Mwaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:22 schreef Didiot het volgende:
[..]
Tering, daar wordt een koppeling een partij verneukt
Ik kan ook niet wachten tot ik mn Leo SBK Evo2 kan bestellenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:35 schreef Romius het volgende:
Zo, was lekker ritje vandaag, iets van 150 km erop gezet en ff de Yoshimura eronder geknald![]()
Dat geluid heb ik gemist zeg![]()
En ff handschoenen met kevlar gehaald![]()
Ik kan ook niet wachten tot ik 'm kan bestellenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten tot ik mn Leo SBK Evo2 kan bestellen
Nog 3 of 4 weekies...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:58 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten tot ik 'm kan bestellen
Duurt alleen nog ff een jaartje
t Is toch jouw geldquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:05 schreef Didiot het volgende:
Als m'n vakantiegeld gestort is misschien
Ja ouders, dat was echt nodig... die uitlaat die eronder zat was echt helemaal op
Teffus vroeg man....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:55 schreef Rietvaerder het volgende:
8:40 hier? 9 uur Didiot oppikken bij de hoerenplaats, binnendoor naar Sabra?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:55 schreef Rietvaerder het volgende:
8:40 hier? 9 uur Didiot oppikken bij de hoerenplaats, binnendoor naar Sabra?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Meestal stop ik ineens en dan zeg ik dat het feest afgelopen is en of iedereen wilt oprotten...![]()
Die motor van je broer moet je toch de komende tijd elke dag aanzienquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:08 schreef hicham het volgende:
Ok, dilemma
Morgen meeten met jullieof met Youssef de nieuwe motor halen en dan saampjes toeren en pics schieten
Ik denk eigenlijk het laatste
[..]
Mwoah, jullie kan ik ook altijd nog meeten. En heb natuurlijk liever een meet waar Mercy en Riet beide komen zodat we een bitchfight kunnen zienquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:09 schreef Didiot het volgende:
[..]
Die motor van je broer moet je toch de komende tijd elke dag aanzien
Dus beter gewoon naar Sabra![]()
![]()
Termaat in Nijmegen? Kun je gelijk morgen meerijden met onsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:10 schreef Youssef het volgende:
Hey Riet, que est l'adresse du boutique motorcycle?(van Hichams kleding
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |