ik heb 2 zoals eerder gezegt al gezien en ik vind hem geweldig. Sterker nog ik vind hem zelfs net iets beter dan deel 1. Je weet hoe het verhaal in elkaar zit. En je denkt dan ook alles te snappen. Maar nee hoor het gaat al helemaal niet zoals je denkt. Het einde is weer werelds echt waar.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:56 schreef Twinkeltwin het volgende:
Deel 1 vond ik echt geweldig, proberen om dit weekend deel 2 dan maar te kijken.
Verwacht er maar niet teveel van...Deel 2 van iets valt tot nu toe altijd tegen![]()
*Mee eens is*quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb 2 zoals eerder gezegt al gezien en ik vind hem geweldig. Sterker nog ik vind hem zelfs net iets beter dan deel 1. Je weet hoe het verhaal in elkaar zit. En je denkt dan ook alles te snappen. Maar nee hoor het gaat al helemaal niet zoals je denkt. Het einde is weer werelds echt waar.
Heb heerlijk zitten te genieten van deel 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:01 schreef j0rrit het volgende:Misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is volgens mij wat deze films nou zo goed maakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.>>>Fast forward>>>
Ik vind het eerder jammer dat ze kanloze rappers als actuers zien.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:16 schreef satecl het volgende:
Rapper Master P. en zijn groep '504 Boyz' zijn net klaar met hun album Hurricane Katrina - We Gon' Bounce Back. Alle opbrengsten gaan naar de slachtoffers van de storm. Ondertussen heeft Master P. ook een contract getekend voor een rol in Saw 3...
Dat vind ik dan weer jammer, dat er bekenden in gaan spelen![]()
Handig als je daar door heen kan prikken.. maakt de film een stuk leuker denk ik. Ikzelf ergerde me echt dood aan de bar slechte acteer"prestaties" en sommige dialogen. Terwijl ik het grote verhaal wel goed vindt. Toch wordt de film hierdoor voor mij bijna irritant..quote:Op woensdag 14 december 2005 11:16 schreef Gripper het volgende:
Gek genoeg stoor ik me helemaal niet aan de houterige acteerprestaties in beide SAWs, ik vind dat het acteren ondergeschikt is aan de hele sfeer van de films. Eigenlijk net zoals in Star Wars: de dialoogjes zijn tenenkrommend, maar daar let je niet op, het gaat om de actie.
Moet ik er wel bij zeggen dat het acteren in deel 1 wel iets beter was dan in 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xplainquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:17 schreef Chillmeister het volgende:
Heb de film een maandje geleden in de bios gezien (in GB kwam hij gelijktijdig uit met de VS), super film maar hij kan niet tippen aan Deel I. Er waren een paar hele kleine dingen in Deel 2 die geen logica hadden
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:27 schreef Chillmeister het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:44 schreef SouthernSun het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:48 schreef SouthernSun het volgende:
oh ja wat ik me nog afvroeg over de 2 filmsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
Wat dan? Ik vond het verhaal verder best goed namelijk en absoluut niet goedkoop.quote:Op zondag 18 december 2005 02:31 schreef a-child-in-chains het volgende:
ohhhhh..
Ik heb de screener al gezien.
En ik moet zeggen dat er een element in de film zit
(een twist in het verhaal rondom jigsaw)
dat ik wel erg goedkoop geschreven vond.
Voorde rest kan ik zeggen dat een aantal dingen (voor degenen die em nog niet gezien hebben)
'verassend' blijven. echt heel origineel.
Hoezo slechter dan het origineel?quote:Op woensdag 28 december 2005 03:21 schreef kinky_queen het volgende:
Mjah, precies wat ik d8 eigenlijk, ik vind het origineel maar zo zo, en deze sequel is precies volgens de sequel regels. Meer bloed, meer kills en niet te vergeten slechter dan het origineel.
Ik vind dit een beetje op een vooroordelen gebaseerde mening. Deze film is oorspronkelijk niet geschreven als de opvolger van Saw 2, maar aangepast het als een opvolger van Saw 1 te laten dienen. Daarnaast zijn er volgens mij helemaal niet zoveel meer gruwelijkheden dan in deel 1. Ik vind dan ook niet dat je kan zeggen dat het het meer om de zieke scenes draait dan in deel 1.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:40 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik vond hem iets minder dan het origineel. Eigenlijk wat KQ ook beschrijft. Er moesten weer zoveel mogelijk gruwelijkheden in en daar omheen is een verhaaltje gemaakt. In deel 1 stonden 'de spelletjes' nog in dienst van het verhaal, nu draait alles om de zieke scenes en is het verhaal niet meer dan een kapstok om deze scenes aan te kunnen ophangen.
Best vermakelijk, maar idd een typische sequel.
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Deel 2 vond ik minder
Stak wel allemaal weer geweldig in elkaar !Ik vond deel 2 best wel goed, alleen de 'twist' in deel 1 was groter. Alhoewel ik deze ook erg strak vond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:03 schreef JK het volgende:
[..]
Ik vond deel 2 best wel goed, alleen de 'twist' in deel 1 was groter. Alhoewel ik deze ook erg strak vond.Idd twist in deel 2 was ook wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm nee ik ging vrij onbevangen kijken omdat ik er goede verhalen over had gehoord. Maar het kwam soms gewoon wat geforceerd over. In deel 1 waren het ook nog echt puzzels om over na te denken. Nu kreeg je situaties als 'spring in een bad met naalden en zoek een sleutel'.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:38 schreef TC03 het volgende:
Ik vind dit een beetje op een vooroordelen gebaseerde mening. Deze film is oorspronkelijk niet geschreven als de opvolger van Saw 2, maar aangepast het als een opvolger van Saw 1 te laten dienen. Daarnaast zijn er volgens mij helemaal niet zoveel meer gruwelijkheden dan in deel 1. Ik vind dan ook niet dat je kan zeggen dat het het meer om de zieke scenes draait dan in deel 1.
Bronquote:Op donderdag 29 december 2005 16:47 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
jammer dat de producer inmiddels is overleden, hopelijk komt er een deel 3 alsnog
Er is zelfs al sprake van een deel 4 en 5.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:47 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
jammer dat de producer inmiddels is overleden, hopelijk komt er een deel 3 alsnog
quote:“Saw” film producer Hoffman dies at age 42 Posted on Wednesday 7 December 2005
LOS ANGELES (Reuters) - Film producer Gregg Hoffman, who with his partners turned a $1 million horror movie called “Saw” into a $102 million hit, has died at the age of 42, associates said on Tuesday.
Lions Gate Entertainment, which distributed “Saw” and its successor “Saw II,” said Hoffman died on Sunday in a Hollywood hospital of natural causes but gave no specifics. An autopsy is planned.
“Saw,” financed by Hoffman and his partners at Twisted Pictures, cost about $1 million to make but reaped $102 million worldwide at the box office when it was released in October 2004. The sequel “Saw II” brought in even more earlier this year, and a third movie in the series was in production.
“Saw” is the grisly story of a serial killer called Jigsaw who devises intricate situations to get his victims to kill each other.
Hoffman and his partners independently financed their films which allowed them to reap the profits, a fact that led Hoffman to tell the Los Angeles Times that he had hit the jackpot.
Hoffman “had the uncanny ability to pursue creative and professional endeavors in a collaborative and inspiring fashion, traits all too rare in our industry,” said Peter Block, president of production at Lions Gate.
- reuters.com
Seven kloon? Ik weet niet welke film jij hebt zitten kijken hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:05 schreef Lamon het volgende:
Nog een tweede keer gezien. Domme film eigenlijk zeg.
Op zich nog wel doorkoombaar, maar echt niveautje Wrong Turn, House of wax, en noem nog maar 100 van die hersenloze horrortitels.
Deel 1 was eigenlijk ook maar een zeer matige se7en kloon, maar had nog iets mede dankzij het onverwacht aardige resultaat van zo'n low-budget film.
Deel 2, not so much.
Me tooquote:Op zondag 1 januari 2006 17:39 schreef Baris het volgende:
5 jan in de bioscoop:
Klik
Alhoewel ik de film al gezien heb ga ik toch naar de premiere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |