Die heb ik nog !quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:16 schreef QyRoZ het volgende:
Ik EIS een foto van Anna.
Wie niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:19 schreef boebiedoe het volgende:
Stinkie had toen der tijd een obsessie voor haar gekregen..
das andere koekquote:
Wiequote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:16 schreef QyRoZ het volgende:
Ik EIS een foto van Anna.
Soms zeggen stiltes genoegquote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:28 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb nog met haar gepraat. Maar ik kon natuurlijk niets uitbrengen.
Ze heeft me nog op een biertje getrakteerd.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb nog met haar gepraat. Maar ik kon natuurlijk niets uitbrengen.
Hey! Dat veegde ik nog heel subtiel af hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:35 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dat kwijl wat van QyRoZ afdroop zei ook wel het één en ander geloof ik..
Tuurlijk, ik heb ze eerst netjes gemaild.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hebben de dames wel toestemming gegeven voor [bovenplaatste foto's]?
Onze vertrouwensrelatie is dan ook uitermate sterk.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik geloof je meteen
QyRoZ, er wil iemand klappen hier.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:45 schreef heiden6 het volgende:
Die NiNi heeft een erg arrogante rotkop.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:45 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
QyRoZ, er wil iemand klappen hier.
Jouw kop ziet er eerder verlegen en zonder zelfvertrouwen uit....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:45 schreef heiden6 het volgende:
Zolang hij maar niets zegt overquote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:45 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
QyRoZ, er wil iemand klappen hier.
We moeten maar eens zorgen dat we achter het telefoonnummer vanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:49 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zolang hij maar niets zegt overAnna
NiNi ken ik inmiddels zo lang, die is als een zus voor me.
Daar mogen ze wel iets over zeggen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:48 schreef lekkeropdetrekker het volgende:
[..]
Jouw kop ziet er eerder verlegen en zonder zelfvertrouwen uit....
Geef dan ff een foto, dan verander ik ook meteen de TT in: De grote Nini, Insomaniac en Dagonet fanclub, deel 2quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:35 schreef Dagonet het volgende:
frot mij eens ergens tussenin in de OP?
Bij de leden natuurlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Geef dan ff een foto, dan verander ik ook meteen de TT in: De grote Nini, Insomaniac en Dagonet fanclub, deel 2
Ik sluit me aan bij [betreffende] user.quote:
Ja. You gotta love me.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:45 schreef heiden6 het volgende:
Er zullen weinig mensen zijn hier die er iets tegen hebben als je daar wat aan doetquote:Op donderdag 24 maart 2005 08:42 schreef NiNi het volgende:
Tevens steek ik bij die geile foto van Ins maar magertjes af.
Noem je haar nu verkapt dik?quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:42 schreef NiNi het volgende:
Tevens steek ik bij die geile foto van Ins maar magertjes af.
Ben jij SHE ?quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:51 schreef Insomaniac het volgende:
Gut leuk!
Zaterdag ben ik weer bij Niens, dan zullen we even afspreken wie welk lid gaat neuken.
In dezen is het woord 'lid' wat onhandig gekozen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:51 schreef Insomaniac het volgende:
Gut leuk!
Zaterdag ben ik weer bij Niens, dan zullen we even afspreken wie welk lid gaat neuken.
Subtiel is my middle name.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:55 schreef NiNi het volgende:
[..]
In dezen is het woord 'lid' wat onhandig gekozen.
Vertel!quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:58 schreef boebiedoe het volgende:
Ik heb trouwens nog een vette roddel Inso. Nou ja, het is een feit eigenlijk..
Vertel!quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:58 schreef boebiedoe het volgende:
Ja het is niet leuk als iedereen het weet natuurlijk. Chantagemateriaal is okay. Ik mail je wel.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:58 schreef boebiedoe het volgende:
Ik heb nog wat tegoed van je. Services rendered enzo.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:01 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja het is niet leuk als iedereen het weet natuurlijk. Chantagemateriaal is okay. Ik mail je wel.
Gezellig.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja hallo.
IR.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja hallo.
Had dan je mond gehouden, dan heb je maar één chantage middel minder, je hebt er toch zat.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:01 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja het is niet leuk als iedereen het weet natuurlijk. Chantagemateriaal is okay. Ik mail je wel.
Vroeg ik jou watquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Een topic.
Nu opbokken, sesamstraat is afgelopen.
tis wat vaag, maar goed te zienquote:
Lekker, videobeelden van de behaarde kont van Boe.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tis wat vaag, maar goed te zien.
Ik was je helemaal vergeten terug te mailen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb nog wat tegoed van je. Services rendered enzo.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:06 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Lekker, videobeelden van de behaarde kont van Boe.
Die hotmail van je.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:06 schreef Insomaniac het volgende:
Op welk adres heb je me gemailed, Boe?
beelden zijn te bewerken, thank god...quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:06 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Lekker, videobeelden van de behaarde kont van Boe.
Inso.quote:
Heut weus feunteusteusch!quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:06 schreef MUUS het volgende:
Euk weul greug euven van Eunso weuten heu het in Zweuden weus.
Hoppa. Neuken. Nu!quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Inso.
Nou ik weet dat je gaat studeren en zo vind ik je nog veel leuker. Onredelijk he.
Nu nog. Echt, nu nog!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:19 schreef boebiedoe het volgende:
[afbeelding]. Anna.
.
Stinkie had toen der tijd een obsessie voor haar gekregen..
Wéken naar gezocht!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:58 schreef Aventura het volgende:
Op wonderbaarlijke wijze zat er na de 5jaarmeet een aansteker vanNiNi
in mijn zak.
Ik heb hem nog maandenlang gekoesterd![]()
Heel erg IR.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Inso.
Nou ik weet dat je gaat studeren en zo vind ik je nog veel leuker. Onredelijk he.
Het land trekt mij echt voor geen meter, vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heut weus feunteusteusch!
Ik wist helegaar niet dat ik verliefd kon worden op een land zeg..
Mocht ik je nog eens meeten, dan zal ik je gaerne voorzien van een nieuw exemplaar. al betwijfel ik of die zal gaan kunnen tippen aan de vorige.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:10 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wéken naar gezocht!!!
Gelukkig was hij in goede handen. [afbeelding]
Geen dank, ik deed het graagquote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Uiteraard had ik die foto ook nog. Wie had hem gemaakt eigk?
Euk weus deur euk neug neeut geweust. Speunteune eungeuving veun meun vreund. Eurveuringeun meut euk neug in Treuveul peusten.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het land trekt mij echt voor geen meter, vandaar mijn vraag.
Eus eur neug eurgeuns eun teupeuc (TReuVeul?) teu veunden euver jeuw eurveureungen?
[afbeelding]
Chicken in the basket..
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:14 schreef Insomaniac het volgende:
Boe, ik heb je mail gelezen hoor..
die ligt op de bank chips te vreten. Ik hoop dat dit topic vol is voor ze opstaatquote:
Dat kan.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik wil maandelijks een Nien- en Inso fanclub newsletter.
Amsterdammertquote:
quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
die ligt op de bank chips te vreten. Ik hoop dat dit topic vol is voor ze opstaat
ssssttttt, dalijk krijgtAnna
het te horen
Je wilt een gedetailleerd verslag van hun menstruatie? Inclusief de sliertjes en bonkjes?quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik wil maandelijks een Nien- en Inso fanclub newsletter.
Nee mên, van onze bijeenkomsten. Dan kijken we samen CSI en vlecht ik Nien d'r haar, dan krijgt ze jeuk op d'r rug en moet ik even krabbelen en dan opeens hebben we een kussengevecht en trekken we onze pyjama-jasjes uit.......quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:22 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je wilt een gedetailleerd verslag van hun menstruatie? Inclusief de sliertjes en bonkjes?
Ik bedank
Men, er trekt wat bloed uit mijn hoofd weg geloof ik.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
trekken we onze pyjama-jasjes uit.......
...and cue Croupouque, de gespierde pizzakoerier.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee mên, van onze bijeenkomsten. Dan kijken we samen CSI en vlecht ik Nien d'r haar, dan krijgt ze jeuk op d'r rug en moet ik even krabbelen en dan opeens hebben we een kussengevecht en trekken we onze pyjama-jasjes uit.......
Mijn God!quote:
Mag ik daar foto's van. Dan gebruik ik ze in dit topic.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee mên, van onze bijeenkomsten. Dan kijken we samen CSI en vlecht ik Nien d'r haar, dan krijgt ze jeuk op d'r rug en moet ik even krabbelen en dan opeens hebben we een kussengevecht en trekken we onze pyjama-jasjes uit.......
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:26 schreef Croupouque het volgende:
[..]
...and cue Croupouque, de gespierde pizzakoerier.
Pff. Academici kijken daar toch doorheen en zo.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heel erg IR.
Stel je voor, straks komen we elkaar nog tegen. Ofzo.. En om mezelf dan een houding te geven, ga ik smilies nadoen en vind je me helemaal niet meer leuk. Ofzo.
Vraag maar aan PR hoe geil ik ben als ik de "quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Pff. Academici kijken daar toch doorheen en zo.
Dát niet. Maar misschien vind ik vrouwen die smilies nadoen wel heel geil/intellectueel.
miskend genie van me!!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:38 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Al mijn topics zitten vol met potentie, het wordt alleen niet altijd even snel opgemerkt.
Ja, daar wel. Alleen jammer dat ik nogal beperkt ben in mijn genie-zijn tot het zien van een lege topiclijst.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vraag maar aan PR hoe geil ik ben als ik de "" na doe.
Is jouw beroep trouwens "genie"? [/Cryptisch]
Er moeten nog even wat handelingen verricht worden. Al onze medewerkers zijn in gesprek, één moment geduld alstublieft.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, daar wel. Alleen jammer dat ik nogal beperkt ben in mijn genie-zijn tot het zien van een lege topiclijst.
Vooruit, omdat jij het bent.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Er moeten nog even wat handelingen verricht worden. Al onze medewerkers zijn in gesprek, één moment geduld alstublieft.
ik herinner dr ook nietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:23 schreef Ruis het volgende:
[..]
ja dat heb je, als je nooit op meets komt
Wie is een grotere lul? Dirkh of de lul van Ron Jeremy?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |