quote:Op maandag 21 maart 2005 18:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Leuke titel. Daar is over nagedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ??
deel 1 vond ik wekelijk subliem, maar ik ben bang dat deel 2 dit niet kan gaan evenaren. En toch ga ik m kijken
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
schijnt dat het verhaal verder gaat met die vrouwlijke personage uit 1. Diegene die die omgekeerde versie van een berenklem om dr hoofd had zitten.quote:Op maandag 4 april 2005 02:24 schreef TrumpingPimp het volgende:
al wat bekend over het verhaal?
Hij mag van mij beter wordenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:51 schreef RAM_ het volgende:
Hopelijk word hij weer net zo goed als deeltje 1
quote:Op maandag 4 april 2005 02:24 schreef TrumpingPimp het volgende:
al wat bekend over het verhaal?
Dat is wat er op IMDB staat.quote:Jigsaw continues his next game on a group of unlucky victims, who are locked away and forced to kill each other, while a Detective Eric Mason tries to track him down - unknowingly that the game is going on right in front of him...
quote:Regular B-D scooper Casper just shot me quite an interesting email. Apparently Lions Gate Films is the proud owner of www.saw3.com , www.saw4.com and www.saw5.com domains. What does this mean? Well it either means that they are already planning three more sequels, or they just brought them in case they want to make more sequels. Either way that's a pretty tight find, thanks Casper! Saw II hits theaters on October 28th. While investigating the bloody aftermath of a grizzly murder, Detective Eric Mason (Donnie Wahlberg) has the feeling that it is the work of Jigsaw, the notorious killer who disappeared leaving a trail of bodies - and parts - behind. And Mason is right. Jigsaw is at work again. But instead of two people locked in a room with only one unthinkable way out, there are eight. Eight strangers – unaware of their connection to each other -- forced to play out a game that challenges their wits and puts their lives in jeopardy.
Saw origineel? Dat heb ik even gemist.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:05 schreef BdR het volgende:
hm ja een vervolg op een originele horror film.. Heeft iemand toevallig Blair Witch 2, American Psycho 2, Final Destination 2 of The Ring 2 gezien?
Met dat gegeven moet ik toch heel sterk aan Cube denken..quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:17 schreef Wepeel2 het volgende:
Dus nu stoppen ze maar 8 mensen in een kamer in plaats van 2. Nou euh. Ja. Interessant.
Ook dat ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:20 schreef Durbin het volgende:
[..]
Met dat gegeven moet ik toch heel sterk aan Cube denken..
tsjahquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Saw origineel? Dat heb ik even gemist.
Maar dat weten ze dan zelf niet omdat ze via een ingenieus computersysteem gelinkt zijn aan een virtuele wereld.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als het zo verder gaat, dan zitten er in Saw 5 ondertussen al 512 mensen in die kamer.
Of je denkt dat je het weetquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:07 schreef PsyCha het volgende:
IK vat het gewoon niet. Heel leuk dat er een deel 2 komt, maar is de spanning er niet een beetje van af. We weten inmiddels wie de dader is.
Hihi..plaatjes in verkeerde volgorde! Denk niet dat de meneer met de blauwe onderbroek nog opstaat om zijn helm open te doen!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die trailer ziet er goed uit, maar ja een goeie trailer wil nog niet zeggen dat de film ook goed is..quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:39 schreef victorinox het volgende:
De trailer.
Het doet me idd erg aan Cube denken, alleen wat smeriger/grover.
28 oktober in de VS.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:38 schreef Louterman het volgende:
wanneer komt saw 2 nou uit dan?
vast weer een half jaar later net zoals SAW vast augustus 2006 ofzoquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
28 oktober in de VS.
11 januari in België.
Nederland geen idee.
Vriend, zoals je misschien wel weet had deel 1 een open eind.quote:Op maandag 12 september 2005 14:53 schreef Sai het volgende:
Ik vond deel één nèt wel gaan, en twee ziet er uit als een parodie op het eerste deel, dat zelf eigenlijk al belachelijk genoeg was. Misschien download ik hem.
Jammer inderdaadquote:Op donderdag 15 september 2005 12:58 schreef Timo20 het volgende:
nog zo lang![]()
die maatschappijen leren t ook nooit he
Idd beste einde wat ik ooit uit een film heb gezien !quote:Op maandag 21 maart 2005 18:23 schreef Dragonetti het volgende:
DEEL 1
deel 2 hoeft niet beter te zijn dan deel 1, zolang ie maar even goed is... maar zelfs dat betwijfel ik...
einde van deel 1 vergeet ik nooit meer...
Hmm... Ze zitten allemaal opgesloten in het big brother huis!quote:Vent zonder voet gaat op wraak uit met houten been
ziet er al weer goed uitquote:Op zondag 18 september 2005 16:30 schreef 7eVeNL het volgende:
Hier een clipje uit een scene van Saw2...
http://ghostengine.com/saw2/saw2_intnl_300.html
Ziet er al meesterlijk uit....![]()
( Trouwens de reden dat, dat wijf zo hysterisch reageert is omdat zij volgens mij en andere ook in deel 1 zat, dus beleeft ze beetje een dejevu achtig moment volgens mij )
Denk het niet want die 2 acteurs die opgesloten zaten in deel 1 doen niet mee in deel 2 staat op IMdB dusquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:15 schreef robertvt het volgende:
Schijnt dat je dat te zien krijgt in deel 2.
Oei dat ziet er idd erg goed uit, deze film zal wel weer zo meesterlijk worden als de vorigequote:Op zondag 18 september 2005 16:30 schreef 7eVeNL het volgende:
Hier een clipje uit een scene van Saw2...
http://ghostengine.com/saw2/saw2_intnl_300.html
Ziet er al meesterlijk uit....![]()
( Trouwens de reden dat, dat wijf zo hysterisch reageert is omdat zij volgens mij en andere ook in deel 1 zat, dus beleeft ze beetje een dejevu achtig moment volgens mij )
Ja, want stel je voor, 2 vingers op een posterquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:54 schreef Timo20 het volgende:
die zal door de MPAA vast ook weer verboden worden om die vingers, net als de vorige poster
Nee lijkt me ook sterk dat die 2 meedoen aangezien ze gewoon DOOD zijn. Dat ene chick met die masker op dr okp die een sleutel moest graaien in een 'lijk', die kan dan nog wel meedoen.quote:Op zondag 18 september 2005 23:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Denk het niet want die 2 acteurs die opgesloten zaten in deel 1 doen niet mee in deel 2 staat op IMdB dus
ja dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:24 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, want stel je voor, 2 vingers op een poster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vond je het beste aan het einde? En mogen hier spoilers staan? Ja toch, neem ik aan?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:23 schreef Dragonetti het volgende:
DEEL 1
deel 2 hoeft niet beter te zijn dan deel 1, zolang ie maar even goed is... maar zelfs dat betwijfel ik...
einde van deel 1 vergeet ik nooit meer...
Er is ook een topic over deel 1, hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:41 schreef girllover het volgende:
[..]
Wat vond je het beste aan het einde? En mogen hier spoilers staan? Ja toch, neem ik aan?
Tenzij de dader weer ook een slachtoffer is van een andere dader.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:07 schreef PsyCha het volgende:
IK vat het gewoon niet. Heel leuk dat er een deel 2 komt, maar is de spanning er niet een beetje van af. We weten inmiddels wie de dader is.
hier zat ik ook aan te denken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:43 schreef girllover het volgende:
[..]
Tenzij de dader weer ook een slachtoffer is van een andere dader.
Ja, dat weet ik, maar er worden toch steeds vergelijkingen gemaakt tussen 1 en 2.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:43 schreef Mike het volgende:
[..]
Er is ook een topic over deel 1, hoor.
Saw, een bloederige thriller van James Wan
Dat zou echt verkeerd zijn als je het mij vraagt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:43 schreef girllover het volgende:
[..]
Tenzij de dader weer ook een slachtoffer is van een andere dader.
Ja, dan wordt het erg gezocht.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:08 schreef robertvt het volgende:
[..]
Dat zou echt verkeerd zijn als je het mij vraagt.
Saw2 is juist een vervolg op Saw1, dus kan het toch logisch zijn dat die man die aan kanker leed ook weer gedwongen werd door iemand om het te doen? Die Zepp werd ook al gedwongen..quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:08 schreef robertvt het volgende:
[..]
Dat zou echt verkeerd zijn als je het mij vraagt.
Daarom juist. Ik vind het gewoon een beetje fout om dezelfde truc te gebruiken als in deel 1.quote:Saw2 is juist een vervolg op Saw1, dus kan het toch logisch zijn dat die man die aan kanker leed ook weer gedwongen werd door iemand om het te doen? Die Zepp werd ook al gedwongen..
Dus je wil beweren dat dr. Gordon de killer is of zo?quote:Uhm de beste man die zijn been er af gehaald heeft is niet van bekend of die wel of niet leefd?
Dat kan ook nog he. En die man die daar gelegen heeft zal wel een doel gehad hebben. Want in die film heeft iedereen en alles een opdracht zo lijkt het. Iedereen krijgt een "kans"
keb hem ook net gezien.. gaat zeker weer 2 uur kijkplezier worden voor mij..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:22 schreef miss_bleu het volgende:
trailer is veel belovend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door AntiChrist op 31-10-2005 08:15:42 ]
Aan dat cijfer moet je anders niet al te veel waarde hechten, wel opvallend inderdaad dat de film al 35 miljoen heeft opgebracht. Over een nederlandse release is btw nog niks bekendquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:43 schreef 7eVeNL het volgende:
Saw II heeft nu een cijfer van 7,5 op imdb, met 2000 votes al zelfde cijfer als ze'n voor ganger ziet er positief uit, ben benieuwd![]()
nou als er een site is op internet waar je waarde aan kunt hechten is het wel imdb. bij de rest heb ik idd mijn twijfelsquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Aan dat cijfer moet je anders niet al te veel waarde hechten, wel opvallend inderdaad dat de film al 35 miljoen heeft opgebracht. Over een nederlandse release is btw nog niks bekend
de site opzich is echt fantastisch alleen de user ratings nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:40 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nou als er een site is op internet waar je waarde aan kunt hechten is het wel imdb. bij de rest heb ik idd mijn twijfels
Juistjah, die ratings van bepaalde films gaan echt helemaal nergens over.. pas als er veel (lees tienduizenden keren) een hoog cijfer uitrolt, dan mag je eventueel gaan aannemen dat de film erg goed is.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:53 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
de site opzich is echt fantastisch alleen de user ratings niet
daarom is het ook een goeie site wat userrating betreft. je zult op geen enkele filmsite tegenkomen die vaak over de 10000 beoordelingen heeftquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Juistjah, die ratings van bepaalde films gaan echt helemaal nergens over.. pas als er veel (lees tienduizenden keren) een hoog cijfer uitrolt, dan mag je eventueel gaan aannemen dat de film erg goed is.
sorry? ik vind juist dat ik alleen maar positieve verhalen hoor.. smaak verschillen.. maar saw vind ik misschien wel beste film van het jaar! vooral omdat hij d'r zomaar opeens was..quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik hoop dat hij beter dan zal zijn, want ik vond saw echt zeer zwaar tegenvallen. zeker na alle verhalen die ik er over had gehoord. het einde was trouwens wel briljant!
Dat vind ik dus ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
sorry? ik vind juist dat ik alleen maar positieve verhalen hoor.. smaak verschillen.. maar saw vind ik misschien wel beste film van het jaar! vooral omdat hij d'r zomaar opeens was..
dat zeg ik toch? juist omdat ik alleen maar positieve verhalen erover hoor, vond ik hem zwaar tegenvallen. had er meer van verwachtquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
sorry? ik vind juist dat ik alleen maar positieve verhalen hoor.. smaak verschillen.. maar saw vind ik misschien wel beste film van het jaar! vooral omdat hij d'r zomaar opeens was..
userratings gaan sowieso nergens over.. want iedereen heeft wel andere smaak.. en mensen geven gauw een 1 of een 10..quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Juistjah, die ratings van bepaalde films gaan echt helemaal nergens over.. pas als er veel (lees tienduizenden keren) een hoog cijfer uitrolt, dan mag je eventueel gaan aannemen dat de film erg goed is.
wat neerkomt op een 5,5. gemiddeld dusquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:43 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
userratings gaan sowieso nergens over.. want iedereen heeft wel andere smaak.. en mensen geven gauw een 1 of een 10..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de acteur die Eric speelt is al bezig met plannen voor Saw 3, en hij wilt hem ook regiseren..
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik heb hem gisternacht in bed gekeken, en hij is erg goed. Moet hem wel nog een keer kijken want ik kwam achteraf opeens achter een heleboel dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de acteur die Eric speelt is al bezig met plannen voor Saw 3, en hij wilt hem ook regiseren..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saw4.com en Saw5.com zijn ook geregistreerd door Lions Gate Entertainment, hoop niet dat ze het gaan uitmelken, maar het lijkt er wel op.![]()
Domain Name: SAW4.COM
Domain Name: SAW5.COM
Registrant [3511]:
Role Lions Gate Entertainment domains@lgecorp.com
Lions Gate Entertainment
2700 Colorado Ave
2nd floor
Santa Monica
CA
90404
US* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:38 schreef Quarks het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saw4.com en Saw5.com zijn ook geregistreerd door Lions Gate Entertainment, hoop niet dat ze het gaan uitmelken, maar het lijkt er wel op.![]()
Domain Name: SAW4.COM
Domain Name: SAW5.COM
Registrant [3511]:
Role Lions Gate Entertainment domains@lgecorp.com
Lions Gate Entertainment
2700 Colorado Ave
2nd floor
Santa Monica
CA
90404
USSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik hoop niet dat het helemaal tot Saw 5 doorgaat nee![]()
op pathe.nl staat al het programma t/m maart.... mooi geen saw2 te bekennen hoorquote:Op zondag 6 november 2005 16:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hier kan je nog wel 2 maandjes ofzo wachten helaas..
In België op 28 december. Echt een kerstfilm ook.quote:Op zondag 6 november 2005 16:08 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
op pathe.nl staat al het programma t/m maart.... mooi geen saw2 te bekennen hoor![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:42 schreef oZner het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wachten op deeltje 3 maar weer
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny![]()
de eerste scene 'Venus Flytrap' is ook zeer pittig, maar wordt het niet tijd om een spoiler topic te openen..."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Ben zo fokkin benieuwd naar dit vervolg! Het eerste deel was gewoon gruwelijk!!! Kan iemand trouwens nog die link vinden van die Venus FlY Trap? Ik kan m dus niet meer vinden op die weblog van Fok.
[ Bericht 66% gewijzigd door Smeich op 09-11-2005 18:55:24 ]![]()
Ik hoor alleen maar positieve verhalen over deze sequel echt frustrerend dat Nederland weer zo achterloopt qua release....!!
wat is dat nou?![]()
![]()
ik heb hem ook gezien. En hij blijft geweldig.
Meesterlijk ook hoe je als kijker om de tuin word geleid.
En die man had gelijk. Het enige wat je moet doen is heel goed luisteren en je vind je zoon terug
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Ik heb de film zojuist bekeken (ja om 7 uur s'ochtends ja, in de avond durf ik niet meerquote:Op donderdag 10 november 2005 18:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben reuze benieuwd naar de film) Ik ben 10 jaar ouder en slapen doe ik voorlopig niet (maandje of 2)
![]()
Het is een zieke, zieke film, maar wel goed, vond hem iets beter dan deel 1 moet ik zeggen.
![]()
Gisteravond ook gezien... Ziekelijk goed! Net zoals in deel 1 zag ik het einde niet aankomen, en dat spreekt toch wel in het voordeel van deze film. Je weet na deel 1 een beetje wat je kunt verwachten, en toch is het weer een verrassing. Erg sterk.![]()
En dan mogen ze nu wel eens stoppen zeg... Deel 3,4 en 5 hoeven van mij niet zo nodig.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na een paar bakken sterke koffiega ik de film nog een keer kijken...
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:01 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb de film zojuist bekeken (ja om 7 uur s'ochtends ja, in de avond durf ik niet meer) Ik ben 10 jaar ouder en slapen doe ik voorlopig niet (maandje of 2)
![]()
Het is een zieke, zieke film, maar wel goed, vond hem iets beter dan deel 1 moet ik zeggen.
dan ben ik helemaal benieuwd, ik ben een ontzettende schijterd wat enge films betreft![]()
![]()
![]()
ik weet niet
ik heb em gisteren gezien
deel 1 was wel goed maar dat kwam omdat je dat niet van zo'n film verwachte, dat was gewoon van check deze film, ok, waaaaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het shockeffect van de film is een beetje weg, al ligt het niet aan de kwaliteit
als je van horror/griezel of gewoon gestoorde films houd is dit een aanraderWat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?![]()
heb je een gezien?quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dan ben ik helemaal benieuwd, ik ben een ontzettende schijterd wat enge films betreft![]()
het valt best wel mee hoor, er zitten alleen wat gruwelijke doodscenes in.
het is niet echt dat je bang wordt. Alleen de manier waarop is echt door en door wreed
en dat van "There will be blood" dat komt uit
Ik wacht op SAW 3
Wat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?![]()
pfffff wat was ie weel wereld's. Wat zit er toch een fantastisch verhaal in. Ik vind de Saw-trilogy miss wel de beste horror's die er zijn....
Ik kan nu al niet wachten op deel 3Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Rapper Master P. en zijn groep '504 Boyz' zijn net klaar met hun album Hurricane Katrina - We Gon' Bounce Back. Alle opbrengsten gaan naar de slachtoffers van de storm. Ondertussen heeft Master P. ook een contract getekend voor een rol in Saw 3...
Dat vind ik dan weer jammer, dat er bekenden in gaan spelen
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Deel 1 vond ik echt geweldig, proberen om dit weekend deel 2 dan maar te kijken.
Verwacht er maar niet teveel van...Deel 2 van iets valt tot nu toe altijd tegen
sie legt den Kopf in seinen Schoss
und bittet einen letzten Kuss.![]()
Ach, bekenden...ik heb geen idee wie het is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:16 schreef satecl het volgende:
Dat vind ik dan weer jammer, dat er bekenden in gaan spelen![]()
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
ik heb 2 zoals eerder gezegt al gezien en ik vind hem geweldig. Sterker nog ik vind hem zelfs net iets beter dan deel 1. Je weet hoe het verhaal in elkaar zit. En je denkt dan ook alles te snappen. Maar nee hoor het gaat al helemaal niet zoals je denkt. Het einde is weer werelds echt waar.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:56 schreef Twinkeltwin het volgende:
Deel 1 vond ik echt geweldig, proberen om dit weekend deel 2 dan maar te kijken.
Verwacht er maar niet teveel van...Deel 2 van iets valt tot nu toe altijd tegen![]()
Heb heerlijk zitten te genieten van deel 2.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
*Mee eens is*quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb 2 zoals eerder gezegt al gezien en ik vind hem geweldig. Sterker nog ik vind hem zelfs net iets beter dan deel 1. Je weet hoe het verhaal in elkaar zit. En je denkt dan ook alles te snappen. Maar nee hoor het gaat al helemaal niet zoals je denkt. Het einde is weer werelds echt waar.
Heb heerlijk zitten te genieten van deel 2.
Af en toe echt met kromme tenen zitten kijken, vooral toen dat meisje geduwd werd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:01 schreef j0rrit het volgende:Misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*![]()
Heb'm 2 weken geleden gezien. Echt door en door ziek die film.
Vond'm eigenlijk wel beter dan deel 1.
Bij het stukje dat die gast met z'n nek aan de gang ging moest ik'm wel ff stopzetten, anders had ik zeker m'n kamer ondergekotst zo ziek vond ik dat.![]()
Gisteren eindelijk gezien, iemand die ik kende had em via de bekende snelweg![]()
Leuke film om te zien maar ik vond deel 1 duidelijk beter dan deel 2. Originaliteit is eraf waardoor als je deel 1 hebt gezien sommige dingen al wel aan ziet komen en het acteerwerk van sommigen (zoals die 'machoman') is wel erg slecht. Einde was lang niet zo schokkend of onverwacht als deel 1 naar mijn mening. Het begin vind ik daarentegen wel sterk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is volgens mij wat deze films nou zo goed maakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.>>>Fast forward>>>![]()
Oeioei wat was Saw 2 slecht zeg! Misschien het verhaal an sich niet zo, maar die acteurs! Zo'n zogenaamd stoere muts die in zo'n situatie lekker bijdehand en chill doet...érg ongeloofwaardig. ook sommige dialogen waren matig.. saw 1 was geweldig maar 2 is echt bagger naar mijn mening..MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma![]()
Zieke film zeg, deel 1 is wel beter, maar een goed vervolg.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.![]()
Ik vind het eerder jammer dat ze kanloze rappers als actuers zien.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:16 schreef satecl het volgende:
Rapper Master P. en zijn groep '504 Boyz' zijn net klaar met hun album Hurricane Katrina - We Gon' Bounce Back. Alle opbrengsten gaan naar de slachtoffers van de storm. Ondertussen heeft Master P. ook een contract getekend voor een rol in Saw 3...
Dat vind ik dan weer jammer, dat er bekenden in gaan spelen![]()
![]()
Gek genoeg stoor ik me helemaal niet aan de houterige acteerprestaties in beide SAWs, ik vind dat het acteren ondergeschikt is aan de hele sfeer van de films. Eigenlijk net zoals in Star Wars: de dialoogjes zijn tenenkrommend, maar daar let je niet op, het gaat om de actie.
Moet ik er wel bij zeggen dat het acteren in deel 1 wel iets beter was dan in 2.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Handig als je daar door heen kan prikken.. maakt de film een stuk leuker denk ik. Ikzelf ergerde me echt dood aan de bar slechte acteer"prestaties" en sommige dialogen. Terwijl ik het grote verhaal wel goed vindt. Toch wordt de film hierdoor voor mij bijna irritant..quote:Op woensdag 14 december 2005 11:16 schreef Gripper het volgende:
Gek genoeg stoor ik me helemaal niet aan de houterige acteerprestaties in beide SAWs, ik vind dat het acteren ondergeschikt is aan de hele sfeer van de films. Eigenlijk net zoals in Star Wars: de dialoogjes zijn tenenkrommend, maar daar let je niet op, het gaat om de actie.
Moet ik er wel bij zeggen dat het acteren in deel 1 wel iets beter was dan in 2.
Maar Saw 1 vond ik echt goed, de dokter was ook een mindere acteur maar bij hem had ik er op een of andere manier wat minder last van...MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
Vanaf 14 februari op dvd in Amerika:
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Heb hem net ff gezien, ik vond hem echt goed!Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
heb m laatst gezien. weer een erg lekkere film
het nieuwe van het concept is er natuurlijk wel af, maar het is allemaal wel net een beetje gruwelijker dan deel 1. en het e.e.a. wordt duidelijker
deel 1 vond ik overigens echt geweldig![]()
![]()
oh ja wat ik me nog afvroeg over de 2 filmsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb de film een maandje geleden in de bios gezien (in GB kwam hij gelijktijdig uit met de VS), super film maar hij kan niet tippen aan Deel I. Er waren een paar hele kleine dingen in Deel 2 die geen logica hadden![]()
Xplainquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:17 schreef Chillmeister het volgende:
Heb de film een maandje geleden in de bios gezien (in GB kwam hij gelijktijdig uit met de VS), super film maar hij kan niet tippen aan Deel I. Er waren een paar hele kleine dingen in Deel 2 die geen logica hadden
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:27 schreef Chillmeister het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:44 schreef SouthernSun het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mn maag....ik kijk hm nu....dat meisje.....naalden....die handen....de alcohol van vannacht...
SICK!!!
I'm lovin' it
If I don't make it in heaven I'll run shit in Hades![]()
ohhhhh..
Ik heb de screener al gezien.
En ik moet zeggen dat er een element in de film zit
(een twist in het verhaal rondom jigsaw)
dat ik wel erg goedkoop geschreven vond.
Voorde rest kan ik zeggen dat een aantal dingen (voor degenen die em nog niet gezien hebben)
'verassend' blijven. echt heel origineel.Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.![]()
Ik kan niet zeggen welke beter is...ze zijn beide kei goed!
2 is wat heftiger...1 wat..ehhmm..subtieler?
If I don't make it in heaven I'll run shit in Hades![]()
Ik vindt dat spannende liedje cool als alles op het eind word onthuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:48 schreef SouthernSun het volgende:
oh ja wat ik me nog afvroeg over de 2 filmsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Wat dan? Ik vond het verhaal verder best goed namelijk en absoluut niet goedkoop.quote:Op zondag 18 december 2005 02:31 schreef a-child-in-chains het volgende:
ohhhhh..
Ik heb de screener al gezien.
En ik moet zeggen dat er een element in de film zit
(een twist in het verhaal rondom jigsaw)
dat ik wel erg goedkoop geschreven vond.
Voorde rest kan ik zeggen dat een aantal dingen (voor degenen die em nog niet gezien hebben)
'verassend' blijven. echt heel origineel.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Uit het 'gezien' topic:
SAW II
Mjah, precies wat ik d8 eigenlijk, ik vind het origineel maar zo zo, en deze sequel is precies volgens de sequel regels. Meer bloed, meer kills en niet te vergeten slechter dan het origineel.
Matigjes![]()
![]()
Ik vond hem iets minder dan het origineel. Eigenlijk wat KQ ook beschrijft. Er moesten weer zoveel mogelijk gruwelijkheden in en daar omheen is een verhaaltje gemaakt. In deel 1 stonden 'de spelletjes' nog in dienst van het verhaal, nu draait alles om de zieke scenes en is het verhaal niet meer dan een kapstok om deze scenes aan te kunnen ophangen.
Best vermakelijk, maar idd een typische sequel.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.![]()
Had gehoopt dat ik m vandaag samen met m`n broer ging kijken, is ie stront verkouden
dan volgende week maar
Is Saw 2 eigenlijk al uit op DVD, of draait ie in de bios, of nog helemaal niet in NL?
Anyway, ik krijg morgen waarschijnlijk een gedownloade versie van Saw 2. Ik vond 1 echt geweldig, en 2 schijnt op zijn minst even goed te zijn.[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]![]()
Hoezo slechter dan het origineel?quote:Op woensdag 28 december 2005 03:21 schreef kinky_queen het volgende:
Mjah, precies wat ik d8 eigenlijk, ik vind het origineel maar zo zo, en deze sequel is precies volgens de sequel regels. Meer bloed, meer kills en niet te vergeten slechter dan het origineel.Ik vind dit een beetje op een vooroordelen gebaseerde mening. Deze film is oorspronkelijk niet geschreven als de opvolger van Saw 2, maar aangepast het als een opvolger van Saw 1 te laten dienen. Daarnaast zijn er volgens mij helemaal niet zoveel meer gruwelijkheden dan in deel 1. Ik vind dan ook niet dat je kan zeggen dat het het meer om de zieke scenes draait dan in deel 1.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:40 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik vond hem iets minder dan het origineel. Eigenlijk wat KQ ook beschrijft. Er moesten weer zoveel mogelijk gruwelijkheden in en daar omheen is een verhaaltje gemaakt. In deel 1 stonden 'de spelletjes' nog in dienst van het verhaal, nu draait alles om de zieke scenes en is het verhaal niet meer dan een kapstok om deze scenes aan te kunnen ophangen.
Best vermakelijk, maar idd een typische sequel.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Deel 2 vond ik minder
Stak wel allemaal weer geweldig in elkaar !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
On March 17th look for a limited Japanese release featuring both the original James Wan horror and his newly released sequel, Saw 2. The Saw & Saw 2 Twin Pack includes both movies, both of which will be presented in DTS, but special features are currently unknown.
If this twinpack release is anything like the Resident Evil or Ghostbuters sets, it is bound to sell out quickly.......
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Deel 2 vond ik minder
Stak wel allemaal weer geweldig in elkaar !Ik vond deel 2 best wel goed, alleen de 'twist' in deel 1 was groter. Alhoewel ik deze ook erg strak vond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:03 schreef JK het volgende:
[..]
Ik vond deel 2 best wel goed, alleen de 'twist' in deel 1 was groter. Alhoewel ik deze ook erg strak vond.Idd twist in deel 2 was ook wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmm nee ik ging vrij onbevangen kijken omdat ik er goede verhalen over had gehoord. Maar het kwam soms gewoon wat geforceerd over. In deel 1 waren het ook nog echt puzzels om over na te denken. Nu kreeg je situaties als 'spring in een bad met naalden en zoek een sleutel'.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:38 schreef TC03 het volgende:
Ik vind dit een beetje op een vooroordelen gebaseerde mening. Deze film is oorspronkelijk niet geschreven als de opvolger van Saw 2, maar aangepast het als een opvolger van Saw 1 te laten dienen. Daarnaast zijn er volgens mij helemaal niet zoveel meer gruwelijkheden dan in deel 1. Ik vind dan ook niet dat je kan zeggen dat het het meer om de zieke scenes draait dan in deel 1.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.![]()
Vanavond gaan we![]()
Bronquote:Op donderdag 29 december 2005 16:47 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
jammer dat de producer inmiddels is overleden, hopelijk komt er een deel 3 alsnog? Kan er op IMDB niks over vinden. Heb het al. Was niet echt de grote man achter Saw, maar hij financierde de boel geloof ik.
[ Bericht 10% gewijzigd door Merkie op 29-12-2005 18:53:48 ]2000 light years from home![]()
Er is zelfs al sprake van een deel 4 en 5.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:47 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
jammer dat de producer inmiddels is overleden, hopelijk komt er een deel 3 alsnog* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*![]()
idd
Jammer dat de producer is overleden.
Hopen dat we dan niet zo''n gast krijgen die de film verneukt.![]()
Nog een tweede keer gezien. Domme film eigenlijk zeg.
Op zich nog wel doorkoombaar, maar echt niveautje Wrong Turn, House of wax, en noem nog maar 100 van die hersenloze horrortitels.
Deel 1 was eigenlijk ook maar een zeer matige se7en kloon, maar had nog iets mede dankzij het onverwacht aardige resultaat van zo'n low-budget film.
Deel 2, not so much.![]()
![]()
Saw 2 is een rukfilm. Kun je beter hier naar kijken:
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.![]()
quote:“Saw” film producer Hoffman dies at age 42 Posted on Wednesday 7 December 2005
LOS ANGELES (Reuters) - Film producer Gregg Hoffman, who with his partners turned a $1 million horror movie called “Saw” into a $102 million hit, has died at the age of 42, associates said on Tuesday.
Lions Gate Entertainment, which distributed “Saw” and its successor “Saw II,” said Hoffman died on Sunday in a Hollywood hospital of natural causes but gave no specifics. An autopsy is planned.
“Saw,” financed by Hoffman and his partners at Twisted Pictures, cost about $1 million to make but reaped $102 million worldwide at the box office when it was released in October 2004. The sequel “Saw II” brought in even more earlier this year, and a third movie in the series was in production.
“Saw” is the grisly story of a serial killer called Jigsaw who devises intricate situations to get his victims to kill each other.
Hoffman and his partners independently financed their films which allowed them to reap the profits, a fact that led Hoffman to tell the Los Angeles Times that he had hit the jackpot.
Hoffman “had the uncanny ability to pursue creative and professional endeavors in a collaborative and inspiring fashion, traits all too rare in our industry,” said Peter Block, president of production at Lions Gate.
- reuters.com
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
Seven kloon? Ik weet niet welke film jij hebt zitten kijken hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:05 schreef Lamon het volgende:
Nog een tweede keer gezien. Domme film eigenlijk zeg.
Op zich nog wel doorkoombaar, maar echt niveautje Wrong Turn, House of wax, en noem nog maar 100 van die hersenloze horrortitels.
Deel 1 was eigenlijk ook maar een zeer matige se7en kloon, maar had nog iets mede dankzij het onverwacht aardige resultaat van zo'n low-budget film.
Deel 2, not so much.Het enige wat overeenkomt is dat er een moordenaar in het spel is (typisch Seven!) en dat de slachtoffers gestraft worden voor hun zonden. Maar verder niks.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Me tooquote:Op zondag 1 januari 2006 17:39 schreef Baris het volgende:
5 jan in de bioscoop:
Klik
Alhoewel ik de film al gezien heb ga ik toch naar de premiere.
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
was al een tijdje bekend, kijk maar naar de datumquote:
Heb Saw 2 donderdag gezien en dit schreef ik erover in het "gezien" topic:Ga m dus zeker op dvd aanschaffenquote:Erg cool vervolg waarbij het allemaal wat goorder, grover en harder is als in het eerste deel. De montage is opnieuw erg snel en flitsend, ondersteund door een coole soundtrack. De sfeer is spannend en de film blijft de hele tijd interessant genoeg en wordt niet saai. Het acteerwerk is niet super maar voldoet bij een film als deze. De twist op t einde is wederom cool, maar het feit dat je weet dat er een plottwist aan zit te komen haalt de verassing er wel wat van af. Maar dat doet niets af aan het feit dat de twist erg cool, en eigenlijk een beetje ziek is.
Kortom: cool vervolg die erg de moeite waard is maar het net niet haalt bij het origineel.
IMDB Cijfer: 7,1/10
Mijn Cijfer: 7,5/10
Iets dieper kijken dan.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Seven kloon? Ik weet niet welke film jij hebt zitten kijken hoor.Het enige wat overeenkomt is dat er een moordenaar in het spel is (typisch Seven!) en dat de slachtoffers gestraft worden voor hun zonden. Maar verder niks.
![]()
![]()
Ik weet echt niet wat je bedoelt, ik vind de films heel anders.quote:Maar leg het maar uit.
Getormenteerde protagonisten, donkere locaties, een seriemoordenaar die iedereen manipuleert, de onvoorspelbare voorspelbare plottwists, inventieve (en vrij grafische) manieren om mensen te doden.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat je bedoelt, ik vind de films heel anders.Maar leg het maar uit.
Maar de Sawfilms hebben ook dingen die niet in Se7en zaten en uit helemaal andere films gepikt zijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Als het verhaal nou net zo goed of beter was geweest was het leuk geweest ja, maar dit was volgens mij toch vooral compenseren. Zovan, het script is dan zwaar slecht maar we vullen het gewoon met nog smeriger moorden zodat het niet opvalt. Ik vond hem goed waardeloos, echt heel zonde, want deel 1 was echt super.quote:Erg cool vervolg waarbij het allemaal wat goorder, grover en harder is als in het eerste deelWhen the weather gets rough and it's whiskey in the shade
It's best to wrap your saviour up in cellophane
Hee, een korhoen!![]()
Ja oké, maar dat zijn motieven die in beide films opduiken. De setting is verder toch heel anders. In Seven ligt er een stuk minder nadruk op de slachtoffers dan in Saw bijvoorbeeld. Er komt inderdaad redelijk veel overeen, maar je kan Saw (2) echt niet zo maar een Seven kloon noemen vind ik.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Getormenteerde protagonisten, donkere locaties, een seriemoordenaar die iedereen manipuleert, de onvoorspelbare voorspelbare plottwists, inventieve (en vrij grafische) manieren om mensen te doden.
Maar de Sawfilms hebben ook dingen die niet in Se7en zaten en uit helemaal andere films gepikt zijn.
Heb vorige week Saw II gezien...
Lekkere zieke film ...en de plot twist zag ik dus ook niet aankomen, daar ik Saw I dus niet heb gezien
Mindfuck ! !![]()
![]()
Ga dus maar ook snel deel 1 kijken
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.![]()
Ik heb hem gisteren gekeken, hij was wel dope, alleen zaten er nogal wat gaten in het verhaal vond ik, en ook de nieuwigheid was er een beetje af, omdat ik saw 1 ook al gezien had natuurlijk. Het einde vond ik ook een beetje zwak.
Desalniettemin een vermakelijke film. Hij krijgt 3 sterren van me.skallemapattes![]()
Yesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:40 schreef De_Loet het volgende:
Hij krijgt 3 sterren van me..
2000 light years from home![]()
wat?quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:13 schreef Smeich het volgende:
beetje jammer welHow can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Kheb hem gister gezien, hij was weer meesterlijk hoor
Mijn moeder snapte het einde niet eens rofls[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]![]()
dan is ze domquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:11 schreef Maikuuul het volgende:
Kheb hem gister gezien, hij was weer meesterlijk hoor
Mijn moeder snapte het einde niet eens rofls
oja post je vw filmpjes nou is man lul![]()
![]()
Vond het maar mwah.. Saw I had te hoge verwachtingen geschept denk ik. Hier een review omdat hij vandaag in de Nederlandse bioscopen komt.![]()
ik vond Saw II van hetzelfde niveau als Saw I
ik denk als mensen Saw II slechter vinden dan Saw I, dat ze Saw I slechter gevonden hadden als Saw II eigenlijk Saw I was en Saw I sequel was.. stelletje sequel haters
beide krijgen een dikke voldoende, dus dat zegt wel wat als ik dat zeg![]()
Just saw saw II too...
vond t gewoon wat tegenvallen.. einde vond ik wel beetje jammer aan de ene kant, aan de andere kant was t wel weer superSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SAW I was gewoon briljant vond ik en dat geouwehoer direct hierboven slaat noch kant noch wal want dat kun je niet vinden mbt beide eindes. Ik heb niets tegen sequels en had de ontknoping eigenlijk al aan zien komen in dit twede deel en hoopte dat ik t fout zou hebben.. wel mooi dat Jigsaw zei dat t jochie safe en secure zit..
Nou, uitmelken maar en kom maar op met t deel 3 hoor... zal m heus wel weer gaan zien.![]()
Saw 3 komt ook al weer heel snel. Denk dat we die 1e periode van 2007 verwachten (oktober 2006 in USA)
Regisseur is Eli Roth, die we kennen van Hostel en Cabin Fever
Enige naam op de acteurslijst is natuurlijk Tobin BellWe are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight![]()
Heb hem vanmiddag ook gezien, was vermakelijk. Beetje sick and twisted, maar dat wisten we al..... Vond hem zeker niet slechter dan 1.![]()
Dr Gordon is die kerel in Saw I die de dokter is van Jigsaw. Die dus ook gevangen wordt genomen samen met die kerel die fotograaf is. Zo heb ik toch niet gespoilerd?MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
vermakelijke film, leuke plottwist!
--------------- Spoiler ------------------------
hoe wist Jigsaw dat de swat op dat moment zou komen, hij moest t (ongeveer) weten, anders zat Daniel dadelijk een paar weekjes in zn kluisje...
Ook heel dom trouwens om op t begin met een aantal in die ijzeren kooi te gaan staan.... ze wisten dat ze Jigsaw zochten en dat ie vallen maakt.God is nothing more than a teddy bear for grown ups![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:43 schreef chansadres het volgende:
Saw 3 komt ook al weer heel snel. Denk dat we die 1e periode van 2007 verwachten (oktober 2006 in USA)
Enige naam op de acteurslijst is natuurlijk Tobin BellNice. stoer dat Eli Roth `m gaat regisseren, dan kunnen we waarschijnlijk wel een lekker goor filmpje verwachten
Cabin Fever is geweldig, de trailer voor z`n nieuwe film Hostel ziet er super uit. Goede keuze hebben ze gemaakt dus wat mij betreft. Nou hopen dat t verhaal een nog wat om `t lijf heeft...How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:19 schreef Sailmaker het volgende:
vermakelijke film, leuke plottwist!
--------------- Spoiler ------------------------SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Evertje op 06-01-2006 16:24:46 ]![]()
Ik geloof niet dat Roth 'm gaat maken. Die heeft zelf nog meer dan genoeg films op stapel staan...daarnaast staat er ook niks over op IMDB.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]Nice. stoer dat Eli Roth `m gaat regisseren, dan kunnen we waarschijnlijk wel een lekker goor filmpje verwachten
Cabin Fever is geweldig, de trailer voor z`n nieuwe film Hostel ziet er super uit. Goede keuze hebben ze gemaakt dus wat mij betreft. Nou hopen dat t verhaal een nog wat om `t lijf heeft...In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Ben ik nou debiel of heet die rechercheur Eric Matthews, en niet Eric Mason zoals hier vermeld staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even maar in spoilers gezet...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:11 schreef LENUS het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ik haal mijn info van Rotten Tomatoes!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:20 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Roth 'm gaat maken. Die heeft zelf nog meer dan genoeg films op stapel staan...daarnaast staat er ook niks over op IMDB.
Link: http://www.rottentomatoes.com/m/1155431-saw_3/We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight![]()
hoop echt dat t waar gaat zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:48 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik haal mijn info van Rotten Tomatoes!
Link: http://www.rottentomatoes.com/m/1155431-saw_3/![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:47 schreef Scarface_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".![]()
Da's volgens mij ook de enige plek op internet waar het genoemd wordt. Ik ga voorlopig uit van IMDB en kan me niet voorstellen dat Roth nu opeens snel gaat beginnen aan Saw 3.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:48 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik haal mijn info van Rotten Tomatoes!
Link: http://www.rottentomatoes.com/m/1155431-saw_3/In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Nietquote:Op donderdag 1 september 2005 17:06 schreef HAL9000S het volgende:
Leuk, ik ben alleen benieuwd hoe ze dit concept weer verassend kunnen laten overkomen.![]()
Ik heb hem eegisteren gezien, en vond hem zwaar tegenvallen.Want omdat.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:47 schreef Scarface_ het volgende:Omg, heb je de film wel goed bekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
2000 light years from home![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:11 schreef LENUS het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Deel 1 vond ik maar zozo, acteer werk was daar redelijk kut, en waar de film om draaide de inventieve manieren van mensen zich zelf van kant laten maken, kwam te weinig aanbod.
Deel 2 doet het volgens de standaard regeles en gooit dus alles wat 1 leuker had kunnen maken er meer in.
Deel 2 vind ik dan ook beter als deel 1.![]()
Ik heb 'm niet afgekeken....
Ik begon me al te ergeren toen ik dat mannequin geval zag dat bij de politie zit... vrouwen bij de politie zien er niet zo uitToen gingen ze met z'n allen zonder ook maar die kooi te controleren naar binnen terwijl er net eentje onder stroom was gezet
![]()
En toen zag ik 8 standaard kleurloze stereotypes in een ruimte tja toen maar uitgezet![]()
Een paar leuke moordjes is niet genoeg voor mij als de rest niet lijkt te kloppen, en die plottwist zal me een rotzorg wezen.
Deel 1 vond ik nog wel redelijk vermakelijk, die kwam toch wat realistischer over voor mij. Hoewel het acteerniveau twijfelachtig was...![]()
Saw doet vooral wat betreft de groezelige sfeer en de preekmotieven achter de moorden wel denken aan Seven (waar het wel duidelijk leentjebuur van heeft gespeeld). Maar het doet me vooral denken aan de slasherfilms uit de jaren 80, eerlijk gezegd, alleen dan met een make-over voor de clipgeneratie.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Getormenteerde protagonisten, donkere locaties, een seriemoordenaar die iedereen manipuleert, de onvoorspelbare voorspelbare plottwists, inventieve (en vrij grafische) manieren om mensen te doden.
- Een plot dat voortdrijft op de meest ingenieuze manieren om slachtoffers te doden. In dit geval alleen dan niet met een bijl/mes/kettingzaag, maar met groteske apparatuur.
- Personages die de meest onlogische en domme handelingen verrichten om het plot maar te laten voortgaan. Zoals in de oude slashers mensen altijd in hun eentje zonder wapen die donkere kelder in gingen
- Met een moordenaar die bovenmenselijke vermogens heeft (hij kan precies voorspellen wat anderen gaan doen en is ondanks dat hij doodziek is, in staat de meest complexe machines en ensceneringen in elkaar te zetten). Net als de aloude slasher rustig wandelend iedereen inhaalde die hard wegrende. En overal voortijdig uit het niets wist te verschijnen.
- De dunste en wazigste redenen voor de moordenaar om massamoorden te plegen. Zoals in de oude slashers afgewezen worden bij het schoolbal al reden was om 10 jaar later iedereen om zeep te helpen.
Grappig genoeg zijn de slasherfilms van de jaren 80 weer te zien als de Italiaanse giallo's uit de jaren 60/70 voor een nieuwe generatie. Die bevatten namelijk ook vaak dezelfde elementen. Er zitten ook niet geheel toevallig verwijzingen naar dat genre (de zwarte handschoenen van de moordenaar, en de clownspop) in Saw.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:06 schreef TC03 het volgende:
[..]Inderdaad, wie zegt dat ze besmet zijn. Klopt als een zwerende vingerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".![]()
Zet anders even in een spoiler stuk nageboortequote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:54 schreef adnansupernew het volgende:
Zijn zoon zat in de kluis...
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".![]()
Oh? Ik las onderstaande op de fora van www.houseofjigsaw.com, achtergelaten door producer Gregg Hoffman:quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:43 schreef chansadres het volgende:
Enige naam op de acteurslijst is natuurlijk Tobin Bellquote:First of all, thank all of you for your support. The SAW II opening exceeded our wildest expectations and you guys had a lot to do with it. So THANK YOU THANK YOU THANK YOU!!!
Now.. a few comments.
1) RELAX!!!! We just finished SAW II. Yes, there's going to be a SAW III, and yes, we will do our best not to **** it up. We're going to try for next year, but if it's not right when we'd have to start shooting, we'll wait.
2) There are NO CONFIRMED cast members for SAW III yet.
3) There is no director confirmed yet.
4) The title is not S3W. That's ridiculous. It reminds me of when everyone thought the title of SAW II was SAW II: HACKSAW.
Let us catch our breath, and then we'll keep you posted on the next installment.
GreggTravelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)![]()
Het is dan alleen weer jammer dat die dood is: http://www.imdb.com/name/nm0388898/
Dus dat zal mogelijk nog wat vertragingen met zich mee brengen.![]()
Bericht is ook al een tijdje oud.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:38 schreef Tweek het volgende:
Het is dan alleen weer jammer dat die dood is: http://www.imdb.com/name/nm0388898/
Dus dat zal mogelijk nog wat vertragingen met zich mee brengen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)![]()
Hij was weer erg ziek.You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.![]()
ja dat is al een bericht dat maanden geleden werd gepost en dus niet meer juist is
deel 1 net gezien. zieke film, maar gelukkig werd niet alles heel ranzig in beeld gebracht. na al die verhalen verwachte ik echt grafisch expliciete scenes zeg maar.
iig ben ik nu wel benieuwd naar deel 2, al is die veel ranziger/grafischer dan deel 1 heb ik begrepen...rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!![]()
Ik heb Saw 1 nog niet gezien. Kan ik dan gewoon probleemloos naar Saw 2? Of moet je echt Saw 1 eerst gezien hebben? Qua verhaallijn enzo...................................................................................................................................................![]()
Je moet echt eerst Saw I zien ja. Anders gaat II nergens over.MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
pff vanmiddag saw 2 gezien. wat een gore bende zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of zie ik hier iets over het hoofd??rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:24 schreef Whoho het volgende:
pff vanmiddag saw 2 gezien. wat een gore bende zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of zie ik hier iets over het hoofd??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:30 schreef TC03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!![]()
Ik heb hem een maand geleden al gezien op dvd thuis...
Vond hem echt goed weer!
Alleen deel 1 iets beter..![]()
![]()
Ik heb hem afgelopen vrijdag gezien.
In 1 woord: superfilm!
Net zo goed als deel 1 en kijk nu al uit naar saw 3![]()
![]()
ik ga er zo dadelijk naartoe in Patteej schouwburgplein.
Liever zou ik in de Kuip gaan, maar daar draait 'ie pas om half elf.The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.![]()
Ik heb me erg goed vermaakt gisteren.
![]()
Er zaten hier en daar wel een paar ongeloofwaardige momenten in de film, maar die nam ik graag voor lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tip: klik vooral op bovenstaande spoiler als je in één klap de hele filmervaring van Saw 2 verkloot wil hebben. You have been warned..... Echt niet doen dusThe dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.![]()
spuiten-scene = WOW !* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *![]()
Heb hem zaterdag in de bios gezien(had hem al gezien op vcd maar ja das toch anders)
blijf het een leuk vervolg vinden. al is hij de 2de keer wat minder.. er viel trouwens 1 iemand flauw in de bioshaha nog een vent ook (nou ja slap excuus voor een vent
)
![]()
Wat een slapjanus, zeg.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:05 schreef AntiChrist het volgende:
Heb hem zaterdag in de bios gezien(had hem al gezien op vcd maar ja das toch anders)
blijf het een leuk vervolg vinden. al is hij de 2de keer wat minder.. er viel trouwens 1 iemand flauw in de bioshaha nog een vent ook (nou ja slap excuus voor een vent
)
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.![]()
gister gezien.
hele geweldadige film maar voor de rest snap ik echt niet waarom iedereen doet alsof het een superfilm isvoor de rest is het niets speciaals.
![]()
Gisteren in de bios gezien en had er toch wel wat meer van verwacht..
Maar toch een coole film..
Ik vond het verhaal wel heel erg veel lijken op het verhaal van House of 9!
http://www.moviemeter.nl/film/19614SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mee eens, volgens mij is het gewoon puur een hype... het is stoer om te zeggen dat je saw geweldig vind begrijp dat dan!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:36 schreef jimjim1983 het volgende:
gister gezien.
hele geweldadige film maar voor de rest snap ik echt niet waarom iedereen doet alsof het een superfilm isvoor de rest is het niets speciaals.
![]()
![]()
Geweldige film.
[stom]Voordat ik besloot om de film te zien, even lezen op FilmTotaal om me te overtuigen.[/stom]
Omdat ik 1 gezien heb, had ik niet eens moeten twijfelen om 2 te gaan zien.
Mensen hadden het over acteren. WTF acteren?!
In deze films gaat het om het verhaal en de beelden, niet om het acteertalent.
De montage was subliem, waaronder de camera-angles en de flashbacks.
Inhoudelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was een waardig vervolg. Kan niet wachten op het volgende deel![]()
![]()
Ik heb hem ook gezien![]()
Echt toffe film
Maar één ding snap ik niet precies, want dat ging mij iets te snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
en daarom zouden er dus belabberde acteurs in mogen spelen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:35 schreef SlimShady het volgende:
Mensen hadden het over acteren. WTF acteren?!
In deze films gaat het om het verhaal en de beelden, niet om het acteertalent.![]()
vond het overigens wel meevallen met het acteren, niet super goed maar ook niet storend slecht.![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:06 schreef RaymanNL het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
WOW wat een einde zeg en wat een film in het geheel eigenlijk![]()
Er waren bepaalde "vallen" dat ik even moest slikken, met die naalden vond ik echt wel heel erg![]()
Maar jezus dat einde zeg ik geloofde niet wat ik zag zat stom verbaasd naar het scherm te staren
......Signature-loos......![]()
Vette film. "genoten" van de allereerste scene en de spuitenscene, geniaal gevonden
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ben ik nou debiel of heet die rechercheur Eric Matthews, en niet Eric Mason zoals hier vermeld staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even maar in spoilers gezet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."![]()
Donny acteert toch een stuk slechter dan zn broertje Mark. Heb ze allebei ooit nog zien optreden in Ahoy
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:47 schreef SlimShady het volgende:
Welke glazenkist? Dat kan ik me niet herinneren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:37 schreef SunChaser het volgende:
Donny acteert toch een stuk slechter dan zn broertje Mark. Heb ze allebei ooit nog zien optreden in Ahoy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:58 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean![]()
T.M.I.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:37 schreef SunChaser het volgende:
Heb ze allebei ooit nog zien optreden in Ahoy
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Super film overigens! Nog een kwartier erna na zitten denken van hoe alles nou precies zat!![]()
![]()
Mensen lijken wel enthousiast te zijn over deel 2...En als ik zo de spoilers lees, lijkt er idd wel weer wat goeds in te zitten - al is deel 1 overtreffen natuurlijk wel erg moeilijk. Deel 1 vond ik echt meesterlijk, alleen... hij was zo geniaal dat ie 'n beetje TE echt werd, en dat ik s avonds in m'n bedje 'n beetje out-freakte: hele tijd met licht aan moeten slapen omdat ik steeds (k weet ff niet hoe spoiler maken werkt, dus ik codeer 't wel ff) 'n bepaald redelijk eng iets om de hoek van m'n kamer zag komen, op dat fietsje.. "ieh!...ieh!" (= piepend fietsje) :-S !
En nou durf ik dus niet zomaar deel 2 te gaan zijn... Maar hij lijkt me wel goed!!! Dilemma :-S !Wat raadt men mij aan: zal ik 'm toch maar gaan zien, of kan ik t met mijn blijkbaar niet-zo sterke gestel wat betreft enge films, beter laten??
*Think outside the box*![]()
Ah gewoon kijken joh
@El_Chica_Del_Fuego
ik kan er alleen maar om lachen![]()
van films wordt ik allang niet bang meer.
alhoewel The Sixth Sense en Unbreakable deden me wel iets.
deze film (beide delen) zijn gruwelijk en briljant tegelijk.
verhaal is perfect, de pijn is (bijna) voelbaar.
ik heb echt m'n ogen een paar keer dicht gedaan (ik houdt niet zo van pijn).
op andere momenten moest ik gewoon lachen om de domheid en egoïsme van sommige karakters.![]()
Ben er afgelopen zaterdag heen geweest. Ik moet zeggen dat het verhaal iets tegenviel in vergelijking met deel 1 (qua psychologie). Voor de rest is ie qua gore lekker goor. Het einde vond ik toch verrassend en een beetje slapjes.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"![]()
Ik kan niet wachten op deel 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Afunados op 20-01-2006 19:17:47 ]![]()
Ik heb hem gister gezien. Vond hem best goed! Af en toe te gewelddadig wat mij betreft, maar zeker spannend.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:57 schreef kinky_queen het volgende:
Ja idd, sommigen van ons kunnen waarschijnlijk niet w88 op
SAW 2
[afbeelding]
Het origineel vond ik ietwat tegenvallen na een ijzersterke start
Mischien dat deze wel wat beter word
![]()
Homepage![]()
Komt er een derde deel?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Het zou mij verbazen als ie er niet komt. Amanda zal de hoofdrol spelen met Jigsaw als geestelijk leider.quote:
Waarschijnlijk met een paar flashbacks.![]()
Anders geef je even iets van het plot weg, iets dat over het algemeen een spoiler wordt genoemdquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:46 schreef Afunados het volgende:
Zou te vergezocht zijn, ze moeten niet overdrijven wat dat betreft. Eén keer is leuk en verrassend genoeg geweest..
Ik verwacht dat Jigsaw het brein zal zijn achter alles in de 3de film, met Amanda als uitvoerster. Dus Amanda meer op de voorgrond, maar ik verwacht Jigsaw nog wel terug.
Onder andere mevrouw de detective zal het waarschijnlijk zwaar te verduren krijgen in de volgende film![]()
Klopt, even vergeten. Inmiddels aangepast. Maar je moet sowieso nooit in topics kijken voordat je de film zelf gezien hebt, je komt er altijd wel wat over te weten. Wil je weten of de film de moeite is, even op imdb.com kijken. Pas na de film op Fok!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:40 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Anders geef je even iets van het plot weg, iets dat over het algemeen een spoiler wordt genoemd![]()
![]()
![]()
Ik heb alle spoilers al gelezen, voor mezelf maakt het niet uit... maar het is zo zonde van al die mensen die moeite doen om het in spoiler te zetten, als dan 1 iemand het gewoon zegt, gewoon voor de mensen die het NIET hadden willen lezen - die zijn er ongetwijfeld. Dus k dacht: daar wijs ik gewoon even n beetje op![]()
......
Dit vond ik ervan:
Al mijn verwachtingen die ik had toen ik hoorde over zo'n snelle sequel van een kleine film, die een een onverwacht succes werd, worden jammer genoeg waar gemaakt. Saw II is een slap commercieel aftreksel van zijn vele male betere en orginelere voorganger.
De ontknoppingen, twist e.d. zijn voorspelbaar geworden. Of iig minder orgineel en zag ik daardoor eerder aan komen. Waar Saw zich conctreerde op twee karakters, waardoor we intensief kennis konden maken met die karakters. Zijn in Saw II de karakters niet veel meer dan bordkartonnnen figuren, die rondrennen tot we kunnen genieten van hoe ze afgeslacht worden. De film deed me dan ook vaak meer aan Cube denken dan aan Saw. Dat het acteerwerk daarbij ook nog eens zeer matig was, hielp ook niet mee.
Leuk voor één keertje, maar de volgende keer gooi ik zijn superieure voorganger er weer in.
cijfer: 6.5
Saw gaf ik een 8.5 voor de goede orde.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: