SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of zie ik hier iets over het hoofd??rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:24 schreef Whoho het volgende:
pff vanmiddag saw 2 gezien. wat een gore bende zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of zie ik hier iets over het hoofd??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:30 schreef TC03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tip: klik vooral op bovenstaande spoiler als je in één klap de hele filmervaring van Saw 2 verkloot wil hebben. You have been warned..... Echt niet doen dusThe dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
Wat een slapjanus, zeg.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:05 schreef AntiChrist het volgende:
Heb hem zaterdag in de bios gezien(had hem al gezien op vcd maar ja das toch anders)
blijf het een leuk vervolg vinden. al is hij de 2de keer wat minder.. er viel trouwens 1 iemand flauw in de bioshaha nog een vent ook (nou ja slap excuus voor een vent
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mee eens, volgens mij is het gewoon puur een hype... het is stoer om te zeggen dat je saw geweldig vind begrijp dat dan!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:36 schreef jimjim1983 het volgende:
gister gezien.
hele geweldadige film maar voor de rest snap ik echt niet waarom iedereen doet alsof het een superfilm isvoor de rest is het niets speciaals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was een waardig vervolg. Kan niet wachten op het volgende deel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
en daarom zouden er dus belabberde acteurs in mogen spelen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:35 schreef SlimShady het volgende:
Mensen hadden het over acteren. WTF acteren?!
In deze films gaat het om het verhaal en de beelden, niet om het acteertalent.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:06 schreef RaymanNL het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ben ik nou debiel of heet die rechercheur Eric Matthews, en niet Eric Mason zoals hier vermeld staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even maar in spoilers gezet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:47 schreef SlimShady het volgende:
Welke glazenkist? Dat kan ik me niet herinneren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:37 schreef SunChaser het volgende:
Donny acteert toch een stuk slechter dan zn broertje Mark. Heb ze allebei ooit nog zien optreden in Ahoy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:58 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
T.M.I.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:37 schreef SunChaser het volgende:
Heb ze allebei ooit nog zien optreden in Ahoy![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Super film overigens! Nog een kwartier erna na zitten denken van hoe alles nou precies zat!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
[ Bericht 5% gewijzigd door Afunados op 20-01-2006 19:17:47 ]
Ik heb hem gister gezien. Vond hem best goed! Af en toe te gewelddadig wat mij betreft, maar zeker spannend.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:57 schreef kinky_queen het volgende:
Ja idd, sommigen van ons kunnen waarschijnlijk niet w88 op
SAW 2
[afbeelding]
Het origineel vond ik ietwat tegenvallen na een ijzersterke start
Mischien dat deze wel wat beter word
![]()
Homepage
Het zou mij verbazen als ie er niet komt. Amanda zal de hoofdrol spelen met Jigsaw als geestelijk leider.quote:
Anders geef je even iets van het plot weg, iets dat over het algemeen een spoiler wordt genoemdquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:46 schreef Afunados het volgende:
Zou te vergezocht zijn, ze moeten niet overdrijven wat dat betreft. Eén keer is leuk en verrassend genoeg geweest..
Ik verwacht dat Jigsaw het brein zal zijn achter alles in de 3de film, met Amanda als uitvoerster. Dus Amanda meer op de voorgrond, maar ik verwacht Jigsaw nog wel terug.
Onder andere mevrouw de detective zal het waarschijnlijk zwaar te verduren krijgen in de volgende film![]()
Klopt, even vergeten. Inmiddels aangepast. Maar je moet sowieso nooit in topics kijken voordat je de film zelf gezien hebt, je komt er altijd wel wat over te weten. Wil je weten of de film de moeite is, even op imdb.com kijken. Pas na de film op Fok!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:40 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Anders geef je even iets van het plot weg, iets dat over het algemeen een spoiler wordt genoemd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |