Ik sluit me aan bij [betreffende] user.quote:
Ja. You gotta love me.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:45 schreef heiden6 het volgende:
Die NiNi heeft een erg arrogante rotkop.
Er zullen weinig mensen zijn hier die er iets tegen hebben als je daar wat aan doetquote:Op donderdag 24 maart 2005 08:42 schreef NiNi het volgende:
Tevens steek ik bij die geile foto van Ins maar magertjes af.
Noem je haar nu verkapt dik?quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:42 schreef NiNi het volgende:
Tevens steek ik bij die geile foto van Ins maar magertjes af.
Ben jij SHE ?quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:51 schreef Insomaniac het volgende:
Gut leuk!
Zaterdag ben ik weer bij Niens, dan zullen we even afspreken wie welk lid gaat neuken.
In dezen is het woord 'lid' wat onhandig gekozen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:51 schreef Insomaniac het volgende:
Gut leuk!
Zaterdag ben ik weer bij Niens, dan zullen we even afspreken wie welk lid gaat neuken.
Subtiel is my middle name.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:55 schreef NiNi het volgende:
[..]
In dezen is het woord 'lid' wat onhandig gekozen.
Vertel!quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:58 schreef boebiedoe het volgende:
Ik heb trouwens nog een vette roddel Inso. Nou ja, het is een feit eigenlijk..
Vertel!quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:58 schreef boebiedoe het volgende:
Ja het is niet leuk als iedereen het weet natuurlijk. Chantagemateriaal is okay. Ik mail je wel.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:58 schreef boebiedoe het volgende:
Ik heb nog wat tegoed van je. Services rendered enzo.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:01 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja het is niet leuk als iedereen het weet natuurlijk. Chantagemateriaal is okay. Ik mail je wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |