Geboortedatum: 1985-04-27quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Het was te proberen
Hoe weet jij dat ik 25kw rijd? BETRAPT! KloonVan wie?
Omdat dat moet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, en hoe weet jij dan dat ik ook daadwerkelijk 25kw rijd?
Jammer dat bij 'het laatste nieuws' niet de Sabra meet staatquote:Wat is het laatste nieuws?
Nog niet iedereen staat in de OP omdat er geen foto's beschikbaar zijn. Post die dus even een keer in het topic, tenzij je per se anoniem wil blijven
De data voor een eventuele meetplanning zijn al geroepen. Namelijk 16 & 17 april, kijk dus alvast even of je dan kan en hou die data vrij. Suggesties, vragen, opmerkingen en mensen die de meet willen organiseren kunnen dat altijd neerplempen in dit topic.
Jij moet ook 30km/h in de bebouwde kom rijden, 40 er buiten en je moet met standaard setup rijden.... doe jij dat? Dan trek je er ook geen 25kw uitquote:
Neu, wat is er leuk aan om in de regen te rijdenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:00 schreef hicham het volgende:
Ga je serieus niet als het regent Rietvaerder?
En hij voelt zich zo snel als hij van 0 tot 50 optrekt in 7-8-9 seconden.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:59 schreef Rietvaerder het volgende:
En nog leuker, je denkt met een 50 of 70cc mensen zoek te kunnen rijden met een 25kw motor?
Jij hapt altijd zo lekker Rietjequote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zie ook dat je je net geregistreerd hebt hier ScooterPhreak, dus als ik het goed begrijp heb je je net gregistreerd en kom je direct hier posten en nog nergens anders? En dan kom je gelijk zieken en blij doen met je gare snorfiets en denk je serieus dat je mee mag rijden met een eventuele meetEn nog leuker, je denkt met een 50 of 70cc mensen zoek te kunnen rijden met een 25kw motor? Knappe jongen die in bochten alle 100 of 150pk'tjes gebruikt...
Ik heb veel gelezen hier in jullie motor clubje. er zijn namelijk zo ongeveer 200 topics van aangemaakt.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zie ook dat je je net geregistreerd hebt hier ScooterPhreak, dus als ik het goed begrijp heb je je net gregistreerd en kom je direct hier posten en nog nergens anders? En dan kom je gelijk zieken en blij doen met je gare snorfiets en denk je serieus dat je mee mag rijden met een eventuele meetEn nog leuker, je denkt met een 50 of 70cc mensen zoek te kunnen rijden met een 25kw motor? Knappe jongen die in bochten alle 100 of 150pk'tjes gebruikt...
quote:
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:09 schreef ScootahPhreak het volgende:
[..]
Ik heb veel gelezen hier in jullie motor clubje. er zijn namelijk zo ongeveer 200 topics van aangemaakt.
Vind ik altijd zo leuk om met kneusjes te "discussieren" die sneller denken te zijn met een snorfietsquote:
Je mag niet eens op het klaverblad komen kiddoquote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:09 schreef ScootahPhreak het volgende:
En daarbij weet ik zeker dat ik sneller ben met mijn DNA dan jij met je 25 kW logge motor.
Die weegt veel meer en kan bijna niet snel de bocht om wat met mijn DNA echt wel lukt. Dus in de bochten heb je geen 100 pk nodig.
wil jij het denken aan een ander overlaten ?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik denk dat Mercy de kloon is, als ik naar de typstijl kijk
Aan mensen met een waterhoofd?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wil jij het denken aan een ander overlaten ?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:03 schreef Makster het volgende:
Morgen, mits geen regen, 10:00 uur bij de Saberaap?
Ik heb net met een collega smakelijk zitten lachen om je iconquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wil jij het denken aan een ander overlaten ?![]()
![]()
Tering, das een schurft eind gek. Weet nu al dat ik kramp in mijn poten ga krijgen......quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Om richting Berg en Dal te gaanJe weet wel, waar wij eens waren..... met die mooie bocht net over de grens in Duitsland
Als je hier om 8:45 bent gaan we om 9 uur Didiot ophalen bij hoerenplaats bij Papendrecht
Okquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Tering, das een schurft eind gek. Weet nu al dat ik kramp in mijn poten ga krijgen......
Hmmm....naja tis voor een goed doel, mar wat is er gebeurd met de eeuwig goede Bosweg![]()
Wat betreft Duitsland, helaas het gaat me neit lukken dat in te plannen.....
Ik zie gewoon een schema'tje zoals op een versnellingspook van een auto.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:35 schreef Faithz het volgende:
Ik heb net met een collega smakelijk zitten lachen om je icon![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, ik ga der vandoor
sms ff dan als jullie morgen toch niet gaan?
Met een ouwe lullen zit is dat inderdaad wel uit te houden ben je zo supersport zit als OPM en Ikke dan is dat uiteraard een ander verhaalquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
OkJammer.
Een schurfteind ???MIETJE!!!! Andermatt - Dordrecht op 1 dag, DAT is ver
(950km)
We gaan alleen maar binnendoor (als dat lukt, ben niet zo goed in navigatie), dus geen snelweg, dus dan lijkt het sneller te gaan
Succesquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zie gewoon een schema'tje zoals op een versnellingspook van een auto.![]()
Altijd al geweten dat Mercy maar 3 versnellingen had.![]()
[afbeelding]
Over 5-10 minuten naaar huis, die man uit Hoorn zou er om 17:00 zijn.................. wish me luck.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Met een ouwe lullen zit is dat inderdaad wel uit te houden ben je zo supersport zit als OPM en Ikke dan is dat uiteraard een ander verhaal![]()
Wie mooi is moet pijn lijden ofzo tochquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Met een ouwe lullen zit is dat inderdaad wel uit te houden ben je zo supersport zit als OPM en Ikke dan is dat uiteraard een ander verhaal![]()
Welke bocht bedoel je trouwens? Toch nIet de "Stelletje gekken" bocht?
Ok of ik bel welquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, ik ga der vandoor
sms ff dan als jullie morgen toch niet gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |