Pff. Academici kijken daar toch doorheen en zo.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heel erg IR.
Stel je voor, straks komen we elkaar nog tegen. Ofzo.. En om mezelf dan een houding te geven, ga ik smilies nadoen en vind je me helemaal niet meer leuk. Ofzo.
Vraag maar aan PR hoe geil ik ben als ik de "quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Pff. Academici kijken daar toch doorheen en zo.
Dát niet. Maar misschien vind ik vrouwen die smilies nadoen wel heel geil/intellectueel.
miskend genie van me!!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:38 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Al mijn topics zitten vol met potentie, het wordt alleen niet altijd even snel opgemerkt.
Ja, daar wel. Alleen jammer dat ik nogal beperkt ben in mijn genie-zijn tot het zien van een lege topiclijst.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vraag maar aan PR hoe geil ik ben als ik de "" na doe.
Is jouw beroep trouwens "genie"? [/Cryptisch]
Er moeten nog even wat handelingen verricht worden. Al onze medewerkers zijn in gesprek, één moment geduld alstublieft.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, daar wel. Alleen jammer dat ik nogal beperkt ben in mijn genie-zijn tot het zien van een lege topiclijst.
Vooruit, omdat jij het bent.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Er moeten nog even wat handelingen verricht worden. Al onze medewerkers zijn in gesprek, één moment geduld alstublieft.
ik herinner dr ook nietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:23 schreef Ruis het volgende:
[..]
ja dat heb je, als je nooit op meets komt
Wie is een grotere lul? Dirkh of de lul van Ron Jeremy?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |