Nee, joh, ben een nietsnut...quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Doe je verder nog wel wat nuttigs dan
Paasbroodjes, met een eitje...quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
Bijna Pasen, wat komt er op de ontbijttafel?
(of hebben we het daar al over gehad? Heb zo weinig fut om mijn pc'tje aan te slingeren 's avonds).
Enneuh, Evil-Cherry gaat zich inzetten voor AIDS-wezen in Zimbabwe!
Tsssk, huisvrouwtjesquote:
Met kaas lekker!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:33 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb dinsdag heeeeeerlijk gegeten, stamppot raapsteeltjes!
Zo'n beenhammetje? Die zijn idd erg lekker.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:44 schreef krakkemieke het volgende:
Nou, me mam had er zo'n hammetje bij, ook prima.
Maar die raapsteeltjes...........Geweldig!
Waarom komen ze nou nooit eens bij mij op school, kan ik ze direct alle achtergrond info vertellen, bv dat kiwi eigenlijk een schijnvrucht is etcquote:Oliver schokte tv-kijkers door de productkennis van scholieren aan de kaak te stellen. Een volledige schoolklas kon een prei niet van een kiwi onderscheiden. Verder vertelde een jongen dat hij voor het eerst in zijn leven sla had gegeten. Ook bleken veel lunchtrommels vol te zitten met marsen, snickers en zakken chips.
Kiwi een schijnvrucht?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:02 schreef Euc- het volgende:
whwhahaha prachtig, moet je eens lezen: http://www.zibb.nl/horeca(...)/versie/2/index.html
[..]
Waarom komen ze nou nooit eens bij mij op school, kan ik ze direct alle achtergrond info vertellen, bv dat kiwi eigenlijk een schijnvrucht is etc![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:47 schreef Euc- het volgende:
Ben net afgewerkt....
Oooh, klinkt lekker!! Hier is het warme kaiserbroodjes met gebakken bacon en een ei. Heel simpel, maar ooooh zo goed voor de maag op de vroege ochtend!quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:32 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Paasbroodjes, met een eitje...![]()
Waarchijnlijk ook wel spek tomaten en eieren...![]()
Een gezellig paasontbijt, aan een mooie opgedekte tafel.![]()
Je gaat naar Zimbabwe? Of ga je dit doen vanuit Nederland?
Nee een kiwi is een schijnvrucht, net als aardbeien, frambozen, bramen en ga zo maar doorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kiwi een schijnvrucht?
Dacht dat het een bes was.
Niet echtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:48 schreef Euc- het volgende:
zijn ze gelukt Christiaan?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:17 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Oooh, klinkt lekker!! Hier is het warme kaiserbroodjes met gebakken bacon en een ei. Heel simpel, maar ooooh zo goed voor de maag op de vroege ochtend!
Ah, klinkt leuk!quote:
Nee, I wish! Ik doe mee aan het Afrikaans Drum Theater (met een groep van +/- 15 mensen een theaterstuk opzetten met muziek en dans), en daar doe ik toevallig een goede daad mee voor ZimbabweIk ben helemaal hysterisch en ben zo nieuwsgierig wat het gaat worden
![]()
Een aarbei is een schijnvrucht dat klopt. maar leg eens uit waarom een framboos, braam of kiwi een schijnvrucht zou zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:22 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nee een kiwi is een schijnvrucht, net als aardbeien, frambozen, bramen en ga zo maar door
Hij ziet er nou niet echt mooi uitquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:02 schreef Oblivion het volgende:
Nou, zou er best mijn tanden in willen zetten...![]()
Gaat van binnen toch kapot....![]()
Wat is er dan zo mislukt aan?
In het boek "Warenkennis" van SVH staat bij de uitleg dat die vruchten schijnvruchten zijn, de appel is er trouwens ook 1.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een aarbei is een schijnvrucht dat klopt. maar leg eens uit waarom een framboos, braam of kiwi een schijnvrucht zou zijn.
Een aardbei is een schijnvrucht, omdat de echte "vruchten" van de aarbei de zaadjes zijn die aan de buitenkant van de aardbei zitten.
Warm ook nog eens. Vers uit de oven. Zo vers dat je ze nog niet normaal kunt doorsnijden. En dan dik boter die dan ín het broodje smelt. Warme bacon erop, warm eitje... *rammel*quote:
Is ook erg leuk!quote:Ah, klinkt leuk!![]()
Wat ga jij dan doen? Dans of muziek?
Hehehehe, mn mango wat doe je.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Een huisgenoot kwam laatst thuis met een Avocado i.p.v een Mango
Karper ik had een vraagje voor jequote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:17 schreef karper het volgende:
karper peert hem alvast voor dat die muffins echt niet te eten zijn
En bedankt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:21 schreef karper het volgende:
ja ?
Jij was toch degene in die in R'dam korting had op Zwillinge messen?quote:[CENTRAAL] Keuken hardware (messen, staafmixers, pannen...) en Koken voor beginners
alleen dan mis ik er nog een en die kan ik niet meer terug vinden
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:28 schreef karper het volgende:
ik was die gene die korting krijg bij zwilling rotterdam.
20% procent heb je intresse in messen?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
Gaan jullie ook nog speciale dingen met eitjes doen?[afbeelding]
Ik heb een broertje van 3quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Tuurlijk! Ouderwets kliederen! En massa verven...![]()
Leuk hoor, een zoon van 4...![]()
Jij ook?
En daar ga je mee eieren verven?quote:
Nee zoekenquote:
Lijkt een soort quiche achtig ietsquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:07 schreef shredder het volgende:
Jij weet ook niet wat het is Martijn?
Ik heb geen idee hoe het heet. Het was een vierkant blokje, met gegratineerde kaas. Mn mam nam het mee. Was restje van de pannenkoekenhuis ofzo.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:09 schreef Oblivion het volgende:
Ik zie ui? Aardappel? En kaas?
Jij hebt het gegeten... Weet je het dan zelf niet?![]()
In dit topic vragen wat ze per uur vraagt is voldoende.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:46 schreef shredder het volgende:
Martijn hoe in hemelsnaam heb jij een ban gekregen, wilde ik al een tijd vragen.
Nu zijn twee woorden a la 'dies lelijk' al genoeg, maar toch.
Nee een weekban voor B&Hquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:48 schreef karper het volgende:
voor culi een ban gekregen?
straks gaan ze piet nog bannen
Nah het was voor B&H, maar Marietje_ is echt helemaal weg nou en dat is pas een reden voor een drankje, want zij was niet lief.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:48 schreef karper het volgende:
voor culi een ban gekregen?
straks gaan ze piet nog bannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |