Klik hier voor de trailer. En klik hier voor meer info.quote:The movie is not a slasher type flick, and it doesn't contain many of the cheap scares that most of today's thrillers tend to have. What it does do, is use it's moody music, jittery camera movements, and lightning paced editing to get in under your skin. Trying not to put any spoilers out there, I won't divulge any of the twists or turns. All I can say is hold on tight, and try not to take your eyes off the screen.
The basic premise is two gentlemen awake to find themselves chained to piping in a dirty abandoned bathroom. Neither of them know how they got there, or why they are there. And to make matters worse, a dead body lays in the middle of the floor, killed by a self inflicted gunshot wound. For the next 100 minutes, your taken on a rollercoaster ride of terror as they piece together their memories, and try to figure out the puzzle of how to escape from the room.
Daar lijkt het wel een beetje op. Maar de trailer vond ik iets zieker dan bij beide voorbeelden. Hopelijk is er niet te veel gejat van andere films.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:10 schreef Monidique het volgende:
Een beetje het idee en de surrealiteit van 'Cube' en het film-technische van 'The Ring'?
Hij heeft nog geen Nederlandse distributeur.quote:weet iemand wanneer hij in nederland uitkomt (als dat al gebeurt) ?
Waarom quote jij altijd zo apart en niet met het quoteknopje zodat je ziet WIE je quote? Dit leest erg ongemakkelijk.quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:35 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen Nederlandse distributeur.
Wat vond je er van?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:57 schreef nederhorror.nl het volgende:
Ik ga hem morgen zien in Köln tijdens het Fantasy Filmfest. Ga ik gelijk FREEZE FRAME en TRESPASSING kijken. Andere mensen die interesse hebben, er is blijkbaar nog zat ruimte toen ik vanmiddag belde.
Hij was goed, maar verre van geweldig. De film werkte op een aantal fronten niet voor mij, maar ik lees dat andere mensen juist op die fronten weer ecstatisch zijn - zoals over het personage van Glover en hoe die neergezet wordt. Ik vond het erg slecht. Een aantal personages maken stompzinnige beslissingen, de non-lineaire stijl bouwt weinig spanning op, maar houdt het wel boeiend, en het concept van de film wordt naar mijn mening gebroken aan het einde. De film leunt voornamelijk op plottwists en visuele vormgeving, waardoor het zichzelf nogal overschreeuwt in stijl. Door de opzichtige beeldovergangen, te snelle montage en onnodige camera-effecten, doet het vaak meer denken aan een videoclip dan een film. Qua gorigheid valt het ook erg mee, de film suggereerd het geweld meer dan dat het getoond wordt. Ik las ergens dat het budget slechts $1 miljoen dollar was, en voor dat geld ziet het er goed uit.quote:Wat vond je er van?
Misschien moet je die Japanse Guinea Pig serie een bekijken of dergelijke sadistische filmpjes als Tokugawa onna keibatsu-emaki: Ushi-zaki no kei {Shogun's Sadism),quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:43 schreef Oksel het volgende:
Valt weer tegen dus.
Ik heb pas Audition gezien. Ook al zo'n tegenvaller. Wanneer komt er nou eens echt sadistische horror uit. Of echt ziek. Zoals Salo, Irreversible en Necromantic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |