Een ponyquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:56 schreef lelibel het volgende:
Verdikkeme ik ben binnenkort jarig en krijg dus natuurlijk ook cadeautjes van mijn vriend, maar wat is dit nu weer?! Hij gaat het zelf maken (ofwel in elkaar zetten) maar zit informatie op internet te bekijken en de hint is 'sturen'. Nu wat is dit?
Kan ik echt wat hulp bij gebruiken...
Laat ze lullen johquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:59 schreef lelibel het volgende:
ha...ha...ha.... erg grappig
quote:Liefde overwint niet alles. Een groepje studentes reisde recent naar een zonnig land voor een pretvakantie. Zonder dat het de bedoeling was, werd een van hen verliefd op een jongeman die ze ter plekke ontmoette. Het was overduidelijk meer dan een vakantieliefde. De liefde was zo intens, ze lagen elkaar zo goed en de sex was onbeschrijfelijk geweldig. Na een week gedrenkt in romantiek besloten ze te verloven. Aan het slot van de vakantie bracht hij haar naar het vliegveld en gaf haar na een laatste innige omhelzing een juwelendoosje: ,,Maak dit pas open als je thuis bent.`` In de vaste overtuiging dat ze een trouwring had ontvangen klemde de studente het doosje in haar hand en reisde zielsgelukkig af naar huis.
Eenmaal aangekomen stortte ze het relaas van haar fantastische ervaring over haar ouders uit. Ze had de man van haar leven ontmoet, dat stond vast. Trots toonde ze de juwelendoos en opende die in het bijzijn van haar familie. Er bleek echter geen trouwring in te zitten maar een sleutelhanger in de vorm van een plastic skelet met een grijnzend doodshoofd. Op het briefje dat aan de ring bevestigd was, stond de tekst: ,,Welcome to the world of AIDS``.
Nou nee dit is niet een vakantieliefde hoor (zou niet best zijn)quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:10 schreef Dirkh het volgende:
Ik moest wel denken aan dit verhaal, als het een juwelendoosje is wat hij stuurt, maak het dan niet in bijzijn van je ouders open:
[..]
Het kan ook gewoon je vriendje zijn die hetzelfde flikt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:12 schreef lelibel het volgende:
[..]
Nou nee dit is niet een vakantieliefde hoor (zou niet best zijn)![]()
Kan ja maar is ook niet waarschijnlijk, we zijn al meer dan 1,5 jaar samenquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon je vriendje zijn die hetzelfde flikt.
Dirkhquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:57 schreef Dirkh het volgende:
Hij stuurt je de laan uit.
Zeg maar dag met je handje
Hm nee denk het niet, is niet zo mijn soort cadeau... Tsal niet echt zo'n meisjes meisjes cadeautje worden.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:10 schreef Dirkh het volgende:
Ik moest wel denken aan dit verhaal, als het een juwelendoosje is wat hij stuurt, maak het dan niet in bijzijn van je ouders open:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |