Ja, en dat gemis in plezier was voor mij ook de rede om te gaan zoekenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:31 schreef karper het volgende:
zolang je elke dag met plezier naar je werk gaat ,dan durf je de uitdaging aan.
Ja, dat is echt de operatie. Maar ga me meer bezig houden met het bedenken en opzetten van de operatie.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:32 schreef krakkemieke het volgende:
Mja, ik was getrouwd met een chauffeur en ik ken eigenlijk alleen planners met maagzweren..... Ze zitten eeuwig tussen gewenst (baas) en haalbaar in.....
Moet altijd werken als hier markt is maar loop er altijd graag overheen. spul is er veel verser en ze verkopen er veel meer verschillende zaken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:35 schreef karper het volgende:
ik heb trouwens dinsdag genoten liep over de markt op blaak , lekker weertje mensen slijten hun waren gezellig mensen!.
even kijken bij de visboer je kent het wel
Door gewoon een uurtje op de markt rond te lopen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:40 schreef karper het volgende:
iemand waar ik mee was maakte me uit voor vak idooit ofzo iets dergelijks.
toen we afscheid namen zij ze ik heb heel wat opgestoken.
missie bereikt.
Welke dame? volgens mij heb ik iets gemist.....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:48 schreef karper het volgende:
nee, was niet echt mij type voor de rest aardige meid.
geef mij de dame maar die hier net was!
Ja als ik mij klote voel ga ik idd ook eten voor van de snaai buien en dan veel zoetquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:57 schreef krakkemieke het volgende:
Nou heb ik een mannevraagje... Als vrouwen zich k*t voelen gaan ze eten. Hebben mannen dat ook ern wat eten ze dan?
Lus ook graag vlees alleen als ik me klote voel ga ik snoepen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:02 schreef krakkemieke het volgende:
LOL, ik heb een geweldig boek: waarom vrouwen chocola nodig hebben..... En volgens dat boek hebben mannen meer aan rood vlees. Ik ook.......
Ach ja wat maakt het uit?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:04 schreef krakkemieke het volgende:
Ik dus niet, ik ben al een soort macha....
Maar als je van koken houdt ben je dus vrouwelijk? En over je uiterlijk kan ik niet oordelen je hebt geen fotoboekquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:07 schreef krakkemieke het volgende:
Nou, dat het weleens moeilijk is... Ik hou van stoere dingen, maar ook van koken en borduren. Ik zie eruit als een pot, maar ben erg hetero.
Is het zo erg?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:10 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zie eruit als een vrouwelijke hobbit, lol! Rond, maar geen haar op m'n voeten........
zie je wel valt best mee. Dan zal ik maar niet zeggen hoe ik er uit zie.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:13 schreef krakkemieke het volgende:
Erg? Neuh, ik ben gezellig rond.
Heet dat boek misschien EetLust?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:02 schreef krakkemieke het volgende:
LOL, ik heb een geweldig boek: waarom vrouwen chocola nodig hebben..... En volgens dat boek hebben mannen meer aan rood vlees. Ik ook.......
Hoe raad je het zoquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:17 schreef krakkemieke het volgende:
Rond?
Nee hij is toch plat?quote:
Neej, hij is zo rond als een pannenkoek, liet ik me door zo'n klein jochie me vanmiddag vertellenquote:
Oke maar spreek jullie later ben moequote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Neej, hij is zo rond als een pannenkoek, liet ik me door zo'n klein jochie me vanmiddag vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |