abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19674661
Een nieuwe horrorfilm, die tentoongesteld is op het Sundance festival. De bezoekers waren er enthousiast over. Het schijnt een zeer enge film te zijn, totaal anders dan het normale Hollywood prut wat ook wel eens als horror bestempelt wordt.

quote:
The movie is not a slasher type flick, and it doesn't contain many of the cheap scares that most of today's thrillers tend to have. What it does do, is use it's moody music, jittery camera movements, and lightning paced editing to get in under your skin. Trying not to put any spoilers out there, I won't divulge any of the twists or turns. All I can say is hold on tight, and try not to take your eyes off the screen.

The basic premise is two gentlemen awake to find themselves chained to piping in a dirty abandoned bathroom. Neither of them know how they got there, or why they are there. And to make matters worse, a dead body lays in the middle of the floor, killed by a self inflicted gunshot wound. For the next 100 minutes, your taken on a rollercoaster ride of terror as they piece together their memories, and try to figure out the puzzle of how to escape from the room.
Klik hier voor de trailer. En klik hier voor meer info.
pi_19674742
Een beetje het idee en de surrealiteit van 'Cube' en het film-technische van 'The Ring'?
pi_19680452
quote:
Op zondag 6 juni 2004 00:10 schreef Monidique het volgende:
Een beetje het idee en de surrealiteit van 'Cube' en het film-technische van 'The Ring'?
Daar lijkt het wel een beetje op. Maar de trailer vond ik iets zieker dan bij beide voorbeelden. Hopelijk is er niet te veel gejat van andere films.
pi_19694601
Ik vond de trailer nogal magertjes :S
pi_20548291
Horror is weer hot en dat is te merken ook: remakes, sequels en odes aan andere horrorfilms zijn er weer volop en deze lijkt mij een ode brengen aan de jaren '70 no nonsense compromisloze horror!

SAW

For years now i've been a fan of the horror/thriller genre but have been extremly dissapointed with any and all of the releases this genre has offered in the last half decade. I had the great fortune of catching a screening of "SAW" recently at the 2004 Sundance Film Festival and must say it has fully restored my confidance that the ability to create a movie with the ability to make people lose sleep is still alive and well. James Wan has done a masterful job at keeping any and all viewers on the edge of their seats from begining to end and if you're easily scared or even the slightest bit jumpy you definatly won't be able to handle "SAW"!!! Definate 10 out of 10!!!

Wat een heerlijke homepage!!!

trailer

zondag 11 juli 2004 @ 13:14:32 #8
69994 seto
-|||--------|||-
pi_20549335
ziet er erg cool uit
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zondag 11 juli 2004 @ 17:13:28 #9
58560 Oksel
Gezellig.
pi_20553733
Wanneer gaat hij uitkomen? Ik ben op zoek naar goede horror.. helemaal fan sinds de Night of Terror..

Ik wilde vanavond Audition zien.. maar niemand heeft hem..
pi_20620702
Nieuwe trailer, en hij is weer fijn

http://www.joblo.com/index.php?id=4755
  donderdag 22 juli 2004 @ 12:40:10 #11
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_20785766
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 22 juli 2004 @ 16:45:03 #12
58276 nederhorror.nl
Wieken des Doods
pi_20791087
Donderdag 5 augustus draait hij op het FANTASY FILMFEST in Keulen.

http://www.fantasyfilmfest.com
Nederhorror leeft! | www.nederhorror.nl
  donderdag 22 juli 2004 @ 18:07:20 #13
69994 seto
-|||--------|||-
pi_20792703
nondeju die nieuwe trailer

was deze topic helemaal vergeten, blijkbaar zijn er niet zoveel mensen in saw geinteresseerd

weet iemand wanneer hij in nederland uitkomt (als dat al gebeurt) ?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_20792737
Heb 2 trailers gezien en ik ben zeker wel geinteresseerd.
Zodra hij uitkomt wil ik hem zien ook.
  donderdag 22 juli 2004 @ 22:35:05 #15
58276 nederhorror.nl
Wieken des Doods
pi_20797418
quote:
weet iemand wanneer hij in nederland uitkomt (als dat al gebeurt) ?
Hij heeft nog geen Nederlandse distributeur.
  Moderator donderdag 22 juli 2004 @ 22:38:51 #16
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_20797495
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 22:35 schreef nederhorror.nl het volgende:

[..]

Hij heeft nog geen Nederlandse distributeur.
Waarom quote jij altijd zo apart en niet met het quoteknopje zodat je ziet WIE je quote? Dit leest erg ongemakkelijk.

Ontopic:
Het ziet er allemaal erg bizar uit...ik kan dus niet wachten.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_20800030
Lijkt me een leuke film. Ben benieuwd of 'ie hier gelijk op dvd/video wordt uitgebracht.
pi_20802381
Ik wil deze film zeker zien, in Amerika heeft die de beruchte NC-17 rating gekregen maar misschien gaan ze wat knip en plak werk verichten om een R rating te krijgen, zou zonden zijn.
pi_21056669
Ik ga hem morgen zien in Köln tijdens het Fantasy Filmfest. Ga ik gelijk FREEZE FRAME en TRESPASSING kijken. Andere mensen die interesse hebben, er is blijkbaar nog zat ruimte toen ik vanmiddag belde.
pi_21110880
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 17:57 schreef nederhorror.nl het volgende:
Ik ga hem morgen zien in Köln tijdens het Fantasy Filmfest. Ga ik gelijk FREEZE FRAME en TRESPASSING kijken. Andere mensen die interesse hebben, er is blijkbaar nog zat ruimte toen ik vanmiddag belde.
Wat vond je er van?
pi_21115440
ik heb net de trailer gezien en vond hem best cool......hoop dat ik hem snel gebrand ga krijgen.....
pi_21116021
quote:
Wat vond je er van?
Hij was goed, maar verre van geweldig. De film werkte op een aantal fronten niet voor mij, maar ik lees dat andere mensen juist op die fronten weer ecstatisch zijn - zoals over het personage van Glover en hoe die neergezet wordt. Ik vond het erg slecht. Een aantal personages maken stompzinnige beslissingen, de non-lineaire stijl bouwt weinig spanning op, maar houdt het wel boeiend, en het concept van de film wordt naar mijn mening gebroken aan het einde. De film leunt voornamelijk op plottwists en visuele vormgeving, waardoor het zichzelf nogal overschreeuwt in stijl. Door de opzichtige beeldovergangen, te snelle montage en onnodige camera-effecten, doet het vaak meer denken aan een videoclip dan een film. Qua gorigheid valt het ook erg mee, de film suggereerd het geweld meer dan dat het getoond wordt. Ik las ergens dat het budget slechts $1 miljoen dollar was, en voor dat geld ziet het er goed uit.
pi_21599584
Valt weer tegen dus.

Ik heb pas Audition gezien. Ook al zo'n tegenvaller. Wanneer komt er nou eens echt sadistische horror uit. Of echt ziek. Zoals Salo, Irreversible en Necromantic!
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 15:51:48 #25
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_21599714
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 15:43 schreef Oksel het volgende:
Valt weer tegen dus.

Ik heb pas Audition gezien. Ook al zo'n tegenvaller. Wanneer komt er nou eens echt sadistische horror uit. Of echt ziek. Zoals Salo, Irreversible en Necromantic!
Misschien moet je die Japanse Guinea Pig serie een bekijken of dergelijke sadistische filmpjes als Tokugawa onna keibatsu-emaki: Ushi-zaki no kei {Shogun's Sadism),
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')