Ja, lekker Piet lust er ook wel eenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Espresso´tje, karper?
Net ook nog even alle aspecten zitten te bekijken. Maar het komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:50 schreef Oblivion het volgende:
Gefeliciteerd Martijn!! Geweldig nieuws!![]()
Bridget Jones 2 is idd een slaapverwekende film. Heb hem samen met mijn vrouw in de bios gezienquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:50 schreef Oblivion het volgende:
Ik ben gisteren na Bridget Jones II in slaap gesukkeld...![]()
![]()
Ga je ook nog boterlammetjes maken?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:50 schreef Oblivion het volgende:
Goedemorgen allemaal! Zometeen paaskoekjes bakken, en eieren verven.![]()
Ja, hier ook lekker vis op het brood en s'avonds vis uit de ovenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hebben jullie je gister met goeie vrijdag ook aan de vis gehouden, ik vond het niet echt erg. Verse pasta met zalm gegeten
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:05 schreef Chielus het volgende:
Weet iemand trouwens wat cultureels-culinairs te vertellen (misschien over pasen ofzo) Zijn er gerechten die van uit cultureel/ceremonieel oogpunt standaard gegeten worden op deze dagen. (en dan heb ik niet over chocolade eitjes)
Goodmorning!quote:@ IedereenGoedemorgen
Nope, Bacon, lettuce and tomato gegeten...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hebben jullie je gister met goeie vrijdag ook aan de vis gehouden, ik vond het niet echt erg. Verse pasta met zalm gegeten
![]()
![]()
Ja, maar volgens mij zijn er weinig echte paasgerechten.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:12 schreef Oblivion het volgende:
Die vraag is al gesteld..![]()
Maar weinig reacties op gekomen. Het grote Culinair met Pasen topic Jammer eigenlijk.![]()
Ik weet het niet, wij doen gewoon gezellig met pasen, zoals de tafel iets feestelijker opdekken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:14 schreef Martijn_77 het volgende:
Ja, maar volgens mij zijn er weinig echte paasgerechten.
Hoe druk gaat het daar eigenlijk worden?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:19 schreef Oblivion het volgende:
Ze zijn volgens mij allemaal nog in onderhandeling.![]()
Den echte man gebruikt een pan. (ook al ben je een vrouw, het is een best rijmpjequote:
En dat met pasen ,het is alsof dequote:
De Blokker heeft er zoveel dat ie ze verkooptquote:
Het kreng is net een jaar oudquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
De Blokker heeft er zoveel dat ie ze verkoopt![]()
![]()
Dat hier melden betekend ook hier het recept posten he!!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:50 schreef tonks het volgende:
Ik ben lekker gevulde eieren aan het maken
400quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:39 schreef Libris het volgende:
even een vraagje tussendoor....
Ik ga straks pannenkoeken bakken, ik heb geen weegschaal, maar alleen een maatbeker, weet iemand hoeveel ml 250 gram meel is?
Och, zal je net zien...quote:
Gewoon ff de eitjes koken en pellen en doormidden snijden.. dan het geel eruit scheppen in een schaaltje.. dan het geel een beetje mixen met zout peper en een beetje paprika poeder en stukjes augurk en dan in de halfe eieren doenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:51 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat hier melden betekend ook hier het recept posten he!!![]()
Eet smakelijk!quote:
Oh, dat klinkt best lekker...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Gewoon ff de eitjes koken en pellen en doormidden snijden.. dan het geel eruit scheppen in een schaaltje.. dan het geel een beetje mixen met zout peper en een beetje paprika poeder en stukjes augurk en dan in de halfe eieren doen
Nouja dit is gewoon simpel.. als je op internet kijkt zie je veel meer recepten,quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt best lekker...![]()
Zijn er nog meer variaties?
Joh, kan ik dat echt vinden op internet?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Nouja dit is gewoon simpel.. als je op internet kijkt zie je veel meer recepten,
BIjvoorbeeld met zalm,anjovis, kerrie tomaat enz..
Was overgens een vraag aan iedereen in het topic...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Nouja dit is gewoon simpel.. als je op internet kijkt zie je veel meer recepten,
BIjvoorbeeld met zalm,anjovis, kerrie tomaat enz..
Maar pannetje werkt niet zo goed met dit rottoestelquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:53 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Och, zal je net zien...![]()
Nou ja, prikken en dan in de pan donderen?![]()
Alleen flensjes denk ik, dit was ook een probeersel, de volgende keer maak ik spekpannekoeken voor mijn local friendsquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Kennen ze de nederlandse pannenkoek in Singapore?![]()
Spekpannenkoeken daar moet je dan eigenlijk ook stroop bij serveren.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:53 schreef Libris het volgende:
Alleen flensjes denk ik, dit was ook een probeersel, de volgende keer maak ik spekpannekoeken voor mijn local friends
En gesmolten kaas...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Spekpannenkoeken daar moet je dan eigenlijk ook stroop bij serveren.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Spekpannenkoeken daar moet je dan eigenlijk ook stroop bij serveren.
Spek, kaas en stroopquote:
Haha ja het is echt uberdruk overalquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:58 schreef Oblivion het volgende:![]()
Iedereen zijn/haar boodschappen al gedaan? Er goed door heen gekomen, het lijkt net of de wereld vergaat...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |