Met je eigen "cockjuice".quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:36 schreef NiNi het volgende:
[..]
He teringtyfus vies goor ventje, ga je mond spoelen.
Een dokter met humor, gotta love that.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]oh, is dat een kinderzetpil? Die zetpillen die ik heb, zijn ook te gebruiken als butt plug
aha, en waarom krijg je die dingen?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]oh, is dat een kinderzetpil? Die zetpillen die ik heb, zijn ook te gebruiken als butt plug
hey, ik heb werk voor jequote:Op donderdag 24 maart 2005 23:36 schreef JMB het volgende:
[..]
neej je zei dat je nog nooit haar op je piemel had, niet liegen sletje
Jawel, het is logisch! Je had meteen moeten melden dat je twee hondjes hebt!!!11quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Toch weer dat verbanden leggen en begrijpen lezen he.
"Ik heb twee Dobermanns"
-Achterbaks sekreet
Shit! Je hebt gelijk! Ik ben wis en waarachtig een achterbaks sekreet omdat ik één hond verzwegen heb!quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:39 schreef NiNi het volgende:
[..]
Jawel, het is logisch! Je had meteen moeten melden dat je twee hondjes hebt!!!11
dat jij daar je magere kutsalaris verdient en je met een voorbinddildo laat neuken moet jij weten, maar ik doe daar niet aan meequote:Op donderdag 24 maart 2005 23:39 schreef laffer het volgende:
[..]
hey, ik heb werk voor je![]()
je weet wel, in de horeca enzo...
dirkh heeft een grote anus, anders floepen die dingen er weer uitquote:
Ik zeg toch ook dieper lamlul.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:35 schreef Ruis het volgende:
[..]
een zetpil is dan ook 1cm bij 0,4cm ofzo...
Wie bén jij?quote:
RKquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:41 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dieper lamlul.
En aangezien je natuurlijk nog nooit sex heb gehad, wist je natuurlijk ook niet dat niet je hele lul erin past, of je hebt wel te maken met een uberhoer
Wel 2cmquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:41 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
En aangezien je natuurlijk nog nooit sex heb gehad, wist je natuurlijk ook niet dat niet je hele lul erin past, of je hebt wel te maken met een uberhoer
lees het nog eens, ik ben werkgever, geen werknemer....quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:41 schreef JMB het volgende:
[..]
dat jij daar je magere kutsalaris verdient en je met een voorbinddildo laat neuken moet jij weten, maar ik doe daar niet aan mee
Blijkt maar weer dat je inderdaad nog maagd bent.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:41 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Hoor je mij zeggen dat je een achterbaks sekreet bent omdat je iets niet hebt gezegd ofzo?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Shit! Je hebt gelijk! Ik ben wis en waarachtig een achterbaks sekreet omdat ik één hond verzwegen heb!
Oh? Misschien moet je eens overstappen naar een volwassen vriendin i.p.v. je minderjarig zusje.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:41 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
dat heb je me wel eens eerde gevraagdquote:
Vierendelen is zooooo 1434.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:42 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Hoor je mij zeggen dat je een achterbaks sekreet bent omdat je iets niet hebt gezegd ofzo?
NEE
Ik bedoelde dus dat je niet zelf me ledematen eraf haalt.
Jammer
Nou nee sorry, en nee sex met me huisdieren noem ik niet ontmaagden. Dat je geen ervaring hebt kanje ook nix aan doenquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat je inderdaad nog maagd bent.
Shit hee, als je me het echt zo makkelijk maakt, is er natuurlijk nog weinig leuks aan..
ik ben ook werkgever slutjequote:Op donderdag 24 maart 2005 23:42 schreef laffer het volgende:
[..]
lees het nog eens, ik ben werkgever, geen werknemer....
dat mag jij worden![]()
Kun je nagaan. Zit ik hier met een hersenschudding/quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het is gewoon te makkelijk zo, Havoc.
Jij bent 40 en hebt wss al 3 kinderen, dan heeft je vriendin idd wel een gerekte kut ja.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh? Misschien moet je eens overstappen naar een volwassen vriendin i.p.v. je minderjarig zusje.
Hoe oud is ze nou? 6?
Dus ík ben achterbaks omdat mijn hond je armen er af bijt?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:42 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Hoor je mij zeggen dat je een achterbaks sekreet bent omdat je iets niet hebt gezegd ofzo?
NEE
Ik bedoelde dus dat je niet zelf memijn ledematen eraf haalt.
Jammer
heb je al een andere auto?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:44 schreef Havoc het volgende:
[..]
Kun je nagaan. Zit ik hier met een hersenschudding/
Je bent blijkbaar gewoon tè oninteressant.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:43 schreef JMB het volgende:
[..]
dat heb je me wel eens eerde gevraagdmaar schijnbaar kun je niet altijd lezen
Tang.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:43 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Nou nee sorry, en nee sex met me huisdieren noem ik niet ontmaagden. Dat je geen ervaring hebt kanje ook nix aan doen
Chicks lusten me rauw
Enkeltje TRU, we hebben weer een valse profeet.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:44 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Jij bent 40 en hebt wss al 3 kinderen, dan heeft je vriendin idd wel een gerekte kut ja.
Maar niet over ieder meisje zijn al 10 voorgangers geweest
Ja, het wordt tijd dat je daarmee eens naar een dokter gaat. Na vijf jaar begint dat toch behoorlijk te irriteren of niet soms?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:44 schreef Havoc het volgende:
[..]
Zit ik hier met een hersenschudding/
Dan moet je niet FOK!ken, krijg je alleen maar meer hoofdpijn!quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:44 schreef Havoc het volgende:
[..]
Kun je nagaan. Zit ik hier met een hersenschudding/
Je bedoelt dat je je bijna verslikt in de penis van je hondenquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dus ík ben achterbaks omdat mijn hond je armen er af bijt?
Nu moet je echt ophouden hoor, ik verslik me bijna van het gnuiven.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:44 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Jij bent 40 en hebt wss al 3 kinderen, dan heeft je vriendin idd wel een gerekte kut ja.
Maar niet over ieder meisje zijn al 10 voorgangers geweest
Nope eerst kijken of ik nog wat voor dit wrak van de verzekering terug krijg. Maar ik heb al wel een Sigma uit 91 op het oog.quote:
of jouw hoofd zit vol strontquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:45 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je bent blijkbaar gewoon tè oninteressant.
Ja, wat achterbaks hee, Inso!! Dat ben ik niet van je gewend! Jammer!quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:42 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik bedoelde dus dat je niet zelf me ledematen eraf haalt.
dan heb je me nog niet begrepenquote:
Als je niet weet wat gnuiven betekent, kan je het beter eerst opzoeken ipv dat je jezelf nog meer voor schut zet door stupide posts te plaatsen. En als ik nog melktandjes heb, dan ben jij nog niet eens geboren, melkmuil.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:46 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je bijna verslikt in de penis van je honden![]()
Lijkt me ook vrij moeilijk als je nog melktandjes hebt en je nog een klein smoelwerk hebt
't is nooit meer echt goed gekomen hè, na 't stoeprand incident?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dan moet je niet FOK!ken, krijg je alleen maar meer hoofdpijn!
Believe me, I know..
*heel zachtjes over Havochoofdje aait*
mijn godquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:47 schreef laffer het volgende:
[..]
dan heb je me nog niet begrepen![]()
jij bent aangenomen, ik heb ruimte zat voor domme breazah-hoertjes....
je bent blondt neem ik aan![]()
![]()
Ach dat is iig warmer als die ene vlieg bij jouw in je hoofd die daar space invader loopt te spelen.quote:
Ja omdat je nix te zeggen hebt daarop wil je maar dat ik een ban krijg.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:47 schreef Dirkh het volgende:
Uiteindelijk hoop ik wel dat RK aan het eind van de avond alsnog een stil pasen krijgt, dus yvonne, zet er maar een timer op. Al is het alleen voor mijn lol.
spaceinvader kan niet met vliegquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:48 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ach dat is iig warmer als die ene vlieg bij jouw in je hoofd die daar space invader loopt te spelen.
Sorry. Mijn ware aard komt nu naar buiten. Vergeef je me als ik persoonlijk je arm af knaag?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:47 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, wat achterbaks hee, Inso!! Dat ben ik niet van je gewend! Jammer!
Rectaal een paasstok inbrengen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:47 schreef Dirkh het volgende:
Uiteindelijk hoop ik wel dat RK aan het eind van de avond alsnog een stil pasen krijgt, dus yvonne, zet er maar een timer op. Al is het alleen voor mijn lol.
Niet zo stoer bluffen, pisvlek.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:48 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ja omdat je nix te zeggen hebt daarop wil je maar dat ik een ban krijg.
Ik zal je dan wel opzoeken tijdens Pasen, met mooi weer zwem ik wel even naar de overkant van de brug naar Emmeloord
quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:48 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ja omdat je nix te zeggen hebt daarop wil je maar dat ik een ban krijg.
Ik zal je dan wel opzoeken tijdens Pasen, met mooi weer zwem ik wel even naar de overkant van de brug naar Emmeloord
Bek houwe achterlijke.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Niet zo stoer bluffen, pisvlek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |