En dan zeggen dat ik niet durfquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:08 schreef hicham het volgende:
of met Youssef de nieuwe motor halen en dan saampjes toeren en pics schietenIk denk eigenlijk het laatste
Dat kan ik zeker niet ontkennen neequote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Eerste dag motor ophalen is toch iets bijzonders![]()
www.vankekemmotoren.nlquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:10 schreef Youssef het volgende:
Hey Riet, que est l'adresse du boutique motorcycle?(van Hichams kleding
)
Hichams kleding en adres, ik gok zwarte markt Beverwijkquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:10 schreef Youssef het volgende:
Hey Riet, que est l'adresse du boutique motorcycle?(van Hichams kleding
)
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:11 schreef Didiot het volgende:
[..]
Termaat in Nijmegen? Kun je gelijk morgen meerijden met ons
Ik ga niet happenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik niet durf![]()
MIETJE!!!
Als we beiden vol in het leer zitten dan kunnen we nog best langstuffen hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik niet durf![]()
MIETJE!!!
Gaat die mee danquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
Als we beiden vol in het leer zitten dan kunnen we nog best langstuffen hoorOf ben je dan alweer doodop omdat je Pep niet kon bijhouden
LOLquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:18 schreef Didiot het volgende:
Dan heb ik gewoon de meeste peekaa's en koppel van het stel
En zo ongeveer ook het lichtste van gewicht (nou ja, ik niet![]()
, maar motor wel
![]()
)
Ik moet de motor nog bij de dealer ophalen, dan wil ik nog een slot, hoes en kleding halen. Hicham wil met me meequote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:17 schreef Makster het volgende:
Waarom gaan die turken niet mee dan..?
Kom op joh, beetje posen enzo altijd leuk
Niet meerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:21 schreef Makster het volgende:
Ben trots op mijn berberse broeders![]()
Jullie hebben duidelijk floesch genoeg![]()
Ik vraag me altijd af hoe die knakkers aan hun geld komen..... de buurjongen van mn oom is 18 en heeft een BMW M3quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:21 schreef Makster het volgende:
Ben trots op mijn berberse broeders![]()
Jullie hebben duidelijk floesch genoeg![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach ja, 2 handen op 1 buik he
Of zijn jullie bang dat het te snel gaat? Dan minderen we gewoon hoor....
Altijd goed generaliseren LOLquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe die knakkers aan hun geld komen..... de buurjongen van mn oom is 18 en heeft een BMW M3En nee, geen opgeplakte stickertjes
Maar das wel echt een gladde volgens mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |