ik heb persoonlijk niets tegen je moeder, maar t wordt algemeen opgevat als een scheldwoord..quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:37 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat is er mis met hoer?
ik prefereer het woord 'slet' boven 'hoer'quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:37 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat is er mis met hoer?
Vloekt jouw vader soms met zijn dagelijkse bezigheid ^o)?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:37 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik heb persoonlijk niets tegen je moeder, maar t wordt algemeen opgevat als een scheldwoord..
Iddquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:42 schreef RealKnuckles het volgende:
En als Ruis zegt dan D_K zn ma een hoer is mag het wel?
Normaal doen is nog al moeilijk voor jullie he?
Je ettert. En je gaat te ver.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:40 schreef RealKnuckles het volgende:
Wat laatste waarschuwing
Ik doe 1 dingen gelijk laatste
Ik gedraag met vet netjes, laat me.
Nee, moeilijk te accepteren he als je met de neus op de feiten wordt gedrukt en dan geen gepast antwoord kunt bedenkenquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:45 schreef yvonne het volgende:
Ah ik zie hier een paar kandidaten die toch echt tijdens hun paasvakantie niet kunnen posten...
Whiwhiwhiw.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:45 schreef yvonne het volgende:
Ah ik zie hier een paar kandidaten die toch echt tijdens hun paasvakantie niet kunnen posten...
Fijn dat je je eigen leven even samenvat.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:46 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Nee, moeilijk te accepteren he als je met de neus op de feiten wordt gedrukt en dan geen gepast antwoord kunt bedenken
mag ik de eerste zijn die je uitzwaait?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:46 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Nee, moeilijk te accepteren he als je met de neus op de feiten wordt gedrukt en dan geen gepast antwoord kunt bedenken
Krijg ik paasvakantie?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:45 schreef yvonne het volgende:
Ja, ik heb tenminst een levenquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Fijn dat je je eigen leven even samenvat.
Ik weet gewoon zeker dat mijn leven zoveel leuker is dan die zielige bedoening van jou.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:49 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ja, ik heb tenminst een leven
Jaloers zijn is oke![]()
Ja je anaal laten bevdredigen door je hond kan je een leuk leven noemen natuurlijk, dat is ook je goed recht, valt me trouwens een beetje tegen dat je altijd met hetzelfde komt, in het echt ben je vast gewoon zo een standaard saai verlegen trutje.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik weet gewoon zeker dat mijn leven zoveel leuker is dan die zielige bedoening van jou.
Mag je wel zo lang internetten van mama?
Ik zal jou eens anaal laten nemen door mijn honden.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:55 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ja je anaal laten bevdredigen door je hond kan je een leuk leven noemen natuurlijk, dat is ook je goed recht, valt me trouwens een beetje tegen dat je altijd met hetzelfde komt, in het echt ben je vast gewoon zo een standaard saai verlegen trutje.Inso
lazer jij ff lekker op met je vredequote:Op donderdag 24 maart 2005 22:55 schreef zapsel het volgende:
ok mensen....
Niet katten op mekaar![]()
vrede op aarde en hou van iedereen![]()
Ik glimlachte.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:37 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik heb persoonlijk niets tegen je moeder,
Wat denk je nou dat je dingen van me weet, je weet nix jij bent hier degene die in het weekend tot 6.00 snachts zit te fokken, krijg een leven ofzo. Je weet trouwens ook niet waar je t over hebt he? eerst VMBO en nu MBO, ik stel voor dat jij eens het leven buitenshuis uitprobeert.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zal jou eens anaal laten nemen door mijn honden.. En leuk dat jij zegt dat ik altijd met hetzelfde kom, maar jij bent degene die te pas en onpas stampvoetend staat te krijsen dat ik IRL een saaie trut ben. Gevalletje zelfreflectie omdat je dondersgoed weet dat jij en je leventje geen flikker voorstellen?
MBO, naar huis, rukken, internetten, ruzie met mama, internetten en slapen.
Ooooooooh, you're sooooo coooooool! Can I touch you?
Oeh, nu heb je me echt wel keihard uitgeluld.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:03 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Wat denk je nou dat je dingen van me weet, je weet nix jij bent hier degene die in het weekend tot 6.00 snachts zit te fokken, krijg een leven ofzo. Je weet trouwens ook niet waar je t over hebt he? eerst VMBO en nu MBO, ik stel voor dat jij eens het leven buitenshuis uitprobeert.
Leuk dat je geniet van een [Feedback] topicquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:02 schreef laffer het volgende:
[..]
lazer jij ff lekker op met je vrede![]()
ik zit te genieten hier, dit is bijna net zo leuk als het vernieuwde FOT sub-forum![]()
Nee, jij dist me echt keihard, zooo!quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oeh, nu heb je me echt wel keihard uitgeluld..
En wat heeft jouw "opleiding" met mijn leven buitenshuis te maken? Verbanden leggen en zinnige opmerkingen maken is nog steeds niet je sterkste punt. Al kan jij daar natuurlijk ook niks aan doen, omdat ze dat niet behandelen bij VMBO metaalbewerking.
ga toch je cavia masturberen idioot, iedereen weet toch alles van je dorpsgek!quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:03 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Wat denk je nou dat je dingen van me weet,
Ha-ha, nog zo een zielige sukkel die zich probeert in te likken bij een Female op FOK!, omdat je er irl geen contact mee kan leggenquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:10 schreef laffer het volgende:
[..]
ga toch je cavia masturberen idioot, iedereen weet toch alles van je dorpsgek!
vreet jij nou maar lekker die bak met hondevoer op voordat je moeder dat doet![]()
dat was een repy mail van martin gaus aan jou gericht, nadat je hem advies had gevraagd over jouw hondenleven??quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:09 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Maarja als je depressief bent, gaan dingen nou eenmaal slechter he.
Ik zo ook depressief worden zonder vrienden enzo
Sterkte![]()
Begrijpend lezen kan je dus ook al niet.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:09 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Nee, jij dist me echt keihard, zooo!
En als je nou niet helemaal infantiel was had je begrepen dat ik buitenhuis en mijn opleiding niet met elkaar wou vergelijken of iets dergelijks.
Maarja als je depressief bent, gaan dingen nou eenmaal slechter he.
Ik zo ook depressief worden zonder vrienden enzo
Sterkte![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:08 schreef zapsel het volgende:
Ik geniet van andere topics die daarvoor zijn![]()
Klopt, het is bagger. Het blijft ook dicht.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:10 schreef -Lay-Z- het volgende:
maar ondertussen is mijn [mannen] Lijkt jullie lul ook zo lang nog nie open
jij weet niet eens wat IRL is, sociaal gehandicapte rolstoeljostiquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:11 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ha-ha, nog zo een zielige sukkel die zich probeert in te likken bij een Female op FOK!, omdat je er irl geen contact mee kan leggen![]()
Moet je niet meerellen?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:15 schreef Dirkh het volgende:
Kolere, wat heb ik een hekel aan het woord: Zelfreflectie
Ga eens dood met je zelfreflectie, dat zeg je nou al 10x.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Begrijpend lezen kan je dus ook al niet..
Maar ik ben dus infantiel, depressief én ik heb geen vrienden, mijn god, nu heb je me echt hard gekwetst hoor!. En maar tegen mij zeiken dat ik met iets origineels moet komen. Of was dit weer een gevalletje zelfreflectie? Omdat jij dik en lelijk bent, denk je meteen dat ik dat ook ben?
Wake up and smell the coffy, boy. Ik ben IRL nog toffer dan op internet, alles in mijn leven loopt op rolletjes en je bent gewoon op je pik getrapt omdat je weet dat ik gelijk heb.
God, I love being me!
men....quote:
Het gaat om de boodschap.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:17 schreef zapsel het volgende:
[..]
men....
Wat een kut-tekening , mijn dochter van 8 kan nog beter een paard tekenen![]()
![]()
![]()
Stel je niet zo aan jankzak, dit soort posts maken FB leuk.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:15 schreef Ruis het volgende:
ow de tering Inso, jij moet toch wel beter weten dan deze BS in FB te posten..
Ik wens je alle bash plezier in de wereld toe, ik lurk graag mee, maar niet in FB...
Ga weg, FB is het leukste topic van ONZ,quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:15 schreef Ruis het volgende:
ow de tering Inso, jij moet toch wel beter weten dan deze BS in FB te posten..
Ik wens je alle bash plezier in de wereld toe, ik lurk graag mee, maar niet in FB...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |