Ja! Kon zich niet vinden in het beleid, zie MED.quote:
Alsof ik MED lees.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja! Kon zich niet vinden in het beleid, zie MED.
Niet meer sinds je er niet meer in staat natuurlijkquote:
Ik kan het ook niet vinden in het beleid, maar dan ga je nog niet wegquote:Op maandag 21 maart 2005 00:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja! Kon zich niet vinden in het beleid, zie MED.
Van een bepaalde kat?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet meer sinds je er niet meer in staat natuurlijk.
Maar hij kon zich niet vinden in het filmpje op de weblog.
Ook dat wil hij niet (fot slowchat deel 39). Hij zegt dat hij er definitief mee kapt.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:11 schreef ArmaniMania het volgende:
Waarom afscheid nemen, hij is toch nog altijd user?
Omdat in sommige gevallen de beste mods zo opgaan in hun eigen hoekje dat ze vergeten dat er meer omgaat in FOK! dan hun eigen subforum.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:19 schreef QyRoZ het volgende:
Godddammit. Hij was echt één van de beste mods. Waarom worden dat soort mensen altijd vervreemd van FOK?
Pfew. Daar hoef je je toch niet mee te bemoeien? De beste mods zijn degenen die compleet opgaan in hun eigen hoek. Ik noem een Ouwesok, Gorro, Summoner, _The_General_, Haushofer.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Omdat in sommige gevallen de beste mods zo opgaan in hun eigen hoekje dat ze vergeten dat er meer omgaat in FOK! dan hun eigen subforum.
Klopt, het maakt het alleen lastiger voor hen om de mores van andere onderdelen te beoordelen (en nu trek ik het niet alleen richting weblog maar ook poststijlen in andere subfora).quote:Op maandag 21 maart 2005 00:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Pfew. Daar hoef je je toch niet mee te bemoeien? De beste mods zijn degenen die compleet opgaan in hun eigen hoek. Ik noem een Ouwesok, Gorro, Summoner, _The_General_, Haushofer.
Mensen die niet buiten hun eigen forum komen dus eigk.
Wat ben jij een eikel, zeg ! Hele verhaal en waarom niet gelezen zeker.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:32 schreef Furby het volgende:
En binnen 3 dagen zeker weer mailen of hij terug mag.
forum en weblog zijn verschillende dingen...quote:Op maandag 21 maart 2005 00:47 schreef sjeffie1 het volgende:
[..]
Wat ben jij een eikel, zeg ! Hele verhaal en waarom niet gelezen zeker.
Was al een oud filmpje, maar moest uit sensatie weer even geplaatst worden, dat Ouwesok niet in verband gebracht wil worden met een forum waar dit toegestaan is, kan ik alleen maar een zeer juiste beslissing vinden, en ook ik als user ben hier klaar.
Groetuh !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |