* shredder werpt een blik en geeft je helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
In dit topic vragen wat ze per uur vraagt is voldoende.
Mijn eerste ban in al die jaren fok.
Ach ja het is tegen de policy en als de ban daar een gevolg van is neem ik gewoon die verantwoording als een echte man.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:52 schreef shredder het volgende:
[..]
* shredder werpt een blik en geeft je helemaal gelijk.
??????????????quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:51 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke denkt dat Martijn 'koken met bollen heeft genoemd'
Tja alsof je daar dagelijks post ofzo, geen gemis. Je was het waarschijnlijk tegengekomen in de lijst van de active topics.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:01 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ach ja het is tegen de policy en als de ban daar een gevolg van is neem ik gewoon die verantwoording als een echte man.
En ach ja een week is zo om![]()
Die idd kom er wel eens als ik me echt verveel. Maar meestal ga ik dan iets anders doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:03 schreef shredder het volgende:
[..]
Tja alsof je daar dagelijks post ofzo, geen gemis. Je was het waarschijnlijk tegengekomen in de lijst van de active topics.
Dan je Krakkie heb wel wat te vieren vandaag!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:03 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke zet maar weer cashewnoten en olijven op tafel
Heb een mooie aanbeiding gehad vandaag....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:08 schreef krakkemieke het volgende:
Het waren olives de Nijons, dus vertel wat je te vieren hebt!
Voor een nieuwe job.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:19 schreef krakkemieke het volgende:
Wat voor aanbieding Martijn? Laat ons nou niet langer in spanning.....
Blijft de logistiekquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:21 schreef karper het volgende:
dat is altijd fijn om te horen.
ik welke branch wordt het?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:21 schreef karper het volgende:
dat is altijd fijn om te horen.
ik welke branch wordt het?
Dank je K & K (Karper en Krakje)quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:22 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje geeft martijn een enorm paasei, ook voor z'n vrouw*
Ja en dat maakt het juist zo uitdagend!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:26 schreef karper het volgende:
blijft een apart vak, ooit eens in dc pijnacker geweest lijkt wel een mierenhoop en iedereen zet zich in voor dat alles op tijd klaar is!
Ja, en dat gemis in plezier was voor mij ook de rede om te gaan zoekenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:31 schreef karper het volgende:
zolang je elke dag met plezier naar je werk gaat ,dan durf je de uitdaging aan.
Ja, dat is echt de operatie. Maar ga me meer bezig houden met het bedenken en opzetten van de operatie.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:32 schreef krakkemieke het volgende:
Mja, ik was getrouwd met een chauffeur en ik ken eigenlijk alleen planners met maagzweren..... Ze zitten eeuwig tussen gewenst (baas) en haalbaar in.....
Moet altijd werken als hier markt is maar loop er altijd graag overheen. spul is er veel verser en ze verkopen er veel meer verschillende zaken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:35 schreef karper het volgende:
ik heb trouwens dinsdag genoten liep over de markt op blaak , lekker weertje mensen slijten hun waren gezellig mensen!.
even kijken bij de visboer je kent het wel
Door gewoon een uurtje op de markt rond te lopen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:40 schreef karper het volgende:
iemand waar ik mee was maakte me uit voor vak idooit ofzo iets dergelijks.
toen we afscheid namen zij ze ik heb heel wat opgestoken.
missie bereikt.
Welke dame? volgens mij heb ik iets gemist.....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:48 schreef karper het volgende:
nee, was niet echt mij type voor de rest aardige meid.
geef mij de dame maar die hier net was!
Ja als ik mij klote voel ga ik idd ook eten voor van de snaai buien en dan veel zoetquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:57 schreef krakkemieke het volgende:
Nou heb ik een mannevraagje... Als vrouwen zich k*t voelen gaan ze eten. Hebben mannen dat ook ern wat eten ze dan?
Lus ook graag vlees alleen als ik me klote voel ga ik snoepen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:02 schreef krakkemieke het volgende:
LOL, ik heb een geweldig boek: waarom vrouwen chocola nodig hebben..... En volgens dat boek hebben mannen meer aan rood vlees. Ik ook.......
Ach ja wat maakt het uit?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:04 schreef krakkemieke het volgende:
Ik dus niet, ik ben al een soort macha....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |