintig man een inteeltforumpje te beginnen en dat je, oh... je bedoelde FOT.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:34 schreef Dirkh het volgende:
En boebiedoega ff mensen naar een of ander kutforum sturen zeg.
Url?quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:35 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Kijk gewoon naar de 2 topics die ik heb geopend, die zijn echt interessant
Oh kut, zei ik "slaapverwekkende foetustopics van een stel hippies met een een fotocamera"?quote:
Waar mogen we dan verder gaanquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:45 schreef Dirkh het volgende:
Kunnen we het feedback topic weer even met rust laten?
Jouw topics zijn stuk voor stuk slechts potentiele slowchatvoortzettingstopics voor de keldergedrochten van Fokquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:35 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Kijk gewoon naar de 2 topics die ik heb geopend, die zijn echt interessant
Teveel moeilijke woorden Kasta. Zo komt de boodschap niet aan.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jouw topics zijn stuk voor stuk slechts potentiele slowchatvoortzettingstopics voor de keldergedrochten van Fok.
Wat mij betreft wordt er dan ook de (Fok) doodstraf op gezet.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jouw topics zijn stuk voor stuk slechts potentiele slowchatvoortzettingstopics voor de keldergedrochten van Fok.
Idd, er is niks te bleven menquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:49 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Waar mogen we dan verder gaan
RealKnuckles, je bent een poephoofd!quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Teveel moeilijke woorden Kasta. Zo komt de boodschap niet aan.
Doe leuk omdat je populair bent op fok en die foknerds je aanbidden, in t echt ben je gewoon niets meer dan een lelijk kankergezwel.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Teveel moeilijke woorden Kasta. Zo komt de boodschap niet aan.
*leuk doet*quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:58 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Doe leuk omdat je populair bent op fok en die foknerds je aanbidden, in t echt ben je gewoon niets meer dan een lelijk kankergezwel.
Spring voor een stilstaande trein
Staan daar de foto's van Piemol?quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:38 schreef yvonne het volgende:
Hej zitten we hier,, ik hing nog in FOT en niemand die even roept.
Thanks, voor de zoveelste keer. Je blijft aan de gang. Ik heb hem opgeslagen, maar kan even niet bij de images van fok komen. Maarik heb hem opgeslagen en plaats het z.s.m.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:36 schreef gfree het volgende:
http://img7.exs.cx/img7/126/onzfeedbuck4rm.jpg![]()
Kan je hem niet op imageshack laten staan dan? Scheelt fok weer wat bandbreedte.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Thanks, voor de zoveelste keer. Je blijft aan de gang. Ik heb hem opgeslagen, maar kan even niet bij de images van fok komen. Maarik heb hem opgeslagen en plaats het z.s.m.
Tapdansje?quote:
Tsjah, 't was net lekker rustig.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:38 schreef yvonne het volgende:
Hej zitten we hier,, ik hing nog in FOT en niemand die even roept.
555quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:45 schreef Xtreem het volgende:
Zeg, ik wil graag weer incrowd worden. Heeft iemand een rekeningnummer?
Wat hij zegt!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:45 schreef zapsel het volgende:nou foei dirkh!
die jongen helemaal trots op de maat van zijn geslacht , pleur jij m dicht
![]()
Ja, zeg dan:quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:44 schreef -Lay-Z- het volgende:
hé DirkH het enige topic met 'potentie'
[mannen] Lijkt jullie lul ook zo lang
spreek voor jezelfquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:47 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ja, zeg dan:
Mijn lul is 25cm , en als het warm is 40
en dat als topic-titel
Kgeloof er geen paal vanquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:49 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
spreek voor jezelf![]()
30 en 45cm is wat meer voor mij van toepassing
Die van mij is 5 cm.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:49 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
spreek voor jezelf![]()
30 en 45cm is wat meer voor mij van toepassing
Ik stond er stijf van.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:44 schreef -Lay-Z- het volgende:
hé DirkH het enige topic met 'potentie'
[mannen] Lijkt jullie lul ook zo lang
Wie de neuk is rk! Biatch.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Yup. Met naaldhakken op het hoofd van RK en D_K.
Mjah beter als Inso & yvquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je holmaat RealKnuckels, nitwit.
He?quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:58 schreef RealKnuckles het volgende:
Spring voor een stilstaande trein
Ik ken dat dorpje heulegaar niet.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:03 schreef Dark_Killah het volgende:
Lees is verder
Wie wil mijn piet zien??quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:28 schreef Dark_Killah het volgende:
Opruimslotje.. Welk topic dan?
das een cijferslotje , als je de code weet gaat ie weer openquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:27 schreef kanaiken het volgende:
temp slotje....is dat een nieuw beleid ofzo?
Kijk maar uit, dalijk trekt ze der naaldhakken weer aanquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:31 schreef RealKnuckles het volgende:
* kanaiken gaat dat toch eens proberenquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:30 schreef zapsel het volgende:
[..]
das een cijferslotje , als je de code weet gaat ie weer open
[afbeelding]
2745![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:31 schreef kanaiken het volgende:
[..]
* kanaiken gaat dat toch eens proberen![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:31 schreef RealKnuckles het volgende:
You hate me, don't you?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]Jij hebt wel enorm veel lef (lees: bord voor de kop) om je bek hier te laten zien.
Opbokken en normaal doen.
ik heb persoonlijk niets tegen je moeder, maar t wordt algemeen opgevat als een scheldwoord..quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:37 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat is er mis met hoer?
ik prefereer het woord 'slet' boven 'hoer'quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:37 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat is er mis met hoer?
Vloekt jouw vader soms met zijn dagelijkse bezigheid ^o)?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:37 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik heb persoonlijk niets tegen je moeder, maar t wordt algemeen opgevat als een scheldwoord..
Iddquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:42 schreef RealKnuckles het volgende:
En als Ruis zegt dan D_K zn ma een hoer is mag het wel?
Normaal doen is nog al moeilijk voor jullie he?
Je ettert. En je gaat te ver.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:40 schreef RealKnuckles het volgende:
Wat laatste waarschuwing
Ik doe 1 dingen gelijk laatste
Ik gedraag met vet netjes, laat me.
Nee, moeilijk te accepteren he als je met de neus op de feiten wordt gedrukt en dan geen gepast antwoord kunt bedenkenquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:45 schreef yvonne het volgende:
Ah ik zie hier een paar kandidaten die toch echt tijdens hun paasvakantie niet kunnen posten...
Whiwhiwhiw.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:45 schreef yvonne het volgende:
Ah ik zie hier een paar kandidaten die toch echt tijdens hun paasvakantie niet kunnen posten...
Fijn dat je je eigen leven even samenvat.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:46 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Nee, moeilijk te accepteren he als je met de neus op de feiten wordt gedrukt en dan geen gepast antwoord kunt bedenken
mag ik de eerste zijn die je uitzwaait?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:46 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Nee, moeilijk te accepteren he als je met de neus op de feiten wordt gedrukt en dan geen gepast antwoord kunt bedenken
Krijg ik paasvakantie?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:45 schreef yvonne het volgende:
Ja, ik heb tenminst een levenquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Fijn dat je je eigen leven even samenvat.
Ik weet gewoon zeker dat mijn leven zoveel leuker is dan die zielige bedoening van jou.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:49 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ja, ik heb tenminst een leven
Jaloers zijn is oke![]()
Ja je anaal laten bevdredigen door je hond kan je een leuk leven noemen natuurlijk, dat is ook je goed recht, valt me trouwens een beetje tegen dat je altijd met hetzelfde komt, in het echt ben je vast gewoon zo een standaard saai verlegen trutje.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik weet gewoon zeker dat mijn leven zoveel leuker is dan die zielige bedoening van jou.
Mag je wel zo lang internetten van mama?
Ik zal jou eens anaal laten nemen door mijn honden.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:55 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ja je anaal laten bevdredigen door je hond kan je een leuk leven noemen natuurlijk, dat is ook je goed recht, valt me trouwens een beetje tegen dat je altijd met hetzelfde komt, in het echt ben je vast gewoon zo een standaard saai verlegen trutje.Inso
lazer jij ff lekker op met je vredequote:Op donderdag 24 maart 2005 22:55 schreef zapsel het volgende:
ok mensen....
Niet katten op mekaar![]()
vrede op aarde en hou van iedereen![]()
Ik glimlachte.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:37 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik heb persoonlijk niets tegen je moeder,
Wat denk je nou dat je dingen van me weet, je weet nix jij bent hier degene die in het weekend tot 6.00 snachts zit te fokken, krijg een leven ofzo. Je weet trouwens ook niet waar je t over hebt he? eerst VMBO en nu MBO, ik stel voor dat jij eens het leven buitenshuis uitprobeert.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zal jou eens anaal laten nemen door mijn honden.. En leuk dat jij zegt dat ik altijd met hetzelfde kom, maar jij bent degene die te pas en onpas stampvoetend staat te krijsen dat ik IRL een saaie trut ben. Gevalletje zelfreflectie omdat je dondersgoed weet dat jij en je leventje geen flikker voorstellen?
MBO, naar huis, rukken, internetten, ruzie met mama, internetten en slapen.
Ooooooooh, you're sooooo coooooool! Can I touch you?
Oeh, nu heb je me echt wel keihard uitgeluld.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:03 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Wat denk je nou dat je dingen van me weet, je weet nix jij bent hier degene die in het weekend tot 6.00 snachts zit te fokken, krijg een leven ofzo. Je weet trouwens ook niet waar je t over hebt he? eerst VMBO en nu MBO, ik stel voor dat jij eens het leven buitenshuis uitprobeert.
Leuk dat je geniet van een [Feedback] topicquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:02 schreef laffer het volgende:
[..]
lazer jij ff lekker op met je vrede![]()
ik zit te genieten hier, dit is bijna net zo leuk als het vernieuwde FOT sub-forum![]()
Nee, jij dist me echt keihard, zooo!quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oeh, nu heb je me echt wel keihard uitgeluld..
En wat heeft jouw "opleiding" met mijn leven buitenshuis te maken? Verbanden leggen en zinnige opmerkingen maken is nog steeds niet je sterkste punt. Al kan jij daar natuurlijk ook niks aan doen, omdat ze dat niet behandelen bij VMBO metaalbewerking.
ga toch je cavia masturberen idioot, iedereen weet toch alles van je dorpsgek!quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:03 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Wat denk je nou dat je dingen van me weet,
Ha-ha, nog zo een zielige sukkel die zich probeert in te likken bij een Female op FOK!, omdat je er irl geen contact mee kan leggenquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:10 schreef laffer het volgende:
[..]
ga toch je cavia masturberen idioot, iedereen weet toch alles van je dorpsgek!
vreet jij nou maar lekker die bak met hondevoer op voordat je moeder dat doet![]()
dat was een repy mail van martin gaus aan jou gericht, nadat je hem advies had gevraagd over jouw hondenleven??quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:09 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Maarja als je depressief bent, gaan dingen nou eenmaal slechter he.
Ik zo ook depressief worden zonder vrienden enzo
Sterkte![]()
Begrijpend lezen kan je dus ook al niet.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:09 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Nee, jij dist me echt keihard, zooo!
En als je nou niet helemaal infantiel was had je begrepen dat ik buitenhuis en mijn opleiding niet met elkaar wou vergelijken of iets dergelijks.
Maarja als je depressief bent, gaan dingen nou eenmaal slechter he.
Ik zo ook depressief worden zonder vrienden enzo
Sterkte![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:08 schreef zapsel het volgende:
Ik geniet van andere topics die daarvoor zijn![]()
Klopt, het is bagger. Het blijft ook dicht.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:10 schreef -Lay-Z- het volgende:
maar ondertussen is mijn [mannen] Lijkt jullie lul ook zo lang nog nie open
jij weet niet eens wat IRL is, sociaal gehandicapte rolstoeljostiquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:11 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ha-ha, nog zo een zielige sukkel die zich probeert in te likken bij een Female op FOK!, omdat je er irl geen contact mee kan leggen![]()
Moet je niet meerellen?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:15 schreef Dirkh het volgende:
Kolere, wat heb ik een hekel aan het woord: Zelfreflectie
Ga eens dood met je zelfreflectie, dat zeg je nou al 10x.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Begrijpend lezen kan je dus ook al niet..
Maar ik ben dus infantiel, depressief én ik heb geen vrienden, mijn god, nu heb je me echt hard gekwetst hoor!. En maar tegen mij zeiken dat ik met iets origineels moet komen. Of was dit weer een gevalletje zelfreflectie? Omdat jij dik en lelijk bent, denk je meteen dat ik dat ook ben?
Wake up and smell the coffy, boy. Ik ben IRL nog toffer dan op internet, alles in mijn leven loopt op rolletjes en je bent gewoon op je pik getrapt omdat je weet dat ik gelijk heb.
God, I love being me!
men....quote:
Het gaat om de boodschap.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:17 schreef zapsel het volgende:
[..]
men....
Wat een kut-tekening , mijn dochter van 8 kan nog beter een paard tekenen![]()
![]()
![]()
Stel je niet zo aan jankzak, dit soort posts maken FB leuk.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:15 schreef Ruis het volgende:
ow de tering Inso, jij moet toch wel beter weten dan deze BS in FB te posten..
Ik wens je alle bash plezier in de wereld toe, ik lurk graag mee, maar niet in FB...
Ga weg, FB is het leukste topic van ONZ,quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:15 schreef Ruis het volgende:
Ik wens je alle bash plezier in de wereld toe, ik lurk graag mee, maar niet in FB...
Doe me een plezier , en doe je boodschappen in de suup!quote:
Tsk, nog een grote bek over Yvonne ook.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:19 schreef RealKnuckles het volgende:
Ruis mij kan je hoger inschatten als dat infantiele gedrocht die jou net heeft geqoute.
noem je Yvonne nou een infantiel gedrocht?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:19 schreef RealKnuckles het volgende:
Ruis mij kan je hoger inschatten als dat infantiele gedrocht die jou net heeft geqoute.
Idd, maak daar maar 2 infantiele gedrochten van.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tsk, nog een grote bek over Yvonne ook.
ook van mij mij welgemeende excuses herr ruis, straks word ik nog gebanned hier en kan ik niet meer posten enzoquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:15 schreef Ruis het volgende:
Je zou toch beter moeten weten dan dit soort BS in FB te posten. Yaddayadda, nagnag.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:21 schreef Ruis het volgende:
[..]
noem je Yvonne nou een infantiel gedrocht?
gedurft!
Het punt haar keihard anaal te nemen, was het niet dat je dan stront aan je lul krijgt!quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan jankzak, dit soort posts maken FB leuk.
Maar whatever, wat jij wilt.
oy, ik moet 't tenminste doen voorkomen alsof ik vind dat dit eigenlijk niet kan, mên..quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan jankzak, dit soort posts maken FB leuk.
Maar whatever, wat jij wilt.
Die gaat deze dagen toch dood, merk je niks meer van.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:22 schreef laffer het volgende:
[..]
ook van mij mij welgemeende excuses herr ruis, straks word ik nog gebanned hier en kan ik niet meer posten enzo![]()
en dan komt de pasen, en dan kan ik ook nog niet posten omdat ik een ban heb ...
en dan wordt jezus boos op me![]()
Oh puhlease wat ben jij toch een zielige meeloper.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:21 schreef Ruis het volgende:
[..]
noem je Yvonne nou een infantiel gedrocht?
gedurft!
Probeer je dr nou niet uit te lullen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:23 schreef Ruis het volgende:
[..]
oy, ik moet 't tenminste doen voorkomen alsof ik vind dat dit eigenlijk niet kan, mên..
Topic is toch bijna vol mensch.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:23 schreef Ruis het volgende:
[..]
oy, ik moet 't tenminste doen voorkomen alsof ik vind dat dit eigenlijk niet kan, mên..
zo diep kan ruis nooit komen met z`n mini-plassertjequote:Op donderdag 24 maart 2005 23:23 schreef pur33 het volgende:
[..]
Het punt haar keihard anaal te nemen, was het niet dat je dan stront aan je lul krijgt!
Zou ff wachten, dalijk begint ie weer te wandelen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die gaat deze dagen toch dood, merk je niks meer van.
jij bijt je momenteel vast in alles wat maar beweegt hè...quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Probeer je dr nou niet uit te lullen.
Zowaar een post van de account van Inso die klopt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Probeer je dr nou niet uit te lullen.
Rrrrrauw. Dát is nou de kracht van Inso.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:25 schreef Ruis het volgende:
[..]
jij bijt je momenteel vast in alles wat maar beweegt hè...
ophoeren, met je off-topic ge-ouwehoerquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:26 schreef JMB het volgende:
hallo?
Ja, ik heb die zwarte een van jouw ruktissues laten ruiken en nu gaat hij je opsporen en doodbijten.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:26 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Zowaar een post van de account van Inso die klopt.
Was één van je honden soms bezig?
Camera op zn rug voor de weblog he!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, ik heb die zwarte een van jouw ruktissues laten ruiken en nu gaat hij je opsporen en doodbijten.
ik wou zeggen dat ik allemaal jullie houquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:28 schreef laffer het volgende:
[..]
ophoeren, met je off-topic ge-ouwehoer![]()
Duh.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Camera op zn rug voor de weblog he!!!
Hij verslikte zich natuurlijk in m'n dikke cockjuice die zo krachtig en goed is.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, ik heb die zwarte een van jouw ruktissues laten ruiken en nu gaat hij je opsporen en doodbijten.
Ja optiefen met die sentimentaliteit.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:29 schreef JMB het volgende:
[..]
ik wou zeggen dat ik allemaal jullie hou![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:30 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Hij verslikte zich natuurlijk in m'n dikke cockjuice die zo krachtig en goed is.
ik hou van de modjesquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:30 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja optiefen met die sentimentaliteit.
hmzz, heb je tietuh??quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:29 schreef JMB het volgende:
[..]
ik wou zeggen dat ik allemaal jullie hou![]()
ach, jij kunt nog niet eens een kolibri anaal bevredigen met je doperwtquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:30 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Hij verslikte zich natuurlijk in m'n dikke cockjuice die zo krachtig en goed is.
No worries, ik heb twee afgetrainde Dobermanns. Die happen je armen er zonder problemen af, kan je ook FOK! niet meer vervuilen met je hersenloze gebagger.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:31 schreef RealKnuckles het volgende:
En met een Jack Russell hoef je niet bij me aan te komen, om hem me dood te laten bijten hoor, daarvoor hebben we hier een grote pan
en jij hebt geen haar op je piemel zei je net tegen me op msnquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:33 schreef laffer het volgende:
[..]
ach, jij kunt nog niet eens een kolibri anaal bevredigen met je doperwt![]()
mmmm, breazah grietje zo te zien, laat je tieten eens zienquote:
Ik heb daar nog een leuk filmpje over. Althans, bijna.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Camera op zn rug voor de weblog he!!!
Achterbaks sekreet.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
No worries, ik heb twee afgetrainde Dobermanns. Die happen je armen er zonder problemen af, kan je ook FOK! niet meer vervuilen met je hersenloze gebagger.
omfg hij is echt heumoquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:34 schreef laffer het volgende:
[..]
mmmm, breazah grietje zo te zien, laat je tieten eens zien![]()
een zetpil is dan ook 1cm bij 0,4cm ofzo...quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:33 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik laat je zo vaak komen, dat je niet meer weg wil, duw dieper in je kont dan een zetpil.
jah, dat scheer ik al zo`n 30jaar afquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:33 schreef JMB het volgende:
[..]
en jij hebt geen haar op je piemel zei je net tegen me op msn
Toch weer dat verbanden leggen en begrijpen lezen he.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:34 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Achterbaks sekreet.
Ik hak net zo lief zelf als jouw ledematen van je lichaam af, dat is wel zo stoer.
Daar ging zijn illusie van forse mannelijkheid.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:35 schreef Ruis het volgende:
[..]
een zetpil is dan ook 1cm bij 0,4cm ofzo...
neej je zei dat je nog nooit haar op je piemel had, niet liegen sletjequote:Op donderdag 24 maart 2005 23:35 schreef laffer het volgende:
[..]
jah, dat scheer ik al zo`n 30jaar af![]()
He teringtyfus vies goor ventje, ga je mond spoelen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:30 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
je mag ook je kutje posten hoor, gniffelquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:35 schreef Ruis het volgende:
[..]
hahahquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Toch weer dat verbanden leggen en begrijpen lezen he.
"Ik heb twee Dobermanns"
-Achterbaks sekreet
Post dan tenminste iets wat ergens op slaat, dan hoef ik mezelf ook niet steeds te herhalen in mn replies.
Met je eigen "cockjuice".quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:36 schreef NiNi het volgende:
[..]
He teringtyfus vies goor ventje, ga je mond spoelen.
Een dokter met humor, gotta love that.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]oh, is dat een kinderzetpil? Die zetpillen die ik heb, zijn ook te gebruiken als butt plug
aha, en waarom krijg je die dingen?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]oh, is dat een kinderzetpil? Die zetpillen die ik heb, zijn ook te gebruiken als butt plug
hey, ik heb werk voor jequote:Op donderdag 24 maart 2005 23:36 schreef JMB het volgende:
[..]
neej je zei dat je nog nooit haar op je piemel had, niet liegen sletje
Jawel, het is logisch! Je had meteen moeten melden dat je twee hondjes hebt!!!11quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Toch weer dat verbanden leggen en begrijpen lezen he.
"Ik heb twee Dobermanns"
-Achterbaks sekreet
Shit! Je hebt gelijk! Ik ben wis en waarachtig een achterbaks sekreet omdat ik één hond verzwegen heb!quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:39 schreef NiNi het volgende:
[..]
Jawel, het is logisch! Je had meteen moeten melden dat je twee hondjes hebt!!!11
dat jij daar je magere kutsalaris verdient en je met een voorbinddildo laat neuken moet jij weten, maar ik doe daar niet aan meequote:Op donderdag 24 maart 2005 23:39 schreef laffer het volgende:
[..]
hey, ik heb werk voor je![]()
je weet wel, in de horeca enzo...
dirkh heeft een grote anus, anders floepen die dingen er weer uitquote:
Ik zeg toch ook dieper lamlul.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:35 schreef Ruis het volgende:
[..]
Wie bén jij?quote:
RKquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:41 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dieper lamlul.
En aangezien je natuurlijk nog nooit sex heb gehad, wist je natuurlijk ook niet dat niet je hele lul erin past, of je hebt wel te maken met een uberhoer
Wel 2cmquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:41 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
En aangezien je natuurlijk nog nooit sex heb gehad, wist je natuurlijk ook niet dat niet je hele lul erin past, of je hebt wel te maken met een uberhoer
lees het nog eens, ik ben werkgever, geen werknemer....quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:41 schreef JMB het volgende:
[..]
dat jij daar je magere kutsalaris verdient en je met een voorbinddildo laat neuken moet jij weten, maar ik doe daar niet aan mee
Blijkt maar weer dat je inderdaad nog maagd bent.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:41 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Hoor je mij zeggen dat je een achterbaks sekreet bent omdat je iets niet hebt gezegd ofzo?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Shit! Je hebt gelijk! Ik ben wis en waarachtig een achterbaks sekreet omdat ik één hond verzwegen heb!
Oh? Misschien moet je eens overstappen naar een volwassen vriendin i.p.v. je minderjarig zusje.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:41 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
dat heb je me wel eens eerde gevraagdquote:
Vierendelen is zooooo 1434.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:42 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Hoor je mij zeggen dat je een achterbaks sekreet bent omdat je iets niet hebt gezegd ofzo?
NEE
Ik bedoelde dus dat je niet zelf me ledematen eraf haalt.
Jammer
Nou nee sorry, en nee sex met me huisdieren noem ik niet ontmaagden. Dat je geen ervaring hebt kanje ook nix aan doenquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat je inderdaad nog maagd bent.
Shit hee, als je me het echt zo makkelijk maakt, is er natuurlijk nog weinig leuks aan..
ik ben ook werkgever slutjequote:Op donderdag 24 maart 2005 23:42 schreef laffer het volgende:
[..]
lees het nog eens, ik ben werkgever, geen werknemer....
dat mag jij worden![]()
Kun je nagaan. Zit ik hier met een hersenschudding/quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het is gewoon te makkelijk zo, Havoc.
Jij bent 40 en hebt wss al 3 kinderen, dan heeft je vriendin idd wel een gerekte kut ja.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh? Misschien moet je eens overstappen naar een volwassen vriendin i.p.v. je minderjarig zusje.
Hoe oud is ze nou? 6?
Dus ík ben achterbaks omdat mijn hond je armen er af bijt?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:42 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Hoor je mij zeggen dat je een achterbaks sekreet bent omdat je iets niet hebt gezegd ofzo?
NEE
Ik bedoelde dus dat je niet zelf memijn ledematen eraf haalt.
Jammer
heb je al een andere auto?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:44 schreef Havoc het volgende:
[..]
Kun je nagaan. Zit ik hier met een hersenschudding/
Je bent blijkbaar gewoon tè oninteressant.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:43 schreef JMB het volgende:
[..]
dat heb je me wel eens eerde gevraagdmaar schijnbaar kun je niet altijd lezen
Tang.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:43 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Nou nee sorry, en nee sex met me huisdieren noem ik niet ontmaagden. Dat je geen ervaring hebt kanje ook nix aan doen
Chicks lusten me rauw
Enkeltje TRU, we hebben weer een valse profeet.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:44 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Jij bent 40 en hebt wss al 3 kinderen, dan heeft je vriendin idd wel een gerekte kut ja.
Maar niet over ieder meisje zijn al 10 voorgangers geweest
Ja, het wordt tijd dat je daarmee eens naar een dokter gaat. Na vijf jaar begint dat toch behoorlijk te irriteren of niet soms?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:44 schreef Havoc het volgende:
[..]
Zit ik hier met een hersenschudding/
Dan moet je niet FOK!ken, krijg je alleen maar meer hoofdpijn!quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:44 schreef Havoc het volgende:
[..]
Kun je nagaan. Zit ik hier met een hersenschudding/
Je bedoelt dat je je bijna verslikt in de penis van je hondenquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dus ík ben achterbaks omdat mijn hond je armen er af bijt?
Nu moet je echt ophouden hoor, ik verslik me bijna van het gnuiven.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:44 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Jij bent 40 en hebt wss al 3 kinderen, dan heeft je vriendin idd wel een gerekte kut ja.
Maar niet over ieder meisje zijn al 10 voorgangers geweest
Nope eerst kijken of ik nog wat voor dit wrak van de verzekering terug krijg. Maar ik heb al wel een Sigma uit 91 op het oog.quote:
of jouw hoofd zit vol strontquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:45 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je bent blijkbaar gewoon tè oninteressant.
Ja, wat achterbaks hee, Inso!! Dat ben ik niet van je gewend! Jammer!quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:42 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik bedoelde dus dat je niet zelf me ledematen eraf haalt.
dan heb je me nog niet begrepenquote:
Als je niet weet wat gnuiven betekent, kan je het beter eerst opzoeken ipv dat je jezelf nog meer voor schut zet door stupide posts te plaatsen. En als ik nog melktandjes heb, dan ben jij nog niet eens geboren, melkmuil.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:46 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je bijna verslikt in de penis van je honden![]()
Lijkt me ook vrij moeilijk als je nog melktandjes hebt en je nog een klein smoelwerk hebt
't is nooit meer echt goed gekomen hè, na 't stoeprand incident?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dan moet je niet FOK!ken, krijg je alleen maar meer hoofdpijn!
Believe me, I know..
*heel zachtjes over Havochoofdje aait*
mijn godquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:47 schreef laffer het volgende:
[..]
dan heb je me nog niet begrepen![]()
jij bent aangenomen, ik heb ruimte zat voor domme breazah-hoertjes....
je bent blondt neem ik aan![]()
![]()
Ach dat is iig warmer als die ene vlieg bij jouw in je hoofd die daar space invader loopt te spelen.quote:
Ja omdat je nix te zeggen hebt daarop wil je maar dat ik een ban krijg.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:47 schreef Dirkh het volgende:
Uiteindelijk hoop ik wel dat RK aan het eind van de avond alsnog een stil pasen krijgt, dus yvonne, zet er maar een timer op. Al is het alleen voor mijn lol.
spaceinvader kan niet met vliegquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:48 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ach dat is iig warmer als die ene vlieg bij jouw in je hoofd die daar space invader loopt te spelen.
Sorry. Mijn ware aard komt nu naar buiten. Vergeef je me als ik persoonlijk je arm af knaag?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:47 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, wat achterbaks hee, Inso!! Dat ben ik niet van je gewend! Jammer!
Rectaal een paasstok inbrengen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:47 schreef Dirkh het volgende:
Uiteindelijk hoop ik wel dat RK aan het eind van de avond alsnog een stil pasen krijgt, dus yvonne, zet er maar een timer op. Al is het alleen voor mijn lol.
Niet zo stoer bluffen, pisvlek.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:48 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ja omdat je nix te zeggen hebt daarop wil je maar dat ik een ban krijg.
Ik zal je dan wel opzoeken tijdens Pasen, met mooi weer zwem ik wel even naar de overkant van de brug naar Emmeloord
quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:48 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ja omdat je nix te zeggen hebt daarop wil je maar dat ik een ban krijg.
Ik zal je dan wel opzoeken tijdens Pasen, met mooi weer zwem ik wel even naar de overkant van de brug naar Emmeloord
Bek houwe achterlijke.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Niet zo stoer bluffen, pisvlek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |