quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:08 schreef Rietvaerder het volgende:
echter, als het regent kan je het mooi bekijken![]()
youve got mailquote:Ik heb jouw nr niet trouwens...
Ik zou eerst CTRL+ A doen, dan CTRL + C en dan CTRL - Vquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:12 schreef Youssef het volgende:
Waar de neuq heb je die OP vandaan?
Edit dat hele bericht eens en kopieer het geheel van http://www.groothoofdje.nl/FokMCOP.txtCTRL + C, CTRL + A, CTRL + V
Nee, met die CTRL A bedoelde ik om alles te selecteren in de edit. Dus er kan nog wel een CTRL+A voor jaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik zou eerst CTRL+ A doen, dan CTRL + C en dan CTRL - V
WHAOAHAHAHAHA D:Dquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:18 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
Maar wat moeten we (ik) bij Sabra ? Misschien ff mijn ketting laten spannen.... Ja goed idee
Maaruhhh, is 10 uur niet wat vroeg? zou betekenen dat ik stinkdier Reetspeerder al om 9 uur ofzo moet zien en dan is dus 7.30 mijn nest uit..... op een zaterdag......![]()
Boswegquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:19 schreef Rietvaerder het volgende:
In Zeeland heb je morgen de meeste kans op zon trouwens
Aha, je bent er dus toch nog mee bezigquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
WHAOAHAHAHAHA D:D:D: D:
![]()
![]()
:o:o
:D
![]()
@ Reet.
Aniweg, check je jaartal.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
WHAOAHAHAHAHA D:D:D: D:
![]()
![]()
:o:o
:D
![]()
@ Reet.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:21 schreef ScootahPhreak het volgende:
[..]
B3N j1J N3+ Z0 @4RD19 @L5 RiEtVa3rD3R?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:Kawasaki ZXR400 '78 - (Makster)
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:18 schreef Makster het volgende:
Maaruhhh, is 10 uur niet wat vroeg? zou betekenen dat ik stinkdier Reetspeerder al om 9 uur ofzo moet zien en dan is dus 7.30 mijn nest uit..... op een zaterdag......![]()
DIt iS EeN MoToRcLuB JuH MoEt tOcH MiNiMaAl eEn mOtOr bEzItTeN WiL JuH LiD KuNnEn wOrDeN,!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:17 schreef ScootahPhreak het volgende:
mooI3 Mo+OREN H3b8En julL13 @llEm44l.
MijN 5t13fP@ r1Jd Op EEN H4rL3y-D4V1D5ON 3N d4T v1Nd iK eCHt 3EN VETT3 m0tOR!
KOm 1k nU 00K IN D4+ lIJSTJE te s+4@N M3+ m1jN 5coOtâh?
quote:
Als ik op moet treden met mijn band wel hee. Denk dat we gemiddeld een bezoeker of 4000 hebben. We doen het echt goed de laatste jarenquote:
Jammer is dat altijd bij jullie, zodra er geen smiley bijstaat die de 'humor'' van je post direct verziekt denken jullie gelijk dat het een serieuze post isquote:
Het hele woonwagenkamp zekerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:32 schreef Makster het volgende:
Als ik op moet treden met mijn band wel hee. Denk dat we gemiddeld een bezoeker of 4000 hebben. We doen het echt goed de laatste jaren
Tsjah, op het forum kan ik nu eenmaal geen glimlach op je bek herkennen dus de waarde van je post wordt afgelezen aan je smileygebruikquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jammer is dat altijd bij jullie, zodra er geen smiley bijstaat die de 'humor'' van je post direct verziekt denken jullie gelijk dat het een serieuze post is![]()
Neuh meer de begeleiders enzo....quote:
Zit jij te wachten op een ban ofzoquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:37 schreef ScootahPhreak het volgende:
Ik PO$t N0Rma4L!
wA4R0M zIJn m1Jn POS+$ WE9G3ha4lD?
kappen, gewoon normaal nederlands of ik ga je berichten gewoon gelijk verwijderen......quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:37 schreef ScootahPhreak het volgende:
Ik PO$t N0Rma4L!
wA4R0M zIJn m1Jn POS+$ WE9G3ha4lD?
Je kunt wel normaalquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:43 schreef ScootahPhreak het volgende:
Dan donder maar op stelletje enorme zeikerds hier op dit forum!
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:43 schreef ScootahPhreak het volgende:
Dan donder maar op stelletje enorme zeikerds hier op dit forum!
Maar als je elkaar een beetje kent en je kijkt naar de zin dan kan je het ook wel radenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Tsjah, op het forum kan ik nu eenmaal geen glimlach op je bek herkennen dus de waarde van je post wordt afgelezen aan je smileygebruik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewijzigdquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:28 schreef Youssef het volgende:
OPM kan vrijwillig nog de 78 veranderen in 94
met je 25 kW motor?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Jonguhhhhhhh ik blaas je poep!
Het was te proberenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:46 schreef ScootahPhreak het volgende:
[..]
met je 25 kW motor?
en ik op mijn opgevoerde DNA?
ik dacht het niet jongetje!![]()
Ik had het toch ook al geraden???quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maar als je elkaar een beetje kent en je kijkt naar de zin dan kan je het ook wel raden
Patrick821 is toch verdacht stilquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Het was te proberen
Hoe weet jij dat ik 25kw rijd? BETRAPT! KloonVan wie?
Geboortedatum: 1985-04-27quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Het was te proberen
Hoe weet jij dat ik 25kw rijd? BETRAPT! KloonVan wie?
Omdat dat moet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, en hoe weet jij dan dat ik ook daadwerkelijk 25kw rijd?
Jammer dat bij 'het laatste nieuws' niet de Sabra meet staatquote:Wat is het laatste nieuws?
Nog niet iedereen staat in de OP omdat er geen foto's beschikbaar zijn. Post die dus even een keer in het topic, tenzij je per se anoniem wil blijven
De data voor een eventuele meetplanning zijn al geroepen. Namelijk 16 & 17 april, kijk dus alvast even of je dan kan en hou die data vrij. Suggesties, vragen, opmerkingen en mensen die de meet willen organiseren kunnen dat altijd neerplempen in dit topic.
Jij moet ook 30km/h in de bebouwde kom rijden, 40 er buiten en je moet met standaard setup rijden.... doe jij dat? Dan trek je er ook geen 25kw uitquote:
Neu, wat is er leuk aan om in de regen te rijdenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:00 schreef hicham het volgende:
Ga je serieus niet als het regent Rietvaerder?
En hij voelt zich zo snel als hij van 0 tot 50 optrekt in 7-8-9 seconden.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:59 schreef Rietvaerder het volgende:
En nog leuker, je denkt met een 50 of 70cc mensen zoek te kunnen rijden met een 25kw motor?
Jij hapt altijd zo lekker Rietjequote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zie ook dat je je net geregistreerd hebt hier ScooterPhreak, dus als ik het goed begrijp heb je je net gregistreerd en kom je direct hier posten en nog nergens anders? En dan kom je gelijk zieken en blij doen met je gare snorfiets en denk je serieus dat je mee mag rijden met een eventuele meetEn nog leuker, je denkt met een 50 of 70cc mensen zoek te kunnen rijden met een 25kw motor? Knappe jongen die in bochten alle 100 of 150pk'tjes gebruikt...
Ik heb veel gelezen hier in jullie motor clubje. er zijn namelijk zo ongeveer 200 topics van aangemaakt.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zie ook dat je je net geregistreerd hebt hier ScooterPhreak, dus als ik het goed begrijp heb je je net gregistreerd en kom je direct hier posten en nog nergens anders? En dan kom je gelijk zieken en blij doen met je gare snorfiets en denk je serieus dat je mee mag rijden met een eventuele meetEn nog leuker, je denkt met een 50 of 70cc mensen zoek te kunnen rijden met een 25kw motor? Knappe jongen die in bochten alle 100 of 150pk'tjes gebruikt...
quote:
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:09 schreef ScootahPhreak het volgende:
[..]
Ik heb veel gelezen hier in jullie motor clubje. er zijn namelijk zo ongeveer 200 topics van aangemaakt.
Vind ik altijd zo leuk om met kneusjes te "discussieren" die sneller denken te zijn met een snorfietsquote:
Je mag niet eens op het klaverblad komen kiddoquote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:09 schreef ScootahPhreak het volgende:
En daarbij weet ik zeker dat ik sneller ben met mijn DNA dan jij met je 25 kW logge motor.
Die weegt veel meer en kan bijna niet snel de bocht om wat met mijn DNA echt wel lukt. Dus in de bochten heb je geen 100 pk nodig.
wil jij het denken aan een ander overlaten ?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik denk dat Mercy de kloon is, als ik naar de typstijl kijk
Aan mensen met een waterhoofd?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wil jij het denken aan een ander overlaten ?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:03 schreef Makster het volgende:
Morgen, mits geen regen, 10:00 uur bij de Saberaap?
Ik heb net met een collega smakelijk zitten lachen om je iconquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wil jij het denken aan een ander overlaten ?![]()
![]()
Tering, das een schurft eind gek. Weet nu al dat ik kramp in mijn poten ga krijgen......quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Om richting Berg en Dal te gaanJe weet wel, waar wij eens waren..... met die mooie bocht net over de grens in Duitsland
Als je hier om 8:45 bent gaan we om 9 uur Didiot ophalen bij hoerenplaats bij Papendrecht
Okquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Tering, das een schurft eind gek. Weet nu al dat ik kramp in mijn poten ga krijgen......
Hmmm....naja tis voor een goed doel, mar wat is er gebeurd met de eeuwig goede Bosweg![]()
Wat betreft Duitsland, helaas het gaat me neit lukken dat in te plannen.....
Ik zie gewoon een schema'tje zoals op een versnellingspook van een auto.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:35 schreef Faithz het volgende:
Ik heb net met een collega smakelijk zitten lachen om je icon![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, ik ga der vandoor
sms ff dan als jullie morgen toch niet gaan?
Met een ouwe lullen zit is dat inderdaad wel uit te houden ben je zo supersport zit als OPM en Ikke dan is dat uiteraard een ander verhaalquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
OkJammer.
Een schurfteind ???MIETJE!!!! Andermatt - Dordrecht op 1 dag, DAT is ver
(950km)
We gaan alleen maar binnendoor (als dat lukt, ben niet zo goed in navigatie), dus geen snelweg, dus dan lijkt het sneller te gaan
Succesquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zie gewoon een schema'tje zoals op een versnellingspook van een auto.![]()
Altijd al geweten dat Mercy maar 3 versnellingen had.![]()
[afbeelding]
Over 5-10 minuten naaar huis, die man uit Hoorn zou er om 17:00 zijn.................. wish me luck.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Met een ouwe lullen zit is dat inderdaad wel uit te houden ben je zo supersport zit als OPM en Ikke dan is dat uiteraard een ander verhaal![]()
Wie mooi is moet pijn lijden ofzo tochquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Met een ouwe lullen zit is dat inderdaad wel uit te houden ben je zo supersport zit als OPM en Ikke dan is dat uiteraard een ander verhaal![]()
Welke bocht bedoel je trouwens? Toch nIet de "Stelletje gekken" bocht?
Ok of ik bel welquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, ik ga der vandoor
sms ff dan als jullie morgen toch niet gaan?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:35 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik heb net met een collega smakelijk zitten lachen om je icon![]()
Nee, alleen jouquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
3e keer...... nee dus
Gaan we nou allemaal schijnheilig elkaar de schuld zitten geven
Dekmantel ?quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Kijk Mercy, deze gast van RadicalRiders lukt het ook niet om een burnout te maken terwijl het min of meer een stuntrijder is, warme banden vertelde hij mij op MSN
http://www.groothoofdje.nl/reet/look_and_learn.wmv
Volgens mij is het nog steeds een geintje Rietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dekmantel ?Zodat je zelf door kan gaan met je kloon
![]()
Waarom zou ik het zijn? Bewijs? IP check? Als ik zeg dat ik het niet ben dan ben ik het niet, een geintje ok, maar ik houd niet liegen. Anders had ik het allang gezegd
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:57 schreef Faithz het volgende:
Volgens mij is het nog steeds een geintje Riet![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:58 schreef Rietvaerder het volgende:Hoezo voet bij stuk houden
Die gast heeft misschien al 500 burnouts in zijn hele motorcarriere gezet bij wijze van spreken, en als je het dan 1x niet lukt kan je het gelijk niet en zijn warme banden een smoes?![]()
Ik wil jou dan weleens een burnout zien maken als je Powers echt warm zijn..... lukt je niet, je hebt dan gewoon teveel grip om je wiel aan het spinnen te krijgen
Vond het wel een vreemde opmerking van jou toen, ik heb zo veel burnouts gemaakt en als ik het me dan 1x niet lukt om wat voor reden dan ook kan ik het gewoon niet
*bitchslap*quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Zal ik m halen?![]()
![]()
![]()
Rijd ik m gelijk voor je in
Tering, daar wordt een koppeling een partij verneuktquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Kijk Mercy, deze gast van RadicalRiders lukt het ook niet om een burnout te maken terwijl het min of meer een stuntrijder is, warme banden vertelde hij mij op MSN
Anders verneuk je ff je motor.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:50 schreef Rietvaerder het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:35 schreef Romius het volgende:
Zo, was lekker ritje vandaag, iets van 150 km erop gezet en ff de Yoshimura eronder geknald![]()
Dat geluid heb ik gemist zeg![]()
En ff handschoenen met kevlar gehaald![]()
Mwaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:22 schreef Didiot het volgende:
[..]
Tering, daar wordt een koppeling een partij verneukt
Ik kan ook niet wachten tot ik mn Leo SBK Evo2 kan bestellenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:35 schreef Romius het volgende:
Zo, was lekker ritje vandaag, iets van 150 km erop gezet en ff de Yoshimura eronder geknald![]()
Dat geluid heb ik gemist zeg![]()
En ff handschoenen met kevlar gehaald![]()
Ik kan ook niet wachten tot ik 'm kan bestellenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten tot ik mn Leo SBK Evo2 kan bestellen
Nog 3 of 4 weekies...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:58 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten tot ik 'm kan bestellen
Duurt alleen nog ff een jaartje
t Is toch jouw geldquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:05 schreef Didiot het volgende:
Als m'n vakantiegeld gestort is misschien
Ja ouders, dat was echt nodig... die uitlaat die eronder zat was echt helemaal op
Teffus vroeg man....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:55 schreef Rietvaerder het volgende:
8:40 hier? 9 uur Didiot oppikken bij de hoerenplaats, binnendoor naar Sabra?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:55 schreef Rietvaerder het volgende:
8:40 hier? 9 uur Didiot oppikken bij de hoerenplaats, binnendoor naar Sabra?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Meestal stop ik ineens en dan zeg ik dat het feest afgelopen is en of iedereen wilt oprotten...![]()
Die motor van je broer moet je toch de komende tijd elke dag aanzienquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:08 schreef hicham het volgende:
Ok, dilemma
Morgen meeten met jullieof met Youssef de nieuwe motor halen en dan saampjes toeren en pics schieten
Ik denk eigenlijk het laatste
[..]
Mwoah, jullie kan ik ook altijd nog meeten. En heb natuurlijk liever een meet waar Mercy en Riet beide komen zodat we een bitchfight kunnen zienquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:09 schreef Didiot het volgende:
[..]
Die motor van je broer moet je toch de komende tijd elke dag aanzien
Dus beter gewoon naar Sabra![]()
![]()
Termaat in Nijmegen? Kun je gelijk morgen meerijden met onsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:10 schreef Youssef het volgende:
Hey Riet, que est l'adresse du boutique motorcycle?(van Hichams kleding
)
En dan zeggen dat ik niet durfquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:08 schreef hicham het volgende:
of met Youssef de nieuwe motor halen en dan saampjes toeren en pics schietenIk denk eigenlijk het laatste
Dat kan ik zeker niet ontkennen neequote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Eerste dag motor ophalen is toch iets bijzonders![]()
www.vankekemmotoren.nlquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:10 schreef Youssef het volgende:
)
Hichams kleding en adres, ik gok zwarte markt Beverwijkquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:10 schreef Youssef het volgende:
)
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:11 schreef Didiot het volgende:
[..]
Termaat in Nijmegen? Kun je gelijk morgen meerijden met ons
Ik ga niet happenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik niet durf![]()
MIETJE!!!
Als we beiden vol in het leer zitten dan kunnen we nog best langstuffen hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik niet durf![]()
MIETJE!!!
Gaat die mee danquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
Als we beiden vol in het leer zitten dan kunnen we nog best langstuffen hoorOf ben je dan alweer doodop omdat je Pep niet kon bijhouden
LOLquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:18 schreef Didiot het volgende:
Dan heb ik gewoon de meeste peekaa's en koppel van het stel
En zo ongeveer ook het lichtste van gewicht (nou ja, ik niet![]()
, maar motor wel
![]()
)
Ik moet de motor nog bij de dealer ophalen, dan wil ik nog een slot, hoes en kleding halen. Hicham wil met me meequote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:17 schreef Makster het volgende:
Waarom gaan die turken niet mee dan..?
Kom op joh, beetje posen enzo altijd leuk
Niet meerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:21 schreef Makster het volgende:
Ben trots op mijn berberse broeders![]()
Jullie hebben duidelijk floesch genoeg![]()
Ik vraag me altijd af hoe die knakkers aan hun geld komen..... de buurjongen van mn oom is 18 en heeft een BMW M3quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:21 schreef Makster het volgende:
Ben trots op mijn berberse broeders![]()
Jullie hebben duidelijk floesch genoeg![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach ja, 2 handen op 1 buik he
Of zijn jullie bang dat het te snel gaat? Dan minderen we gewoon hoor....
Altijd goed generaliseren LOLquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe die knakkers aan hun geld komen..... de buurjongen van mn oom is 18 en heeft een BMW M3En nee, geen opgeplakte stickertjes
Maar das wel echt een gladde volgens mij...
Jij hebt het anders ook wel dik voor elkaar met je 2004 model, hoe kom jij dan aan je geldquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe die knakkers aan hun geld komen..... de buurjongen van mn oom is 18 en heeft een BMW M3En nee, geen opgeplakte stickertjes
Maar das wel echt een gladde volgens mij...
Voel je je aangesprokenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jij hebt het anders ook wel dik voor elkaar met je 2004 model, hoe kom jij dan aan je geld
Oh ja, laat dat meeten maar zitten trouwens, ga een beetje met mijn eerste kilometers achter jullie aan rijden.Denk ik nu pas aan
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:26 schreef hicham het volgende:
Idd, vraag me altijd af hoe die Nederlanders aan hun motoren komen. Die Tokkies laatst op TV waren echt rete-asociaalEn die 'probleemwijken' dan
. Maar het schijnt dat er hier ook Nederlanders komen, als dat echt zo is dan wil ik dus echt nooit meeten met jullie he
![]()
Ja, ik werk hard en jij zit op je gatquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken
Nou ja, gewoon wietplanten knippen, verdient goed hoor![]()
Dus wie heeft zn zaakjes goed voor elkaarquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, ik werk hard en jij zit op je gat![]()
Degene die het eerlijk verdient en zonder strafblad zitquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dus wie heeft zn zaakjes goed voor elkaar![]()
Kwestie van hiarchie he
Doe dan...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:27 schreef Patrick281 het volgende:
Heerlijk die tractor.![]()
Wat een berg licht komt er uit die koplamp.Ben ik niet meer gewend.
De soepele bediening van een hydraulische koppeling ook niet.
(dacht vanochtend eerst dat'ie stuk was)
Bij rustig optrekken naar 120 zijn er nog 2 versnellingen te gaan..
En damn wat is'ie nog snel in de 6'de versnelling en ff gas bij.![]()
Scherpe lange doordraaier bij Vlaardingen ging met 130 km/u.
De bocht bij Rozenbrug waar een slimmerd op M-F vorige week opmerkte dat het wel een heeele lekkere bocht was waar je misschien zeker 140 km/u kon en in de zomer misschien wel 170 km/u ging met 180 km/u.
![]()
![]()
Ow en of ik morgen meerijd weet ik nog nietkomt sowiezo nog olie tekort zag ik net.
![]()
Dus zou eerst om 9:00 bij de Halfords in Rotterdam een litertje moeten halen.
Checkquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:29 schreef Youssef het volgende:
[..]
Degene die het eerlijk verdient en zonder strafblad zit![]()
Zeker.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:29 schreef Makster het volgende:
Doe dan...
Ging je niet je beemer verkopen vandaag ofzo?
Uit Hoorn naar hoogvliet tuffen en dan niet wachtenquote:
Tankpas?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Uit Hoorn naar hoogvliet tuffen en dan niet wachtenSommige mensen zijn echt GOED, dan heb je duidelijk schijt aan benzine kosten e.d.
Rare vent dus
Mooi geregeldquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok danMij best
Maar dit leest hij niet meer..
Bel hem danquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok danMij best
Alsof het erg is om een kwartier, half uur, uur, 2 uur later bij Sabra te komen.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok danMij best
WIE moet er nou precies zijn...?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alsof het erg is om een kwartier, half uur, uur, 2 uur later bij Sabra te komen.![]()
Maakt niets uit.Hij moet er toch zijn ..
Ik ga zo slapenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:44 schreef Makster het volgende:
Waarom ligt ie te slapen..?
quote:
Opzich herkenbaarquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:48 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen![]()
* Didiot is een beetje verrot van het vroeg opstaan en lang werken... (nouja, relatief vroeg opstaan en relatief lang werken dan![]()
)
Helemaal niets.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat komt er nu voor in de plaats Pepijn? Want zo'n CR500 is natuurlijk niet echt geschikt voor lange afstand motor....
Ik durf te wedden dat je binnen een half jaar weer een ''degelijke'' motor er bij koopt
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:47 schreef Makster het volgende:
[..]
WIE moet er nou precies zijn...?
En waarom Duitsland...?
WIE heeft dit allemaal verzonnen...?
GODVERRUHDOMMUH !!!
quote:Hallo,
gerne kann ich Ihnen die Zimmer reservieren,den Preis den Sie unten geschrieben haben ist richtig.
Bitte senden Sie mir nur noch Ihre komplette Adresse mit Telefonnummer.
Schöne Grüße aus Schuld
Fam. Schäfer
Dus morgen kom jij ook naar de carpoolplek bij Papendracht om 9.15?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Helemaal niets.
Maar goed ik heb een slotje op het topic op M-F laten zetten, en de advertentie op Marktplaats is verwijdert.
Dus als hij zelf niet meer reageert dan wordt de Beamâh dus niet verkocht.
Er was nog wel een andere geintereseerde, die had 2 weken geleden gebelt om eens te komen kijken en hij zou daar nog contact over opnemen.
Volgens mij kan ik hem ook nog terugbellen, maar ik doe er lekker niets aan.
Moeten ze zelf maar bellen.![]()
![]()
Als ik ga lopen bietsen dan maken ze er misbruik van met een laag bod ofzo.
Niet over mijn lijk voor een dubbeltje op de eerste rang.
Iemand bood inderdaad zo ook nog over e-mail ¤ 7.500,00 ongezien.
Moest nog 750 bij zei ik toen .. of 500 ofzo.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:48 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen![]()
* Didiot is een beetje verrot van het vroeg opstaan en lang werken... (nouja, relatief vroeg opstaan en relatief lang werken dan![]()
)
p.p. of per kamer?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Didiot...
[..]
Komt op 45 euro per nacht met ontbijt en diner...
Dan zou je mij in het weekend waarschijnlijk alleen maar totall-los in m'n bed vinden als ik dat zou doen...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet zeker, vroeg opstaan en lang werken.
Ik werk 9 uur per dag op kantoor vanaf 7:45, en voor 0:00 lag ik er niet in de afgelopen 5 dagen.
Vorig weekend zelfs maar paar uurtjes kunnen slapen, 3 uur s'nachts naar bed en de volgende ochtend motorbeurs en aansluitend de kleine 2 dagen achter mekaar over de vloer.![]()
Jups...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:54 schreef Makster het volgende:
Aha, ik begrijp dat 9.15 akoord is
Jeugd van tegenwoordig is nix gewend hequote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:54 schreef Didiot het volgende:
[..]
Dan zou je mij in het weekend waarschijnlijk alleen maar totall-los in m'n bed vinden als ik dat zou doen...
Ja euh, weet ik veelquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
P.pOf wou je voor mij ontbijten en dineren
quote:
Wie wou er perse gaan werkenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:57 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Hoef ik tenminste niet om 7 uur uit nijn nest..... kan nu dus toch al om 7.20 uit mijn bed, en je weet wat ze zeggen. "s ochtens zijn kwartieren uren waard
Ja, en op de markt een daalder ofzo toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:57 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Hoef ik tenminste niet om 7 uur uit nijn nest..... kan nu dus toch al om 7.20 uit mijn bed, en je weet wat ze zeggen. "s ochtens zijn kwartieren uren waard
Hier niet hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:58 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, en op de markt een daalder ofzo toch?
Leuk, een leernicht en een textielhoer op 1 kamer.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Wij gaan maandag de 30e weg, de rest komt de 31eBetekend wel dat wij de eeste zijn die een mini-Fok MC-vakantie houden
![]()
Stel dat, 9:00 Halford Rottrerdam olie kopen > bijvullen > 9:15 Dordrechtquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:52 schreef Didiot het volgende:
Dus morgen kom jij ook naar de carpoolplek bij Papendracht om 9.15?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:54 schreef Didiot het volgende:
Dan zou je mij in het weekend waarschijnlijk alleen maar totall-los in m'n bed vinden als ik dat zou doen...
Mooi zoquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Wij gaan maandag de 30e weg
Hahahahahahahhaaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:00 schreef Youssef het volgende:
[..]
Leuk, een leernicht en een textielhoer op 1 kamer.![]()
Maar 9.00 Halfords Rotterdam > 10:30 Sabra Geldermalsen moet toch wel lukkenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Stel dat, 9:00 Halford Rottrerdam olie kopen > bijvullen > 9:15 Dordrecht![]()
Maar wat als ik nou een textiel motorjas en leren motorbroek heb?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:00 schreef Youssef het volgende:
[..]
Zeg jij nou niks, jij durft niet eens mee zonder je teddybeerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:00 schreef Youssef het volgende:
Als het ff kan helemaal binnendoor, maar dan wordt het wel een ernstig lange rit volgens mijquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Binnendoor of snelweg tot Aken en daar binnendoor?
Met jou kan ik ook nix he? Vorig keer hadden we het al over ja rare motorverledenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:03 schreef Didiot het volgende:
[..]
Maar wat als ik nou een textiel motorjas en leren motorbroek heb?
en rieten matje + kompasquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zeg jij nou niks, jij durft niet eens mee zonder je teddybeer
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:58 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, en op de markt een daalder ofzo toch?
4 uur volgens Mapsourcequote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:05 schreef Didiot het volgende:
[..]
Als het ff kan helemaal binnendoor, maar dan wordt het wel een ernstig lange rit volgens mij
4 uur naar de grens tochquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
4 uur volgens MapsourceMaar we hebben de tijd toch
Niet met mijn routekennis.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:02 schreef Didiot het volgende:
[..]
Maar 9.00 Halfords Rotterdam > 10:30 Sabra Geldermalsen moet toch wel lukken
Naar het hotel....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:07 schreef Didiot het volgende:
[..]
4 uur naar de grens toch, en tijd zat ja
A15 Gorinchem/Nijmegen, afslag Geldermalsen, linksaf, bocht naar links, spoorlijn over, rotonde rechtdoor, rotonde links, 1e rechts, bochtje naar rechts en dan laatste pand in het eerste blokje linksquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet met mijn routekennis.![]()
Ik rij het minimaal 2-3 keer die afstand.![]()
Ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
A15 Gorinchem/Nijmegen, afslag Geldermalsen, linksaf, bocht naar links, spoorlijn over, rotonde rechtdoor, rotonde links, 1e rechts, bochtje naar rechts en dan laatste pand in het eerste blokje links
En hij heeft nog gelijk ookquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
A15 Gorinchem/Nijmegen, afslag Geldermalsen, linksaf, bocht naar links, spoorlijn over, rotonde rechtdoor, rotonde links, 1e rechts, bochtje naar rechts en dan laatste pand in het eerste blokje links
Sorry chef, maar het is echt waarquote:
Dat moet ik uitprinten, en dan tijdens het rijden nog 5 keer inzien ofzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:09 schreef Rietvaerder het volgende:
En een eitwitshake op je nachtkastjequote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:15 schreef Patrick281 het volgende:
Nog even thee aan het zetten, en zo wat gevulde koeken erbij.
Ik heb toch gesport?![]()
![]()
KOMT TANquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat moet ik uitprinten, en dan tijdens het rijden nog 5 keer inzien ofzo.![]()
Damn wel zin om te rijden hoor.![]()
We gaan het gewoon zienquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:15 schreef Didiot het volgende:
[..]
Oooohhh, dat valt wel mee, dan dus binnendoor
We zien je met smart verschijnenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat moet ik uitprinten, en dan tijdens het rijden nog 5 keer inzien ofzo.![]()
Damn wel zin om te rijden hoor.![]()
Hmm, eiwit. Vies mannetje die Pep.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En een eitwitshake op je nachtkastje
Ik zie het verschil niet, in beide plaatsen rijden ze namelijk nog zoquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Sorry chef, maar het is echt waar
Maarja de weg in Dordt vinden en de weg vinden ergens in Gelderland is iets heel anders natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet, in beide plaatsen rijden ze namelijk nog zo
[afbeelding]
Ik heb net een shake op, kipfilet en broccoli.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
En een eitwitshake op je nachtkastje
En in Dordt is dat nog echt zo ookquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet, in beide plaatsen rijden ze namelijk nog zo
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:22 schreef Rietvaerder het volgende:
DidiotMisschien kan ik wel de 276C meenemen, dan is het helemaal makkelijk
[afbeelding]
1 | [URL=plaat][img=575]plaat[/img][/URL] |
Dude, heb er gewoon geen zin in, snap dat dan, mierengeitenneukerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:27 schreef Youssef het volgende:
[..]
Zo moeilijk isdatochnie??1 URL, iets meer code
Bandit, bocht, boom
Moeilijk hequote:
Of je daar nou trots op moet zijn....?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Moeilijk heWat dat betreft doen die Marokkanen het veel beter met codes en smileys onthouden
Of Turken, hoe jij het wilt noemen... of Makster
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
<-- ik ken ze allemaal uit m'n hoofd
Ga natuurlijk niet vertellen dat ik ze gewoon heb aangeklikt![]()
Hoezo geen zin? Je hoeft alleen [URL= toe te voegen enzowquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dude, heb er gewoon geen zin in, snap dat dan, mierengeitenneuker![]()
Waarom heb ik mijn Bandit aan jou verkocht?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:29 schreef hicham het volgende:
Uiteraard doe ik zo bijdehand omdat ik morgen toch niet naar de meet ga
Tot sinasquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:30 schreef Makster het volgende:
LOL, altijd goed turken vboor marokkanen uitmaken en vica ersa
Mensen ik ag het voor gezien houden, ik zie de meeste morgen wel, ten minste als het normaal weer is.
Keep it real en hou je haaks.
![]()
![]()
Ik wist het.... al die tijd al! Maar nu bevestig je mijn vermoeden, MOF !quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:30 schreef Didiot het volgende:
heimat is een duits woord...
staat voor geboorteplaats / geboortestreek / geboorteland![]()
![]()
Grusse von Wilhelm mit dem Deutsche helme![]()
Tot sinasquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:30 schreef Makster het volgende:
Mensen ik ag het voor gezien houden, ik zie de meeste morgen wel, ten minste als het normaal weer is.
![]()
![]()
Jaahaaa, als het te heet onder je voeten wordt dan vlucht je maar he? Kut-mofquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:30 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
Tot spa rood met limonadequote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:30 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
Je kan toch niks doen met nat wegdekquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:31 schreef Didiot het volgende:
Trouwens, filmcamera neem ik morgen niet mee, ik twijvel of m'n tanktas dat gewicht leuk vind zonder dat er onderin gewicht ligt... Fotocamera gaat wel mee
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik wist het.... al die tijd al! Maar nu bevestig je mij vermoeden, MOF !![]()
Omdat ik niks van motoren wist en jij mij op die manier makkelijk kon naaien? En omdat je aan het aasgieren was op geld zodat je een lelijke zwarte Bandit kon kopen?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom heb ik mijn Bandit aan jou verkocht?![]()
![]()
Heh, wat zeg je nou Maxiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |