quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:35 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik heb net met een collega smakelijk zitten lachen om je icon![]()
Nee, alleen jouquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
3e keer...... nee dus
Gaan we nou allemaal schijnheilig elkaar de schuld zitten geven
Dekmantel ?quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Kijk Mercy, deze gast van RadicalRiders lukt het ook niet om een burnout te maken terwijl het min of meer een stuntrijder is, warme banden vertelde hij mij op MSN
http://www.groothoofdje.nl/reet/look_and_learn.wmv
Volgens mij is het nog steeds een geintje Rietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dekmantel ?Zodat je zelf door kan gaan met je kloon
![]()
Waarom zou ik het zijn? Bewijs? IP check? Als ik zeg dat ik het niet ben dan ben ik het niet, een geintje ok, maar ik houd niet liegen. Anders had ik het allang gezegd
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:57 schreef Faithz het volgende:
Volgens mij is het nog steeds een geintje Riet![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:58 schreef Rietvaerder het volgende:Hoezo voet bij stuk houden
Die gast heeft misschien al 500 burnouts in zijn hele motorcarriere gezet bij wijze van spreken, en als je het dan 1x niet lukt kan je het gelijk niet en zijn warme banden een smoes?![]()
Ik wil jou dan weleens een burnout zien maken als je Powers echt warm zijn..... lukt je niet, je hebt dan gewoon teveel grip om je wiel aan het spinnen te krijgen
Vond het wel een vreemde opmerking van jou toen, ik heb zo veel burnouts gemaakt en als ik het me dan 1x niet lukt om wat voor reden dan ook kan ik het gewoon niet
*bitchslap*quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Zal ik m halen?![]()
![]()
![]()
Rijd ik m gelijk voor je in
Tering, daar wordt een koppeling een partij verneuktquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Kijk Mercy, deze gast van RadicalRiders lukt het ook niet om een burnout te maken terwijl het min of meer een stuntrijder is, warme banden vertelde hij mij op MSN
Anders verneuk je ff je motor.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:50 schreef Rietvaerder het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:35 schreef Romius het volgende:
Zo, was lekker ritje vandaag, iets van 150 km erop gezet en ff de Yoshimura eronder geknald![]()
Dat geluid heb ik gemist zeg![]()
En ff handschoenen met kevlar gehaald![]()
Mwaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:22 schreef Didiot het volgende:
[..]
Tering, daar wordt een koppeling een partij verneukt
Ik kan ook niet wachten tot ik mn Leo SBK Evo2 kan bestellenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:35 schreef Romius het volgende:
Zo, was lekker ritje vandaag, iets van 150 km erop gezet en ff de Yoshimura eronder geknald![]()
Dat geluid heb ik gemist zeg![]()
En ff handschoenen met kevlar gehaald![]()
Ik kan ook niet wachten tot ik 'm kan bestellenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten tot ik mn Leo SBK Evo2 kan bestellen
Nog 3 of 4 weekies...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:58 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten tot ik 'm kan bestellen
Duurt alleen nog ff een jaartje
t Is toch jouw geldquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:05 schreef Didiot het volgende:
Als m'n vakantiegeld gestort is misschien
Ja ouders, dat was echt nodig... die uitlaat die eronder zat was echt helemaal op
Teffus vroeg man....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:55 schreef Rietvaerder het volgende:
8:40 hier? 9 uur Didiot oppikken bij de hoerenplaats, binnendoor naar Sabra?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:55 schreef Rietvaerder het volgende:
8:40 hier? 9 uur Didiot oppikken bij de hoerenplaats, binnendoor naar Sabra?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Meestal stop ik ineens en dan zeg ik dat het feest afgelopen is en of iedereen wilt oprotten...![]()
Die motor van je broer moet je toch de komende tijd elke dag aanzienquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:08 schreef hicham het volgende:
Ok, dilemma
Morgen meeten met jullieof met Youssef de nieuwe motor halen en dan saampjes toeren en pics schieten
Ik denk eigenlijk het laatste
[..]
Mwoah, jullie kan ik ook altijd nog meeten. En heb natuurlijk liever een meet waar Mercy en Riet beide komen zodat we een bitchfight kunnen zienquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:09 schreef Didiot het volgende:
[..]
Die motor van je broer moet je toch de komende tijd elke dag aanzien
Dus beter gewoon naar Sabra![]()
![]()
Termaat in Nijmegen? Kun je gelijk morgen meerijden met onsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:10 schreef Youssef het volgende:
Hey Riet, que est l'adresse du boutique motorcycle?(van Hichams kleding
)
En dan zeggen dat ik niet durfquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:08 schreef hicham het volgende:
of met Youssef de nieuwe motor halen en dan saampjes toeren en pics schietenIk denk eigenlijk het laatste
Dat kan ik zeker niet ontkennen neequote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Eerste dag motor ophalen is toch iets bijzonders![]()
www.vankekemmotoren.nlquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:10 schreef Youssef het volgende:
)
Hichams kleding en adres, ik gok zwarte markt Beverwijkquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:10 schreef Youssef het volgende:
)
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:11 schreef Didiot het volgende:
[..]
Termaat in Nijmegen? Kun je gelijk morgen meerijden met ons
Ik ga niet happenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik niet durf![]()
MIETJE!!!
Als we beiden vol in het leer zitten dan kunnen we nog best langstuffen hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik niet durf![]()
MIETJE!!!
Gaat die mee danquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
Als we beiden vol in het leer zitten dan kunnen we nog best langstuffen hoorOf ben je dan alweer doodop omdat je Pep niet kon bijhouden
LOLquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:18 schreef Didiot het volgende:
Dan heb ik gewoon de meeste peekaa's en koppel van het stel
En zo ongeveer ook het lichtste van gewicht (nou ja, ik niet![]()
, maar motor wel
![]()
)
Ik moet de motor nog bij de dealer ophalen, dan wil ik nog een slot, hoes en kleding halen. Hicham wil met me meequote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:17 schreef Makster het volgende:
Waarom gaan die turken niet mee dan..?
Kom op joh, beetje posen enzo altijd leuk
Niet meerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:21 schreef Makster het volgende:
Ben trots op mijn berberse broeders![]()
Jullie hebben duidelijk floesch genoeg![]()
Ik vraag me altijd af hoe die knakkers aan hun geld komen..... de buurjongen van mn oom is 18 en heeft een BMW M3quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:21 schreef Makster het volgende:
Ben trots op mijn berberse broeders![]()
Jullie hebben duidelijk floesch genoeg![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach ja, 2 handen op 1 buik he
Of zijn jullie bang dat het te snel gaat? Dan minderen we gewoon hoor....
Altijd goed generaliseren LOLquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe die knakkers aan hun geld komen..... de buurjongen van mn oom is 18 en heeft een BMW M3En nee, geen opgeplakte stickertjes
Maar das wel echt een gladde volgens mij...
Jij hebt het anders ook wel dik voor elkaar met je 2004 model, hoe kom jij dan aan je geldquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe die knakkers aan hun geld komen..... de buurjongen van mn oom is 18 en heeft een BMW M3En nee, geen opgeplakte stickertjes
Maar das wel echt een gladde volgens mij...
Voel je je aangesprokenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jij hebt het anders ook wel dik voor elkaar met je 2004 model, hoe kom jij dan aan je geld
Oh ja, laat dat meeten maar zitten trouwens, ga een beetje met mijn eerste kilometers achter jullie aan rijden.Denk ik nu pas aan
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:26 schreef hicham het volgende:
Idd, vraag me altijd af hoe die Nederlanders aan hun motoren komen. Die Tokkies laatst op TV waren echt rete-asociaalEn die 'probleemwijken' dan
. Maar het schijnt dat er hier ook Nederlanders komen, als dat echt zo is dan wil ik dus echt nooit meeten met jullie he
![]()
Ja, ik werk hard en jij zit op je gatquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken
Nou ja, gewoon wietplanten knippen, verdient goed hoor![]()
Dus wie heeft zn zaakjes goed voor elkaarquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, ik werk hard en jij zit op je gat![]()
Degene die het eerlijk verdient en zonder strafblad zitquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dus wie heeft zn zaakjes goed voor elkaar![]()
Kwestie van hiarchie he
Doe dan...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:27 schreef Patrick281 het volgende:
Heerlijk die tractor.![]()
Wat een berg licht komt er uit die koplamp.Ben ik niet meer gewend.
De soepele bediening van een hydraulische koppeling ook niet.
(dacht vanochtend eerst dat'ie stuk was)
Bij rustig optrekken naar 120 zijn er nog 2 versnellingen te gaan..
En damn wat is'ie nog snel in de 6'de versnelling en ff gas bij.![]()
Scherpe lange doordraaier bij Vlaardingen ging met 130 km/u.
De bocht bij Rozenbrug waar een slimmerd op M-F vorige week opmerkte dat het wel een heeele lekkere bocht was waar je misschien zeker 140 km/u kon en in de zomer misschien wel 170 km/u ging met 180 km/u.
![]()
![]()
Ow en of ik morgen meerijd weet ik nog nietkomt sowiezo nog olie tekort zag ik net.
![]()
Dus zou eerst om 9:00 bij de Halfords in Rotterdam een litertje moeten halen.
Checkquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:29 schreef Youssef het volgende:
[..]
Degene die het eerlijk verdient en zonder strafblad zit![]()
Zeker.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:29 schreef Makster het volgende:
Doe dan...
Ging je niet je beemer verkopen vandaag ofzo?
Uit Hoorn naar hoogvliet tuffen en dan niet wachtenquote:
Tankpas?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Uit Hoorn naar hoogvliet tuffen en dan niet wachtenSommige mensen zijn echt GOED, dan heb je duidelijk schijt aan benzine kosten e.d.
Rare vent dus
Mooi geregeldquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok danMij best
Maar dit leest hij niet meer..
Bel hem danquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok danMij best
Maar dit leest hij niet meer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |