quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
Gaan jullie ook nog speciale dingen met eitjes doen?[afbeelding]
Ik heb een broertje van 3quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Tuurlijk! Ouderwets kliederen! En massa verven...![]()
Leuk hoor, een zoon van 4...![]()
Jij ook?
En daar ga je mee eieren verven?quote:
Nee zoekenquote:
Lijkt een soort quiche achtig ietsquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:07 schreef shredder het volgende:
Jij weet ook niet wat het is Martijn?
Ik heb geen idee hoe het heet. Het was een vierkant blokje, met gegratineerde kaas. Mn mam nam het mee. Was restje van de pannenkoekenhuis ofzo.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:09 schreef Oblivion het volgende:
Ik zie ui? Aardappel? En kaas?
Jij hebt het gegeten... Weet je het dan zelf niet?![]()
In dit topic vragen wat ze per uur vraagt is voldoende.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:46 schreef shredder het volgende:
Martijn hoe in hemelsnaam heb jij een ban gekregen, wilde ik al een tijd vragen.
Nu zijn twee woorden a la 'dies lelijk' al genoeg, maar toch.
Nee een weekban voor B&Hquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:48 schreef karper het volgende:
voor culi een ban gekregen?
straks gaan ze piet nog bannen
Nah het was voor B&H, maar Marietje_ is echt helemaal weg nou en dat is pas een reden voor een drankje, want zij was niet lief.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:48 schreef karper het volgende:
voor culi een ban gekregen?
straks gaan ze piet nog bannen
* shredder werpt een blik en geeft je helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
In dit topic vragen wat ze per uur vraagt is voldoende.
Mijn eerste ban in al die jaren fok.
Ach ja het is tegen de policy en als de ban daar een gevolg van is neem ik gewoon die verantwoording als een echte man.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:52 schreef shredder het volgende:
[..]
* shredder werpt een blik en geeft je helemaal gelijk.
??????????????quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:51 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke denkt dat Martijn 'koken met bollen heeft genoemd'
Tja alsof je daar dagelijks post ofzo, geen gemis. Je was het waarschijnlijk tegengekomen in de lijst van de active topics.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:01 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ach ja het is tegen de policy en als de ban daar een gevolg van is neem ik gewoon die verantwoording als een echte man.
En ach ja een week is zo om![]()
Die idd kom er wel eens als ik me echt verveel. Maar meestal ga ik dan iets anders doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:03 schreef shredder het volgende:
[..]
Tja alsof je daar dagelijks post ofzo, geen gemis. Je was het waarschijnlijk tegengekomen in de lijst van de active topics.
Dan je Krakkie heb wel wat te vieren vandaag!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:03 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke zet maar weer cashewnoten en olijven op tafel
Heb een mooie aanbeiding gehad vandaag....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:08 schreef krakkemieke het volgende:
Het waren olives de Nijons, dus vertel wat je te vieren hebt!
Voor een nieuwe job.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:19 schreef krakkemieke het volgende:
Wat voor aanbieding Martijn? Laat ons nou niet langer in spanning.....
Blijft de logistiekquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:21 schreef karper het volgende:
dat is altijd fijn om te horen.
ik welke branch wordt het?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:21 schreef karper het volgende:
dat is altijd fijn om te horen.
ik welke branch wordt het?
Dank je K & K (Karper en Krakje)quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:22 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje geeft martijn een enorm paasei, ook voor z'n vrouw*
Ja en dat maakt het juist zo uitdagend!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:26 schreef karper het volgende:
blijft een apart vak, ooit eens in dc pijnacker geweest lijkt wel een mierenhoop en iedereen zet zich in voor dat alles op tijd klaar is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |