quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ze nu al weggejaagd.
Niet dat ze überhaupt zouden reageren, want DK en JMB zijn toch veel te schijterig om nu nog een grote bek te hebben. Ze zitten natuurlijk met de tranen in hun ogen achter hun beeldscherm, ruggengraatloos als ze zijn..
Geef voortaan ff aan wat er mis is.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:29 schreef Dark_Killah het volgende:
[HOMO] # 1166 - Allemaal [..] vrijdag! (deel 3) [mijn tt!]
Dankjewel.
oh god Inso je moest eens weten hoevaak ik me van je afgetrokken hebquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ze nu al weggejaagd.
Niet dat ze überhaupt zouden reageren, want DK en JMB zijn toch veel te schijterig om nu nog een grote bek te hebben. Ze zitten natuurlijk met de tranen in hun ogen achter hun beeldscherm, ruggengraatloos als ze zijn..
Hey, die kankerhoer is mijn aftrekpop!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:38 schreef JMB het volgende:
[..]
oh god Inso je moest eens weten hoevaak ik me van je afgetrokken heben ik huilde omdat het pijn deed
fuck jouw sukkel, ze is van mijquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:05 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hey, die kankerhoer is mijn aftrekpop!
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:04 schreef Bupatih het volgende:
Havoc, zorg er eens voor dat de TTT terugkomt.
--einde bericht--
Wiens sukkel?quote:
Not a chance in Hellquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:04 schreef Bupatih het volgende:
Havoc, zorg er eens voor dat de TTT terugkomt.
--einde bericht--
Ah. Oké. Dus. Nu ga ik even huilen.quote:
Heb jij je eigen sukkel? Hoe tof.quote:
Sorry.quote:
Dan hadden we Havoc nu niet gehad.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry.
Als jij nou gewoon mod was gebleven........
Ga de hint es ff begreipe ofzow.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:18 schreef Dark_Killah het volgende:
Ga es ff mijn berichten verwijderen ofzo.
Dan was Onzin keitofquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dan hadden we Havoc nu niet gehad.
Of wel natuurlijk.
* Bosbeetle struikelt over croupouques functie !quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:18 schreef Croupouque het volgende:
Ik leg mijn functie neer!
De gouden generatiequote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan was Onzin keitof
Met Jogy enzo.
En PR.
Toen ONZ nog leuk was, de straatstenen van goud waren, de mensen elkaar op straat nog aanspraken en Intxaurraga nog lelijk was.quote:
Volgens mij is alleen dat eerste veranderd.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:26 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Toen ONZ nog leuk was, de straatstenen van goud waren, de mensen elkaar op straat nog aanspraken en Intxaurraga nog lelijk was.
Ik weet het nog toen was ik zwartquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan was Onzin keitof
Met Jogy enzo.
En PR.
Ouwe lulquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:26 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Toen ONZ nog leuk was, de straatstenen van goud waren, de mensen elkaar op straat nog aanspraken en Intxaurraga nog lelijk was.
Ja duh, ik probeer van al mijn slot posten iets creatiefs te maken. Dat duurt even net iets langer hè.quote:
Oh, nou denk er dan nog maar even over na, want het is je nu niet gelukt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:51 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ja duh, ik probeer van al mijn slot posten iets creatiefs te maken. Dat duurt even net iets langer hè.
Ik heb net mijn IQ verkocht, sorry.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, nou denk er dan nog maar even over na, want het is je nu niet gelukt.
Dirkh strikes backquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, nou denk er dan nog maar even over na, want het is je nu niet gelukt.
Ja, dat voordeel heb je dan wel weer. Jij kan je IQ verkopen in V&A zonder dat het "Handel" is.quote:
Ik hoef dan ook geen BTW af te dragen voor zaken die geen waarde hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat voordeel heb je dan wel weer. Jij kan je IQ verkopen in V&A zonder dat het "Handel" is.
Dirkh strikes back part 2quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat voordeel heb je dan wel weer. Jij kan je IQ verkopen in V&A zonder dat het "Handel" is.
matigquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:57 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik hoef dan ook geen BTW af te dragen voor zaken die geen waarde hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |