Sorry chef, maar het is echt waarquote:
Dat moet ik uitprinten, en dan tijdens het rijden nog 5 keer inzien ofzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:09 schreef Rietvaerder het volgende:
A15 Gorinchem/Nijmegen, afslag Geldermalsen, linksaf, bocht naar links, spoorlijn over, rotonde rechtdoor, rotonde links, 1e rechts, bochtje naar rechts en dan laatste pand in het eerste blokje links
En een eitwitshake op je nachtkastjequote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:15 schreef Patrick281 het volgende:
Nog even thee aan het zetten, en zo wat gevulde koeken erbij.
Ik heb toch gesport?![]()
![]()
KOMT TANquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat moet ik uitprinten, en dan tijdens het rijden nog 5 keer inzien ofzo.![]()
Damn wel zin om te rijden hoor.![]()
We gaan het gewoon zienquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:15 schreef Didiot het volgende:
[..]
Oooohhh, dat valt wel mee, dan dus binnendoor
We zien je met smart verschijnenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat moet ik uitprinten, en dan tijdens het rijden nog 5 keer inzien ofzo.![]()
Damn wel zin om te rijden hoor.![]()
Hmm, eiwit. Vies mannetje die Pep.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En een eitwitshake op je nachtkastje
Ik zie het verschil niet, in beide plaatsen rijden ze namelijk nog zoquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Sorry chef, maar het is echt waar
Maarja de weg in Dordt vinden en de weg vinden ergens in Gelderland is iets heel anders natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet, in beide plaatsen rijden ze namelijk nog zo
[afbeelding]
Ik heb net een shake op, kipfilet en broccoli.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
En een eitwitshake op je nachtkastje
En in Dordt is dat nog echt zo ookquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet, in beide plaatsen rijden ze namelijk nog zo
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:22 schreef Rietvaerder het volgende:
DidiotMisschien kan ik wel de 276C meenemen, dan is het helemaal makkelijk
[afbeelding]
1 | [URL=plaat][img=575]plaat[/img][/URL] |
Dude, heb er gewoon geen zin in, snap dat dan, mierengeitenneukerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:27 schreef Youssef het volgende:
[..]
Zo moeilijk isdatochnie??1 URL, iets meer code
Bandit, bocht, boom
Moeilijk hequote:
Of je daar nou trots op moet zijn....?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Moeilijk heWat dat betreft doen die Marokkanen het veel beter met codes en smileys onthouden
Of Turken, hoe jij het wilt noemen... of Makster
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
<-- ik ken ze allemaal uit m'n hoofd
Ga natuurlijk niet vertellen dat ik ze gewoon heb aangeklikt![]()
Hoezo geen zin? Je hoeft alleen [URL= toe te voegen enzowquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dude, heb er gewoon geen zin in, snap dat dan, mierengeitenneuker![]()
Waarom heb ik mijn Bandit aan jou verkocht?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:29 schreef hicham het volgende:
Uiteraard doe ik zo bijdehand omdat ik morgen toch niet naar de meet ga
Tot sinasquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:30 schreef Makster het volgende:
LOL, altijd goed turken vboor marokkanen uitmaken en vica ersa
Mensen ik ag het voor gezien houden, ik zie de meeste morgen wel, ten minste als het normaal weer is.
Keep it real en hou je haaks.
![]()
![]()
Ik wist het.... al die tijd al! Maar nu bevestig je mijn vermoeden, MOF !quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:30 schreef Didiot het volgende:
heimat is een duits woord...
staat voor geboorteplaats / geboortestreek / geboorteland![]()
![]()
Grusse von Wilhelm mit dem Deutsche helme![]()
Tot sinasquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:30 schreef Makster het volgende:
Mensen ik ag het voor gezien houden, ik zie de meeste morgen wel, ten minste als het normaal weer is.
![]()
![]()
Jaahaaa, als het te heet onder je voeten wordt dan vlucht je maar he? Kut-mofquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:30 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
Tot spa rood met limonadequote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:30 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
Je kan toch niks doen met nat wegdekquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:31 schreef Didiot het volgende:
Trouwens, filmcamera neem ik morgen niet mee, ik twijvel of m'n tanktas dat gewicht leuk vind zonder dat er onderin gewicht ligt... Fotocamera gaat wel mee
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik wist het.... al die tijd al! Maar nu bevestig je mij vermoeden, MOF !![]()
Omdat ik niks van motoren wist en jij mij op die manier makkelijk kon naaien? En omdat je aan het aasgieren was op geld zodat je een lelijke zwarte Bandit kon kopen?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom heb ik mijn Bandit aan jou verkocht?![]()
![]()
Heh, wat zeg je nou Maxiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |