keb hem ook net gezien.. gaat zeker weer 2 uur kijkplezier worden voor mij..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:22 schreef miss_bleu het volgende:
trailer is veel belovend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door AntiChrist op 31-10-2005 08:15:42 ]
Aan dat cijfer moet je anders niet al te veel waarde hechten, wel opvallend inderdaad dat de film al 35 miljoen heeft opgebracht. Over een nederlandse release is btw nog niks bekendquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:43 schreef 7eVeNL het volgende:
Saw II heeft nu een cijfer van 7,5 op imdb, met 2000 votes al zelfde cijfer als ze'n voor ganger ziet er positief uit, ben benieuwd![]()
nou als er een site is op internet waar je waarde aan kunt hechten is het wel imdb. bij de rest heb ik idd mijn twijfelsquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Aan dat cijfer moet je anders niet al te veel waarde hechten, wel opvallend inderdaad dat de film al 35 miljoen heeft opgebracht. Over een nederlandse release is btw nog niks bekend
de site opzich is echt fantastisch alleen de user ratings nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:40 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nou als er een site is op internet waar je waarde aan kunt hechten is het wel imdb. bij de rest heb ik idd mijn twijfels
Juistjah, die ratings van bepaalde films gaan echt helemaal nergens over.. pas als er veel (lees tienduizenden keren) een hoog cijfer uitrolt, dan mag je eventueel gaan aannemen dat de film erg goed is.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:53 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
de site opzich is echt fantastisch alleen de user ratings niet
daarom is het ook een goeie site wat userrating betreft. je zult op geen enkele filmsite tegenkomen die vaak over de 10000 beoordelingen heeftquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Juistjah, die ratings van bepaalde films gaan echt helemaal nergens over.. pas als er veel (lees tienduizenden keren) een hoog cijfer uitrolt, dan mag je eventueel gaan aannemen dat de film erg goed is.
sorry? ik vind juist dat ik alleen maar positieve verhalen hoor.. smaak verschillen.. maar saw vind ik misschien wel beste film van het jaar! vooral omdat hij d'r zomaar opeens was..quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik hoop dat hij beter dan zal zijn, want ik vond saw echt zeer zwaar tegenvallen. zeker na alle verhalen die ik er over had gehoord. het einde was trouwens wel briljant!
Dat vind ik dus ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
sorry? ik vind juist dat ik alleen maar positieve verhalen hoor.. smaak verschillen.. maar saw vind ik misschien wel beste film van het jaar! vooral omdat hij d'r zomaar opeens was..
dat zeg ik toch? juist omdat ik alleen maar positieve verhalen erover hoor, vond ik hem zwaar tegenvallen. had er meer van verwachtquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
sorry? ik vind juist dat ik alleen maar positieve verhalen hoor.. smaak verschillen.. maar saw vind ik misschien wel beste film van het jaar! vooral omdat hij d'r zomaar opeens was..
userratings gaan sowieso nergens over.. want iedereen heeft wel andere smaak.. en mensen geven gauw een 1 of een 10..quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Juistjah, die ratings van bepaalde films gaan echt helemaal nergens over.. pas als er veel (lees tienduizenden keren) een hoog cijfer uitrolt, dan mag je eventueel gaan aannemen dat de film erg goed is.
wat neerkomt op een 5,5. gemiddeld dusquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:43 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
userratings gaan sowieso nergens over.. want iedereen heeft wel andere smaak.. en mensen geven gauw een 1 of een 10..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de acteur die Eric speelt is al bezig met plannen voor Saw 3, en hij wilt hem ook regiseren..
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik heb hem gisternacht in bed gekeken, en hij is erg goed. Moet hem wel nog een keer kijken want ik kwam achteraf opeens achter een heleboel dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de acteur die Eric speelt is al bezig met plannen voor Saw 3, en hij wilt hem ook regiseren..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saw4.com en Saw5.com zijn ook geregistreerd door Lions Gate Entertainment, hoop niet dat ze het gaan uitmelken, maar het lijkt er wel op.![]()
Domain Name: SAW4.COM
Domain Name: SAW5.COM
Registrant [3511]:
Role Lions Gate Entertainment domains@lgecorp.com
Lions Gate Entertainment
2700 Colorado Ave
2nd floor
Santa Monica
CA
90404
US* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:38 schreef Quarks het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saw4.com en Saw5.com zijn ook geregistreerd door Lions Gate Entertainment, hoop niet dat ze het gaan uitmelken, maar het lijkt er wel op.![]()
Domain Name: SAW4.COM
Domain Name: SAW5.COM
Registrant [3511]:
Role Lions Gate Entertainment domains@lgecorp.com
Lions Gate Entertainment
2700 Colorado Ave
2nd floor
Santa Monica
CA
90404
USSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik hoop niet dat het helemaal tot Saw 5 doorgaat nee![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op pathe.nl staat al het programma t/m maart.... mooi geen saw2 te bekennen hoorquote:Op zondag 6 november 2005 16:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hier kan je nog wel 2 maandjes ofzo wachten helaas..
In België op 28 december. Echt een kerstfilm ook.quote:Op zondag 6 november 2005 16:08 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
op pathe.nl staat al het programma t/m maart.... mooi geen saw2 te bekennen hoor![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:42 schreef oZner het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wachten op deeltje 3 maar weer
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny![]()
de eerste scene 'Venus Flytrap' is ook zeer pittig, maar wordt het niet tijd om een spoiler topic te openen..."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Ben zo fokkin benieuwd naar dit vervolg! Het eerste deel was gewoon gruwelijk!!! Kan iemand trouwens nog die link vinden van die Venus FlY Trap? Ik kan m dus niet meer vinden op die weblog van Fok.
[ Bericht 66% gewijzigd door Smeich op 09-11-2005 18:55:24 ]![]()
Ik hoor alleen maar positieve verhalen over deze sequel echt frustrerend dat Nederland weer zo achterloopt qua release....!!
wat is dat nou?![]()
![]()
ik heb hem ook gezien. En hij blijft geweldig.
Meesterlijk ook hoe je als kijker om de tuin word geleid.
En die man had gelijk. Het enige wat je moet doen is heel goed luisteren en je vind je zoon terug
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Ik heb de film zojuist bekeken (ja om 7 uur s'ochtends ja, in de avond durf ik niet meerquote:Op donderdag 10 november 2005 18:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben reuze benieuwd naar de film) Ik ben 10 jaar ouder en slapen doe ik voorlopig niet (maandje of 2)
![]()
Het is een zieke, zieke film, maar wel goed, vond hem iets beter dan deel 1 moet ik zeggen.
![]()
Gisteravond ook gezien... Ziekelijk goed! Net zoals in deel 1 zag ik het einde niet aankomen, en dat spreekt toch wel in het voordeel van deze film. Je weet na deel 1 een beetje wat je kunt verwachten, en toch is het weer een verrassing. Erg sterk.![]()
En dan mogen ze nu wel eens stoppen zeg... Deel 3,4 en 5 hoeven van mij niet zo nodig.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na een paar bakken sterke koffiega ik de film nog een keer kijken...
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:01 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb de film zojuist bekeken (ja om 7 uur s'ochtends ja, in de avond durf ik niet meer) Ik ben 10 jaar ouder en slapen doe ik voorlopig niet (maandje of 2)
![]()
Het is een zieke, zieke film, maar wel goed, vond hem iets beter dan deel 1 moet ik zeggen.
dan ben ik helemaal benieuwd, ik ben een ontzettende schijterd wat enge films betreft![]()
![]()
![]()
ik weet niet
ik heb em gisteren gezien
deel 1 was wel goed maar dat kwam omdat je dat niet van zo'n film verwachte, dat was gewoon van check deze film, ok, waaaaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het shockeffect van de film is een beetje weg, al ligt het niet aan de kwaliteit
als je van horror/griezel of gewoon gestoorde films houd is dit een aanraderWat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?![]()
heb je een gezien?quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dan ben ik helemaal benieuwd, ik ben een ontzettende schijterd wat enge films betreft![]()
het valt best wel mee hoor, er zitten alleen wat gruwelijke doodscenes in.
het is niet echt dat je bang wordt. Alleen de manier waarop is echt door en door wreed
en dat van "There will be blood" dat komt uit
Ik wacht op SAW 3
Wat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?![]()
pfffff wat was ie weel wereld's. Wat zit er toch een fantastisch verhaal in. Ik vind de Saw-trilogy miss wel de beste horror's die er zijn....
Ik kan nu al niet wachten op deel 3Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Rapper Master P. en zijn groep '504 Boyz' zijn net klaar met hun album Hurricane Katrina - We Gon' Bounce Back. Alle opbrengsten gaan naar de slachtoffers van de storm. Ondertussen heeft Master P. ook een contract getekend voor een rol in Saw 3...
Dat vind ik dan weer jammer, dat er bekenden in gaan spelen
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Deel 1 vond ik echt geweldig, proberen om dit weekend deel 2 dan maar te kijken.
Verwacht er maar niet teveel van...Deel 2 van iets valt tot nu toe altijd tegen
sie legt den Kopf in seinen Schoss
und bittet einen letzten Kuss.![]()
Ach, bekenden...ik heb geen idee wie het is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:16 schreef satecl het volgende:
Dat vind ik dan weer jammer, dat er bekenden in gaan spelen![]()
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: