Subtiel is my middle name.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:55 schreef NiNi het volgende:
[..]
In dezen is het woord 'lid' wat onhandig gekozen.
Vertel!quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:58 schreef boebiedoe het volgende:
Ik heb trouwens nog een vette roddel Inso. Nou ja, het is een feit eigenlijk..
Vertel!quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:58 schreef boebiedoe het volgende:
Ja het is niet leuk als iedereen het weet natuurlijk. Chantagemateriaal is okay. Ik mail je wel.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:58 schreef boebiedoe het volgende:
Ik heb nog wat tegoed van je. Services rendered enzo.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:01 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja het is niet leuk als iedereen het weet natuurlijk. Chantagemateriaal is okay. Ik mail je wel.
Gezellig.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja hallo.
IR.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja hallo.
Had dan je mond gehouden, dan heb je maar één chantage middel minder, je hebt er toch zat.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:01 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja het is niet leuk als iedereen het weet natuurlijk. Chantagemateriaal is okay. Ik mail je wel.
Vroeg ik jou watquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Een topic.
Nu opbokken, sesamstraat is afgelopen.
tis wat vaag, maar goed te zienquote:
Lekker, videobeelden van de behaarde kont van Boe.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tis wat vaag, maar goed te zien.
Ik was je helemaal vergeten terug te mailen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb nog wat tegoed van je. Services rendered enzo.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:06 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Lekker, videobeelden van de behaarde kont van Boe.
Die hotmail van je.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:06 schreef Insomaniac het volgende:
Op welk adres heb je me gemailed, Boe?
beelden zijn te bewerken, thank god...quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:06 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Lekker, videobeelden van de behaarde kont van Boe.
Inso.quote:
Heut weus feunteusteusch!quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:06 schreef MUUS het volgende:
Euk weul greug euven van Eunso weuten heu het in Zweuden weus.
Hoppa. Neuken. Nu!quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Inso.
Nou ik weet dat je gaat studeren en zo vind ik je nog veel leuker. Onredelijk he.
Nu nog. Echt, nu nog!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:19 schreef boebiedoe het volgende:
[afbeelding]. Anna.
.
Stinkie had toen der tijd een obsessie voor haar gekregen..
Wéken naar gezocht!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:58 schreef Aventura het volgende:
Op wonderbaarlijke wijze zat er na de 5jaarmeet een aansteker vanNiNi
in mijn zak.
Ik heb hem nog maandenlang gekoesterd![]()
Heel erg IR.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Inso.
Nou ik weet dat je gaat studeren en zo vind ik je nog veel leuker. Onredelijk he.
Het land trekt mij echt voor geen meter, vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heut weus feunteusteusch!
Ik wist helegaar niet dat ik verliefd kon worden op een land zeg..
Mocht ik je nog eens meeten, dan zal ik je gaerne voorzien van een nieuw exemplaar. al betwijfel ik of die zal gaan kunnen tippen aan de vorige.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:10 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wéken naar gezocht!!!
Gelukkig was hij in goede handen. [afbeelding]
Geen dank, ik deed het graagquote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Uiteraard had ik die foto ook nog. Wie had hem gemaakt eigk?
Euk weus deur euk neug neeut geweust. Speunteune eungeuving veun meun vreund. Eurveuringeun meut euk neug in Treuveul peusten.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het land trekt mij echt voor geen meter, vandaar mijn vraag.
Eus eur neug eurgeuns eun teupeuc (TReuVeul?) teu veunden euver jeuw eurveureungen?
[afbeelding]
Chicken in the basket..
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:14 schreef Insomaniac het volgende:
Boe, ik heb je mail gelezen hoor..
die ligt op de bank chips te vreten. Ik hoop dat dit topic vol is voor ze opstaatquote:
Dat kan.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik wil maandelijks een Nien- en Inso fanclub newsletter.
Amsterdammertquote:
quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
die ligt op de bank chips te vreten. Ik hoop dat dit topic vol is voor ze opstaat
ssssttttt, dalijk krijgtAnna
het te horen
Je wilt een gedetailleerd verslag van hun menstruatie? Inclusief de sliertjes en bonkjes?quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik wil maandelijks een Nien- en Inso fanclub newsletter.
Nee mên, van onze bijeenkomsten. Dan kijken we samen CSI en vlecht ik Nien d'r haar, dan krijgt ze jeuk op d'r rug en moet ik even krabbelen en dan opeens hebben we een kussengevecht en trekken we onze pyjama-jasjes uit.......quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:22 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je wilt een gedetailleerd verslag van hun menstruatie? Inclusief de sliertjes en bonkjes?
Ik bedank
Men, er trekt wat bloed uit mijn hoofd weg geloof ik.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
trekken we onze pyjama-jasjes uit.......
...and cue Croupouque, de gespierde pizzakoerier.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee mên, van onze bijeenkomsten. Dan kijken we samen CSI en vlecht ik Nien d'r haar, dan krijgt ze jeuk op d'r rug en moet ik even krabbelen en dan opeens hebben we een kussengevecht en trekken we onze pyjama-jasjes uit.......
Mijn God!quote:
Mag ik daar foto's van. Dan gebruik ik ze in dit topic.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee mên, van onze bijeenkomsten. Dan kijken we samen CSI en vlecht ik Nien d'r haar, dan krijgt ze jeuk op d'r rug en moet ik even krabbelen en dan opeens hebben we een kussengevecht en trekken we onze pyjama-jasjes uit.......
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:26 schreef Croupouque het volgende:
[..]
...and cue Croupouque, de gespierde pizzakoerier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |