Sorry chef, maar het is echt waarquote:
Dat moet ik uitprinten, en dan tijdens het rijden nog 5 keer inzien ofzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:09 schreef Rietvaerder het volgende:
A15 Gorinchem/Nijmegen, afslag Geldermalsen, linksaf, bocht naar links, spoorlijn over, rotonde rechtdoor, rotonde links, 1e rechts, bochtje naar rechts en dan laatste pand in het eerste blokje links
En een eitwitshake op je nachtkastjequote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:15 schreef Patrick281 het volgende:
Nog even thee aan het zetten, en zo wat gevulde koeken erbij.
Ik heb toch gesport?![]()
![]()
KOMT TANquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat moet ik uitprinten, en dan tijdens het rijden nog 5 keer inzien ofzo.![]()
Damn wel zin om te rijden hoor.![]()
We gaan het gewoon zienquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:15 schreef Didiot het volgende:
[..]
Oooohhh, dat valt wel mee, dan dus binnendoor
We zien je met smart verschijnenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat moet ik uitprinten, en dan tijdens het rijden nog 5 keer inzien ofzo.![]()
Damn wel zin om te rijden hoor.![]()
Hmm, eiwit. Vies mannetje die Pep.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En een eitwitshake op je nachtkastje
Ik zie het verschil niet, in beide plaatsen rijden ze namelijk nog zoquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Sorry chef, maar het is echt waar
Maarja de weg in Dordt vinden en de weg vinden ergens in Gelderland is iets heel anders natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet, in beide plaatsen rijden ze namelijk nog zo
[afbeelding]
Ik heb net een shake op, kipfilet en broccoli.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
En een eitwitshake op je nachtkastje
En in Dordt is dat nog echt zo ookquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet, in beide plaatsen rijden ze namelijk nog zo
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:22 schreef Rietvaerder het volgende:
DidiotMisschien kan ik wel de 276C meenemen, dan is het helemaal makkelijk
[afbeelding]
| 1 | [URL=plaat][img=575]plaat[/img][/URL] |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |