quote:Oblivion (Moderator) - woensdag 23 maart 2005 @ 22:21
Koken met bollen.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
ff iets anders: ik hoor en zie iedereen maar over curry's praten.
nu heb ik er nog nooit 1 gemaakt, maar ben wel erg benieuwd.
heeft 1 van jullie een lekker recept voor mij?
[ik ben niet zo een spicy eter!]
quote:Het is eigenlijk heel simpel!
Je fruit een uitje in boter.
Beetje knoflook, veel masala (garam) Kerrie dus..
Dan stukjes kip mee braden, alleen even opletten voor de knoflook, als die aanbrand dan smaakt dat niet zo lekker.
Dus misschien beter om die er later bij te doen.
Dan als alles klaar is kokosmelk... Beetje laten pruttelen.
Beetje (veel ) verse koriander, en voila een lekkere curry. Een hele simpele curry...
Vind je hem niet smaakvol genoeg, doe er een schep basterd suiker in...
Rijst erbij, misschien kan je er nog lekker boontjes doorheen doen.
Is misschien niet de echte Curry, maar het lijkt er op, is goed klaar te maken, en qua smaak zeker niet misselijk...
Voor een vego versie die van spindizzy: Indiaas Topic.
En nog 1: Indiaas Topic.
SUCCES!
Dank je Krakje had je mijn verhaal nog gelezen?quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:26 schreef krakkemieke het volgende:
6 Alweer?
Naja, bar is open......
*Krakje schenkt Obli en Martijn glaasje pruimenwijn*
Maar hij is wel lekker afgelopen weekend voor het eerst op. Maar is idd een lekker wijntje.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:27 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, het lijkt een CUL mode te worden, die pruimenwijn.......
Dan zit ik al aan mijn Tax.quote:
Had er al een op. Maar even een CUL vraag wat eet hier iedereen met goede vrijdag?quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:35 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, want die eerste heb ik niet geschonken. Toch?
Wat de exacte gedachte hier achter is moet ik je schuldig blijven zo katholiek ben ik ook weer niet.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:42 schreef Oblivion het volgende:
Oh...![]()
Wij eten gewoon wat we lekker vinden...
Goede vrijdag of niet. Maar vertel Martijn, wat is de gedachte hier achter?
Nee, een eten in combinatie met cultuur vraag.quote:
Ja zo iets maar ik ben katholiek maar ode er eigenlijk weinig meer mee. Maar vond de relatie voedsel en geloof wel interressantquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:03 schreef krakkemieke het volgende:
Goede Vrijdag en trouwens bij sommigen elke vrijdag, was een vastendag. Op die dag mocht je geen vlees eten. Vlees was toen een luxe. In de Vastentijd at je ook geen vlees. Kinderen mochten dan ook niet snoepen en spaarden het gekregen snoep op in een vastentrommeltje.
Het geld wat je uitspaarde, kon je dan aan de vastenaktie geven.
Mijn katholieke buurvrouw doet het nog steeds rustig aan in de vastentijd en doet bv minder computerspelletjes.
Het gaat erom dat je minder luxe doet, wat je anders gewoon vindt.
Bedoel je zoiets?
Ja, dat is het haring happen is een combinatie van geen vlees eten en idd je kater verhelpenquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:26 schreef krakkemieke het volgende:
Trouwens, van een katholiek vriendje hoorde ik dat je op as-woensdag haring moet eten. Niet vanwege de vasten, maar het helpt ook tegen de carnavalskater.....
Je bent geen Zuiderling zeker.....quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:28 schreef krakkemieke het volgende:
Nu heb ik: a een hekel aan carnaval
en: b een hekel aan haring!
Wat bof ik weer!
Nah, meer een keuze maken, welke auto ik wil hebben, voorzien van welke gemakken erin. Maja, niet teveel natuurlijk want dat is allemaal een bijtelling bovenop m'n brutoloon...quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:15 schreef Oblivion het volgende:
Klinkt goed!![]()
Wat je moet zeggen? Welke auto je het leukst vindt!
Doe je verder nog wel wat nuttigs danquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:43 schreef Oblivion het volgende:
Wat voor cursus?
Ik heb vandaag de halve dag lekker op bed tv liggen kijken ...![]()
![]()
Ga eerste paasdag uit eten met mijn vrouw bij De Luwte. Dit is een restuarant gevestigd in een oude boerderij hartje centrum waar je goed en toch betaalbaar kunt eten.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:22 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga alleen gevulde eitjes maken, verder 2 dagen weg, hihihi!
Nee, joh, ben een nietsnut...quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Doe je verder nog wel wat nuttigs dan
Paasbroodjes, met een eitje...quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
Bijna Pasen, wat komt er op de ontbijttafel?
(of hebben we het daar al over gehad? Heb zo weinig fut om mijn pc'tje aan te slingeren 's avonds).
Enneuh, Evil-Cherry gaat zich inzetten voor AIDS-wezen in Zimbabwe!
Tsssk, huisvrouwtjesquote:
Met kaas lekker!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:33 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb dinsdag heeeeeerlijk gegeten, stamppot raapsteeltjes!
Zo'n beenhammetje? Die zijn idd erg lekker.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:44 schreef krakkemieke het volgende:
Nou, me mam had er zo'n hammetje bij, ook prima.
Maar die raapsteeltjes...........Geweldig!
Waarom komen ze nou nooit eens bij mij op school, kan ik ze direct alle achtergrond info vertellen, bv dat kiwi eigenlijk een schijnvrucht is etcquote:Oliver schokte tv-kijkers door de productkennis van scholieren aan de kaak te stellen. Een volledige schoolklas kon een prei niet van een kiwi onderscheiden. Verder vertelde een jongen dat hij voor het eerst in zijn leven sla had gegeten. Ook bleken veel lunchtrommels vol te zitten met marsen, snickers en zakken chips.
Kiwi een schijnvrucht?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:02 schreef Euc- het volgende:
whwhahaha prachtig, moet je eens lezen: http://www.zibb.nl/horeca(...)/versie/2/index.html
[..]
Waarom komen ze nou nooit eens bij mij op school, kan ik ze direct alle achtergrond info vertellen, bv dat kiwi eigenlijk een schijnvrucht is etc![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:47 schreef Euc- het volgende:
Ben net afgewerkt....
Oooh, klinkt lekker!! Hier is het warme kaiserbroodjes met gebakken bacon en een ei. Heel simpel, maar ooooh zo goed voor de maag op de vroege ochtend!quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:32 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Paasbroodjes, met een eitje...![]()
Waarchijnlijk ook wel spek tomaten en eieren...![]()
Een gezellig paasontbijt, aan een mooie opgedekte tafel.![]()
Je gaat naar Zimbabwe? Of ga je dit doen vanuit Nederland?
Nee een kiwi is een schijnvrucht, net als aardbeien, frambozen, bramen en ga zo maar doorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kiwi een schijnvrucht?
Dacht dat het een bes was.
Niet echtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:48 schreef Euc- het volgende:
zijn ze gelukt Christiaan?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:17 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Oooh, klinkt lekker!! Hier is het warme kaiserbroodjes met gebakken bacon en een ei. Heel simpel, maar ooooh zo goed voor de maag op de vroege ochtend!
Ah, klinkt leuk!quote:
Nee, I wish! Ik doe mee aan het Afrikaans Drum Theater (met een groep van +/- 15 mensen een theaterstuk opzetten met muziek en dans), en daar doe ik toevallig een goede daad mee voor ZimbabweIk ben helemaal hysterisch en ben zo nieuwsgierig wat het gaat worden
![]()
Een aarbei is een schijnvrucht dat klopt. maar leg eens uit waarom een framboos, braam of kiwi een schijnvrucht zou zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:22 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nee een kiwi is een schijnvrucht, net als aardbeien, frambozen, bramen en ga zo maar door
Hij ziet er nou niet echt mooi uitquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:02 schreef Oblivion het volgende:
Nou, zou er best mijn tanden in willen zetten...![]()
Gaat van binnen toch kapot....![]()
Wat is er dan zo mislukt aan?
In het boek "Warenkennis" van SVH staat bij de uitleg dat die vruchten schijnvruchten zijn, de appel is er trouwens ook 1.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een aarbei is een schijnvrucht dat klopt. maar leg eens uit waarom een framboos, braam of kiwi een schijnvrucht zou zijn.
Een aardbei is een schijnvrucht, omdat de echte "vruchten" van de aarbei de zaadjes zijn die aan de buitenkant van de aardbei zitten.
Warm ook nog eens. Vers uit de oven. Zo vers dat je ze nog niet normaal kunt doorsnijden. En dan dik boter die dan ín het broodje smelt. Warme bacon erop, warm eitje... *rammel*quote:
Is ook erg leuk!quote:Ah, klinkt leuk!![]()
Wat ga jij dan doen? Dans of muziek?
Hehehehe, mn mango wat doe je.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Een huisgenoot kwam laatst thuis met een Avocado i.p.v een Mango
Karper ik had een vraagje voor jequote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:17 schreef karper het volgende:
karper peert hem alvast voor dat die muffins echt niet te eten zijn
En bedankt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:21 schreef karper het volgende:
ja ?
Jij was toch degene in die in R'dam korting had op Zwillinge messen?quote:[CENTRAAL] Keuken hardware (messen, staafmixers, pannen...) en Koken voor beginners
alleen dan mis ik er nog een en die kan ik niet meer terug vinden
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:28 schreef karper het volgende:
ik was die gene die korting krijg bij zwilling rotterdam.
20% procent heb je intresse in messen?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
Gaan jullie ook nog speciale dingen met eitjes doen?[afbeelding]
Ik heb een broertje van 3quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Tuurlijk! Ouderwets kliederen! En massa verven...![]()
Leuk hoor, een zoon van 4...![]()
Jij ook?
En daar ga je mee eieren verven?quote:
Nee zoekenquote:
Lijkt een soort quiche achtig ietsquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:07 schreef shredder het volgende:
Jij weet ook niet wat het is Martijn?
Ik heb geen idee hoe het heet. Het was een vierkant blokje, met gegratineerde kaas. Mn mam nam het mee. Was restje van de pannenkoekenhuis ofzo.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:09 schreef Oblivion het volgende:
Ik zie ui? Aardappel? En kaas?
Jij hebt het gegeten... Weet je het dan zelf niet?![]()
In dit topic vragen wat ze per uur vraagt is voldoende.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:46 schreef shredder het volgende:
Martijn hoe in hemelsnaam heb jij een ban gekregen, wilde ik al een tijd vragen.
Nu zijn twee woorden a la 'dies lelijk' al genoeg, maar toch.
Nee een weekban voor B&Hquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:48 schreef karper het volgende:
voor culi een ban gekregen?
straks gaan ze piet nog bannen
Nah het was voor B&H, maar Marietje_ is echt helemaal weg nou en dat is pas een reden voor een drankje, want zij was niet lief.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:48 schreef karper het volgende:
voor culi een ban gekregen?
straks gaan ze piet nog bannen
* shredder werpt een blik en geeft je helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
In dit topic vragen wat ze per uur vraagt is voldoende.
Mijn eerste ban in al die jaren fok.
Ach ja het is tegen de policy en als de ban daar een gevolg van is neem ik gewoon die verantwoording als een echte man.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:52 schreef shredder het volgende:
[..]
* shredder werpt een blik en geeft je helemaal gelijk.
??????????????quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:51 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke denkt dat Martijn 'koken met bollen heeft genoemd'
Tja alsof je daar dagelijks post ofzo, geen gemis. Je was het waarschijnlijk tegengekomen in de lijst van de active topics.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:01 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ach ja het is tegen de policy en als de ban daar een gevolg van is neem ik gewoon die verantwoording als een echte man.
En ach ja een week is zo om![]()
Die idd kom er wel eens als ik me echt verveel. Maar meestal ga ik dan iets anders doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:03 schreef shredder het volgende:
[..]
Tja alsof je daar dagelijks post ofzo, geen gemis. Je was het waarschijnlijk tegengekomen in de lijst van de active topics.
Dan je Krakkie heb wel wat te vieren vandaag!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:03 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke zet maar weer cashewnoten en olijven op tafel
Heb een mooie aanbeiding gehad vandaag....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:08 schreef krakkemieke het volgende:
Het waren olives de Nijons, dus vertel wat je te vieren hebt!
Voor een nieuwe job.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:19 schreef krakkemieke het volgende:
Wat voor aanbieding Martijn? Laat ons nou niet langer in spanning.....
Blijft de logistiekquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:21 schreef karper het volgende:
dat is altijd fijn om te horen.
ik welke branch wordt het?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:21 schreef karper het volgende:
dat is altijd fijn om te horen.
ik welke branch wordt het?
Dank je K & K (Karper en Krakje)quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:22 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje geeft martijn een enorm paasei, ook voor z'n vrouw*
Ja en dat maakt het juist zo uitdagend!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:26 schreef karper het volgende:
blijft een apart vak, ooit eens in dc pijnacker geweest lijkt wel een mierenhoop en iedereen zet zich in voor dat alles op tijd klaar is!
Ja, en dat gemis in plezier was voor mij ook de rede om te gaan zoekenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:31 schreef karper het volgende:
zolang je elke dag met plezier naar je werk gaat ,dan durf je de uitdaging aan.
Ja, dat is echt de operatie. Maar ga me meer bezig houden met het bedenken en opzetten van de operatie.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:32 schreef krakkemieke het volgende:
Mja, ik was getrouwd met een chauffeur en ik ken eigenlijk alleen planners met maagzweren..... Ze zitten eeuwig tussen gewenst (baas) en haalbaar in.....
Moet altijd werken als hier markt is maar loop er altijd graag overheen. spul is er veel verser en ze verkopen er veel meer verschillende zaken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:35 schreef karper het volgende:
ik heb trouwens dinsdag genoten liep over de markt op blaak , lekker weertje mensen slijten hun waren gezellig mensen!.
even kijken bij de visboer je kent het wel
Door gewoon een uurtje op de markt rond te lopen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:40 schreef karper het volgende:
iemand waar ik mee was maakte me uit voor vak idooit ofzo iets dergelijks.
toen we afscheid namen zij ze ik heb heel wat opgestoken.
missie bereikt.
Welke dame? volgens mij heb ik iets gemist.....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:48 schreef karper het volgende:
nee, was niet echt mij type voor de rest aardige meid.
geef mij de dame maar die hier net was!
Ja als ik mij klote voel ga ik idd ook eten voor van de snaai buien en dan veel zoetquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:57 schreef krakkemieke het volgende:
Nou heb ik een mannevraagje... Als vrouwen zich k*t voelen gaan ze eten. Hebben mannen dat ook ern wat eten ze dan?
Lus ook graag vlees alleen als ik me klote voel ga ik snoepen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:02 schreef krakkemieke het volgende:
LOL, ik heb een geweldig boek: waarom vrouwen chocola nodig hebben..... En volgens dat boek hebben mannen meer aan rood vlees. Ik ook.......
Ach ja wat maakt het uit?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:04 schreef krakkemieke het volgende:
Ik dus niet, ik ben al een soort macha....
Maar als je van koken houdt ben je dus vrouwelijk? En over je uiterlijk kan ik niet oordelen je hebt geen fotoboekquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:07 schreef krakkemieke het volgende:
Nou, dat het weleens moeilijk is... Ik hou van stoere dingen, maar ook van koken en borduren. Ik zie eruit als een pot, maar ben erg hetero.
Is het zo erg?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:10 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zie eruit als een vrouwelijke hobbit, lol! Rond, maar geen haar op m'n voeten........
zie je wel valt best mee. Dan zal ik maar niet zeggen hoe ik er uit zie.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:13 schreef krakkemieke het volgende:
Erg? Neuh, ik ben gezellig rond.
Heet dat boek misschien EetLust?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:02 schreef krakkemieke het volgende:
LOL, ik heb een geweldig boek: waarom vrouwen chocola nodig hebben..... En volgens dat boek hebben mannen meer aan rood vlees. Ik ook.......
Hoe raad je het zoquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:17 schreef krakkemieke het volgende:
Rond?
Nee hij is toch plat?quote:
Neej, hij is zo rond als een pannenkoek, liet ik me door zo'n klein jochie me vanmiddag vertellenquote:
Oke maar spreek jullie later ben moequote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Neej, hij is zo rond als een pannenkoek, liet ik me door zo'n klein jochie me vanmiddag vertellen
Ja, lekker Piet lust er ook wel eenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Espresso´tje, karper?
Net ook nog even alle aspecten zitten te bekijken. Maar het komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:50 schreef Oblivion het volgende:
Gefeliciteerd Martijn!! Geweldig nieuws!![]()
Bridget Jones 2 is idd een slaapverwekende film. Heb hem samen met mijn vrouw in de bios gezienquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:50 schreef Oblivion het volgende:
Ik ben gisteren na Bridget Jones II in slaap gesukkeld...![]()
![]()
Ga je ook nog boterlammetjes maken?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:50 schreef Oblivion het volgende:
Goedemorgen allemaal! Zometeen paaskoekjes bakken, en eieren verven.![]()
Ja, hier ook lekker vis op het brood en s'avonds vis uit de ovenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hebben jullie je gister met goeie vrijdag ook aan de vis gehouden, ik vond het niet echt erg. Verse pasta met zalm gegeten
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:05 schreef Chielus het volgende:
Weet iemand trouwens wat cultureels-culinairs te vertellen (misschien over pasen ofzo) Zijn er gerechten die van uit cultureel/ceremonieel oogpunt standaard gegeten worden op deze dagen. (en dan heb ik niet over chocolade eitjes)
Goodmorning!quote:@ IedereenGoedemorgen
Nope, Bacon, lettuce and tomato gegeten...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hebben jullie je gister met goeie vrijdag ook aan de vis gehouden, ik vond het niet echt erg. Verse pasta met zalm gegeten
![]()
![]()
Ja, maar volgens mij zijn er weinig echte paasgerechten.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:12 schreef Oblivion het volgende:
Die vraag is al gesteld..![]()
Maar weinig reacties op gekomen. Het grote Culinair met Pasen topic Jammer eigenlijk.![]()
Ik weet het niet, wij doen gewoon gezellig met pasen, zoals de tafel iets feestelijker opdekken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:14 schreef Martijn_77 het volgende:
Ja, maar volgens mij zijn er weinig echte paasgerechten.
Hoe druk gaat het daar eigenlijk worden?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:19 schreef Oblivion het volgende:
Ze zijn volgens mij allemaal nog in onderhandeling.![]()
Den echte man gebruikt een pan. (ook al ben je een vrouw, het is een best rijmpjequote:
En dat met pasen ,het is alsof dequote:
De Blokker heeft er zoveel dat ie ze verkooptquote:
Het kreng is net een jaar oudquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
De Blokker heeft er zoveel dat ie ze verkoopt![]()
![]()
Dat hier melden betekend ook hier het recept posten he!!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:50 schreef tonks het volgende:
Ik ben lekker gevulde eieren aan het maken
400quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:39 schreef Libris het volgende:
even een vraagje tussendoor....
Ik ga straks pannenkoeken bakken, ik heb geen weegschaal, maar alleen een maatbeker, weet iemand hoeveel ml 250 gram meel is?
Och, zal je net zien...quote:
Gewoon ff de eitjes koken en pellen en doormidden snijden.. dan het geel eruit scheppen in een schaaltje.. dan het geel een beetje mixen met zout peper en een beetje paprika poeder en stukjes augurk en dan in de halfe eieren doenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:51 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat hier melden betekend ook hier het recept posten he!!![]()
Eet smakelijk!quote:
Oh, dat klinkt best lekker...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Gewoon ff de eitjes koken en pellen en doormidden snijden.. dan het geel eruit scheppen in een schaaltje.. dan het geel een beetje mixen met zout peper en een beetje paprika poeder en stukjes augurk en dan in de halfe eieren doen
Nouja dit is gewoon simpel.. als je op internet kijkt zie je veel meer recepten,quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt best lekker...![]()
Zijn er nog meer variaties?
Joh, kan ik dat echt vinden op internet?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Nouja dit is gewoon simpel.. als je op internet kijkt zie je veel meer recepten,
BIjvoorbeeld met zalm,anjovis, kerrie tomaat enz..
Was overgens een vraag aan iedereen in het topic...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Nouja dit is gewoon simpel.. als je op internet kijkt zie je veel meer recepten,
BIjvoorbeeld met zalm,anjovis, kerrie tomaat enz..
Maar pannetje werkt niet zo goed met dit rottoestelquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:53 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Och, zal je net zien...![]()
Nou ja, prikken en dan in de pan donderen?![]()
Alleen flensjes denk ik, dit was ook een probeersel, de volgende keer maak ik spekpannekoeken voor mijn local friendsquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Kennen ze de nederlandse pannenkoek in Singapore?![]()
Spekpannenkoeken daar moet je dan eigenlijk ook stroop bij serveren.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:53 schreef Libris het volgende:
Alleen flensjes denk ik, dit was ook een probeersel, de volgende keer maak ik spekpannekoeken voor mijn local friends
En gesmolten kaas...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Spekpannenkoeken daar moet je dan eigenlijk ook stroop bij serveren.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Spekpannenkoeken daar moet je dan eigenlijk ook stroop bij serveren.
Spek, kaas en stroopquote:
Haha ja het is echt uberdruk overalquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:58 schreef Oblivion het volgende:![]()
Iedereen zijn/haar boodschappen al gedaan? Er goed door heen gekomen, het lijkt net of de wereld vergaat...![]()
Net terug uit de stad. De vrouw moest wat kleren hebben en ik wilde even langs de slijter. Het was idd gruwelijk druk.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:58 schreef Oblivion het volgende:![]()
Iedereen zijn/haar boodschappen al gedaan? Er goed door heen gekomen, het lijkt net of de wereld vergaat...![]()
Een fles Creme de Menthe en een fles citroenbrandewijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:19 schreef Euc- het volgende:
Nog een fles lekkere drank meegenomen? Tell us![]()
Mosterd bij de intratuin?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:10 schreef Oblivion het volgende:
Ben benieuwd, gekocht trouwens bij intratuin in Amersfoort.
quote:
omdat Roemenie in een andere tijdzone ligtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Damn, snel even doorkoken...waarom begint het voetbal in één keer om 19:00
Dat is Chicken natuurlijkquote:
Laat weten hoe het smaakt, klinkt lekker in ieder geval.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:10 schreef Oblivion het volgende:
Zo de boik weer vol....![]()
Heb van mams 2 soorten mosterd gekregen:
Grove duivelse mosterd.
Grove cranberry mosterd.![]()
En nog een chillichutney.
Ben benieuwd, gekocht trouwens bij intratuin in Amersfoort.
Neehee, wij hadden duidelijk een B.L.T.quote:Op zondag 27 maart 2005 03:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat is Chicken natuurlijk
Bacon
Lettuce
Tomato
Chicken
[afbeelding]
En niet vergeten de bammetjes te roosteren en een kledder mayonaise erop te gooien![]()
Ik denk toch een kookwinkel, een dille kamille of zoiets dergelijks?quote:Op zondag 27 maart 2005 03:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Weet iemand trouwens waat je die plankjes voor boterlammetjes kunt halen?
Mag dan wel niet meer lukken voor de Pasen, na de Pasen blijft het ook nog leuk
quote:
Lekker he!quote:Op zondag 27 maart 2005 10:57 schreef karper het volgende:
ben weer bijgekomen van gisteren
lekker man long island ice tea![]()
Lopen? Hebben we wat gemist?quote:Op zondag 27 maart 2005 10:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik kan weer lopen! Woehoei!
*zet paaseitjes op tafel* Iemand trek?!
Misschien heeft het wat te maken met de blauwe knie van vorige week?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:32 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Lopen? Hebben we wat gemist?
*paaseitjes overslaat....![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 17:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien heeft het wat te maken met de blauwe knie van vorige week?
*paaseitjes die voor obli bestemd zijn meeneemt*
quote:Op zondag 27 maart 2005 19:12 schreef Chielus het volgende:
ik heb nog geen ei op vandaag (zelfs geen chocolade ei).....![]()
ik heb vrij weinig (zeg maar helamaal niks) met Pasen. En ik krijgquote:
Here the same, Ik ga me zelf ook maar eens verwennen met Chevre en truffelpaté.....quote:Op zondag 27 maart 2005 21:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
en ik zit vanavond alleen hier
maarja, stapel dvd's , fles wijn,wat snaaiwerk, moet goedkomen
Nee, pukkels......quote:Op zondag 27 maart 2005 21:40 schreef Oblivion het volgende:
@Chielus:is dunne poep? Of wat anders?
![]()
@MissyMiriaM: Ook niet gezeliig.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |