SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de acteur die Eric speelt is al bezig met plannen voor Saw 3, en hij wilt hem ook regiseren..
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik heb hem gisternacht in bed gekeken, en hij is erg goed. Moet hem wel nog een keer kijken want ik kwam achteraf opeens achter een heleboel dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de acteur die Eric speelt is al bezig met plannen voor Saw 3, en hij wilt hem ook regiseren..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saw4.com en Saw5.com zijn ook geregistreerd door Lions Gate Entertainment, hoop niet dat ze het gaan uitmelken, maar het lijkt er wel op.![]()
Domain Name: SAW4.COM
Domain Name: SAW5.COM
Registrant [3511]:
Role Lions Gate Entertainment domains@lgecorp.com
Lions Gate Entertainment
2700 Colorado Ave
2nd floor
Santa Monica
CA
90404
US* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:38 schreef Quarks het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saw4.com en Saw5.com zijn ook geregistreerd door Lions Gate Entertainment, hoop niet dat ze het gaan uitmelken, maar het lijkt er wel op.![]()
Domain Name: SAW4.COM
Domain Name: SAW5.COM
Registrant [3511]:
Role Lions Gate Entertainment domains@lgecorp.com
Lions Gate Entertainment
2700 Colorado Ave
2nd floor
Santa Monica
CA
90404
USSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik hoop niet dat het helemaal tot Saw 5 doorgaat nee![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op pathe.nl staat al het programma t/m maart.... mooi geen saw2 te bekennen hoorquote:Op zondag 6 november 2005 16:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hier kan je nog wel 2 maandjes ofzo wachten helaas..
In België op 28 december. Echt een kerstfilm ook.quote:Op zondag 6 november 2005 16:08 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
op pathe.nl staat al het programma t/m maart.... mooi geen saw2 te bekennen hoor![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:42 schreef oZner het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wachten op deeltje 3 maar weer
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny![]()
de eerste scene 'Venus Flytrap' is ook zeer pittig, maar wordt het niet tijd om een spoiler topic te openen..."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Ben zo fokkin benieuwd naar dit vervolg! Het eerste deel was gewoon gruwelijk!!! Kan iemand trouwens nog die link vinden van die Venus FlY Trap? Ik kan m dus niet meer vinden op die weblog van Fok.
[ Bericht 66% gewijzigd door Smeich op 09-11-2005 18:55:24 ]![]()
Ik hoor alleen maar positieve verhalen over deze sequel echt frustrerend dat Nederland weer zo achterloopt qua release....!!
wat is dat nou?![]()
![]()
ik heb hem ook gezien. En hij blijft geweldig.
Meesterlijk ook hoe je als kijker om de tuin word geleid.
En die man had gelijk. Het enige wat je moet doen is heel goed luisteren en je vind je zoon terug
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Ik heb de film zojuist bekeken (ja om 7 uur s'ochtends ja, in de avond durf ik niet meerquote:Op donderdag 10 november 2005 18:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben reuze benieuwd naar de film) Ik ben 10 jaar ouder en slapen doe ik voorlopig niet (maandje of 2)
![]()
Het is een zieke, zieke film, maar wel goed, vond hem iets beter dan deel 1 moet ik zeggen.
![]()
Gisteravond ook gezien... Ziekelijk goed! Net zoals in deel 1 zag ik het einde niet aankomen, en dat spreekt toch wel in het voordeel van deze film. Je weet na deel 1 een beetje wat je kunt verwachten, en toch is het weer een verrassing. Erg sterk.![]()
En dan mogen ze nu wel eens stoppen zeg... Deel 3,4 en 5 hoeven van mij niet zo nodig.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na een paar bakken sterke koffiega ik de film nog een keer kijken...
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:01 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb de film zojuist bekeken (ja om 7 uur s'ochtends ja, in de avond durf ik niet meer) Ik ben 10 jaar ouder en slapen doe ik voorlopig niet (maandje of 2)
![]()
Het is een zieke, zieke film, maar wel goed, vond hem iets beter dan deel 1 moet ik zeggen.
dan ben ik helemaal benieuwd, ik ben een ontzettende schijterd wat enge films betreft![]()
![]()
![]()
ik weet niet
ik heb em gisteren gezien
deel 1 was wel goed maar dat kwam omdat je dat niet van zo'n film verwachte, dat was gewoon van check deze film, ok, waaaaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het shockeffect van de film is een beetje weg, al ligt het niet aan de kwaliteit
als je van horror/griezel of gewoon gestoorde films houd is dit een aanraderWat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?![]()
heb je een gezien?quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dan ben ik helemaal benieuwd, ik ben een ontzettende schijterd wat enge films betreft![]()
het valt best wel mee hoor, er zitten alleen wat gruwelijke doodscenes in.
het is niet echt dat je bang wordt. Alleen de manier waarop is echt door en door wreed
en dat van "There will be blood" dat komt uit
Ik wacht op SAW 3
Wat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?![]()
pfffff wat was ie weel wereld's. Wat zit er toch een fantastisch verhaal in. Ik vind de Saw-trilogy miss wel de beste horror's die er zijn....
Ik kan nu al niet wachten op deel 3Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Rapper Master P. en zijn groep '504 Boyz' zijn net klaar met hun album Hurricane Katrina - We Gon' Bounce Back. Alle opbrengsten gaan naar de slachtoffers van de storm. Ondertussen heeft Master P. ook een contract getekend voor een rol in Saw 3...
Dat vind ik dan weer jammer, dat er bekenden in gaan spelen
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Deel 1 vond ik echt geweldig, proberen om dit weekend deel 2 dan maar te kijken.
Verwacht er maar niet teveel van...Deel 2 van iets valt tot nu toe altijd tegen
sie legt den Kopf in seinen Schoss
und bittet einen letzten Kuss.![]()
Ach, bekenden...ik heb geen idee wie het is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:16 schreef satecl het volgende:
Dat vind ik dan weer jammer, dat er bekenden in gaan spelen![]()
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
ik heb 2 zoals eerder gezegt al gezien en ik vind hem geweldig. Sterker nog ik vind hem zelfs net iets beter dan deel 1. Je weet hoe het verhaal in elkaar zit. En je denkt dan ook alles te snappen. Maar nee hoor het gaat al helemaal niet zoals je denkt. Het einde is weer werelds echt waar.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:56 schreef Twinkeltwin het volgende:
Deel 1 vond ik echt geweldig, proberen om dit weekend deel 2 dan maar te kijken.
Verwacht er maar niet teveel van...Deel 2 van iets valt tot nu toe altijd tegen![]()
Heb heerlijk zitten te genieten van deel 2.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
*Mee eens is*quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb 2 zoals eerder gezegt al gezien en ik vind hem geweldig. Sterker nog ik vind hem zelfs net iets beter dan deel 1. Je weet hoe het verhaal in elkaar zit. En je denkt dan ook alles te snappen. Maar nee hoor het gaat al helemaal niet zoals je denkt. Het einde is weer werelds echt waar.
Heb heerlijk zitten te genieten van deel 2.
Af en toe echt met kromme tenen zitten kijken, vooral toen dat meisje geduwd werd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:01 schreef j0rrit het volgende:Misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*![]()
Heb'm 2 weken geleden gezien. Echt door en door ziek die film.
Vond'm eigenlijk wel beter dan deel 1.
Bij het stukje dat die gast met z'n nek aan de gang ging moest ik'm wel ff stopzetten, anders had ik zeker m'n kamer ondergekotst zo ziek vond ik dat.![]()
Gisteren eindelijk gezien, iemand die ik kende had em via de bekende snelweg![]()
Leuke film om te zien maar ik vond deel 1 duidelijk beter dan deel 2. Originaliteit is eraf waardoor als je deel 1 hebt gezien sommige dingen al wel aan ziet komen en het acteerwerk van sommigen (zoals die 'machoman') is wel erg slecht. Einde was lang niet zo schokkend of onverwacht als deel 1 naar mijn mening. Het begin vind ik daarentegen wel sterk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is volgens mij wat deze films nou zo goed maakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.>>>Fast forward>>>![]()
Oeioei wat was Saw 2 slecht zeg! Misschien het verhaal an sich niet zo, maar die acteurs! Zo'n zogenaamd stoere muts die in zo'n situatie lekker bijdehand en chill doet...érg ongeloofwaardig. ook sommige dialogen waren matig.. saw 1 was geweldig maar 2 is echt bagger naar mijn mening..MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma![]()
Zieke film zeg, deel 1 is wel beter, maar een goed vervolg.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.![]()
Ik vind het eerder jammer dat ze kanloze rappers als actuers zien.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:16 schreef satecl het volgende:
Rapper Master P. en zijn groep '504 Boyz' zijn net klaar met hun album Hurricane Katrina - We Gon' Bounce Back. Alle opbrengsten gaan naar de slachtoffers van de storm. Ondertussen heeft Master P. ook een contract getekend voor een rol in Saw 3...
Dat vind ik dan weer jammer, dat er bekenden in gaan spelen![]()
![]()
Gek genoeg stoor ik me helemaal niet aan de houterige acteerprestaties in beide SAWs, ik vind dat het acteren ondergeschikt is aan de hele sfeer van de films. Eigenlijk net zoals in Star Wars: de dialoogjes zijn tenenkrommend, maar daar let je niet op, het gaat om de actie.
Moet ik er wel bij zeggen dat het acteren in deel 1 wel iets beter was dan in 2.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Handig als je daar door heen kan prikken.. maakt de film een stuk leuker denk ik. Ikzelf ergerde me echt dood aan de bar slechte acteer"prestaties" en sommige dialogen. Terwijl ik het grote verhaal wel goed vindt. Toch wordt de film hierdoor voor mij bijna irritant..quote:Op woensdag 14 december 2005 11:16 schreef Gripper het volgende:
Gek genoeg stoor ik me helemaal niet aan de houterige acteerprestaties in beide SAWs, ik vind dat het acteren ondergeschikt is aan de hele sfeer van de films. Eigenlijk net zoals in Star Wars: de dialoogjes zijn tenenkrommend, maar daar let je niet op, het gaat om de actie.
Moet ik er wel bij zeggen dat het acteren in deel 1 wel iets beter was dan in 2.
Maar Saw 1 vond ik echt goed, de dokter was ook een mindere acteur maar bij hem had ik er op een of andere manier wat minder last van...MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma![]()
Vanaf 14 februari op dvd in Amerika:
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Heb hem net ff gezien, ik vond hem echt goed!Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
heb m laatst gezien. weer een erg lekkere film
het nieuwe van het concept is er natuurlijk wel af, maar het is allemaal wel net een beetje gruwelijker dan deel 1. en het e.e.a. wordt duidelijker
deel 1 vond ik overigens echt geweldig![]()
![]()
oh ja wat ik me nog afvroeg over de 2 filmsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb de film een maandje geleden in de bios gezien (in GB kwam hij gelijktijdig uit met de VS), super film maar hij kan niet tippen aan Deel I. Er waren een paar hele kleine dingen in Deel 2 die geen logica hadden![]()
Xplainquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:17 schreef Chillmeister het volgende:
Heb de film een maandje geleden in de bios gezien (in GB kwam hij gelijktijdig uit met de VS), super film maar hij kan niet tippen aan Deel I. Er waren een paar hele kleine dingen in Deel 2 die geen logica hadden
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:27 schreef Chillmeister het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:44 schreef SouthernSun het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mn maag....ik kijk hm nu....dat meisje.....naalden....die handen....de alcohol van vannacht...
SICK!!!
I'm lovin' it
If I don't make it in heaven I'll run shit in Hades![]()
ohhhhh..
Ik heb de screener al gezien.
En ik moet zeggen dat er een element in de film zit
(een twist in het verhaal rondom jigsaw)
dat ik wel erg goedkoop geschreven vond.
Voorde rest kan ik zeggen dat een aantal dingen (voor degenen die em nog niet gezien hebben)
'verassend' blijven. echt heel origineel.Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.![]()
Ik kan niet zeggen welke beter is...ze zijn beide kei goed!
2 is wat heftiger...1 wat..ehhmm..subtieler?
If I don't make it in heaven I'll run shit in Hades![]()
Ik vindt dat spannende liedje cool als alles op het eind word onthuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:48 schreef SouthernSun het volgende:
oh ja wat ik me nog afvroeg over de 2 filmsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Wat dan? Ik vond het verhaal verder best goed namelijk en absoluut niet goedkoop.quote:Op zondag 18 december 2005 02:31 schreef a-child-in-chains het volgende:
ohhhhh..
Ik heb de screener al gezien.
En ik moet zeggen dat er een element in de film zit
(een twist in het verhaal rondom jigsaw)
dat ik wel erg goedkoop geschreven vond.
Voorde rest kan ik zeggen dat een aantal dingen (voor degenen die em nog niet gezien hebben)
'verassend' blijven. echt heel origineel.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Uit het 'gezien' topic:
SAW II
Mjah, precies wat ik d8 eigenlijk, ik vind het origineel maar zo zo, en deze sequel is precies volgens de sequel regels. Meer bloed, meer kills en niet te vergeten slechter dan het origineel.
Matigjes![]()
![]()
Ik vond hem iets minder dan het origineel. Eigenlijk wat KQ ook beschrijft. Er moesten weer zoveel mogelijk gruwelijkheden in en daar omheen is een verhaaltje gemaakt. In deel 1 stonden 'de spelletjes' nog in dienst van het verhaal, nu draait alles om de zieke scenes en is het verhaal niet meer dan een kapstok om deze scenes aan te kunnen ophangen.
Best vermakelijk, maar idd een typische sequel.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.![]()
Had gehoopt dat ik m vandaag samen met m`n broer ging kijken, is ie stront verkouden
dan volgende week maar
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Forum Opties Forumhop: Hop naar: