quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok danMij best
Maar dit leest hij niet meer..
WIE moet er nou precies zijn...?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alsof het erg is om een kwartier, half uur, uur, 2 uur later bij Sabra te komen.![]()
Maakt niets uit.Hij moet er toch zijn ..
Ik ga zo slapenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:44 schreef Makster het volgende:
Waarom ligt ie te slapen..?
quote:
Opzich herkenbaarquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:48 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen![]()
* Didiot is een beetje verrot van het vroeg opstaan en lang werken... (nouja, relatief vroeg opstaan en relatief lang werken dan![]()
)
Helemaal niets.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat komt er nu voor in de plaats Pepijn? Want zo'n CR500 is natuurlijk niet echt geschikt voor lange afstand motor....
Ik durf te wedden dat je binnen een half jaar weer een ''degelijke'' motor er bij koopt
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:47 schreef Makster het volgende:
[..]
WIE moet er nou precies zijn...?
En waarom Duitsland...?
WIE heeft dit allemaal verzonnen...?
GODVERRUHDOMMUH !!!
quote:Hallo,
gerne kann ich Ihnen die Zimmer reservieren,den Preis den Sie unten geschrieben haben ist richtig.
Bitte senden Sie mir nur noch Ihre komplette Adresse mit Telefonnummer.
Schöne Grüße aus Schuld
Fam. Schäfer
Dus morgen kom jij ook naar de carpoolplek bij Papendracht om 9.15?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Helemaal niets.
Maar goed ik heb een slotje op het topic op M-F laten zetten, en de advertentie op Marktplaats is verwijdert.
Dus als hij zelf niet meer reageert dan wordt de Beamâh dus niet verkocht.
Er was nog wel een andere geintereseerde, die had 2 weken geleden gebelt om eens te komen kijken en hij zou daar nog contact over opnemen.
Volgens mij kan ik hem ook nog terugbellen, maar ik doe er lekker niets aan.
Moeten ze zelf maar bellen.![]()
![]()
Als ik ga lopen bietsen dan maken ze er misbruik van met een laag bod ofzo.
Niet over mijn lijk voor een dubbeltje op de eerste rang.
Iemand bood inderdaad zo ook nog over e-mail ¤ 7.500,00 ongezien.
Moest nog 750 bij zei ik toen .. of 500 ofzo.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:48 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen![]()
* Didiot is een beetje verrot van het vroeg opstaan en lang werken... (nouja, relatief vroeg opstaan en relatief lang werken dan![]()
)
p.p. of per kamer?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Didiot...
[..]
Komt op 45 euro per nacht met ontbijt en diner...
Dan zou je mij in het weekend waarschijnlijk alleen maar totall-los in m'n bed vinden als ik dat zou doen...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet zeker, vroeg opstaan en lang werken.
Ik werk 9 uur per dag op kantoor vanaf 7:45, en voor 0:00 lag ik er niet in de afgelopen 5 dagen.
Vorig weekend zelfs maar paar uurtjes kunnen slapen, 3 uur s'nachts naar bed en de volgende ochtend motorbeurs en aansluitend de kleine 2 dagen achter mekaar over de vloer.![]()
Jups...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:54 schreef Makster het volgende:
Aha, ik begrijp dat 9.15 akoord is
Jeugd van tegenwoordig is nix gewend hequote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:54 schreef Didiot het volgende:
[..]
Dan zou je mij in het weekend waarschijnlijk alleen maar totall-los in m'n bed vinden als ik dat zou doen...
Ja euh, weet ik veelquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
P.pOf wou je voor mij ontbijten en dineren
quote:
Wie wou er perse gaan werkenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:57 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Hoef ik tenminste niet om 7 uur uit nijn nest..... kan nu dus toch al om 7.20 uit mijn bed, en je weet wat ze zeggen. "s ochtens zijn kwartieren uren waard
Ja, en op de markt een daalder ofzo toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:57 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Hoef ik tenminste niet om 7 uur uit nijn nest..... kan nu dus toch al om 7.20 uit mijn bed, en je weet wat ze zeggen. "s ochtens zijn kwartieren uren waard
Hier niet hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:58 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, en op de markt een daalder ofzo toch?
Leuk, een leernicht en een textielhoer op 1 kamer.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Wij gaan maandag de 30e weg, de rest komt de 31eBetekend wel dat wij de eeste zijn die een mini-Fok MC-vakantie houden
![]()
Stel dat, 9:00 Halford Rottrerdam olie kopen > bijvullen > 9:15 Dordrechtquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:52 schreef Didiot het volgende:
Dus morgen kom jij ook naar de carpoolplek bij Papendracht om 9.15?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:54 schreef Didiot het volgende:
Dan zou je mij in het weekend waarschijnlijk alleen maar totall-los in m'n bed vinden als ik dat zou doen...
Mooi zoquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Wij gaan maandag de 30e weg
Hahahahahahahhaaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:00 schreef Youssef het volgende:
[..]
Leuk, een leernicht en een textielhoer op 1 kamer.![]()
Maar 9.00 Halfords Rotterdam > 10:30 Sabra Geldermalsen moet toch wel lukkenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Stel dat, 9:00 Halford Rottrerdam olie kopen > bijvullen > 9:15 Dordrecht![]()
Maar wat als ik nou een textiel motorjas en leren motorbroek heb?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:00 schreef Youssef het volgende:
[..]
Zeg jij nou niks, jij durft niet eens mee zonder je teddybeerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:00 schreef Youssef het volgende:
Als het ff kan helemaal binnendoor, maar dan wordt het wel een ernstig lange rit volgens mijquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Binnendoor of snelweg tot Aken en daar binnendoor?
Met jou kan ik ook nix he? Vorig keer hadden we het al over ja rare motorverledenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:03 schreef Didiot het volgende:
[..]
Maar wat als ik nou een textiel motorjas en leren motorbroek heb?
en rieten matje + kompasquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zeg jij nou niks, jij durft niet eens mee zonder je teddybeer
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:58 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, en op de markt een daalder ofzo toch?
4 uur volgens Mapsourcequote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:05 schreef Didiot het volgende:
[..]
Als het ff kan helemaal binnendoor, maar dan wordt het wel een ernstig lange rit volgens mij
4 uur naar de grens tochquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
4 uur volgens MapsourceMaar we hebben de tijd toch
Niet met mijn routekennis.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:02 schreef Didiot het volgende:
[..]
Maar 9.00 Halfords Rotterdam > 10:30 Sabra Geldermalsen moet toch wel lukken
Naar het hotel....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:07 schreef Didiot het volgende:
[..]
4 uur naar de grens toch, en tijd zat ja
A15 Gorinchem/Nijmegen, afslag Geldermalsen, linksaf, bocht naar links, spoorlijn over, rotonde rechtdoor, rotonde links, 1e rechts, bochtje naar rechts en dan laatste pand in het eerste blokje linksquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet met mijn routekennis.![]()
Ik rij het minimaal 2-3 keer die afstand.![]()
Ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
A15 Gorinchem/Nijmegen, afslag Geldermalsen, linksaf, bocht naar links, spoorlijn over, rotonde rechtdoor, rotonde links, 1e rechts, bochtje naar rechts en dan laatste pand in het eerste blokje links
En hij heeft nog gelijk ookquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
A15 Gorinchem/Nijmegen, afslag Geldermalsen, linksaf, bocht naar links, spoorlijn over, rotonde rechtdoor, rotonde links, 1e rechts, bochtje naar rechts en dan laatste pand in het eerste blokje links
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |