Saw origineel? Dat heb ik even gemist.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:05 schreef BdR het volgende:
hm ja een vervolg op een originele horror film.. Heeft iemand toevallig Blair Witch 2, American Psycho 2, Final Destination 2 of The Ring 2 gezien?
Met dat gegeven moet ik toch heel sterk aan Cube denken..quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:17 schreef Wepeel2 het volgende:
Dus nu stoppen ze maar 8 mensen in een kamer in plaats van 2. Nou euh. Ja. Interessant.
Ook dat ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:20 schreef Durbin het volgende:
[..]
Met dat gegeven moet ik toch heel sterk aan Cube denken..
tsjahquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Saw origineel? Dat heb ik even gemist.
Maar dat weten ze dan zelf niet omdat ze via een ingenieus computersysteem gelinkt zijn aan een virtuele wereld.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als het zo verder gaat, dan zitten er in Saw 5 ondertussen al 512 mensen in die kamer.
Of je denkt dat je het weetquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:07 schreef PsyCha het volgende:
IK vat het gewoon niet. Heel leuk dat er een deel 2 komt, maar is de spanning er niet een beetje van af. We weten inmiddels wie de dader is.
Hihi..plaatjes in verkeerde volgorde! Denk niet dat de meneer met de blauwe onderbroek nog opstaat om zijn helm open te doen!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |