Ik heb er geen bezwaar tegen om eerder te gaan, en een beetje knallen is wel zo leukquote:Op maandag 14 maart 2005 22:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet dan alleen ff kijken hoe we dat doen met het hotel. Ik krijg ineens de behoefte om zo min mogelijk met de groep van de brandweer te rijden, brrrrr.. zo langzaam als het vorig jaar ging
Precies. Moet geen probleem zijn om een dag eerder te komen lijkt me. Maar ik kan geen Duits, jij?quote:Op maandag 14 maart 2005 22:57 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik heb er geen bezwaar tegen om eerder te gaan, en een beetje knallen is wel zo leuk
Die zijn aanwezig alleen vandaag absoluut geen tijd gehad om ook maar iets in te plannen of te bekijken...quote:Op maandag 14 maart 2005 22:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En hoe zit het met jouw vrije dagen
Ein bisschen, aber Engels moet daaro wel lukkenquote:Op maandag 14 maart 2005 22:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Precies. Moet geen probleem zijn om een dag eerder te komen lijkt me. Maar ik kan geen Duits, jij?
Ik stem voor een dag eerderquote:Op maandag 14 maart 2005 23:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Zeker
Didiot, mijn pa gaat toevallig deze week de hele boel met het hotel regelen en kan het dan zeggen dat wij een dag eerder komen en dan samen op een 2 persoonskamer, dusse zeg t maar....
Zou ik niet van uit gaan, wij zaten vorig jaar ook in dat Gasthaus en de eigenaren zijn 2 bijna bejaarde stellenquote:Op maandag 14 maart 2005 23:09 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ein bisschen, aber Engels moet daaro wel lukken
Vanaf de Lekdijkquote:Op maandag 14 maart 2005 23:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ikke ook
En dan maar gelijk helemaal binnendoor?![]()
Ach, met gebrekkig Duits, een beetje Engels en Nederlands en handen en voeten komen we er ook welquote:Op maandag 14 maart 2005 23:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zou ik niet van uit gaan, wij zaten vorig jaar ook in dat Gasthaus en de eigenaren zijn 2 bijna bejaarde stellen
Zoals het hoort, want de Eifel moet je gewoon een keer hebben geredenquote:Op maandag 14 maart 2005 23:12 schreef Youssef het volgende:
Didiot doet wel goed mee heEn Rietvaerders missie is gelukt,
Owja, ff vergeten...quote:Op maandag 14 maart 2005 23:12 schreef Youssef het volgende:
Didiot doet wel goed mee heEn Rietvaerders missie is gelukt, als ik geen examens had gehad ging ik vast ook wel
![]()
Hej Makster, nog een grote bek of hoe zit dat nou?
1 | [*][b][url=http://www.groothoofdje.nl/youssef/IMGP3422.JPG]Kawasaki ZX6R '98[/b][/url] - [url=http://forum.fok.nl/user/profile/11347](Youssef)[/url] |
Fok Motorclub [SC deel 186] In 't weekend knalleuhquote:Op maandag 14 maart 2005 23:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Owja, ff vergeten...
Heej Turk, heppie er nou al een
True, motorpak en 2 brede gasten doet ook wonderenquote:Op maandag 14 maart 2005 23:12 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ach, met gebrekkig Duits, een beetje Engels en Nederlands en handen en voeten komen we er ook wel
Daaromquote:Op maandag 14 maart 2005 23:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
True, motorpak en 2 brede gasten doet ook wonderen
Tnx, maar alfabetisch gezien zou die onder ploderus moetenquote:Op maandag 14 maart 2005 23:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Vooruit Youssef
ZEEEEER Relaxed !!quote:Op maandag 14 maart 2005 23:16 schreef Youssef het volgende:
[..]
Fok Motorclub [SC deel 186] In 't weekend knalleuh
Check laatste posts dan
Het staat niet eens op volgordequote:Op maandag 14 maart 2005 23:18 schreef Youssef het volgende:
[..]
Tnx, maar alfabetisch gezien zou die onder ploderus moeten
Sommige mensen zijn nou eenmaal slordig en zien niet in dat het prettiger is om een post netjes te makenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 06:46 schreef Youssef het volgende:
[..]
Topic verneuker.Maar kijk eens nog eens. Bmw, Kawasaki (
![]()
![]()
), Suzuki.
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2005 22:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet dan alleen ff kijken hoe we dat doen met het hotel. Ik krijg ineens de behoefte om zo min mogelijk met de groep van de brandweer te rijden, brrrrr.. zo langzaam als het vorig jaar ging
quote:Op maandag 14 maart 2005 22:57 schreef Didiot het volgende:
Ik heb er geen bezwaar tegen om eerder te gaan, en een beetje knallen is wel zo leuk
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rijden ze nog langzamer dan PatM dan.
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij is het voor bevestiging van een crashpad
Yathzeequote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En na het overspuiten van de motor is hij verdwenen.
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:38 schreef Rietvaerder het volgende:
En het is natuurlijk ook gewoon leuk om iemand mee te nemen die meer van je eigen leeftijd is
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 06:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
WHWAHLALPAPAHAJAHAHAHAHAPOAHAHA:D::::E
:D:D:D
:D
![]()
O_O
![]()
![]()
:O
![]()
Ja, maar hij kan wel lekker SV'en heen en terug, blokkie extra om enz.....quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie is hem?Didiot? Die moet toch gewoon werken?
Nee, 3-4 topics geleden hadden jullie het er al over.quote:k Volg je weer effe nietHeeft ie jou een keer gevraagd om in Duitsland te gaan rijden? Het is dan ook gewoon geweldig en vergeleken met daar rijden valt NL helemaal in het niet
Tja, anders moet je een gat zagen, dus ik weet bijna niet wat lelijker is.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel makkelijke/lelijke oplossing trouwens om zo je valdoppen te monteren trouwens.....
Chauffeurs in combo's begaan statistisch gezien ook de meeste overtredingen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:03 schreef stinkie het volgende:
Gisteren verdomme haast voor mijn flikker gereden omdat zo'n kutcombo niet achteruit keek met wegrijden
Ik heb er wel eens 1 uitgestuurd met mijn motorscooter op een bochtig trajectje.quote:Oke, heeft er iemand rijervaring met een RF900?
Wen er maarquote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:03 schreef stinkie het volgende:
Gisteren verdomme haast voor mijn flikker gereden omdat zo'n kutcombo niet achteruit keek met wegrijden
Oke, heeft er iemand rijervaring met een RF900?
Ik heb dees:quote:Op maandag 14 maart 2005 23:02 schreef Makster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
blijft geil heh......
Idd.... zondag ook weer, fietsers die opeens afslaan vlak voor je neusquote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:13 schreef Romius het volgende:
[..]
Wen er maar
Gewoon herriepijp eronder, dat scheelt al![]()
Ik heb dees, eerst de blauwe toen de zwartequote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:18 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik heb dees:
[afbeelding]
Sinds zaterdag
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik heb dees, eerst de blauwe toen de zwarte
[afbeelding]
Daar zou ik niet al te makkelijk over denken.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:13 schreef Romius het volgende:
Wen er maar
Moet je niet naar de Eifel gaan dit jaar.... en vooral niet in de weekenden in de buurt van de Ring komenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:13 schreef Romius het volgende:
[..]
Wen er maar
Ik wou ook voor de Sidi's gaan maar die bleken heel slecht leverbaar, duurde soms wel 4 weken zei die verkoopster...... dus toen maar voor de Oxtars gegaan, maatje 47.5quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:46 schreef Faithz het volgende:
Ik had wel iets onder die quote gezet maar is dus niet geplaatst
Een vriend van me wilde ook die Oxtars kopen maar heeft uiteindelijk gekozen voor Sidi's, Vertigo.
Die wilde ik ook maar die hadden ze niet in mijn maat '(
Zo.. jij kunt dus zo het water oprijden en verder drijven op je voetenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:48 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik wou ook voor de Sidi's gaan maar die bleken heel slecht leverbaar, duurde soms wel 4 weken zei die verkoopster...... dus toen maar voor de Oxtars gegaan, maatje 47.5
Trouwens Pepijn, in die advertentie op MArktplaats van die XRacing gevallen staat het toch echt:quote:
Maar ik ga toch voor de Leo dan..... toch een stuk beter qua kwaliteit denk ikquote:Nieuwe sportdempers inclusief uitneembare DB-killer, ophangbeugel en tussenstuk.
je zou zeggen dat die 2 die eronder zitten genoeg zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:13 schreef Romius het volgende:
[..]
Wen er maar
Hoezo op de beurs, heb deze al weer een tijdje hoor.... kocht die blauwe in april 2004 en ben toen gevallen in juni geloof ik, en heb toen zwarte gekochtquote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:50 schreef Faithz het volgende:
[..]
Zo.. jij kunt dus zo het water oprijden en verder drijven op je voeten![]()
Maar ze hadden ze niet op de beurs? Jammers
Bij de meeste laarzen begint het wel pas vanaf maat 41.. en ik heb 38
Daardoor heb ik uiteindelijk wel deze sidi's nog goedkoper meegekregen![]()
Sorry, nam aan dat je ze op de beurs had gekochtquote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoezo op de beurs, heb deze al weer een tijdje hoor.... kocht die blauwe in april 2004 en ben toen gevallen in juni geloof ik, en heb toen zwarte gekocht
Nope, ik betaalde er nog 199 voor...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:52 schreef Faithz het volgende:
[..]
Sorry, nam aan dat je ze op de beurs had gekocht
Sportdempers = open demper.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Trouwens Pepijn, in die advertentie op MArktplaats van die XRacing gevallen staat het toch echt:
Ik zou bijna precies hetzelfde doen als jij, maar wat denken dat je ouders gaan zeggen?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zou natuurlijk gewoon kunnen vertrouwen op de Belasting dat ze dat geld idd teruggeven en die demper nu kunnen bestellen maar ik wacht toch maar effe tot ik dat geld daadwerkelijk heb
Vandaar "bijna" .... ik had het al besteld enzo, en niets gezegd vroegâh.quote:
dat klinkt bekendquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:54 schreef Patrick281 het volgende:
Het is hier geen hotel zei mijn moeder altijd.
quote:
quote:
quote:WALHALLA
Paleis van de heldhaftige doden / paradijs.
Het Walhalla of Valhalla was het paleis van de Einherjar ('heldhaftige doden'). Het door Odin in Asgard gebouwde Walhalla was immens groot. Het had meer dan 500 deuren, door elk waarvan 800 man naast elkaar naar binnen konden. Via deze deuren konden de krijgrs op Ragnarok snel ten strijde trekken om voor de tweede maal te sneuvelen in de verschrikkelijke slag op de vlakte van Vigrid. Nieuwkomers in het Walhalla gingen naar binnen via de deur Valgrind ('heilige, vergendelde poort der gesneuvelden'). Voordien moesten ze een aantal hindernissen nemen, waaronder een snelstromende luchtrivier. In het Walhalla genazen ze op wonderbaarlijke wijze van hun verwondingen en konden ze zich overgeven aan aanhoudende drinkgelagen en maaltijden. In een onuitputelijke ketel werd het vlees bereid van een toverzwijn, dat telkens weer herrees en opnieuw werd klaargemaakt. Een geit leverde mede. Elke ochtend bevochten ze de Einherjar, bij wijze van training elkaar. Wie werd gedood, herrees onmiddellijk weer. 's Middags werd er gedronken. De belofte van het paradijs verklaart waarom Odin zo een geliefd god was in Denemarken, Zuid-Noorwegen en Zweden, vanwaar de meeste Vikingtochten werden ondernomen. Odin, de vader der gesneuvelden, trad in het Walhalla als gastheer op. Dagelijks stuurde hij de Walkuren of Valkyrja's op nieuwe gesneuvelden uit. In het Walhalla bedienen de Walkuren de Einherjar.
Als motief voor de stichting van het Walhalla, noemde Odin steevast Ragnarok, met de woorden: 'de grijze wolf loert op de paleizen der goden.' Daarmee bedoelde hij dat de goden onder de voortdurende bedreiging van Ragnarok leefden, de dag waarop zij ten onder zouden gaan in de strijd tegen vorstreuzen en andere kwade machten. Door in het Walhalla heldhaftige doden te verzamelen, hoopten de goden zo sterk mogelijk voor de dag te kunnen komen, hoe vergeefs dat verder ook was. Odins berserkers zouden zich in ieder geval van hun beste kant laten zien.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:17 schreef ondeugend het volgende:
Hey ik heb net een boek gelezen die ging over Odin en Ragnarok.
Het ging over een rituele seriemoordenaar: Adelaarsbloed
De moordenaar deed Odin verafgoden in alle waanzinnigheid.
Spannend !
Nee, Fok! is erg vermoeiend ....... jij had geluk dat je tussendoor kon posten net.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 14:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iedereen lekker aan het rijden?
Nog ff naar vragen danquote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor bevestiging van een crashpad
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 14:57 schreef Youssef het volgende:
Ben even heen en weer geweest naar Eindhoven voor school. Met de auto![]()
![]()
![]()
Voorlichtingsdag TU Eindhoven. Ach ja, beter dan school, zelf had ik er helemaal geen zin in maar anderen wilden per se gaanquote:
Er is nog niet echt wat geregeld tochquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zaterdagochtend even langs Sabra voor een Pilot Power voorband
Daarna direct doorrijden naar het westen voor de meeting
Wie komen er eigenlijk
Hoezo... tis toch mijn geld... heb er toch voor gewerktquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vandaar "bijna" .... ik had het al besteld enzo, en niets gezegd vroegâh.![]()
![]()
Toen gingen ze met kostgeld dreigen, paar keer ingevoerd en nooit hoeven betalen.![]()
Het is hier geen hotel zei mijn moeder altijd.
Ik zei net op MSN 143 maar tis 14 volgens mijquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:01 schreef hicham het volgende:
Euhm, ik moet eerst bellen met Sabra of ze wel de juist kettingsetspulletjes voor me hebben, en of ze op dat tijdstip tijd voor mij hebbenMaar dat zal wel toch ?
-edit
en als ik naar sabra ga, ga ik ook met jullie mee natuurlijk
Dus dan rijd je met Power voor en Road achter?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nu bellenik heb een uurtje geleden gebeld en kon dus ook zaterdag terecht
iddquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus dan rijd je met Power voor en Road achter?
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:51 schreef hicham het volgende:
Ja hoor
Het spijt me jongens, maar wat mij betreft mag het baggerweer worden
Deze hele week zit ik gewoon volgepland, tegen de tijd dat ik thuis ben is de zon al onder en is het een stuk minder leuk. En wat gebeurd er dan? Juist ja, het zonnetje begint te schijnen enzo![]()
![]()
Voor ultra late remmers, en meer grip voor bij burn outs.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb iig nog nooit van die combinatie gehoord
Maare.. ik vind het goed..
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 14:57 schreef Youssef het volgende:
Ben even heen en weer geweest naar Eindhoven voor school. Met de auto![]()
![]()
![]()
Damn, mooi weer was het daar, hier wat minderNog ff ennuuh.. Nou jullie weten het wel
![]()
Vind ik nou ookquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
cool ding, rietleuke gadget voor de tourcommissie
hey ik had ook al gepland om zaterdag nieuwe band te gaan halen bij Sabraquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zaterdagochtend even langs Sabra voor een Pilot Power voorband
Daarna direct doorrijden naar het westen voor de meeting
Wie komen er eigenlijk
Niet !!!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoezo... tis toch mijn geld... heb er toch voor gewerkt
Vertel.. ?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:27 schreef Youssef het volgende:
[..]
Niet !!!![]()
Ennuhh, idd, de toercommissie is erop vooruit gegaan
Ja, jij bent ook gewoon vreemdquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:25 schreef Patrick281 het volgende:
Vreemd dat ik helemaal geen zin heb om ermee te rijden.![]()
al afscheid genomenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:25 schreef Patrick281 het volgende:
Vreemd dat ik helemaal geen zin heb om ermee te rijden.![]()
Waarom werk ik nou zaterdagquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hey ik had ook al gepland om zaterdag nieuwe band te gaan halen bij Sabra![]()
Daar koop ik toch geen nieuwe demper van, dat koop ik van de loonheffing die ik betaald heb en nu terug krijg. En die Streetpilot koopt mn pa. En zonder gewerkt te hebben krijg je echt niks van het UWVquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:29 schreef Youssef het volgende:
[..]
Fok Motorclub [SC deel 186] In 't weekend knalleuh
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Daar koop ik toch geen nieuwe demper van, dat koop ik van de loonheffing die ik betaald heb en nu terug krijg. En die Streetpilot koopt mn pa. En zonder gewerkt te hebben krijg je echt niks van het UWV
Dat moet ik zien!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:36 schreef Youssef het volgende:
[..]Hap niet zo, anders scheur ik je eruit
![]()
Ik bel hem zo om te vragen wat ie heeft kunnen halen regelen. Liefst zo snel mogelijk dus.quote:
Wie welquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:38 schreef Youssef het volgende:
Ennuuhh Riet, ik heb geen zin om op me bek te gaan
Tom tom komt met een compacte versie speciaal voor motoren stond vandaag in de krant.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Binnenkort mn eigen routes maken thuis en dan lekker rijden met de StreetpilotPa moet ook maar een beugeltje maken voor mijn motor
[afbeelding]
Whehe, ja, ik weet het, leuk voor A naar C via Bquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tom tom komt met een compacte versie speciaal voor motoren stond vandaag in de krant.
Kan 30 minuten onder water liggen.![]()
ik heb hem hier al voorbij zien komen,quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tom tom komt met een compacte versie speciaal voor motoren stond vandaag in de krant.
Kan 30 minuten onder water liggen.![]()
Deze moet nog op de markt komen, is een heel nieuw product.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Whehe, ja, ik weet het, leuk voor A naar C via B
Met de Garmin Streetpilot III/2610/2650 kan je thuis zelf routes maken met Mapsource en vervolgens uploaden naar het apparaat, en dan rijdenWerkt echt prachtig...
Die Garmin is getest op 1 meter diepte gedurende 30 minuten.... die Tom Tom Rider trouwens ookMaar die Tom Tom is echt alleen voor A naar B
![]()
lijk me ook niets om op de motor gebeld te worden,quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Deze moet nog op de markt komen, is een heel nieuw product.![]()
Leuk is dat je hem ook als head free set voor je mobiel kan gebruiken.
In de oortelefoon die de gesproken instructie's in je helm fluisterd zit een microfoon.
Moet je alleen niet rijden denk ik.
Veel Beemer rijders hebben een eigen zaak, noodzaak dus.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
lijk me ook niets om op de motor gebeld te worden,![]()
quote:die dame die je de weg wijst heeft wel een mooie stem hoor![]()
Dit is wel een echte.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Weet ik maar het is gewoon TomTom, die producten zijn puur bedoeld voor van A naar B en eventueel via C. Het principe is lijkt me hetzelfde als de TomTom Go, maar dan voor op de motor, ik verwacht dan ook dezelfde software (heb al foto's gezien).
Hij gaat rond de 600 euro kosten denk ik, dat is dus de helft van wat een Streetpilot kost
Wij hebben ook gereden met een PDA en daarop TomTom3. Wel leuk, maar tis geen ''echte gps''. Dingen gaan toch stuk na een tijdje door vocht en trillingen.
Dat blijkt nu wel met een speciale versie, we worden serieus genomen als commerciele doelgroep.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar goed dat is een kwestie van tijd denk ik, want ze zijn daar heel aktief met ontwikkelen bij TOMTOM.
Ik lijk wel helderziend, mijn laatste post moest een reactie op deze post wordenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dit is wel een echte.
Em de software is inderdaad hetzelfde in beide Tom Tom's..........![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar op de motor wil je niet altijd via de snelste of de kortste weg van A naar B.
De meeste tijd rij je van A naar A over zorgvuldig vooraf gekozen weggetjes. En dat kan alleen een Garmin tot nu toe.
Maar goed dat is een kwestie van tijd denk ik, want ze zijn daar heel aktief met ontwikkelen bij TOMTOM.
Iddquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:00 schreef Patrick281 het volgende:
Dat blijkt nu wel met een speciale versie, we worden serieus genomen als commerciele doelgroep.
Bot gezegd: ze denken dat ze er ons flink geld mee uit de zakken kunnen kloppen.
En dat is jammer want dat zou juist ideaal zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Idd
Maar je kan nog steeds niet van tevoren routes maken met bepaalde navigatie software zoals Mapsource en vervolgens uploaden... dat is dus wel jammer, maar misschien komt het ooit nog
Voor TomTom3 was wel software te downloaden, namelijk GPS Assist, daarmee kan je wel de MPS files (de Mapsource routes dus) laden in TomTom3Maar nogmaals, zo'n PDA is niet ideaal op de motor vanwege vocht en trillingen....
Waarm zou je geen route kunnen plannen? k heb Route66 en ik kan gewoon een route plannen via via via.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Idd
Maar je kan nog steeds niet van tevoren routes maken met bepaalde navigatie software zoals Mapsource en vervolgens uploaden... dat is dus wel jammer, maar misschien komt het ooit nog
Voor TomTom3 was wel software te downloaden, namelijk GPS Assist, daarmee kan je wel de MPS files (de Mapsource routes dus) laden in TomTom3Maar nogmaals, zo'n PDA is niet ideaal op de motor vanwege vocht en trillingen....
dat idee had ik ook bedacht, tot ik de PDA in handen kreeg die ik wilde met GPS er al in gebouwd,quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:24 schreef stinkie het volgende:
Zit eraan te denken om een tanktas aan te schaffen met kaarthouder waar ik 'm dan in leg. Kan ik moor op schermpje kijken
Dat draait zeker ook nog op Dos 6.22quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:24 schreef stinkie het volgende:
Waarom zou je geen route kunnen plannen? k heb Route66 en ik kan gewoon een route plannen via via via.
Ja, maar hoe krijg jij je route dan in je PDA en dat ie dan dus die route gaat rijdenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:24 schreef stinkie het volgende:
[..]
Waarm zou je geen route kunnen plannen? k heb Route66 en ik kan gewoon een route plannen via via via.
Niks mis met Route66 2005 andersquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat draait zeker ook nog op Dos 6.22
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:13 schreef Rietvaerder het volgende:
En voor al je Garmin producten ga je natuurlijk naar Notterwww.gps.nl
Topservice
Dat argument is straks met de nieuwe wel van tafel.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar nogmaals, zo'n PDA is niet ideaal op de motor vanwege vocht en trillingen....
Zit benee op de laptop en heb geen proxy bij de handquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:31 schreef Patrick281 het volgende:
Hee Riet je zocht nog leuke motormeiden he.![]()
En ze houdt nog van Suzuki ook.
Volgens mij vond je het eerst nog wel leukquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En nog een nieuwtje: de uitlaat van mijn CR maakt teveel geluid om lollig te zijn.............
![]()
Wel origineel!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:41 schreef Youssef het volgende:
Rietje toch, als ik een werkstuk moet maken dan weet ik al waar ik aan ga kloppen
Ik merk er zelf niet zoveel van, vind het wel vrij normaal eigenlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:40 schreef hicham het volgende:
Volgens mij vond je het eerst nog wel leuk![]()
Dat van die paarden niet gelezen afgelopen zaterdag?quote:Maar ja, op een gegeven moment ga je je wel schuldig voelen tegenover de buurt![]()
quote:Ik denk dat het gewoon een fase is, je moet er door heen komen en op een gegeven moment weten jij en je buurt niet anders meer dan dat ze op zondagochtend worden gewekt door een SM ipv een haan
Je moet het ze van de positieve kant laten zien. Als jij op zondagochtend vroeg weg gaat, kunnen hun als eerste op de kerkbankjes zitten omdat ze geen snoozebutton hebben, in tegenstelling tot de andere kerkgangers die nog 5x snoozen
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij vond je het eerst nog wel leuk![]()
Maar ja, op een gegeven moment ga je je wel schuldig voelen tegenover de buurtIk denk dat het gewoon een fase is, je moet er door heen komen en op een gegeven moment weten jij en je buurt niet anders meer dan dat ze op zondagochtend worden gewekt door een SM ipv een haan
Je moet het ze van de positieve kant laten zien. Als jij op zondagochtend vroeg weg gaat, kunnen hun als eerste op de kerkbankjes zitten omdat ze geen snoozebutton hebben, in tegenstelling tot de andere kerkgangers die nog 5x snoozen
Maareeuh, als het dus weer mooi weer is enzo gaan we allemaal in jouw buurt meeten ofzoquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:46 schreef Patrick281 het volgende:
Ik merk er zelf niet zoveel van, vind het wel vrij normaal eigenlijkis meer door de omgeving en iets mindere mate Didiot die een tijdje terug achter mij aan reed.
Kan ook ander onderwerp, weerrecords en temperatuuranalyses toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wel origineel!
"Mijn spreekbeurt gaat over de navigatie systemen van Garmin voor op de motor"
Tegen een bepaalde prijs natuurlijk. Ook hier moet de kachel brandenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 20:35 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kan ook ander onderwerp, weerrecords en temperatuuranalyses toch?Ach ja, wat boeit het, ik geef je gewoon een boek en jij fungeert als mijn spons
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Zaterdag lekker rijden bij Nijmegen in de buurtEerst binnendoor over de dijk naar Sabra
Gaan jullie naar de waalkade?quote:
Af en toe...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:50 schreef xCRXDOHCx het volgende:
zitten jullie ook op het MF ?
Ik lees er alleen, af en toe postte ik ook wel. Heb hier 4 mf stickers die ongebruikt blijven denk ikquote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:50 schreef xCRXDOHCx het volgende:
zitten jullie ook op het MF ?
Die boek.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:17 schreef ondeugend het volgende:
Hey ik heb net een boek gelezen die ging over Odin en Ragnarok.
Het ging over een rituele seriemoordenaar: Adelaarsbloed
De moordenaar deed Odin verafgoden in alle waanzinnigheid.
Spannend !
moggequote:Op woensdag 16 maart 2005 01:27 schreef ondeugend het volgende:
Goedemorgen dan maar
Ik heb uit goede bronnen vernomen dat RB zijn motor uit de stalling gaat halen komende vrijdag en daar speciaal vrij voor heeft genomen.
OPM wilde al naar de bosweg zaterdag.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 20:34 schreef Youssef het volgende:
Maareeuh, als het dus weer mooi weer is enzo gaan we allemaal in jouw buurt meeten ofzoOmdat je niet zo ver komt met dat ding
quote:Edit: Fok is weer up ja
Zeker.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:29 schreef Didiot het volgende:
@ Pepijn: ga jij de 26ste nog naar Kockengen (1ste SMPM)?
Het is veranderdquote:Op woensdag 16 maart 2005 08:41 schreef Patrick281 het volgende:
OPM wilde al naar de bosweg zaterdag.![]()
Vandaar "wilde" had hem erover gesproken over de mail eerder op de week.quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Het is veranderd
Wie gaat er nu alllemaal mee
Daar kijk ik niet van op, zou eigenlijk niet meer moeten mogen in 2005.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat bedrijf waar ik zo zou heen moeten heeft geeneens een vast uurloon maar werkt op provisiebasisDus als je niks verkoopt krijg je ook niks..... en daar heb ik echt weinig zin in
Mn ouders raden het zelfs af
Verder zoeken naar werk dusquote:Op woensdag 16 maart 2005 09:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet van op, zou eigenlijk niet meer moeten mogen in 2005.![]()
Maar ja als je ziet wie er allemaal voor hun rondloopt is het ook niet zo gek.![]()
Zag laatst een skinhead met een rode hanekam en schotse rok langs de deuren gaan als vertegenwoordiger voor hun.![]()
En ze kunnen niet controleren of iemand ook daadwerkelijk arbeid levert.![]()
Nu heb je jezelf als je niet je best doet.![]()
Wel gezelligquote:Op woensdag 16 maart 2005 09:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Verder zoeken naar werk dusKlinkt een beetje als een piramide spel...
hehe, heb je een potentiele koper?quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vandaar "wilde" had hem erover gesproken over de mail eerder op de week.
Ik weet niet of ik kan, even overleggen en vrijdag zou er iemand voor de Beemer komen kijken.
Dat laatste is ook betrekkelijk als je zijn topic op M-F leest.![]()
Edit:Romius, een bekende plaatsgenoot van je.
Althans hij kent jou heeel vaag toen ik de motoren noemde.
L eon v an H off, hij kende jou uit de verte via via zo stond in de mail.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:43 schreef Romius het volgende:
hehe, heb je een potentiele koper?
hoe heet ie? Misschien ken ik 'm wel, Hoorn is best wel klein![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vandaar "wilde" had hem erover gesproken over de mail eerder op de week.
Ik weet niet of ik kan, even overleggen en vrijdag zou er iemand voor de Beemer komen kijken.
Dat laatste is ook betrekkelijk als je zijn topic op M-F leest.![]()
Edit:Romius, een bekende plaatsgenoot van je.
Althans hij kent jou heeel vaag toen ik de motoren noemde.
Dat was wel nodig ook, wat een gezeik allemaal.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zelfs Hoeze bemoeit zich ermee
![]()
Zegt me zo niks, dan zal ie mij vast wel een keer voorbij hebben zien gaan in de buurt hierquote:Op woensdag 16 maart 2005 09:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
L eon v an H off, hij kende jou uit de verte via via zo stond in de mail.![]()
Pas een nieuwe Gele Gixxer en SP-1 was genoeg om dat antwoord te krijgen.![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat was wel nodig ook, wat een gezeik allemaal.
En met dank aan Mercy voor het melden v/h topic.![]()
quote:
Heel gemeen, newbie's pestenquote:Op woensdag 16 maart 2005 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Iedere Fokker kijkt standaard in iemands profiel, newbe's krijgen altijd het vuur aan de schenen.![]()
![]()
idd, arme Hoeze.quote:
quote:Ik heb de eerste vliegjes alweer op mijn vizier gesplut gekregen vanmorgen
gewoon komenquote:Op woensdag 16 maart 2005 09:01 schreef Patrick281 het volgende:
Lullig als je er dan een krasje opzetquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gewoon komen![]()
ook al is ie verkocht
leuk bullshit verhaalquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:07 schreef Rietvaerder het volgende:
PDA freaks, lees dit eens
http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=2472
Die gasten in Notter weten héél goed waat ze het over hebben
Sorry maar als je het een en ander opzoekt dat is het ook niet gek dat mensen niet al te positief zijn over Groenen. Ik zou er zeker mijn vraagtekens bijzetten. Zeker omdat je de motor ook redelijk kort hebt gehad.. zou ik als koper zeker argwaan hebben. Maar dat heb ik ook nogal snelquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:08 schreef Patrick281 het volgende:
Maar goed op deze manier zoals er over Groenen gesproken wordt komt de hele deal wel onder druk te staan.![]()
![]()
[..]
Zielig!
Slecht voor je Kawa.
quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Iedere Fokker kijkt standaard in iemands profiel, newbe's krijgen altijd het vuur aan de schenen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:48 schreef Faithz het volgende:
Sorry maar als je het een en ander opzoekt dat is het ook niet gek dat mensen niet al te positief zijn over Groenen. Ik zou er zeker mijn vraagtekens bijzetten.
Wilde hem na 2 weken alweer verkopen.quote:Zeker omdat je de motor ook redelijk kort hebt gehad.. zou ik als koper zeker argwaan hebben.
Faith = vrouwquote:Maar dat heb ik ook nogal snel
quote:Vliegjes slecht voor mijn kwak?
quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:08 schreef Faithz het volgende:
Wassen stond al op het programZaterdag/zondag en dan natuurlijk goed droogrijden
quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leuk dat je hem schoonmaakt zodat de vliegjes op een schone ondergrond kunnen landen.
![]()
![]()
Raus en ik proberen na iedere rit de motor weer schoon te maken,quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:08 schreef Faithz het volgende:
Wassen stond al op het programZaterdag/zondag en dan natuurlijk goed droogrijden
Misschien veeeel siliconen of vaseline spray erop.quote:Op woensdag 16 maart 2005 13:04 schreef Faithz het volgende:![]()
ik poets hem zo goed dat ze er weer vanaf glijden.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 13:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
Raus en ik proberen na iedere rit de motor weer schoon te maken,![]()
Stel je diensten ter beschikking.quote:Op woensdag 16 maart 2005 14:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
het gaat de laatste dagen echt niet goed met FOK![]()
Veel te warm om te werken, is hier net een broeikas.quote:
Meen je dat nou serieus, zeikerdquote:Op woensdag 16 maart 2005 14:45 schreef Patrick281 het volgende:
Veel te warm om te werken, is hier net een broeikas.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 15:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Meen je dat nou serieus, zeikerdWekenlang te klagen over het weer en nu is het weer te warm
![]()
![]()
Nederlanders zijn echt zeikerds
eigenlijk best een goed idee, had op mijn werk toch niet echt veel tijd om te Fokken.quote:Op woensdag 16 maart 2005 14:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Stel je diensten ter beschikking.![]()
[..]
Veel te warm om te werken, is hier net een broeikas.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:38 schreef Makster het volgende:
MAAAAAAARRR, net mijn dubble bubble op mijn motor gezet en ziet er ZEEER gelikt uit. Kon het ook niet laten en ben een stuk wezen rijden. Rustig aan, de motor had 2 maanden of meer stil gestaan.
was jij zondag in Utrecht op de beurs?quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Me has driven SM, and it was great!
![]()
Ik ben bang dat er heeel veel regenbuien overheen vallen nu.quote:hicham
Damnnnnnnnn na 2,5 uur flink poetsen doet mijn motor echt bling blingheb deze keer echt goed m'n best gedaan al zeg ik het zelf
Uitlaat glimt weer prachtig, en de 4 pijpen die uit de cilinder lopen glimmen ook weer heerlijk. Toen ik thuis was ging de zon al weer onder, maar ik was tevreden over het resultaat dus het deerde mij niet. Morgenochtend ga ik misschien nog even alle metalen delen van de motor inwrijven met S100 zodat er een beschermend laagje overheen ziten dan overmorgen lekker toeren omdat ik vrij ben
![]()
quote:Zaterdag ook weer toeren, maar dan met de Fok!MCers, dus hoop dat het goed weer blijftIk had trouwens alleen mijn thermoskleding onder mijn motorpak aan (en een onderbroek
). Dat zit echt lekker omdat het het zweet goed vasthoudt :idea:
Ik lijk wel een buitenaards wezen, iedereen staat er zo bij:quote:Zo dwing je wel respect afMisschien moet de politie ook op dergelijke motoren rijden? Die krijgen nooit respect?
![]()
quote:Zou wel mooi zijn als jij op dat moment langskomt en hem even laat horen dat jij meer lawaai kan maken dan hij
quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:49 schreef E.r.w.i.n het volgende:
was jij zondag in Utrecht op de beurs?
Ja ik weet maar was mijn password vergeten en eer ik die automatisch in mijn mail had was ik alweer 3 uur verderquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rustig aan voor de motor, of onwennigheid van de bestuurder.
![]()
![]()
Wij waren elders Mak, motor-meet.nlnou ja ook maar af en toe, loopt wat minder hard met posten daar nog.
![]()
Me has driven SM, and it was great!
![]()
Dat had ik vorige week een keer, niet thuis en niet kunnen posten.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:55 schreef Makster het volgende:
Ja ik weet maar was mijn password vergeten en eer ik die automatisch in mijn mail had was ik alweer 3 uur verder
Als het goed is ga je zoquote:MAar goed, laat de zon maar wer schijnen !!!![]()
Beetje jammer dat het nu GIET hier![]()
Dan heb ik je tweelingbroer gezienquote:
Ik heb een dier dat zichzelf uitlaat, wel zo makkelijkquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week een keer, niet thuis en niet kunnen posten.
Alleen maar zien dat Yoessef en Riet het erg stil vonden op motor-meet.
Kon ook even geen passmailer vinden.
[..]
Als het goed is ga je zotoch, morgen weer droog.
![]()
Of moet je nu ook al huisje-boompje-beesje nog even uitlaten.![]()
![]()
Edit: damn komt wel erg hard uit de hemel vallen momenteel..
Heel tof dingquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:02 schreef Patrick281 het volgende:
Nieuwe KTM 950 SM.
Amateurpiccie's van een beurs.
Hoe weet jij nou hoe ik eruit zie.quote:
Inlaat, en uitlaat.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:01 schreef Makster het volgende:
Ik heb een dier dat zichzelf uitlaat, wel zo makkelijk
quote:Zaterdag rijden?
Heel tof 2 cylinder blok die al een tijdje meedoet in de 950 Adventure.quote:
Klinkt goed, wat is het plan...?quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou hoe ik eruit zie.![]()
[..]
Inlaat, en uitlaat.
Die met de paardenstaart zeker.
[..]
Redelijke opkomst zo te merken: OPM, Didiot, Rietvaerder, Mercy en Raus
, Hicham.
Ik weet het nog niet zeker, vrijdag een koper voor de Beemer misschien en ik moet verder nog een fiat krijgen geloof ik.![]()
Lastig om alles te volgen met die downtime van Fok!quote:
Niks is geheim.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou hoe ik eruit zie.![]()
Ja, dat was wel lolligquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:46 schreef Patrick281 het volgende:
Dat van die paarden niet gelezen afgelopen zaterdag?![]()
Hmm, nog niet echt aan gedachtquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er heeel veel regenbuien overheen vallen nu.
Dat wordt morgen geen S100 eroverheen ...
quote:Op donderdag 17 maart 2005 07:24 schreef hicham het volgende:
Hmm, nog niet echt aan gedacht
Dan word ik vanaf nu toch mooiweerrijder?
Aha, het plan is dus een beetje posen en banden e.d. scorenquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Was uit
Maar ik wilde nog even waarschuwen Mark: het is op zaterdag.![]()
Kijk'es aan.quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:44 schreef Makster het volgende:
En de zaterdag is tegenwoordig meer dan een goede optie, sterker nog ik zweer bij de zaterdag
Ik dacht gisteren te lezen dat je ook naar Sabra ging.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zaterdag gaan we naar duitsland en hebben besloten om ons nieuwe leer ook maar eens te gaan uittesten [afbeelding] zal best wel wennen zijn de 1e keer.
ja dat klopt, maar gisteren die plannen weer aangepast.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren te lezen dat je ook naar Sabra ging.![]()
Edit: "van plan was"
mietje, ik heb wintervoering nog nooit gebruiktquote:Op donderdag 17 maart 2005 09:33 schreef Patrick281 het volgende:
Vanochtend zonder wintervoering in de jas, zomerhandschoenenwel nog even een kleine sjaal.
Het nekje zit precies in de wind op een SM.
Youssef moet zeken handtassen stelen ofzo op de zaterdagquote:Op donderdag 17 maart 2005 08:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kijk'es aan.![]()
Alleen Yoessef niet....
En start ik daar mijn compie opnieuw voor op gisteren, dat je pas vandaag reageerd.
![]()
![]()
Waarom was het PDA verhaal van Notter nou bullshit?quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:51 schreef stinkie het volgende:
Zaterdag kan ik nietZondag had wellicht nog gegaan (mits droog, nog steeds geen nieuwe voorband)
Sinds je "normaal" bentquote:Op donderdag 17 maart 2005 09:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Youssef moet zeken handtassen stelen ofzo op de zaterdag![]()
Nee, sinds ik "normaal" werk heb is de zaterdag ideaal, en zeker als het 18 graden word!![]()
Omdat die dingen, mits je ze in een dichte houder stopt, niet meer vuil te verwerken krijgen dan wanneer je ze als PDA gebruik op kantoor. Trillingen? Ooit wel eens een auto meegemaakt die niet trilt? De losse punten die ze noemen kloppen op zich wel, alleen tis allemaal lekker overdreven.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom was het PDA verhaal van Notter nou bullshit?![]()
De ervaring leert dat die dingen toch echt kapot gaan na een tijdje op een motor gezeten te hebben. Bovendien heb je op een motor directe trillingen van het blok in tegenstelling tot wanneer ie in een auto zit...quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
Omdat die dingen, mits je ze in een dichte houder stopt, niet meer vuil te verwerken krijgen dan wanneer je ze als PDA gebruik op kantoor. Trillingen? Ooit wel eens een auto meegemaakt die niet trilt? De losse punten die ze noemen kloppen op zich wel, alleen tis allemaal lekker overdreven.
Motorfiets maakt meer toeren, ding op het stuur heeft dus meer last van hoogfrequente trillingen dan op het dasboard van een auto.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:04 schreef stinkie het volgende:
Trillingen? Ooit wel eens een auto meegemaakt die niet trilt? De losse punten die ze noemen kloppen op zich wel, alleen tis allemaal lekker overdreven.
Normaal is relatief chefquote:
leuke foto, maar ik durf wel te beweren dat mijn PDA er hetzelfde uitziet, en die heeft nog nooit een motor gezien.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
De ervaring leert dat die dingen toch echt kapot gaan na een tijdje op een motor gezeten te hebben. Bovendien heb je op een motor directe trillingen van het blok in tegenstelling tot wanneer ie in een auto zit...
Het is gewoon een feit dat ze er niet tegen kunnen, en wij zijn niet de enige die dat ondervinden...
Maar een plaatje zegt meer dan woorden...
[afbeelding]
Eigenlijk zou er een 'normale' naast moeten staan; maar voor de helderheid: elke 'vlek' en pasta-achtige vervuiling komt voort uit het motorgebruik; vreet aan de contacten en printplaat en leidt tot total-loss.
Dat ben ik met je eens. Een PDA is gemaakt als kantoorartikel, niet als navigator. Dat het er niet voor gemaakt is wil echter niet zeggen dat je het er niet voor kan gebruiken zonder dat het binnen de kortste keren naar de klote gaatquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok, toch is het niet te vergelijken en gewoon niet gemaakt voor op de motor
Dus de conclusie is: leuk voor als je elke 2 jaar een nieuwe PDA koopt en als je alleen van A naar B (evt via C) wilt rijden....quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Een PDA is gemaakt als kantoorartikel, niet als navigator. Dat het er niet voor gemaakt is wil echter niet zeggen dat je het er niet voor kan gebruiken zonder dat het binnen de kortste keren naar de klote gaat
Ultrasoon o.a. ook idd .quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Motorfiets maakt meer toeren, ding op het stuur heeft dus meer last van hoogfrequente trillingen dan op het dasboard van een auto.![]()
Nee, ik bedoel dat zo'n aperaat technisch wel langer mee gaat dan 2 jaar. En nee, ik gebruik geen PDA voor navigatie, ik gebruik mijn telefoon ervoorquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dus de conclusie is: leuk voor als je elke 2 jaar een nieuwe PDA koopt en als je alleen van A naar B (evt via C) wilt rijden....
Maar jij gebruikt dus zo'n ding op de motor? Heb je zo'n Otterbox?
quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:52 schreef stinkie het volgende:
mietje, ik heb wintervoering nog nooit gebruikt
quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:04 schreef stinkie het volgende:
De losse punten die ze noemen kloppen op zich wel, alleen tis allemaal lekker overdreven.
Hij heeft geen vetlaagje!quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
Jij hebt een vetlaagje en een kuipmotor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |