Doe me een plezier , en doe je boodschappen in de suup!quote:
Tsk, nog een grote bek over Yvonne ook.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:19 schreef RealKnuckles het volgende:
Ruis mij kan je hoger inschatten als dat infantiele gedrocht die jou net heeft geqoute.
noem je Yvonne nou een infantiel gedrocht?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:19 schreef RealKnuckles het volgende:
Ruis mij kan je hoger inschatten als dat infantiele gedrocht die jou net heeft geqoute.
Idd, maak daar maar 2 infantiele gedrochten van.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tsk, nog een grote bek over Yvonne ook.
ook van mij mij welgemeende excuses herr ruis, straks word ik nog gebanned hier en kan ik niet meer posten enzoquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:15 schreef Ruis het volgende:
ow de tering Inso, jij moet toch wel beter weten dan deze BS in FB te posten..
Ik wens je alle bash plezier in de wereld toe, ik lurk graag mee, maar niet in FB...
Je zou toch beter moeten weten dan dit soort BS in FB te posten. Yaddayadda, nagnag.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:21 schreef Ruis het volgende:
[..]
noem je Yvonne nou een infantiel gedrocht?
gedurft!
Het punt haar keihard anaal te nemen, was het niet dat je dan stront aan je lul krijgt!quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan jankzak, dit soort posts maken FB leuk.
Maar whatever, wat jij wilt.
oy, ik moet 't tenminste doen voorkomen alsof ik vind dat dit eigenlijk niet kan, mên..quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan jankzak, dit soort posts maken FB leuk.
Maar whatever, wat jij wilt.
Die gaat deze dagen toch dood, merk je niks meer van.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:22 schreef laffer het volgende:
[..]
ook van mij mij welgemeende excuses herr ruis, straks word ik nog gebanned hier en kan ik niet meer posten enzo![]()
en dan komt de pasen, en dan kan ik ook nog niet posten omdat ik een ban heb ...
en dan wordt jezus boos op me![]()
Oh puhlease wat ben jij toch een zielige meeloper.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:21 schreef Ruis het volgende:
[..]
noem je Yvonne nou een infantiel gedrocht?
gedurft!
Probeer je dr nou niet uit te lullen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:23 schreef Ruis het volgende:
[..]
oy, ik moet 't tenminste doen voorkomen alsof ik vind dat dit eigenlijk niet kan, mên..
Topic is toch bijna vol mensch.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:23 schreef Ruis het volgende:
[..]
oy, ik moet 't tenminste doen voorkomen alsof ik vind dat dit eigenlijk niet kan, mên..
zo diep kan ruis nooit komen met z`n mini-plassertjequote:Op donderdag 24 maart 2005 23:23 schreef pur33 het volgende:
[..]
Het punt haar keihard anaal te nemen, was het niet dat je dan stront aan je lul krijgt!
Zou ff wachten, dalijk begint ie weer te wandelen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die gaat deze dagen toch dood, merk je niks meer van.
jij bijt je momenteel vast in alles wat maar beweegt hè...quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Probeer je dr nou niet uit te lullen.
Zowaar een post van de account van Inso die klopt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Probeer je dr nou niet uit te lullen.
Rrrrrauw. Dát is nou de kracht van Inso.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:25 schreef Ruis het volgende:
[..]
jij bijt je momenteel vast in alles wat maar beweegt hè...
ophoeren, met je off-topic ge-ouwehoerquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:26 schreef JMB het volgende:
hallo?
Ja, ik heb die zwarte een van jouw ruktissues laten ruiken en nu gaat hij je opsporen en doodbijten.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:26 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Zowaar een post van de account van Inso die klopt.
Was één van je honden soms bezig?
Camera op zn rug voor de weblog he!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, ik heb die zwarte een van jouw ruktissues laten ruiken en nu gaat hij je opsporen en doodbijten.
ik wou zeggen dat ik allemaal jullie houquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:28 schreef laffer het volgende:
[..]
ophoeren, met je off-topic ge-ouwehoer![]()
Duh.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Camera op zn rug voor de weblog he!!!
Hij verslikte zich natuurlijk in m'n dikke cockjuice die zo krachtig en goed is.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, ik heb die zwarte een van jouw ruktissues laten ruiken en nu gaat hij je opsporen en doodbijten.
Ja optiefen met die sentimentaliteit.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:29 schreef JMB het volgende:
[..]
ik wou zeggen dat ik allemaal jullie hou![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:30 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Hij verslikte zich natuurlijk in m'n dikke cockjuice die zo krachtig en goed is.
ik hou van de modjesquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:30 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja optiefen met die sentimentaliteit.
hmzz, heb je tietuh??quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:29 schreef JMB het volgende:
[..]
ik wou zeggen dat ik allemaal jullie hou![]()
ach, jij kunt nog niet eens een kolibri anaal bevredigen met je doperwtquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:30 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Hij verslikte zich natuurlijk in m'n dikke cockjuice die zo krachtig en goed is.
No worries, ik heb twee afgetrainde Dobermanns. Die happen je armen er zonder problemen af, kan je ook FOK! niet meer vervuilen met je hersenloze gebagger.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:31 schreef RealKnuckles het volgende:
En met een Jack Russell hoef je niet bij me aan te komen, om hem me dood te laten bijten hoor, daarvoor hebben we hier een grote pan
en jij hebt geen haar op je piemel zei je net tegen me op msnquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:33 schreef laffer het volgende:
[..]
ach, jij kunt nog niet eens een kolibri anaal bevredigen met je doperwt![]()
mmmm, breazah grietje zo te zien, laat je tieten eens zienquote:
Ik heb daar nog een leuk filmpje over. Althans, bijna.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Camera op zn rug voor de weblog he!!!
Achterbaks sekreet.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
No worries, ik heb twee afgetrainde Dobermanns. Die happen je armen er zonder problemen af, kan je ook FOK! niet meer vervuilen met je hersenloze gebagger.
omfg hij is echt heumoquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:34 schreef laffer het volgende:
[..]
mmmm, breazah grietje zo te zien, laat je tieten eens zien![]()
een zetpil is dan ook 1cm bij 0,4cm ofzo...quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:33 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik laat je zo vaak komen, dat je niet meer weg wil, duw dieper in je kont dan een zetpil.
jah, dat scheer ik al zo`n 30jaar afquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:33 schreef JMB het volgende:
[..]
en jij hebt geen haar op je piemel zei je net tegen me op msn
Toch weer dat verbanden leggen en begrijpen lezen he.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:34 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Achterbaks sekreet.
Ik hak net zo lief zelf als jouw ledematen van je lichaam af, dat is wel zo stoer.
Daar ging zijn illusie van forse mannelijkheid.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:35 schreef Ruis het volgende:
[..]
een zetpil is dan ook 1cm bij 0,4cm ofzo...
neej je zei dat je nog nooit haar op je piemel had, niet liegen sletjequote:Op donderdag 24 maart 2005 23:35 schreef laffer het volgende:
[..]
jah, dat scheer ik al zo`n 30jaar af![]()
He teringtyfus vies goor ventje, ga je mond spoelen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:30 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
je mag ook je kutje posten hoor, gniffelquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:35 schreef Ruis het volgende:
[..]
een zetpil is dan ook 1cm bij 0,4cm ofzo...
hahahquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Toch weer dat verbanden leggen en begrijpen lezen he.
"Ik heb twee Dobermanns"
-Achterbaks sekreet
Post dan tenminste iets wat ergens op slaat, dan hoef ik mezelf ook niet steeds te herhalen in mn replies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |