Hoe was 't in zweden?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:54 schreef Insomaniac het volgende:
Want Dirkh wordt serieus bedreigd.
[afbeelding]
Vorige topic; [Feedback][SC]Drie modjes verklaren hier hun slotjes
Game on..
Wat vrolijkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:04 schreef Bosbeetle het volgende:
*oranjigheid toevoegt aan het topic
Misschien kun jij antwoord geven op mijn brandende vraag. Zie feedback.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:04 schreef Bosbeetle het volgende:
wtfquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:04 schreef Bosbeetle het volgende:
vanwege t slotje!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:04 schreef Conflict het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
RK, donder op.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:09 schreef RealKnuckles het volgende:
Doe alsjeblieft niet zo kankerstoer inso en rot op bitch
Dude, help jezelf en je omgeving. Maak er een eind aan.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:09 schreef RealKnuckles het volgende:
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:09 schreef RealKnuckles het volgende:
Dude, help jezelf en je omgeving. Maak er een eind aan.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:15 schreef Dark_Killah het volgende:
* Dark_Killah pakt popcorn en draait alvast zijn automatisch F5-ende script..
Ik scrollde ff terug eerstquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:17 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dude, help jezelf en je omgeving. Maak er een eind aan.
is dat topic nu ineens weg ? want ik kan het niet meer vinden ...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:07 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Misschien kun jij antwoord geven op mijn brandende vraag. Zie feedback.
Het is op gruwelijke wijze op slot getieft.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:32 schreef Xlarge het volgende:
[..]
is dat topic nu ineens weg ? want ik kan het niet meer vinden ...
Hoi.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:32 schreef Xlarge het volgende:
[..]
is dat topic nu ineens weg ? want ik kan het niet meer vinden ...
Hoi.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:33 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het is op gruwelijke wijze op slot getieft.
Nergens, omdat het bagger is. En bagger wordt overal gesloten.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:34 schreef -Angel- het volgende:
Waar is de plaats, om samen met mijn bowling kameraden, de technieken te delen die leiden tot een gegarandeerde strike?
Hey Dirkje, waarom vraag je niet even achter de schermen of ze BB gelijk blauw maken. Zou best een redelijke aanvulling zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:35 schreef Dirkh het volgende:
DK, wil jij je ook wat minder begeven in het FB topic?
EN heel ONZ EN FB , het echte?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:35 schreef Dirkh het volgende:
DK, wil jij je ook wat minder begeven in het FB topic?
Jij begint echt een beetje een EL_REY-postdwang te ontwikkelen he? Dwangmatig reageren op elke scheet die er in FB wordt gelaten.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:34 schreef Dark_Killah het volgende:
=> SPOrt
Schatje,quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij begint echt een beetje een EL_REY-postdwang te ontwikkelen he? Dwangmatig reageren op elke scheet die er in FB wordt gelaten.. Voegde je nu wat toe ok, maar nee, er komt alleen maar rommel uit je toetsenbord.
En is el rey geband?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij begint echt een beetje een EL_REY-postdwang te ontwikkelen he? Dwangmatig reageren op elke scheet die er in FB wordt gelaten.. Voegde je nu wat toe ok, maar nee, er komt alleen maar rommel uit je toetsenbord.
Ja, regelmatig. Nou hup, rukken en slapen het is al bijna 20 uur.quote:
Ik merk dat je niet mijn liefde voor bowlen deelt. Dit is toch zeer jammerlijk aangezien deze sport een aantal wonderschone facetten kent.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:36 schreef Dirkh het volgende:
Nergens, omdat het bagger is. En bagger wordt overal gesloten.
ik wens je veel plezier!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:54 schreef Insomaniac het volgende:
Mag ik uitlokken yvonne? Ah toe? Het is al zo lang geleden dat ik iemand voor het laatst een ban heb aangenaaid! Pretty pretty please?
Doe waar je goed in bent , anders verleer je het!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:54 schreef Insomaniac het volgende:
Mag ik uitlokken yvonne? Ah toe? Het is al zo lang geleden dat ik iemand voor het laatst een ban heb aangenaaid! Pretty pretty please?
Volgens mij heb je ze nu al weggejaagd.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe waar je goed in bent , anders verleer je het!!
Ik zal nog genoeg closen de komende tijd, maar het gebaar is liefquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
Knut, gauw open dat topic, havoc had m moeten closen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |